Сабақтың
ортасы
8
мин.+5мин.
Жазылым
2
мин
|
Тілдік
бағдар
Көп мағыналы сөздер және
омоним сөздер.
4-тапсырма. «Қателеске
мұғалім» әдісі.
Мәтінді оқып шығып, қате
кеткен сөздерді тауып, қатесін
түзетіңіз. https://learningapps.org/watch?v=p2g7fasy522
І топ. 7-тапсырма. Оқылым
мәтініндегі омоним сөздерді тауып,
талда.
Біртуған, нар, қулық, бесті,
ат, тай, саулық, мая. Салтанат- адамның
есімі.
ІІ топ. 10-тапсырма. Ауыз
әдебиетіндегі кейіпкерлердің жан серігі болған тұлпарларға
мінездеме бер.
Керқұла –өте мықты, күшті
тұлпар. Керқұла қоңыр түсті. Кендебай Керқұланы қатты жақсы
көреді.
Тайбурыл-адал, ақылды, жүйрік.
Қобыланды Тайбурылды өте қатты жақсы
көреді.
ІІІ топ. Төрт түлік туралы
мақал –мәтелдер
айтыңыздар.
|
Мұғалімнің
түсіндіргенін тыңдайды.
Мәтінді мұғалім
оқиды, оқушылар қате кеткен сөздерді түзеп
жазады.
Омоним сөздерді
табады.
Әр топқа берілген тапсырма
бойынша өз жұмыстарын
орындайды.
|
Смайлик
Бағалау
парағы
Смайликтер арқылы
бағалау
|
Интербелсенді
тақта
Дескритор:
1.Мәтінді
оқиды.
Сөздерді орфографиялық нормаға
сай жазады.
Дескриптор:
-Ауыз әдебиетіндегі
кейіпкерлерді атайды.
- Тұлпарларын
көрсетеді. Дескриптор:
- Төрт түлік малға байланысты
мақал-мәтелдерді
жазады.
|