|
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан-Менің Отаным |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: 06.12.2017 |
||||||
|
СЫНЫП: 2»Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: 25 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.3.2 Қазақстанның картасынан өз облысын, ірі өзендерді, қалаларды көрсету 2.1.3.1 өз зерттеулеріне сүйене отырып, тұрғылықты жерінің көрікті жерлерін сипаттау және бейнелеу |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Білім алушы -Қазақстан картасынан өз облысын анықтайды. -Облыс орталығын білдіретін қаланың атауын жазады. |
||||||
|
Дескриптор |
-Қазақстан картасынан өз облысын анықтайды; -өз облысының орталығын білдіретін қаланың атын жазады. |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе суретті қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикерлер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Отанды сүюге, Туған жердің табиғатын қастерлеуге, патриотизмге тәрбиелеу |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі, көркем еңбек. |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут Ширату Жазылым |
Сәлемдесу Өтілген білімді еске түсіру; Сыныптағы ережелер.
Топқа бөлемін
: «Қазақстан картасы,
Еліміздің көрікті табиғаты, қалалар» фотосуреттерін алу
арқылы топқа бөлінеді. Оқушылар
фотосуреттерді алып, 1,2,3 топтарға бөлініп
отырады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: -Сәлем, Алтын Күн! -Сәлем, Жер Ана! -Сәлем, Достарым! -Сендерді көргеніме қуаныштымын!!! Оқушылар кір жаятын жіптен алған суреттер атаулары арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды. І топ: Қазақстан ІІ топ менің ІІІ топ Отаным. -Әр топ: «Не білемін?» стикерлерге Отан туралы өз білетіндерін жазып шығады. Оқушылар: Тәуелсіз ел. Жері, табиғаты бай. Бас қаласы-Астана. Қазақстанның президенті Н.Ә. Назарбаев. Отанымның Рәміздері Ту Елтаңба Әнұран. -Әр топ жазған стикерлерін А3 қағазына жабыстырып тақтаға іледі. ----Оқиды. Топтар бір-бірін бағалайды. «Бас бармақ» «Білгім келеді» әр топ стикерлерге жазып тақтаға іледі. Оқушылар: Карта бойынша жұмыс істеу. Еліміз туралы қызықты деректер. -Әр топ жазған стикерлерін А3 қағазына жабыстырып тақтаға іледі. ----Оқиды. |
Жіпте жайылған тау, өзен, қалалардың фотосуреттерін алып, түріне сай топтарға бөлінеді.
Қимыл-қозғалыстар арқылы |
|||||
|
Жаңа білім 10 минут Тыңдалым Оқылым Айтылым |
Білу Түсіну Видео көреді. https://youtu.be/HhSZFpYqpIk https://www.youtube.com/watch?v=CxiDmT5jtFM Оқулықпен жұмыс. Оқып шығады. «Қалам ортада» әдісі: әр топ оқушылары видеодан көргендерін, оқулықтан оқығандарын өз топтары арасында осы әдіс арқылы бөліседі. |
АКТ Оқулық, мәтін. |
|||||
|
Ортасы 12 минут |
Қолдану Қазақстан Республикасы картасынан Балқаш көлін, Арал теңізін, Астана, Орал т. б. қалаларын көрсетеді. ҚБ Қазақстанның картасынан (кескін карта) өзі тұратын облысты тауып, аумағын бояу. Облыс орталығының атауын білдіретін қаланың атауын жазу. Топтық жұмыс: 1-топ: Отан туралы 5 жол өлең құрастыру 2-топ: «А» дыбысынан басталатын жер-су аттарын жаз. 3-топ: 5 сұраққа -5 жауап Топтар өзара «екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер Топтық жұмысқа арналған ресурстар |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті. Балдырғандар әні. |
Оқушылар би билеп сергіп алады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 8 минут |
Ой қорыту: «Үйрендім»; «Алақан әдісі» арқылы өз ой-тілектерін жазып тақтаға іледі -Не үйрендің? -Не қиын болды? -Қай жұмыс түрлері ұнады? |
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||
|
Рефлексия Кері байланыс 3 минут |
|
|
|||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау. Синквейн жаз «Туған қалам-Теміртау» |
|||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Бағалау – Дифференциация-оқушыларға қолдау көрсетуді жоспарлау.Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырма. -Оқушылар; Қазақстан картасынан өзі тұратын облысты тауып, аумағын бояйды. -Оқушылар; Қазақстан картасынан өзі тұратын облысты тауып аумағын бояйды, облыс орталығының атауын білдіретін қаланың атын жазады. |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеру)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеру)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетінін білдім? |
|
||||||
|
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қазақстан-менің Отаным" 2 сынып
Ашық сабақ "Қазақстан-менің Отаным" 2 сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан-Менің Отаным |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: 06.12.2017 |
||||||
|
СЫНЫП: 2»Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: 25 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.3.2 Қазақстанның картасынан өз облысын, ірі өзендерді, қалаларды көрсету 2.1.3.1 өз зерттеулеріне сүйене отырып, тұрғылықты жерінің көрікті жерлерін сипаттау және бейнелеу |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Білім алушы -Қазақстан картасынан өз облысын анықтайды. -Облыс орталығын білдіретін қаланың атауын жазады. |
||||||
|
Дескриптор |
-Қазақстан картасынан өз облысын анықтайды; -өз облысының орталығын білдіретін қаланың атын жазады. |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе суретті қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикерлер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Отанды сүюге, Туған жердің табиғатын қастерлеуге, патриотизмге тәрбиелеу |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі, көркем еңбек. |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут Ширату Жазылым |
Сәлемдесу Өтілген білімді еске түсіру; Сыныптағы ережелер.
