Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
5
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.
3.Оқушыларды топтарға
біріктіру.
Алыңғы сабақты
пысықтау:
Сұрақар:
1.Алашорда үкіметі
құрылды?
2. Алаш
автономиясының астанасы?
3. Түркістан
автономиясының басшысы кім?
4.Алғашқы
жалпыұлттық газеті қай жылы
шықты?
5. Алғашқы жалпыұлттық
газетінің аты?
|
Мұғалім таратқан қима
қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау
арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа
бірігеді.
1 топ-
Алаш
2
топ-Түркістан
3 топ-
Қазақстан
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын
дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы
арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады,
көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
«Жетістік баспалдағы» - әдісі
арқылы кері байланыс жүргізіледі. Оқушылардың жауабына қарай қолдау
көрсетіледі.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлер,
Слайд,
Стикерлер.
Топ аты жазылған
қағаздар
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
7
минут
|
Ұжымдық
жұмыс.
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы видеоролик көрсетіп, жаңа сабақты байланыстыру
мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету»
тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Интерактивті
тақта
Видеоролик
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
10
мин.
Т оптық
жұмыс
|
1-тапсырма.
«Ромбтық жіктелім»
әдісі.
Мәтінмен
жұмыс.
Мәтіннен ең маңызды, маңызды,
жеткілікті түрдегі маңызды ақпаратты
анықтау
|
Оқушылар бір-бірімен ой
бөліседі.
Мәтіннен ең маңызды, маңызды,
жеткілікті түрдегі маңызды ақпаратты
анықтайды
|
Дескриптор
-Қазақ АКСР-нің құрылуының алғы
шарттарын
анықтай алады.
-Қазақ АКСР-нің нышандарын анықтай
алады.
Жалпы-5
балл.
|
Интерактивті
тақта
Оқулық
Сурет
Карта
|
Жұптық
жұмыс
1 0
минут
|
2-тапсырма.
«Иллюстрация»
әдісі.
Қазақ АКСР-і мен қазіргі
Қазақстаннаың картасын салыстыру, ерекшелігін
табу
|
Оқушылар жұптасып, екі
кезеңнің карталарын салыстырады, ерекшелігін
табады
|
Дескриптор:
-Карталарды
салыстырады.
-Ерекшеліктерін
табады.
Жалпы-4 балл
|
С лайд,
оқулық, карта
|
Ж еке
жұмыс
8
минут
|
3-тапсырма.
«Дұрыс-бұрыс»
әдісі.
Жаңа сабақты қалай
меңгергені туралы сұрақтарға жауап
беру
1.Қазақ АКСР-і 1919 жылдың қаңтар айында
құрылды.
2. 1920 жылғы дерек бойынша Қазақ АКСР-і 1871239 шақырымды
құрады.
3. Қазақ жер аумағының қалыптасуына Ы.Алтынсарин, А.Авдеев зор
еңбек сіңірді.
4.Орынбор губерниясы Қазақ АКСР-і құрамында
қалды
|
Кестеде берілген
сұрақтардың дұрыс немесе бұрыстығын белгілеп
шығады
|
Дескриптор:
-Сұраққа жауап
береді
-Дұрыс-бұрысын
анықтайды
Жалпы-7 балл
|
Слайд, кесте, таратпа
қағаздары
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Кері
байланыс
5
мин.
|
«ҚҚҚ»
әдісі.
1-құнды
2-қызық
3-қиын
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін
анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
Оқу
тапсырмасы:
Бүгінгі тақырыпты
туралы қосымша ақпарат көздерінен оқып, оқулықтың 77-бетіндегі тест
тапсырмасын орындау
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Жаңа сабақты қосымша
ақпарат көздерінен оқып, тест тапсырмасын
орындайды
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
Дескриптор:
-Қосымша ақпараттан
жаңа сабақты оқиды
-Тест
орындайды
Жалпы-5
балл
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ
беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар
аудару керек?
1:
2:
|