2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ Қазақ тілі " Түбір сөз және туынды сөз"

Ашық сабақ Қазақ тілі " Түбір сөз және туынды сөз"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қазақ тілі.

Күннің жады: 15.01.2018.

Тақырыбы: Түбір сөз және туынды сөз.

Мақсаты: Туынды сөз туралы білімдерін қалыптастырып, бір - бірінен ажырата білуге дағдыландырып, ой – өріс қиялын дамыту және сонымен қатар сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, адамгершілікке тәрбиелеу.

Көрнекілігі: кесте, венн диаграмма

Әдіс – тәсілі: түсіндіру сұрақ – жауап әңгімелеу

Сабақтың түрі: бекіту сабағы

«Ұйымдастыру кезеңі « психологиялық тренинг»

Туған тілім – бабам тілі – өз тілім

Туған тілім – анам тілі – өз тілім

Туған тілім – далам тілі – өз тілім

Туған тілім – адам тілі – өз тілім

Үй тапсырмасын тексеру.

- Үйге қандай тапсырма берілді

17- жаттығу. Берілген сөздерді сызба бойынша өзгертіп жазу.

Мақсат қою: Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.

Жан-жақты білімдерін тексеру: Түбір сөздерге-шы,-ші,-ды,-ді,-лы,-лі жұрнақтарының тиістісін қосып туынды сөз жасау: жыршы,тәрбиеші,еңбекші,сыншы,таулы,сәнді,көрші,көңілді,сулы,құрылысшы, төреші,футболшы.

  • Бұлар қандай сөздер? Туынды сөздерге не жатады?

Жаңа материалмен жұмыс: Оқулықпен жұмыс, дәптермен жұмыс. Күн ретін жазу. Көркем жазу.

19-жаттығу. Түбір сөздерге тиісті жұрнақтарды қосып жазу. Түбір сөз бен қосымшалы сөздің құрамы мен мағынасын салыстыру.

Ережемен жұмыс:

Түбір сөзге жұрнақ қосу арқылы жасалған сөзді туынды сөз дейміз: ерлік,татулық,жұмысшы.

20-жаттығу. Сөздерді оқу, олардың қайсысы түбір сөз,қайсысы туынды сөз екенін айту.

21-жаттығу. Мақалды оқып,жатқа жазу. Туынды сөздерді тауып,оларды сөз құрамына талдау.

Сергіту сәті.

Жаңылтпашты жаңылмай айту.

Шын іскер-жұмыскер,

Жұмыскер-шын іскер.

Жұмысты кім істер,

Жоқ болса жұмыскер.

24-жаттығу.Берілген сөздердің кейбірінен заттың атын білдіретін,кейбірінен заттың сынын білдіретін сөздер жасау.

Венн диаграммасына орналастыру.

Shape1 Shape2


Сабақты бекіту: Ережені сұрау.

Бүгін ауа райы қандай? Мектепке келе жатқанда не байқадыңдар, қыс туралы күнделікті сабағымызда айтылып жүр.

Қыс, аяз, мұз, қар, боран


- Осы сөздерді байланыстырып сөйлем құраймыз, жұрнақ пен жалғауды бір сөзбен не дейміз?

- Қосымша

- Ендеше құраған сөйлемдеріңнен қосымшалы сөйлемдерді табыңдаршы.


Қорытынды: Қосымшалардың түрлерін бір - бірімен салыстырайық.

Олардың бір - бірінен қандай ерекшелігі, қасиеттері бар екен.


Венн диаграммасына орналастыру.

Shape3 Shape4



Жұрнақ --------------------------- Жалғау

Сабақты қорыту: «Көбелектер» ойыны.

Жұрнақтар жазылған көбелектерді гүлдерге қондыру.

Қандай сөздер шыққанын айту.

Сөйлем құрау.

Үйге тапсырма: 22-жаттығу. Ереже жаттау.

Бағалау.


05 Маусым 2018
954
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі