Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    ХХ ғасырдың 20-30- жылдарындағы Қазақстандағы индустрияландыру

    Педагогтің аты-жөні:

    Кужабекова Гульвира

    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстандағы индустрияландыру ( мәні мен ерекшеліктері )

    Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустрияландыру саясатының қарама-қайшылығы неде ?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.4.2.1. Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау

    Сабақтың мақсаты:

    Ауыл шаруашылығын ұжымдастыру барысындағы өлкедегі тоталитарлық жүйенің күшею барысымен таныстыру;

    Ф.И Голощекиннің «Кіші Қазан» идеясының мәнін тарихи деректер арқылы түсіндіру

    Құндылықтарға баулу :

    Қазақстандық патратизм және азаматтық жауапкершілікке баулу

    Пәнаралық байланыс :

    География, дүние жүзі тарихы


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин

    1.Ұйымдастыру кезеңі:


    «Жылы лебіз» әдісі арқылы оқушылар арнайы QR кодты сканерлеу арқылы Mentimeter бағдарламасында көңіл күйіне сәйкес келетін сөздерді енгізу арқылы жауап береді.Сабаққа қатысушы оқушылар түгелденеді.


    Оқушылар интерактив тақтада көрсетілген QR кодты сканерлеу арқылы жұмыс жасайды.

    Мадақ тау

    https://www.menti.com/alvwiwjkqke1


    Сабақтың ортасы

    30 мин




    2. Үй тапсырмасын сұрау


    «Кездейсоқ карта» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады. Wordwall бағдарламасы арқылы тақтада көрсетілген сұраққа оқушылар жауап береді.

    1.Жер-су реформасы қай жылы қабылданды ?

    1921 жылы

    2.Жер-су реформасының негізгі жетекшілері кім ?

    А.Розыбакиев,О.Жандосов

    3.1916 жылы көтеріліс кезінде қытайға көшіп кеткен қанша қазақ осы кезде елге оралды?

    300 мың қазақ оралды

    4.Қосшы одағы қай жылы құрылды,негізгі жетекшілері кім ?

    1921 жылы құрылды, жетекшілері Ә.Жангелдин,С.Меңдешов,С.Сейфулин

    5.ЖЭС-тің негізгі мақсаты қандай ?

    Қираған шаруашылықты қалпына келтіру,материалдық-техникалық және әлуметтік мәдени негіз жасау

    6.Ағылшын кәсіпкері Л.Уркварттың қолында болған кәсіп орындар ?

    Риддер мен Екібастұздың тау-кен өндіруші кәсіп орындары

    7.Қазақстан өнеркәсібін келтіру қай жылы аяқталды ?

    1928 жылы

    8. «Коммуна» дегеніміз не ?

    Адамдардың бірлескен өмірінің түрі,оның барлық мүшелерінің мүлкін ортақтастыруға негізделген.

    3.Жаңа сабақты түсіндіру

    Жаңа сабақты түсіндіру барысында Қазақстандағы жаңа экономикалық саясатқа байланысты арнайы дайындалған видео үзінділер көрсетіледі.

    4.Топтық жұмыс

    Топтық жұмыс бойынша әр топ өзіне берілген тапсырмаларды орындайды.

    1."Пазл" әдісі:

    Индустрияландырудың мәні мен ерекшелігі

    2."Саяси карта" әдісі:

    Қазақстандағы табиғи ресурстарды зерттеу,ауыр өнеркәсібі мен ірі кәсіпорында орындардың құрлысы

    3."Білім шеңбері " әдісі :

    Индустрияландырудың қорытындылары

    5.Сабақты бекіту

    WordWall бағдарламасы бойынша “Білім бұлттары” әдісі арқылы берілген сұрақтарға жауап береді.

    1.Түрксіб темір жолы қай жылы пайдалануға берілді ?

    1931 жылы

    2.1927-1939 жылдары салынған темір жолдар ?

    Петропавл-Көкшетау,Ақмола-Қарағанды,Елек-Орал,Рубцовск-Риддер,Қарағанды-Жезқазған

    3.Индустрия алыптары ?

    Балқаш мыс қорту,Ащщысай полиметалл,Текелі полиметалл,Жазқазған мыс қорту комбинаты

    4.Индустрияландыру жылдары тамақ өенркәсібінің ірі кәсіп орындары ?

