«Зымыран сұрақтар» әдісі
бойынша үй тапсырмасы жасайды.
-
1916 жылғы
ұлт-азаттық қозғалыс туралы не білесіз?
-
Көтеріліс
жетекшілерінен кімдерді білесіз?
-
Көтеріліс болған
жерді картадан көрсетеңіз?
Үй тапсырмасына кері байланыс жасаймын.
1 тапсырма.
«Стоп кадр»
әдісі. 1916 ж
көтеріліске байланысты тақырыпта видеофильм қойылып оған
тақырып бойынша ХІХ-ХХғ. басындағы ең ірі
оқиғалар тізімін жасауға тапсырма беремін. Әр оқушы жеке
ойланады, жұбымен және топпен талқылайды.
Дескриптор:
|
|
1. XX
ғ басында
ұлт-азаттық көтерілісінің барысы және оның тарихын
талдайды
|
1
|
2. Көтерілістер, саяси
оқиғаларды талдайды.
|
1
|
3.Бірінші дүние жүзілік соғыс туралы
сипаттама береді
|
1
|
2 тапсырма
«Миға шабуыл»
Балалар,
сабақтың басында көрген көрініс бойынша бүгінгі
тақырыпты қандай деп ойлайсыңдар?
Видеофильм
арқылы оқушылар тақырыпты ашады
ІІ. Мағынаны ажырату кезеңі:
3тапсырма . «Сен маған мен
саған» тәсілі
-
І топ. 1916 жылғы
көтерілістің шығу себебі, мақсаты,
сипаты
-
ІІ топ. 1916 жылғы
көтеріліс орталықтары, басшылары
-
ІІІ топ. 1916 жылғы
көтерілістің жеңілу себебі, зардаптары, тарихи
маңызы
Оқушылар
флипчарт бетіне тапсырманы орындап, оны келесі топқа береді.
Баяндамашы қорғайды.
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша, әр топ
бір-бірлерін бағалайды.
Дескриптор:
|
|
1. 1916 жылғы көтерілістің
шығу себебін мақсатын сипаттап айтады
|
1
|
2.
1916
жылғы көтеріліс орталықтары мен басшыларын
айтады
|
1
|
3. 1916 жылғы
көтерілістің жеңілу себебін зардаптарымен тарихи
маңызын айтады
|
1
|
4 тапсырма .«Ойды
аяқта». Әр топқа мазмұны
яқталмаған парақша беремін. Сол берілген
тапсырмалардың ішіндегі жоқ сөздерді теріп жазады,
анықтама береді.
8.«Тұлғаны таны»
А. Байтұрсынов:
«Қазак ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды».
М. Дулатов «…жұрт сеңдей соғылды, түнде ұйқыдан,
күндіз күлкіден айырылды»
Рысқұлов «1899
жылдан кейін қазақтар мен орыстар арасындағы этностық
жанжалдар даладағы өмірдің сипатты
белгісіне айналды»
Ә. Бөкейханов «Қазақ- қырғыз осы көтерілісте
көп
адамын өлтіріп, шаруасын
күйзелтсе де келешекке қандай ел екенін
білдірді»
5 тапсырма. Ой толғаныс
кезеңі:
«Тәуелсіздік жолындағы күрес» эссе жазу 5
минут
|