Ашық сабақ қазақ тілі "Лепті сөйлем"2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ қазақ тілі "Лепті сөйлем"2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған.Бұл ашық сабақта жаңартылған білім бері мазмұныны бойынша сабақ беретін мұғалімдер,берілген тапсырмаларға қойылған дискрипторлармен таныса алады .Қойылған мақсаттың нәтижесіне жету барысы көрсетілген.кері байланыс алу түрі мен рефлексия жазылу барысы берілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні:қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы:Табиғат пен адам

Лепті сөйлем

Мұғалімнің есімі:Э.Абдужанова

Күні:28.11.2017

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар: 0

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

2.2.1.1* - сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою

2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ойлау дағдылары

Білу,түсіну,қолдану Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындату: Жазба жұмысына белсенді қатысуы: Сұраққа жауап беруді белсенді ету.

Тілдік мақсаттары

Пәнге қатысты термин сөздер:

Мектеп,мұғалім

Оқытудың тілдік мақсаттары:

Хабарлы сұраулы сөздерді ажыратып айтадыг

Жазылым дағдысы:

Хабарлы сөйлемді сұраулы сөзге айналдырып жазады.

Құндылықтарға баулу

Оқушының бойында өзара түсіністік,қалыптастыру арқылы бәсекеге қаблетті ету.

Ресурстар

Оқулық ,суреттер,топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,жеке орындауға арналған тапсырмалар,кері байланыс,стикер.

Пәнаралық байланыс

Музыка

Алдынғы оқу

Хабарлы сөйлемді ,сұраулы сөйлемге айналдыра біледі.

Сабақтың жоспарланған

уақыты

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Бағалау түрлері

Басталуы 5 минут


Жағымды көңіл күй туғызу. «Қос шеңбер» ойсергегі арқылы оқушылар ішкі, сыртқы шеңберде бір-біріне қарама-қарсы тұрып, «Менің бір күнім» тақырыбында әңгімелеседі.

Балалардан олардың үлкендерге қалай қолғабыс көрсететіндерін сұраймыз. Оқушылар жауаптарын өз жұптарына баяндайды.

Сабақ тақырыбын хабарлап, күтілетін нәтижемен таныстырмын.


Ойын атрибуты


Ортасы 20 минут

Білу және түсіну 10 минут

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады

  1. Өлеңді түсініп, оқы.

Табиғат,Тіршіліксің тұнып тұрған

Сен-күнсің көтеріліп күліп тұрған

Сен-Көлсің,Сен-Ормансың,Сен-Бұлбұлсың,

Адамды сұлулыққа құнықтырған

1 тапсырма Дескриптор білім алушы

-Өлеңге ат қояды

-Қоршаған орта туралы әңгімелейді

Дәптермен жұмыс

2тапсырма

Сурет бойынша әңгімелеу

1Қандай әдемі гүл!

2Мыны пілдің үлкенін-ай!

3Мына баланың кереметін-ай!

2 тапсырма Дескриптор білім алушы

-Сурет бойынша әңгіме құрастырыа алады

-Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып жазады

3тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқу

Балақай мен қалақай

Саяхаттап көрдік қыр,

Қырға бардық,тердік гүл.

Айқайлады балақай:

-Алақай-ау, алаққай!

Жапырақты үземін,

Гербарий ғып түземін.

3 тапсырма Дескриптор білім алушы

-Өлеңді мәнерлеп оқиды

-Қуанышты білдіретін сөзді табады

-Оның айтылуына және тыныс белгісіне назар аударады




«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

«Интервью» әдісі

Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады.

Аяқталуы:10мин










4 тапсырма Өлеңді көшіріп жаз

Алақай,алақай! Күн шықты,күн шықты,

Жер үстіне нұр шықты!

4 тапсырма

Дескриптор білім алушы

-Өлеңді тиісті дауыс ырғағымен оқиды

-Өлеңді көшіріп жазады

-Өлең көңіл күйіне қалай әсер еткенін әңгімелейді












Кері байланыс 5 мин

Үйге тапсырма:

5-жаттығу, 101-бетте.

Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар

не білді? Сыныптағы ахуал

қандай болды? Мен жоспарлаған

саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?

«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
1541
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі