Материалдар / Ашық сабақ "Қазақстан аумағындағы тайпалық одақ. Сақтар"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Қазақстан аумағындағы тайпалық одақ. Сақтар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ үлгісі ұстаздарға ҚМЖ жасауға үлгі болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Маусым 2018
395
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

13.12.2017ж

Бекітемін:
Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мектеп: Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданы №8 Бесоба орта мектебі
базасындағы ТМ (РО) КММ
Мұғалімнің аты-жөні: Аширбеков Айдын Турсунович
Күні: Сынып: 6
Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар .Сақтар
Сабақтың тақырыбы
-Қазақстан аумағындағы алғашқы тайпалық
Сабақтың мақсаты
одақтар,яғни Сақтардың қалай пайда болғанын
және өмір тіршілігі туралы оқушылардың пәндік
білімдерін қалыптастыру;
-Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын
меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда
машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін
ажыратуға дағдыландыру.
Оқушылар
өткен
білімдері
пысықтап,
Күтілетін нәтижа
қорытындылауға үйренеді.
«Домино», «Бейнебаян көрсету», «Сұрақ-жауап»,
Қолданылатын әдістер
«Топтық жұмыс»
САБАҚ БАРЫСЫ
Уақыт Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Сабақтың Ресурстар
ы
жоспарланған кезеңдері:
Сабақтың басы 10 минут
3 минут Ұйымдастыру шаралары: сәлемдесу.
Психологиялық ахуал туғызу: «Бүгінгі сабаққа бір
тілек» әдісі
Барлығы шаттық шеңберінде тұрып, бірге «Бүгінгі
сабаққа сәттілік» деп тілек айтады.
Топқа бөлу: оқушыларды сурет қиындылары арқылы 3
топқа бөлемін.
Алдыңғы білім (үй тапсырмасы)
7 минут
1. «Домино» әдісі. Оқушылар бір-бірлеріне өткен сабақ
бойынша домино бойынша келген сұрақтарын қойып,
жауап алмасады.
2. «Топтық тапсырма»
І топ: «Қазақстандағы ежелгі тұрғындардың ерте
темір дәуірінде көшпелі мал шаруашылығына өту
себебі» сызбасын толтырады
ІІ топ: «Көшпелі мал шаруашылығындағы 4 түлік
малдың өзіндік қасиеттері» кестесін толтырады.
ІІІ топ: Көшпелілердің маусымдық жайылымдық
жүйесі бойынша циклограмманы толтырады.
ҚБ: Мадақтау арқылы оқушыларды ынталандыру.

Сабақтың ортасы 20 минут
3 минут
Миға шабуыл
Тақырыпқа сай суреттер көрсету арқылы оқушылармен
ойталқы ұйымдастырып, сабақтың тақырыбын анықтап
аламын.
Сұрақтар:
 Бұл суреттерде не көріп отырсыздар?
 Қандай қорытынды жасауға болады? т.б
Жаңа тақырыпты меңгерту

15минут

1. Кезең. «Сақ тайпасы» бейнебаян көрсетемін.
Оқушылармен ойталқы жүргіземін.
2. Кезең. Топтарға топтық тапсырма беремін.
І топ: Тарихи деректерде сақтардың аталуы
ІІ топ: Сақ тайпаларының қоныстануы
ІІІ топ: Картамен жұмыс
3. Кезең. «Мәтінмен жұмыс» топтар оқулықты
пайдалана отырып, бір-бірлеріне тапсырма дайындап,
алмасып орындайды.
І топ: Адасқан сөздер
ІІ топ: Үш ұйғарым
ІІІ топ: Тарихи диктант
2 минут ҚБ: Топтар бір-бірін смайликтермен бағалайды. Неге?
сұрағы қойылады.
Сабақтың соңы: 10 минут
Сабақты бекіту
4 минут 10 сұрақтық тест тапсырмасы
Рефлексия
4 минут

«БББ» әдісі.
Білемін

2 минут

Слайд

Білдім

Білгім келеді

Бағалау
Үйге тапсырма: Қазақстан аумағындағы тайпалық
одақтар .Сақтар

Бейнебаян

Оқулық
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!