    Семей ет комбинаты,Гурев балық-консерві зауыты,Жамбыл,Мерке,Талдықорғанда қант зауыттары салынды

    5.Индустрияландыру кезіндегі өндіріс озаттары кімдер ?

    А.Мұрынбаев,С.Өтебаев,М.Сағыебеков,Б.Нұрмағамбетов т.б.

    6.Стахановшылар қозғалысының ізбасары кім ?

    Т.Күзенбаев

    7.Индустрияландыруды жүзеге асырудың нәтижесі ?

    Қазақстан артта қалған аграрлы өлкеден аграрлы-индустриялды республикаға айналды және Қазақстан КСРО-ның іші шикізат орталығына айналды.

    6.Жұптық жұмыс

    Индустрияландырудың барысы

    Индустрияландырудың нәтижесі



    7.Бағалау

    Бағалау шкаласы:

    "5" - 9-10 балл

    "4" - 7-8 балл

    "3" - 5-6 балл

    Есімі аталған оқушылар кезекпен-кезек шығып картада шыққан сұрақтарға жауап береді.










    Оқушылар видео үзіндіні зер салып тыңдайды.
























    Топтар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасай отырып,сабақта алған ақпараттарымен бөліседі.











    Оқушылар кезек-кезек тақтаға шығу арқылы сәйкестендіру жұмысын жасайды.
















































    Оқушылар кестедегі сұрақтарға жұптаса отырып жауап береді.Ең үздік жауап берген жұпқа жоғары баға қойылады.





    Сабақ барысында белсенді қатысқан оқушылар балдық жүйемен бағаланады.

    Мадақтау















    Мадақтау






    «Ең үздік оқушы»

















    Мадақ

    тау















































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кужабекова Гульвира
    27 Ақпан 2023
    353
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Қазақстандағы индустрияландыру ( мәні мен ерекшеліктері )

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Қазақстандағы индустрияландыру ( мәні мен ерекшеліктері )

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ауыл шаруашылығын ұжымдастыру барысындағы өлкедегі тоталитарлық жүйенің күшею барысымен таныстыру; Ф.И Голощекиннің «Кіші Қазан» идеясының мәнін тарихи деректер арқылы түсіндіру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    ХХ ғасырдың 20-30- жылдарындағы Қазақстандағы индустрияландыру

    Педагогтің аты-жөні:

    Кужабекова Гульвира

    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстандағы индустрияландыру ( мәні мен ерекшеліктері )

    Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустрияландыру саясатының қарама-қайшылығы неде ?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.4.2.1. Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау

    Сабақтың мақсаты:

    Ауыл шаруашылығын ұжымдастыру барысындағы өлкедегі тоталитарлық жүйенің күшею барысымен таныстыру;

    Ф.И Голощекиннің «Кіші Қазан» идеясының мәнін тарихи деректер арқылы түсіндіру

    Құндылықтарға баулу :

    Қазақстандық патратизм және азаматтық жауапкершілікке баулу

    Пәнаралық байланыс :

    География, дүние жүзі тарихы


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин

    1.Ұйымдастыру кезеңі:


    «Жылы лебіз» әдісі арқылы оқушылар арнайы QR кодты сканерлеу арқылы Mentimeter бағдарламасында көңіл күйіне сәйкес келетін сөздерді енгізу арқылы жауап береді.Сабаққа қатысушы оқушылар түгелденеді.


    Оқушылар интерактив тақтада көрсетілген QR кодты сканерлеу арқылы жұмыс жасайды.

    Мадақ тау

    https://www.menti.com/alvwiwjkqke1


    Сабақтың ортасы

    30 мин




    2. Үй тапсырмасын сұрау


    «Кездейсоқ карта» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады. Wordwall бағдарламасы арқылы тақтада көрсетілген сұраққа оқушылар жауап береді.

    1.Жер-су реформасы қай жылы қабылданды ?

    1921 жылы

    2.Жер-су реформасының негізгі жетекшілері кім ?

    А.Розыбакиев,О.Жандосов

    3.1916 жылы көтеріліс кезінде қытайға көшіп кеткен қанша қазақ осы кезде елге оралды?

