Бекітемін: Сабақ жоспары
|
Сабақ: |
«Бір атаның балалары» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мектеп: |
№71 жом |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Юсупова Г.Б |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып :5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсат(тар)ы: |
5.3.2.1 - хат, жарнама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау; 5.3.6.1 - тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар -Кейіпкерлерге мінездеме бере алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
- Оқушылар шығарма кейіпкерлерін жан – жақты талдап, олардың арақатынасын анықтайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
-Әр оқушы кейіпкерлерге сын тұрғысынан баға беріп, зерттеу жүргізеді, өз ой – пікірін білдіре алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар -Кейіпкерге жан-жақты мінездеме беріп, талдай алады.. -Зерттеу жүргізе отырып, өз пікірін білдіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Адамгершілік,адалдық,мейірімділік,достық,бауырмалдық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
-Зигфрид қалай Зекен Ахметұлы атанды? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Шығарманың кейіпкерлері кімдер? Зекен және сол кездегі адамдар бойындаы асыл қасиеттер қандай? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар Сыртқы түр-перде.Ішін айт,пиғылын айт. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
«Біз-бейбіт елдің ұландарымыз» Шығарма. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз |
Ресурстар және бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы: 3мин. 3мин. |
Топқа бөлу. «Молекула» әдісі бойынша топқа бөліну. Үй тапсырмасын тексеру. Үй тапсырмасы: «Біз – бейбіт елдің ұландарымыз» деген тақырыпқа шығарма жазып келу. |
АКТ. Эл. Оқулық "Өзіндік бағалау" әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 5мин. 7мин 10мин 12мин |
1-тапсырма. «Серіппелі доп әдісі» Шығарманың мазмұны мен кейіпкерлерін тереңірек ұғыну үшін проблемалық-бағыттаушы сұрақтар ұсынылады. «Диалогтік оқыту» қолданылады 1. Шығарма кімнің сөзімен басталады, оның сөзінен нені байқауға болады? 2. Шуылдасып, таласып тұрған балалар неге тына қалды? 3. Ахмет ақсақал мен Дәуренбек арасындағы түсініспеушілік неден туындады? 4. Ахмет ақсақалдың отбасына Зигфридтің бауыр басып кетуіне кімдер ықпал етті? 5. Ахмет өз ұлдары мен Зекеннің қандай мінез-құлықтарын ұқсастырады? Сұрақ- жауап: 5 мин 2-тапсырма.жұптық жұмыс Мағынаны тану: М. Мағауиннің «Бір атаның балалары» повесінен үзіндідегі шығарманың кейіпкерлерін талдау жұмыстары. Концептуалды кесте.
Күтілетін нәтиже: Басты кейіпкерлердің тұлғалық мінездемесі, келбеті топта талданып, кейін біріктіріледі. Кейіпкерлердің ұстанымдарын талдау: 1.«Бәріміз бір өзеннің арнасы, Бір атаның баласымыз».\Ахметке\ 2.«Сыртқы түр – перде. Ішін айт, пиғылын айт»\Зекенге\ 3.«Жүрегі дархан, пейілі кең»\Қазақ халқына тән қасиеттер\ 3-тапсырма. Эссе жазу. 1және2-топқа: «Зекен-ата үмітін ақтаған ұл». 3және4-топқа: «Ахмет-адамгершіліктің,парасаттылықтың,бауырмалдықтың үлгісі». |
АКТ. Оқулық. 6-сынып. Әдебиет.
«Жұптық сұрақ-жауап» әдісі.+,-
«Бағдар шам» әдісі
Критерий бойынша бағалау.
