Материалдар / Ашық сабақ. Қазақстандағы экотуризм мәселесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Қазақстандағы экотуризм мәселесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандағы экотуризм мәселесі. Бұл тақырып 9-сынып оқушыларына арналған. Оқушылар Қазақстан табиғатын таза ұстауға, экологиясын сақтауға арналған мәселелерге тоқталып, жұмыс жасайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Мамыр 2022
693
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді ашық сабақ жоспары

Пәні

Қазақ тілі мен әдебиеті

Сағат саны

1

Сабақ

19

Сыныбы

Күні

13.05.2022 жыл

Бөлімі

Қазақстандағы туризм және экотуризм

Сабақ тақырыбы

Қазақстандағы экотуризм мәселесі

Осы сабақтың мақсаттары

9.3.6.1–мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып, сыни тұрғыда баға беру;

9.5.2.1– жазбаша жұмыстарда мақсат бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру.

Тілдік мақсаттар

Барлық оқушылар орындай алады: мәтінді түсініп оқиды, топқа бөлініп «Жоба коллажын» жасайды. Мақсат бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем құрайды.

Кейбір оқушылар орындай алады: мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып, сыни тұрғыда баға береді.Диалогқа арналған тіркестер: Менің байқағаным, менің ойымша...Талқылауға арналған сұрақтар: –Туризм мен экотуризмнің айырмашылығы неде?

Бағалау критерийі

Мәтіндегі айтылған ойдың мазмұнын түсінеді;

мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып, сыни тұрғыда баға береді.

Лексикалық-грамматика

лық материал

Тілдік дағдылар: Ауызша және жазбаша жұмыстарында мақсат бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемдерді қолданады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: экотуризм, экологиялық жағдайдың нашарлауы, ұлттық саябақтар.

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары:

Отандық туризм туралы ақпарат бере отырып, танымдық қабілеттерін арттыру.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңд

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурс

Ұйымдастыру кезеңі (5мин.)

Психологиялық ахуал қалыптастыру.Сәлемдесу, кезекші рапортын қабылдау

Сабаққа дайындықтарын тексеру. Топқа бөлу. Екі топ бір-біріне «Ыстық тілек» тәсілімен қолдау мақсатында ыстық тілек айтады.

«Миллион кімге бұйырады» әдісі арқылы өткен «Қазақстан туризмі» сабағын пысықтау ( 8 минут)

1-топ   https://learningapps.org/watch?v=pxm4s8hvt22

2-топ  https://learningapps.org/watch?v=pwqc43ub322

Сұрақтар екі топқа арнап бөлек-бөлек жасалған тапсырма бойынша беріледі.Топ өздерінің ең жылдам ойлай алатын оқушысын ұсынады. Сол бойынша екі топ та балдық жүйемен баға алады.


1-топ, 2-топ

Интербелсенді тақтаға арналған серверлер:

learningapps.org


Сабақтың басы (актуализация)

(2 мин.)

I.Сабақ тақырыбы екі топтың коллажның барысында ашылады.

Г. Қосымова, М.Бисенбаева, Г. Каримова, Н. Қаратаев. 9-сынып.Оқулық. Алматы:«Мек-теп», 2019.


II.Сабақ мақсатын айту.

III.Білімді меңгеру мақсатындағы тапсырмалар:

Ойтүрткі. Қоршаған ортаның ластануына себеп болған жағдайлар қандай?

Сабақтың ортасы

Сабақ тақырыбын ашу



































Бекіту

Тапсырма

Тыңдалым


Сілтеме бойынша

1-тапсырма. Мәтіннің мазмұнымен танысу. Мәтінге тақырып қою. (Оқушының мәнерлеп оқуында мәтінді тыңдау)

https://learningapps.org/watch?v=pfwuumxut22












Ватманмен, дәптермен жұмыс

Топтық жұмыс

































Сілтеме бойынша

1-топ. «Экотуризм»

2-топ. «Экология сақшылары»

Екі топқа берілетін тапсырма:

1.«Жобаның коллажы».

Екі топ та өз тақырыптары бойынша алдын-ала дайындалған журнал қиындыларынан суреттер алып мазмұнға сай ватманға орналастырып желімдейді.Топтың басшысы тағайындалып ватмандағы жасалған коллаж бойынша ортаға шығып мазмұндап айтады.

2.Екі топтың оқушылары өз коллажының мазмұны бойынша интербелсенді тақтаға арнап дайындалған сөзжұмбақтан сабақ тақырыбын ашады.

3.Алдын ала интербелсенді тақтаға әзірленген тапсырманы ашып, онда берілген мәтінде жіберілген бос орындарға керекті сөздерді қояды.

Дескриптор:

Мәтінді тыңдап, әр топ өзіне тақырып қояды;

Мәтіндегі ой түйіндерін анықтайды.Осы тапсырманың барысында оқушыларды екі топқа бөлініп коллаж жасайды.

1.Коллажға керекті құрал-жабдықтар:

Ватман, түрлі-түсті суреттері бар журнал кесінділері, маркер, фломастер, желім, қайшы

2.Жобаны жасап болған соң топ басшысымен бірге екі топ мүшесі шығып қорғайды.

3. Жобаны жасау барысында топ басшысы окушыларға белсенділігіне қарай балл қойып отырады.

4. Бекітуге арналған интербелсенді тақтадан тапсырмалар орындалады.

 https://learningapps.org/watch?v=pii46x5a522



Бағалау түрлері:

ҚБ.Топ басшыларының қойған ұпайларымен бағаланады.

Ауызша жұмыс




Қосымша тапсырма

Екі топ та «Жобаның коллажын» мазмұндауда мақсат бағыныңқылы сабақтас сөйлемдермен құрастыра сөйлейді.

Дескриптор:

Мақсат бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемдер құрастырады.

ҚБ. «Қол шапалақ».

Топтық жұмыс

Үй тапсырмасын таныстыру (2мин.)

Табиғатты қалай қорғауға болады?

190-бет. 3-тапсырма. Жас экологтың нұсқауын жазу.

Дескриптор:Өз бетімен жоспар құрайды.

ҚБ. «Смайлик».

Оқулық. Қазақ тілі мен әдебиеті.

190-бет.

Сабақ соңы (рефлексия)

Рефлексия. «Білемін», «Білдім», «Білгім келеді» деген мақсатта стикерге өз пікірін жазып қыстырады.


Оқытушы: Шоранова Г.А.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!