    300 мың қазақ оралды

    4.Қосшы одағы қай жылы құрылды,негізгі жетекшілері кім ?

    1921 жылы құрылды, жетекшілері Ә.Жангелдин,С.Меңдешов,С.Сейфулин

    5.ЖЭС-тің негізгі мақсаты қандай ?

    Қираған шаруашылықты қалпына келтіру,материалдық-техникалық және әлуметтік мәдени негіз жасау

    6.Ағылшын кәсіпкері Л.Уркварттың қолында болған кәсіп орындар ?

    Риддер мен Екібастұздың тау-кен өндіруші кәсіп орындары

    7.Қазақстан өнеркәсібін келтіру қай жылы аяқталды ?

    1928 жылы

    8. «Коммуна» дегеніміз не ?

    Адамдардың бірлескен өмірінің түрі,оның барлық мүшелерінің мүлкін ортақтастыруға негізделген.

    3.Жаңа сабақты түсіндіру

    Жаңа сабақты түсіндіру барысында Қазақстандағы жаңа экономикалық саясатқа байланысты арнайы дайындалған видео үзінділер көрсетіледі.

    4.Топтық жұмыс

    Топтық жұмыс бойынша әр топ өзіне берілген тапсырмаларды орындайды.

    1."Пазл" әдісі:

    Индустрияландырудың мәні мен ерекшелігі

    2."Саяси карта" әдісі:

    Қазақстандағы табиғи ресурстарды зерттеу,ауыр өнеркәсібі мен ірі кәсіпорында орындардың құрлысы

    3."Білім шеңбері " әдісі :

    Индустрияландырудың қорытындылары

    5.Сабақты бекіту

    WordWall бағдарламасы бойынша “Білім бұлттары” әдісі арқылы берілген сұрақтарға жауап береді.

    1.Түрксіб темір жолы қай жылы пайдалануға берілді ?

    1931 жылы

    2.1927-1939 жылдары салынған темір жолдар ?

    Петропавл-Көкшетау,Ақмола-Қарағанды,Елек-Орал,Рубцовск-Риддер,Қарағанды-Жезқазған

    3.Индустрия алыптары ?

    Балқаш мыс қорту,Ащщысай полиметалл,Текелі полиметалл,Жазқазған мыс қорту комбинаты

    4.Индустрияландыру жылдары тамақ өенркәсібінің ірі кәсіп орындары ?

    Семей ет комбинаты,Гурев балық-консерві зауыты,Жамбыл,Мерке,Талдықорғанда қант зауыттары салынды

    5.Индустрияландыру кезіндегі өндіріс озаттары кімдер ?

    А.Мұрынбаев,С.Өтебаев,М.Сағыебеков,Б.Нұрмағамбетов т.б.

    6.Стахановшылар қозғалысының ізбасары кім ?

    Т.Күзенбаев

    7.Индустрияландыруды жүзеге асырудың нәтижесі ?

    Қазақстан артта қалған аграрлы өлкеден аграрлы-индустриялды республикаға айналды және Қазақстан КСРО-ның іші шикізат орталығына айналды.

    6.Жұптық жұмыс

    Индустрияландырудың барысы

    Индустрияландырудың нәтижесі



    7.Бағалау

    Бағалау шкаласы:

    "5" - 9-10 балл

    "4" - 7-8 балл

    "3" - 5-6 балл

    Есімі аталған оқушылар кезекпен-кезек шығып картада шыққан сұрақтарға жауап береді.










    Оқушылар видео үзіндіні зер салып тыңдайды.
























    Топтар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасай отырып,сабақта алған ақпараттарымен бөліседі.











    Оқушылар кезек-кезек тақтаға шығу арқылы сәйкестендіру жұмысын жасайды.
















































    Оқушылар кестедегі сұрақтарға жұптаса отырып жауап береді.Ең үздік жауап берген жұпқа жоғары баға қойылады.





    Сабақ барысында белсенді қатысқан оқушылар балдық жүйемен бағаланады.

    Мадақтау















    Мадақтау






    «Ең үздік оқушы»

















    Мадақ

    тау















































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Оқу ісінің меңгерушісі Презентация 9 сынып
    27.02.2023
    353
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кужабекова Гульвира
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации