Материалдар / Ашық сабақ Қазақстан Жумһурийитиниң дөләтлик рәмзлири
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Қазақстан Жумһурийитиниң дөләтлик рәмзлири

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниетану 2 сынып.Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері Қазақстан Жумһурийитниң дөләтлик рәмзлири вә уларниң маһийитини чүшәндүрүш, дөләт рәмзлиригә болған һөрмитини ашуруш.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2022
362
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Жамбыл атындағы орта мектеп» КММ

Бастауыш сынып мүғалімі: Курваниязова Рошангуль Абдуллаевна (ұйғыр бөлімі)

Санаты: Педагог- зеттеуші. Қызметі: директордың әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары.

Пән: Дүниетану

kairshanz@mail.ru

Бөлүм

Тугулган өлкәм

Муәллим

Курваниязова Р.А

Күни:


Синип: 2

Қатнашқанлар сани:

Қатнашмиғанлар сани:

Дәрисниң мавзуси:

Қазақстан Жумһурийитиниң дөләтлик рәмзлири

Оқуш мәхсити

2.3.5.2 тәкшұрүш асасида ҚР дөләтлик рәмзлирини қоллиниш саһасини ениқлаш.

Дәрис мәхсити

Қазақстан Жумһурийитниң дөләтлик рәмзлири вә уларниң маһийитини чүшәндүрүш, дөләт рәмзлиригә болған һөрмитинм ашуруш.

Дифференциация: өз Вәтининиң гербини селиштуруп олтуруп, нәтижә чиқиралайду.

      Дәрисниң бериши

Дәрисниң вақти

Педагогниң иш-һәрикити

Оқуғучи һәрикити

Баһалаш

Ресурслар

Дәрисниң беши

5 мин

Пикирдашлиқ атмосферисини қелиплаштуруш. Дөләт рәмзлириниң кәсмә сүрәтлирини тарқитиш.

Оқуш материали билән тонуштуруш:

«Мейигә һужум» методи:

-Сүрәттин немә байқидиң?

- Буларниң барлиғини бир сөз билән қандақ ейтишқа болиду?

- Буларниң һәр бири тоғрилиқ немә билисән?

- Демәк, бүгүнки дәристә немә тоғрисида билидиған болимиз?


Герб, Гимн, Туғниң кәсмә сүрәтлирини балилар бир талдин алиду.

Соалларға жавап берип, мавзуни ачиду.


Формативлиқ баһалаш жүргүзилип туриду.


Оқуғучиларни мәдһийләш

«Ярайсән»

«Интайин яхши»

«Тириш»



Қоржын


ҚР рәмзлириниң кәсмә сүрәтлири

Дәрисниң оттуриси



20 мин



















15 мин

  1. тапшурма

І топ

А) Рәмзләр тоғрилиқ соаллар қоюш:

- Дөләтлик туғ тоғрисида немә ейтишқа болиду?

- Туғдики алтун бүркүт немини билдүриду?

ІІ топ

- Дөләт герби тоғрисида немә билисән?

- Герб оттурисидики чаңғирақ тәсвири немини билдүриду?

ІІІ топ

-ҚР Гимни орунланғанда өзимизни қандақ тутимиз?

- Гимн авторлири тоғрисида немә билисиләр?


Ә) Мәтинни оқуп, тонушуп чик





Дифференциация:

- Сүрәткә қарап,селиштуруш арқилиқ өз Вәтиниңниң гербиниң қурулуши вә маһийитини чүшәндүрүш.

«Очук микрофон» методи арқилиқ орунлитиш.

Сәгитиш минути




Д) 2- тапшурма «Пикир алмишиш» усули арқилиқ орунлитиш.

А) Қазақстанниң шәһәрлирини ата.

Ә) Соалларға жавап бәр:

1 Бизниң дөлитимиз қандақ атилиду?

2 Дөләтлик туғниң көкүч рәңги немини билдүриду?

3 Қазақстанниң пайтәхти қайси шәһәр?



- Рәмзләр тоғрилиқ соалларға жавап бериду..














Мәтинни оқуп, мәзмунини сөзләйду.




Мақалниң мәзмунини чүшәндүрүш арқилиқ - сүрәткә қарап,өз


Дескриптор:


- Рәмзләр тоғрилиқ соалларға жавап

бериду.

3 балл












Дескриптор:

- Мәтинни оқуп, мәзмунини сөзләйду

3 балл



Дескриптор:

*Өз Вәтининиң гербиниң қурулуши вә маһийитини чүшәндүриду

1 балл

Дескриптор:

- Қазақстанниң шәһәрлирини атайду.

- Қазақстан тоғрисидики соалларға жавап бериду.

3 балл





Дәрислик



Слайд№1





Слайд№2





Слайд№3





Дәрислик

37-бәт

Мақал

Савуттикижәңгивар сүрити











Карточки

лар


Дәрисниң ахири

5 мин

Әкси бағлиниш: « Бәш бармақ» усули арқилиқ орунлайду

Баш бармақ- дәристә?

Ғожималтақ- башқиларға ярдимим тәгдиму?

Ортатерәк- дәристики кәйпиятим

Ғожибөрәк- дәрис яқтиму?

Бовәк- бүгүн немә үгәндимм?

Оқуш тапшурмиси: 36-бәттики мәтинни оқуп,сөзләш.


Тапшурма бойичә өз ойини жәмләп, рефлексия ясайду.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!