Екі жұлдыз, бір тілек |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Үй Тапсырмасы 2мин. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс 3мин |
1.Бүгінгі сабақта маған ұнағаны. 2.Қандай әсер алдым? 3.Менің ұсыным. |
«Плюс-минус-қызықты»әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қазақстан барысы" 5 сынып
Ашық сабақ "Қазақстан барысы" 5 сынып
Бекітемін: Сабақ жоспары
|
Сабақ: |
«Бір атаның балалары» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мектеп: |
№71 жом |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Юсупова Г.Б |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып :5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсат(тар)ы: |
5.3.2.1 - хат, жарнама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау; 5.3.6.1 - тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар -Кейіпкерлерге мінездеме бере алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
- Оқушылар шығарма кейіпкерлерін жан – жақты талдап, олардың арақатынасын анықтайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
-Әр оқушы кейіпкерлерге сын тұрғысынан баға беріп, зерттеу жүргізеді, өз ой – пікірін білдіре алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар -Кейіпкерге жан-жақты мінездеме беріп, талдай алады.. -Зерттеу жүргізе отырып, өз пікірін білдіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Адамгершілік,адалдық,мейірімділік,достық,бауырмалдық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
-Зигфрид қалай Зекен Ахметұлы атанды? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Шығарманың кейіпкерлері кімдер? Зекен және сол кездегі адамдар бойындаы асыл қасиеттер қандай? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар Сыртқы түр-перде.Ішін айт,пиғылын айт. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
«Біз-бейбіт елдің ұландарымыз» Шығарма. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз |
Ресурстар және бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы: 3мин. 3мин. |
Топқа бөлу. «Молекула» әдісі бойынша топқа бөліну. Үй тапсырмасын тексеру. Үй тапсырмасы: «Біз – бейбіт елдің ұландарымыз» деген тақырыпқа шығарма жазып келу. |
АКТ. Эл. Оқулық "Өзіндік бағалау" әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 5мин. 7мин 10мин 12мин |
1-тапсырма. «Серіппелі доп әдісі» Шығарманың мазмұны мен кейіпкерлерін тереңірек ұғыну үшін проблемалық-бағыттаушы сұрақтар ұсынылады. «Диалогтік оқыту» қолданылады 1. Шығарма кімнің сөзімен басталады, оның сөзінен нені байқауға болады? 2. Шуылдасып, таласып тұрған балалар неге тына қалды? 3. Ахмет ақсақал мен Дәуренбек арасындағы түсініспеушілік неден туындады? 4. Ахмет ақсақалдың отбасына Зигфридтің бауыр басып кетуіне кімдер ықпал етті? 5. Ахмет өз ұлдары мен Зекеннің қандай мінез-құлықтарын ұқсастырады? Сұрақ- жауап: 5 мин 2-тапсырма.жұптық жұмыс Мағынаны тану: М. Мағауиннің «Бір атаның балалары» повесінен үзіндідегі шығарманың кейіпкерлерін талдау жұмыстары. Концептуалды кесте.
Күтілетін нәтиже: Басты кейіпкерлердің тұлғалық мінездемесі, келбеті топта талданып, кейін біріктіріледі. Кейіпкерлердің ұстанымдарын талдау: 1.«Бәріміз бір өзеннің арнасы, Бір атаның баласымыз».\Ахметке\ 2.«Сыртқы түр – перде. Ішін айт, пиғылын айт»\Зекенге\ 3.«Жүрегі дархан, пейілі кең»\Қазақ халқына тән қасиеттер\ 3-тапсырма. Эссе жазу. 1және2-топқа: «Зекен-ата үмітін ақтаған ұл». 3және4-топқа: «Ахмет-адамгершіліктің,парасаттылықтың,бауырмалдықтың үлгісі». |
АКТ. Оқулық. 6-сынып. Әдебиет.
«Жұптық сұрақ-жауап» әдісі.+,-
«Бағдар шам» әдісі
Критерий бойынша бағалау.
Екі жұлдыз, бір тілек |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Үй Тапсырмасы 2мин. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс 3мин |
1.Бүгінгі сабақта маған ұнағаны. 2.Қандай әсер алдым? 3.Менің ұсыным. |
«Плюс-минус-қызықты»әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














