Оқушылар сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау
критерийлерімен таныстырылады.
Сабақтың тақырыбын болжау.
Тыңдалым алды
тапсырма
Оқушылар жұпта интербелсенді тақтада берілген сұрақтарды
талқылайды.
Қазақстандағы туризмнң жағдайы
қандай?
Экотуризм дегенді қалай
түсінесің?
Қазақстанның туризмі жақсы дамыған қандай аймақтарын
білесің?
Сен еліміздің қай аймағына саяхаттауға
бардың?
Оңтүстіктегі қандай табиғат ғажайыптарын айта
аласың?
Оқушылар жұпта интербелсенді тақтада берілген кестені
толтыру үшін, бір-бірімен ақпарат алмасады. Содан соң кезекпен
тақтаға шығып, кестені толтырады, ғаламтор арқылы жазған жерінің
көрінісін көрсетеді.
Сабаққа зейіндерін
аударады.
Берілген кесенелердің суреті арқылы үш топқа
бөлінеді.

Әр топ берілген суреттің мәнін
ашады.
Бұл суреттерде
қандай байланыс бар?
«Киелі» деген сөздің
мағынасын қалай
түсінесің?
Қазақстандағы киелі
жерлер.
1-тапсырма. Кластер
құру. Қандай киелі жерді білесіңдер?Және олардың қандай пайдасын
білесіңдер?

Қ/Б: «От
шашу»
Оқушыларға
видеоролик көрсетіледі. «Түртіп алу» стратегиясы арқылы маңызды
ақпараттарды дәптерлеріне түртіп
алады.
Видеороликте не жөнінде
айтылған?
Бұл бастама біздің
рухани жаңғырымуызға септігін тигізеді деп ойлайсың
ба?
2-тапсырма. «Жұмыс
үстелі». Мәтінді оқы.
1-топ: Мәтінді
баяндап, кілт сөздерді таба отырып, бірге,бөлек, дефис арқылы
жазылған сөздерді жаз.
Айша бибі
кесенесі — ХІ-XII
ғасырлардағы сәулет өнерінің
көрнекті ескерткіші. Жамбыл
облысы Жамбыл
ауданында Айша
бибі
ауылында
орналасқан. Сырты
керамикалық плиталармен қаланып, ойып
жасалған өрнектің сән-салтанаты мен сан
Түрлілігі жағынан
Қазақстандағы басқа
мемориалдық-дәстүрлік ескерткіштер ішінде оған теңкелетіні жоқ.
Ескерткішті қалаған кірпіштердің әртүрлілігінің өзі таң қалдырады.
Оның алғашқы қалпы біздің уақытымызға дейін тек батыс қабырғасында
сақталған. Мазар сырты ерекше қапталған, оны тек Бұхарадағы Исмаил
Самани мазарымен ғана салыстыруға болады. Айша бибі кесенесі
Орталық Азиядағы плита түрінде қапталған оюға толы толығымен
кесілген терракотамен
безендірілген..
2-топ: Мәтіндегі
көтерілген мәселені
болжау
Ахмет Ясауи
кесенесі — Түркістан
қаласында XIV
ғасырдың соңында тұрғызылған
архитектуралық ғимарат. ҚожаАхметЯсауи дүние
салғаннан кейін
халықтың көп
жиылуымен өзіне
арнап соғылған кішкене мазарға жерленеді.
Кейін бұл кесене
мұсылмандардың жаппай
тәуеп ету
орнына айналды.
Түркістан қаласындағы Ахмет
Ясауи ғимараты – орта
ғасырлық сәулет өнерінің көрнекті ескерткіші. Ол
XII
ғасырда өмір сүрген
бүкіл Шығысқа
аты әйгілі
көне түркі
ақыны,
софизмді уағыздаушы Ахмет
Ясауидің (Яссы-дан
шыққан деген мағынада)
бейітінің басына орнатылған.
Оңтүстік Қазақстанда Сайрам
деген жерде туған
Ахмет Ясауи
сол кездегі
ғылым мен
ағартудың орталығы ретінде
белгілі болған
Отырар қаласында білім
алады да,
кейіннен Бұхардағы Юсуп
Хамадани басқарған сопыл
ар қауымына кіріп,
дәру іштік мектептен өтеді.
1140 жылы Юсуп
Хамадани,
кейіннен оның екі
мүритті дүние
салғансоң, қауымды
Ахмет Ясауи
басқарады. Бірақ
көп ұзамай-ақ «мәртебелі»
қызметін тастап, өзінің туған
өлкесіне біржола
қайтып оралады. Софизм
идеяларын уағыздап, өзі де оны берік
ұстана отырып,
жоқшылықта өмір сүреді. Сондықтан да,
оны жергілікті халық Әзірет
Сұлтан деп
атап кетеді.
Ахмет Ясауидің уағыздаушы және
ақын ретінде
атағы кең
жайылып,
оның «Диуани Хикмет» («Даналық жайындағы кітап»)
атты діни өлеңдер
жинағы көне
түркі тілінде
жазылғандықтан, жергілікті
халыққа түсініктілігі арқасында талай
мәрте қайта
көшіріліп, бірнеше
рет басылған..
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма:
оқушылар өз
постерлерін қорғайды, отырған жұптар дескрипторлар бойынша балл
қойып бағалайды.
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
|
Мәтіндерді тыңдап
көтерілген мәселеге қатысты келісу/келіспеу себептерін
айтады.
|
2 жуан сұрақ
құрастырып, өздері жауап береді;
|
1
|
Мәтін бойынша 10 дерек
келтіреді;
|
3
|
көтерілген мәселелерді
анықтайды;
|
1
|
- мәселеге қатысты
аргументтелген ойын білдіреді.
|
2
|
Мұғалім де «2 жұлдыз, 1 тілек» арқылы кері байланыс
береді.
|