Сабақтың
тақырыбы: Қазақ вальсі
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік:музыка мен сурет
өнерінің байланысын түсіндіру;
Дамытушылық: оқушылардың есту қабілетін жан
– жақты әуендік, ырғақтық, үйлесімдік бағытта
дамыту;
Тәрбиелілік: өнерді, Отанды сүюге
тәрбиелеу. Оқушылардың музыка сабағына деген қызығушылығын
арттыру
Сабақтың
типі: Жаңа материалды
меңгерту
Сабақтың
түрі: Дәстүрлі
сабақ
Сабақтың әдіс – тәсілі: Ауызша баяндау,
тыңдау, сәйкестендіру, миға
шабуыл
Сабақтың оқыту формасы: Ұжымдық
оқыту
Сабақтың көрнекті құралдары: слайд, аспап,
әнші суреттері
Сабақтың пәнаралық байланысы: Әдебиет,
тарих
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезіңі
1. Оқушылармен сәлемдесіп, сыныпты
түгендеу.
2. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
3. Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
.
Психологиялық тренинг. Әрбір адам?
-
Досым, сыныптасым
Әрбір сабақ?- Үйрену, оқу,
іздену.
Әрбір ісің? - Тірлік, тірек,
адамдық
Әрбір сөзің?- Шындық, бірлік,
адалдық
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру
Оқушыларды топтарға бөліп,
топтастыру арқылы үй тапсырмасын сұрап
шығу.
1 – топ: «Ойға шому»
гоболені
2 – топ: «Прелюдия»
Толғауы
3 – топ:
Ұқсастықтары
ІІІ. Семантикалық карта
толтыру
Әнді бекіту: «Желтоқсан желі»
әні
ІV. Жаңа материалды
меңгерту
Жоспар:
1. «Қазақ вальсінің» шығу
тарихы
2. «Қазақ вальсі» әніне би
құрастырған Шара Жиенқұлова
3. Шараның биіне тәнті болып,
оған «Қазақ вальсі» картинасын арнаған Гүлфайрус
Ысмаилова.
Үйрену:
«Ағаларым»
Әнді талдау.
ІV. «Кім жылдам?» ойыны арқылы сабақты
бекітеміз.
Тақтада ілулі тұрған жылдардың тұсына үстел
үстінен дұрыс жауапты қойып шығу
керек.
Муыкалық
сауат:
Вальс – жұптасып айнала билейтін би
түрі.
«Лендлер» - оңтүстік Германия мен австрияда пайда
болған халық биі.
«Матеник» - Чех халықтарының жұптасып билейтін
халық биі.
Қорытынды; «Кім жылдам»
ойыны
ІV. Мадақтау.
Бағалау.
VI. Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу, әнді
жаттау