Сабақтың
тақырыбы: Қазақ вальсі
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік:музыка мен сурет
өнерінің байланысын түсіндіру;
Дамытушылық: оқушылардың есту қабілетін жан – жақты әуендік, ырғақтық, үйлесімдік бағытта дамыту;
Тәрбиелілік: өнерді, Отанды сүюге тәрбиелеу. Оқушылардың музыка сабағына деген қызығушылығын арттыру
Сабақтың
типі: Жаңа материалды
меңгерту
Сабақтың
түрі: Дәстүрлі
сабақ
Сабақтың әдіс – тәсілі: Ауызша баяндау,
тыңдау, сәйкестендіру, миға
шабуыл
Сабақтың оқыту формасы: Ұжымдық
оқыту
Сабақтың көрнекті құралдары: слайд, аспап,
әнші суреттері
Сабақтың пәнаралық байланысы: Әдебиет,
тарих
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезіңі
1. Оқушылармен сәлемдесіп, сыныпты
түгендеу.
2. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
3. Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
. Психологиялық тренинг. Әрбір адам? - Досым, сыныптасым
Әрбір сабақ?- Үйрену, оқу, іздену.
Әрбір ісің? - Тірлік, тірек, адамдық
Әрбір сөзің?- Шындық, бірлік,
адалдық
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру
Оқушыларды топтарға бөліп, топтастыру арқылы үй тапсырмасын сұрап шығу.
1 – топ: «Ойға шому» гоболені
2 – топ: «Прелюдия» Толғауы
3 – топ: Ұқсастықтары
ІІІ. Семантикалық карта толтыру
Әнді бекіту: «Желтоқсан желі»
әні
ІV. Жаңа материалды
меңгерту
Жоспар:
1. «Қазақ вальсінің» шығу тарихы
2. «Қазақ вальсі» әніне би құрастырған Шара Жиенқұлова
3. Шараның биіне тәнті болып, оған «Қазақ вальсі» картинасын арнаған Гүлфайрус Ысмаилова.
Үйрену:
«Ағаларым»
Әнді талдау.
ІV. «Кім жылдам?» ойыны арқылы сабақты
бекітеміз.
Тақтада ілулі тұрған жылдардың тұсына үстел үстінен дұрыс жауапты қойып шығу керек.
Муыкалық
сауат:
Вальс – жұптасып айнала билейтін би түрі.
«Лендлер» - оңтүстік Германия мен австрияда пайда болған халық биі.
«Матеник» - Чех халықтарының жұптасып билейтін халық биі.
Қорытынды; «Кім жылдам»
ойыны

ІV. Мадақтау.
Бағалау.
VI. Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу, әнді
жаттау
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Қазақ вальсі 6 - сынып
Ашық сабақ Қазақ вальсі 6 - сынып
Сабақтың
тақырыбы: Қазақ вальсі
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік:музыка мен сурет
өнерінің байланысын түсіндіру;
Дамытушылық: оқушылардың есту қабілетін жан – жақты әуендік, ырғақтық, үйлесімдік бағытта дамыту;
Тәрбиелілік: өнерді, Отанды сүюге тәрбиелеу. Оқушылардың музыка сабағына деген қызығушылығын арттыру
Сабақтың
типі: Жаңа материалды
меңгерту
Сабақтың
түрі: Дәстүрлі
сабақ
Сабақтың әдіс – тәсілі: Ауызша баяндау,
тыңдау, сәйкестендіру, миға
шабуыл
Сабақтың оқыту формасы: Ұжымдық
оқыту
Сабақтың көрнекті құралдары: слайд, аспап,
әнші суреттері
Сабақтың пәнаралық байланысы: Әдебиет,
тарих
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезіңі
1. Оқушылармен сәлемдесіп, сыныпты
түгендеу.
2. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
3. Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
. Психологиялық тренинг. Әрбір адам? - Досым, сыныптасым
Әрбір сабақ?- Үйрену, оқу, іздену.
Әрбір ісің? - Тірлік, тірек, адамдық
Әрбір сөзің?- Шындық, бірлік,
адалдық
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру
Оқушыларды топтарға бөліп, топтастыру арқылы үй тапсырмасын сұрап шығу.
1 – топ: «Ойға шому» гоболені
2 – топ: «Прелюдия» Толғауы
3 – топ: Ұқсастықтары
ІІІ. Семантикалық карта толтыру
Әнді бекіту: «Желтоқсан желі»
әні
ІV. Жаңа материалды
меңгерту
Жоспар:
1. «Қазақ вальсінің» шығу тарихы
2. «Қазақ вальсі» әніне би құрастырған Шара Жиенқұлова
3. Шараның биіне тәнті болып, оған «Қазақ вальсі» картинасын арнаған Гүлфайрус Ысмаилова.
Үйрену:
«Ағаларым»
Әнді талдау.
ІV. «Кім жылдам?» ойыны арқылы сабақты
бекітеміз.
Тақтада ілулі тұрған жылдардың тұсына үстел үстінен дұрыс жауапты қойып шығу керек.
Муыкалық
сауат:
Вальс – жұптасып айнала билейтін би түрі.
«Лендлер» - оңтүстік Германия мен австрияда пайда болған халық биі.
«Матеник» - Чех халықтарының жұптасып билейтін халық биі.
Қорытынды; «Кім жылдам»
ойыны

ІV. Мадақтау.
Бағалау.
VI. Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу, әнді
жаттау
шағым қалдыра аласыз