Топқа бөлемін
: «Қазақстан картасы,
Еліміздің көрікті табиғаты, қалалар» фотосуреттерін алу
арқылы топқа бөлінеді. Оқушылар
фотосуреттерді алып, 1,2,3 топтарға бөлініп
отырады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: -Сәлем, Алтын Күн! -Сәлем, Жер Ана! -Сәлем, Достарым! -Сендерді көргеніме қуаныштымын!!! Оқушылар кір жаятын жіптен алған суреттер атаулары арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды. І топ: Қазақстан ІІ топ менің ІІІ топ Отаным. -Әр топ: «Не білемін?» стикерлерге Отан туралы өз білетіндерін жазып шығады. Оқушылар: Тәуелсіз ел. Жері, табиғаты бай. Бас қаласы-Астана. Қазақстанның президенті Н.Ә. Назарбаев. Отанымның Рәміздері Ту Елтаңба Әнұран. -Әр топ жазған стикерлерін А3 қағазына жабыстырып тақтаға іледі. ----Оқиды. Топтар бір-бірін бағалайды. «Бас бармақ» «Білгім келеді» әр топ стикерлерге жазып тақтаға іледі. Оқушылар: Карта бойынша жұмыс істеу. Еліміз туралы қызықты деректер. -Әр топ жазған стикерлерін А3 қағазына жабыстырып тақтаға іледі. ----Оқиды. |
Жіпте жайылған тау, өзен, қалалардың фотосуреттерін алып, түріне сай топтарға бөлінеді.
Қимыл-қозғалыстар арқылы |
|||||
|
Жаңа білім 10 минут Тыңдалым Оқылым Айтылым |
Білу Түсіну Видео көреді. https://youtu.be/HhSZFpYqpIk https://www.youtube.com/watch?v=CxiDmT5jtFM Оқулықпен жұмыс. Оқып шығады. «Қалам ортада» әдісі: әр топ оқушылары видеодан көргендерін, оқулықтан оқығандарын өз топтары арасында осы әдіс арқылы бөліседі. |
АКТ Оқулық, мәтін. |
|||||
|
Ортасы 12 минут |
Қолдану Қазақстан Республикасы картасынан Балқаш көлін, Арал теңізін, Астана, Орал т. б. қалаларын көрсетеді. ҚБ Қазақстанның картасынан (кескін карта) өзі тұратын облысты тауып, аумағын бояу. Облыс орталығының атауын білдіретін қаланың атауын жазу. Топтық жұмыс: 1-топ: Отан туралы 5 жол өлең құрастыру 2-топ: «А» дыбысынан басталатын жер-су аттарын жаз. 3-топ: 5 сұраққа -5 жауап Топтар өзара «екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер Топтық жұмысқа арналған ресурстар |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті. Балдырғандар әні. |
Оқушылар би билеп сергіп алады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 8 минут |
Ой қорыту: «Үйрендім»; «Алақан әдісі» арқылы өз ой-тілектерін жазып тақтаға іледі -Не үйрендің? -Не қиын болды? -Қай жұмыс түрлері ұнады? |
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||
|
Рефлексия Кері байланыс 3 минут |
|
|
|||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау. Синквейн жаз «Туған қалам-Теміртау» |
|||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Бағалау – Дифференциация-оқушыларға қолдау көрсетуді жоспарлау.Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырма. -Оқушылар; Қазақстан картасынан өзі тұратын облысты тауып, аумағын бояйды. -Оқушылар; Қазақстан картасынан өзі тұратын облысты тауып аумағын бояйды, облыс орталығының атауын білдіретін қаланың атын жазады. |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеру)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеру)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетінін білдім? |
|
||||||
|
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз















