Қазақ
тілі.
Күннің жады:
15.01.2018.
Тақырыбы: Түбір сөз және
туынды сөз.
Мақсаты: Туынды сөз туралы білімдерін
қалыптастырып, бір - бірінен ажырата білуге дағдыландырып, ой –
өріс қиялын дамыту және сонымен қатар сөйлеу мәдениетін
қалыптастыру, адамгершілікке
тәрбиелеу.
Көрнекілігі:
кесте, венн диаграмма
Әдіс – тәсілі:
түсіндіру сұрақ – жауап
әңгімелеу
Сабақтың түрі:
бекіту сабағы
«Ұйымдастыру кезеңі
« психологиялық тренинг»
Туған тілім – бабам тілі – өз
тілім
Туған тілім – анам тілі – өз
тілім
Туған тілім – далам тілі – өз
тілім
Туған тілім – адам тілі – өз
тілім
Үй тапсырмасын
тексеру.
- Үйге қандай тапсырма
берілді
17- жаттығу. Берілген сөздерді сызба
бойынша өзгертіп жазу.
Мақсат
қою: Сабақтың тақырыбын, мақсатын
хабарлау.
Жан-жақты білімдерін
тексеру: Түбір
сөздерге-шы,-ші,-ды,-ді,-лы,-лі жұрнақтарының тиістісін қосып
туынды сөз жасау:
жыршы,тәрбиеші,еңбекші,сыншы,таулы,сәнді,көрші,көңілді,сулы,құрылысшы,
төреші,футболшы.
Жаңа материалмен
жұмыс: Оқулықпен жұмыс, дәптермен
жұмыс. Күн ретін жазу. Көркем жазу.
19-жаттығу. Түбір сөздерге тиісті
жұрнақтарды қосып жазу. Түбір сөз бен қосымшалы сөздің құрамы мен
мағынасын салыстыру.
Ережемен
жұмыс:
Түбір сөзге жұрнақ қосу
арқылы жасалған сөзді туынды сөз дейміз:
ерлік,татулық,жұмысшы.
20-жаттығу. Сөздерді оқу, олардың қайсысы
түбір сөз,қайсысы туынды сөз екенін
айту.
21-жаттығу. Мақалды оқып,жатқа жазу.
Туынды сөздерді тауып,оларды сөз құрамына
талдау.
Сергіту
сәті.
Жаңылтпашты жаңылмай
айту.
Шын
іскер-жұмыскер,
Жұмыскер-шын
іскер.
Жұмысты кім
істер,
Жоқ болса
жұмыскер.
24-жаттығу.Берілген сөздердің кейбірінен
заттың атын білдіретін,кейбірінен заттың сынын білдіретін сөздер
жасау.
Венн диаграммасына
орналастыру.
Сабақты
бекіту: Ережені
сұрау.
Бүгін ауа райы қандай?
Мектепке келе жатқанда не байқадыңдар, қыс туралы күнделікті
сабағымызда айтылып жүр.
Қыс, аяз, мұз, қар,
боран
- Осы сөздерді байланыстырып сөйлем құраймыз,
жұрнақ пен жалғауды бір сөзбен не дейміз?
- Қосымша
- Ендеше құраған сөйлемдеріңнен қосымшалы
сөйлемдерді табыңдаршы.
Қорытынды: Қосымшалардың түрлерін бір - бірімен
салыстырайық.
Олардың бір - бірінен қандай ерекшелігі,
қасиеттері бар екен.
Венн диаграммасына
орналастыру.
Жұрнақ ---------------------------
Жалғау
Сабақты
қорыту: «Көбелектер»
ойыны.
Жұрнақтар жазылған
көбелектерді гүлдерге қондыру.
Қандай сөздер шыққанын
айту.
Сөйлем
құрау.
Үйге
тапсырма: 22-жаттығу. Ереже
жаттау.
Бағалау.