Материалдар / Ашық сабақ "Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт- азаттық қозғалысы"

Ашық сабақ "Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт- азаттық қозғалысы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәнінің мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Мамыр 2019
5625
56 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

8.1 А

Күні:

Сынып - 8 А

Мектеп: "А.Байтұрсынов атындағы №5 ЖОМ"КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Сейіткерімов Ө

Қатысқандар: Қатыспағандар: -



Сабақтың тақырыбы



Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт- азаттық қозғалысы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

8.3.1.2. ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық – саяси процестерге баға беру


Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар:

Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс болған аймақтарды картадан анықтау

Оқушылардың басым бөлігі:

XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық –саяси процестерді талдау

Кейбір оқушылар: 1916 жылғы ұлт азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алғандығын бағалау



Бағалау критериі

  1. XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы саяси жағдайының маңызын анықтайды.

  2. XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық үдерістерді бағалайды.



Тілдік мақсаттар

  1. Пәнге тән арнайы лексия және терминология

Алаш  (ежелгі түрік сөзі — бауырластар, қандастар, туыстар) — көне замандатүркі халықтары бөліне қоймаған қауым кезінде дүниеге келген ұғым

  1. Диалог жазылымға арналған пайдалы сөз тіркестері

Құндылықтарға баулу

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік ынтымақтастық ашықтық


Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, Дүниежүзі тарихы, георафия пәні


Алдыңғы білім

XX ғасырдың басындағы әлеуметтік экономикалық жағдай жайлы біледі.


Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Дерек көздер ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру.

Оқушыларды «Қоржындағы асықтарды» алу арқылы топқа біріктіру

ХХ  ғасырдың саяси партиялары  бойынша  топқа  бөлемін.

«Алаш»,  «Қазақ» «Жетісу»

Топ басшысы, топ хатшысы, баяндаушы, топ  суретшісі сайланады.




Сабақтың ортасы




27 минут








































































«Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша үй тапсырмасы жасайды.

  1. 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс туралы не білесіз?

  2. Көтеріліс жетекшілерінен кімдерді білесіз? 

  3. Көтеріліс болған жерді картадан көрсетеңіз?

Үй тапсырмасына кері байланыс жасаймын.

1 тапсырма. «Стоп  кадр» әдісі. 1916 ж көтеріліске байланысты тақырыпта видеофильм қойылып оған  тақырып  бойынша ХІХ-ХХғ. басындағы ең  ірі  оқиғалар тізімін жасауға тапсырма беремін. Әр оқушы жеке ойланады, жұбымен және топпен талқылайды. 

Дескриптор:

1. XX ғ басында ұлт-азаттық көтерілісінің барысы және оның тарихын талдайды

1

2. Көтерілістер, саяси  оқиғаларды талдайды.

1

3.Бірінші дүние жүзілік  соғыс туралы сипаттама береді

1




2 тапсырма  «Миға шабуыл»

Балалар, сабақтың басында көрген көрініс  бойынша бүгінгі  тақырыпты қандай деп  ойлайсыңдар?

Видеофильм арқылы оқушылар тақырыпты ашады

ІІ. Мағынаны ажырату кезеңі:


3тапсырма . «Сен  маған мен саған» тәсілі

  • І топ. 1916 жылғы көтерілістің шығу себебі, мақсаты, сипаты

  • ІІ топ. 1916 жылғы көтеріліс орталықтары, басшылары

  • ІІІ топ. 1916 жылғы көтерілістің жеңілу себебі, зардаптары, тарихи маңызы

Оқушылар флипчарт бетіне тапсырманы орындап, оны келесі топқа береді. Баяндамашы қорғайды.

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша, әр топ бір-бірлерін бағалайды.


Дескриптор:

1. 1916 жылғы көтерілістің шығу себебін мақсатын сипаттап айтады

1

2. 1916 жылғы көтеріліс орталықтары мен басшыларын айтады

1

3. 1916 жылғы көтерілістің жеңілу себебін зардаптарымен тарихи маңызын айтады

1

4 тапсырма .«Ойды  аяқта».  Әр  топқа мазмұны яқталмаған парақша  беремін. Сол  берілген  тапсырмалардың ішіндегі  жоқ сөздерді  теріп жазады, анықтама береді.

8.«Тұлғаны таны»

А. Байтұрсынов: «Қазак ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды».

М. Дулатов «…жұрт сеңдей  соғылды, түнде ұйқыдан,  күндіз  күлкіден айырылды»

Рысқұлов «1899 жылдан кейін қазақтар мен орыстар арасындағы этностық жанжалдар  даладағы  өмірдің   сипатты белгісіне  айналды»

Ә. Бөкейханов «Қазақ- қырғыз осы  көтерілісте  көп

адамын  өлтіріп, шаруасын  күйзелтсе  де  келешекке қандай ел  екенін  білдірді»

5 тапсырма. Ой толғаныс кезеңі:

«Тәуелсіздік жолындағы күрес» эссе жазу 5 минут


Сүреттер




Кесте.слайд


интерактив тақта















Стикер


Интерактив тақта





Слайд



Кесте

Тірек сызбалар





Сабқтың соңы

10 минут


«Серпілген сауал» топтар сағат тіліне бағыттас жүре отырып, бір-біріне бүгінгі тақырыптың аясында 4 сұрақ қойып, келесі топтар оған жауап береді.

Picture 1


«1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс» тақырыбын оқу, «Тәуелсіздік жолындағы күрес» тақырыбына эссе аяқтау

Тақырып бойынша тест сұрақтарына дайындалу

Кері байланыс.

«Нысана» кері байланыс жасату.



Қосымша ақпарат


Саралау





Бағалау

Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану


Сабақ барысында оқушыларды қолдау әрдайым орын алып отыру.

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай А, В, С деңгейіндегі тапсырмалар беру.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