Қысқа мерзімді жоспар. Тексерілді: ________________________________
|
Мектеп: №71 ЖОМ |
Мұғалімнің аты-жөні: Юсупова Гулчехра Батирхановна Күні: 19.10.2017 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5Б |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстан барысы (мультфильм негізінде) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.Т6.Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. 5.Ж4.Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: тақырыпқа байланысты жаңа сөздер, мәтін, көрнекіліктерді қолдана отырып, білімдерін кеңейту. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, видеоролик, топқа біріктіруге арналған түрлі түсті гүлер және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, «сөз ойла, тез ойла», әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі, орыс тілі |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы : |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Оқушылардың назарларын сабаққа аудару Сабақты әнуран арқылы бастау. Шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жылы тілектер айту Топтарға біріктіру. Түрлі-түсті гүлдердің жапырақшаларын таңдау арқыл бойынша топтарға бірігу. 1-топ СЫНЫП 2-топ ӨТЕ 3-топ КЕРЕМЕТ Әр топ мүшелеріне өзін-өзі бағалау парақшалары беріледі. Оқушылар әр тапсырмадан соң өздеріне бал қойып отырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырма сы |
Өтілген сабақтар бойынша сұрақ-жауап және Bilimland.kz сайтының iTest ресурсы арқылы тест тапсырмасын орындау. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Дәптерлерін ашып бүгінгі күн және тақырыпты жазады және мультфильмді тамашалайды.
Кітаппен жұмыс. Айтылым. Оқылым 1-топ: 12-тапсырма 2-топ: 7-тапсырма 3-топ: 9-тапсырма Постер жасау және өз постерлерін басқа топтар алында қорғау. 1-топ: Мәтінді ретімен орналастыру 2-топ: Зат есім мен сын есім бойынша венн диаграммасын толтыру 3-топ: Бүгінгі тақырыппен сын есімді біріктіріп постер жасау |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Кунг фу» әдісі |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пысықтау |
Дәптермен жұмыс. Жазылым. Тыңдалым 1-топ: 8-тапсырма 2-топ: 2-тапсырма 3-топ: 10-тапсырма «Сөздік гол» әдісі
1-топ: тіл, қарапайым, алма 2-топ: қалам, үй , ағаш 3-топ: кітап, ас үй, аға «Сөз ойла, тез ойла» ойыны. Дөңгелектер ішінде орналасқан буындардан сөз құрастыр.
Қисаю, шалқаю, еңкею, жантаю |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты қорыту |
«Барыс туралы біз не
білеміз?» |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма Бағалау Кері байланыс. |
Үйде әлеуметтік желі арқылы немесе әдеби кітаптардан барыс туралы қосымша ақпарат жинап келу. Бағалау парақшасы Әр дұрыс жауапқа 1 балл.
Рефлексия
парағы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қазақстан барысы" 5 сынып
Ашық сабақ "Қазақстан барысы" 5 сынып
Қысқа мерзімді жоспар. Тексерілді: ________________________________
|
Мектеп: №71 ЖОМ |
Мұғалімнің аты-жөні: Юсупова Гулчехра Батирхановна Күні: 19.10.2017 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5Б |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстан барысы (мультфильм негізінде) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.Т6.Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. 5.Ж4.Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: тақырыпқа байланысты жаңа сөздер, мәтін, көрнекіліктерді қолдана отырып, білімдерін кеңейту. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, видеоролик, топқа біріктіруге арналған түрлі түсті гүлер және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, «сөз ойла, тез ойла», әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі, орыс тілі |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы : |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Оқушылардың назарларын сабаққа аудару Сабақты әнуран арқылы бастау. Шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жылы тілектер айту Топтарға біріктіру. Түрлі-түсті гүлдердің жапырақшаларын таңдау арқыл бойынша топтарға бірігу. 1-топ СЫНЫП 2-топ ӨТЕ 3-топ КЕРЕМЕТ Әр топ мүшелеріне өзін-өзі бағалау парақшалары беріледі. Оқушылар әр тапсырмадан соң өздеріне бал қойып отырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырма сы |
Өтілген сабақтар бойынша сұрақ-жауап және Bilimland.kz сайтының iTest ресурсы арқылы тест тапсырмасын орындау. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Дәптерлерін ашып бүгінгі күн және тақырыпты жазады және мультфильмді тамашалайды.
Кітаппен жұмыс. Айтылым. Оқылым 1-топ: 12-тапсырма 2-топ: 7-тапсырма 3-топ: 9-тапсырма Постер жасау және өз постерлерін басқа топтар алында қорғау. 1-топ: Мәтінді ретімен орналастыру 2-топ: Зат есім мен сын есім бойынша венн диаграммасын толтыру 3-топ: Бүгінгі тақырыппен сын есімді біріктіріп постер жасау |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Кунг фу» әдісі |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пысықтау |
Дәптермен жұмыс. Жазылым. Тыңдалым 1-топ: 8-тапсырма 2-топ: 2-тапсырма 3-топ: 10-тапсырма «Сөздік гол» әдісі
1-топ: тіл, қарапайым, алма 2-топ: қалам, үй , ағаш 3-топ: кітап, ас үй, аға «Сөз ойла, тез ойла» ойыны. Дөңгелектер ішінде орналасқан буындардан сөз құрастыр.
Қисаю, шалқаю, еңкею, жантаю |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты қорыту |
«Барыс туралы біз не
білеміз?» |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма Бағалау Кері байланыс. |
Үйде әлеуметтік желі арқылы немесе әдеби кітаптардан барыс туралы қосымша ақпарат жинап келу. Бағалау парақшасы Әр дұрыс жауапқа 1 балл.
Рефлексия
парағы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















