Ашық сабақ "Қазақстан барысы" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Қазақстан барысы" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары "Алтын қалам" әдеби сыйлығының жеңімпазы 5 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін: Сабақ жоспары

Сабақ:

«Бір атаның балалары»

Мектеп:

71 жом

Күні:

Мұғалімнің есімі: Юсупова Г.Б

Сынып :5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсат(тар)ы:

5.3.2.1 - хат, жарнама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау;

5.3.6.1 - тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар

-Кейіпкерлерге мінездеме бере алады.

Оқушылардың басым бөлігі

- Оқушылар шығарма кейіпкерлерін жан – жақты талдап, олардың арақатынасын анықтайды.

Кейбір оқушылар

-Әр оқушы кейіпкерлерге сын тұрғысынан баға беріп, зерттеу жүргізеді, өз ой – пікірін білдіре алады

Тілдік мақсат

Оқушылар

-Кейіпкерге жан-жақты мінездеме беріп, талдай алады..

-Зерттеу жүргізе отырып, өз пікірін білдіре алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер

Адамгершілік,адалдық,мейірімділік,достық,бауырмалдық

Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған тармақтар

-Зигфрид қалай Зекен Ахметұлы атанды?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Шығарманың кейіпкерлері кімдер?

Зекен және сол кездегі адамдар бойындаы асыл қасиеттер қандай?

Жазылым бойынша ұсыныстар

Сыртқы түр-перде.Ішін айт,пиғылын айт.

Алдыңғы тақырып

«Біз-бейбіт елдің ұландарымыз» Шығарма.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз

Ресурстар және бағалау

Басталуы: 3мин.


3мин.

Топқа бөлу. «Молекула» әдісі бойынша топқа бөліну.

Үй тапсырмасын тексеру.

Үй тапсырмасы: «Біз – бейбіт елдің ұландарымыз» деген тақырыпқа шығарма жазып келу.


АКТ.

Эл. Оқулық

"Өзіндік бағалау" әдісі

Ортасы 5мин.

















7мин



























10мин








12мин

1-тапсырма.

«Серіппелі доп әдісі»

Шығарманың мазмұны мен кейіпкерлерін тереңірек ұғыну үшін проблемалық-бағыттаушы сұрақтар ұсынылады. «Диалогтік оқыту» қолданылады

1. Шығарма кімнің сөзімен басталады, оның сөзінен нені байқауға болады?

2. Шуылдасып, таласып тұрған балалар неге тына қалды?

3. Ахмет ақсақал мен Дәуренбек арасындағы түсініспеушілік неден туындады?

4. Ахмет ақсақалдың отбасына Зигфридтің бауыр басып кетуіне кімдер ықпал етті?

5. Ахмет өз ұлдары мен Зекеннің қандай мінез-құлықтарын ұқсастырады?

Сұрақ- жауап:   5 мин

2-тапсырма.жұптық жұмыс

Мағынаны тану:

М. Мағауиннің «Бір атаның балалары» повесінен үзіндідегі

шығарманың кейіпкерлерін талдау жұмыстары. Концептуалды кесте.


Үзінді

Кім туралы?

Көрінетін мінез қыры

Ұстанымы

«-Ал, ағайын, тегіс жиналсаң, сөзіме құлақ сал...»




«-Неміс деп, орыс,қазақ деп бөлу пайғамбарға шет,құдайға күнә…»




«Сеңкі аға тірі,..Меңкі үш аға өлген…Келім…бет…Жолым…бет…»





Күтілетін нәтиже: Басты кейіпкерлердің тұлғалық мінездемесі, келбеті топта талданып, кейін біріктіріледі.

Кейіпкерлердің ұстанымдарын талдау:

1.«Бәріміз бір өзеннің арнасы,

Бір атаның баласымыз».\Ахметке\

2.«Сыртқы түр – перде. Ішін айт, пиғылын айт»\Зекенге\

3.«Жүрегі дархан, пейілі кең»\Қазақ халқына тән қасиеттер\

3-тапсырма. Эссе жазу.

1және2-топқа: «Зекен-ата үмітін ақтаған ұл».

3және4-топқа: «Ахмет-адамгершіліктің,парасаттылықтың,бауырмалдықтың үлгісі».

АКТ. Оқулық. 6-сынып.

Әдебиет.



«Жұптық сұрақ-жауап» әдісі.+,-

















«Бағдар

шам» әдісі













Критерий бойынша бағалау.




Екі жұлдыз,

бір тілек

Аяқталуы

Үй

Тапсырмасы 2мин.


Қосымша «Нартай мен Ертай» тарауын оқып келу. 


Бағалау парақшасы

Оқушы

Үй тапсырмасы

1-тапсырма

2-тапсырма

3-тапсырма



Қорытын

ды баға










«жарайсың», «алға», «қалма»


Бағдаршам арқылы оқушылар өз-өзін бағалайды.




Кері байланыс

3мин

1.Бүгінгі сабақта маған ұнағаны.

2.Қандай әсер алдым?

3.Менің ұсыным.

«Плюс-минус-қызықты»әдісі



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.00.2018
702
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі