Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3В Қазақстан Ресей империясының құрамында |
Мектеп: М.Арын атындағы №24 ДБААЛ |
|||
Сағат саны: 1 сағат |
Күні: 26.02.2020 |
Мұғалімі: Д.Е. Камидолданова |
||
Сынып: 7 В |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақ тақырыбы |
Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты |
|||
Зерттеу сұрағы |
Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті? |
|||
Оқу мақсаттары |
7.1.2.1 – дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау; 7.4.1.2 – отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін талдау; |
|||
Сабақтың мақсаты |
дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді тарихи кезеңдермен салыстырып анықтайды; қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына отарлау саясатының тигізген әсерін талдайды; |
|||
Бағалау критерийлері |
Сыни ойлау мен талдау- Ресей империясының қоныстандыру саясатының қазақ қоғамында жүргізілу барысын талдайды; Синтез- Патша өкіметінің Қазақстанда жүргізген қоныстандыру саясатының жағымды және жағымсыз жақтарын нақтылайды. |
|||
Тілдік мақсаттар |
Қоныстандыру саясатының мән-жайы туралы талдайды, (айтылым дағдасы) патшалы Ресейдің жүргізген саясаты туралы зерттеулермен танысып, талдайды (оқылым, айтылым, жазылым дағдылары) Пәнге қатысты лексика мен терминология Ходоктар, Шоқындыру, миссионер, шіркеу, басыбайлы шаруа Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері: Қоныстандыру саясатының мақсаты... Менің ойымша ... Бұл оқиға/өзгеріс маңызды/айтарлықтай маңызды болды, Себебі: ..................................................................... Атап айтсам, біріншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... .... Екіншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... .... Үшіншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... .... Қорыта келгенде, ............... ... ... ... ... ...
|
|||
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік ел» идеясы негізінде азат елдің тәуелдік бұғауына түсу тарихын оқыту арқылы патриотизм құндылығы жүзеге асады. Сабақ барысында «Функционалды сауаттылық», топтық жұмыста «Құрмет пен ашықтық» жүзеге асады |
|||
Бастапқы білім |
Оқушылар бөлімді меңгеру барысында 7.3A Отарлау және ұлт-азаттық күрес бөлімінде алған білімдеріне негізделеді |
|||
Сабақ барысы |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы
00-05 мин
|
Ұйымдастыру сәті. Өткен материалды еске түсіру. Өзіңді тексер «Кім,не, қашан, қайда?» 1 тапсырма
Қалыптастырушы бағалау «ТТТ» 1-3 жауап – Талпын 4 -6 жауап – Талаптан 5 жауап - Тамаша (М) Өткен материал еске түсірілгеннен кейін мұғалім сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерін оқушыларға таныстырылады. Бүгінгі сабақ алдыңғы сабақтың жалғасы екендігі ескертіледі. Зерттеу сұрағына назар аударылады. |
Презентация Оқулық Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2018. Қосымша-1 |
||
Сабақтың ортасы 05-10 мин 10-30 мин
30-39 мин
|
Зерттеу сұрағы: Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті? Зерттеу мен талдау 2-тапсырма. «Алты қалпақ» әдісі арқылы Мәтінмен жұмыс Қазақ ауылдарындағы өзгерістер туралы жазылған мәтін тарату. Мәтінді оқушылар оқып, қоныстандыру саясатының қазақ өміріне әкелген өзгерістерін анықтап, алты қалпақ» әдісі арқылы талдайды. Сары қалпақ: Қоныстандыру саясатының қазақтардың өміріне әкелген жағымды өзгерістерін тізбектеңдер. Қара қалпақ: Қоныстандыру саясатының қазақтардың өміріне әкелген жағымсыз өзгерістерін тізбектеңдер. Көк қалпақ: Қоныстандыру саясатының қазақтардың өміріне әкелген саяси, әлеуметтік, экономикалық жағымды, жағымсыз өзгерістерін кестеге толтыру арқылы топтардың жұмыстарын талдаңдар. Дескриптор:
Кері байланыс. «Көк қалпақтың» бағалауы Интерпретация 2-тапсырма. «ПОПС» әдісі Мұғалім сабақтың басындағы «Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті»? деген зерттеу сұрағына қайта оралады. Зерттеу сұрағы төңірегінде талқылау жүргізу үшін «ПОПС» тапсырмасы орындалады.
Менің ойымша , Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін жақсы жаққа өзгертті. Себебі: ..................................................................... Атап айтсам, біріншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... .... Екіншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... .... Үшіншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... .... Қорыта келгенде, ............... ... ... ... ... ....
Дескриптор: -Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгерткені туралы тұжырымдарын нақты дәйек арқылы түйіндейді. Кері байланыс. Өзара топтардың бағалауы. |
Қосымша-2 Мәтін таратпалар, кесте
Әбдіразақов Т. Қазақ тарихы. № 2. 39–41-бб.
Қосымша-3 Парақшалар
|
||
Сабақтың аяғы 39-40 мин |
Рефлексия «ҚҚҚ» ҚИЫН ҚЫЗЫҚ ҚҰНДЫ
|
Стикерлер |
||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының
сақталуы |
||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |