Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3В Қазақстан Ресей империясының құрамында


    Мектеп: М.Арын атындағы №24 ДБААЛ


    Сағат саны: 1 сағат

    Күні: 26.02.2020


    Мұғалімі: Д.Е. Камидолданова


    Сынып: 7 В


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты

    Зерттеу сұрағы

    Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті?

    Оқу мақсаттары

    7.1.2.1 – дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау;

    7.4.1.2 – отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін талдау;

    Сабақтың мақсаты

    дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді тарихи кезеңдермен салыстырып анықтайды;

    қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына отарлау саясатының тигізген әсерін талдайды;

    Бағалау

    критерийлері



    Сыни ойлау мен талдау- Ресей империясының қоныстандыру саясатының қазақ қоғамында жүргізілу барысын талдайды;

    Синтез- Патша өкіметінің Қазақстанда жүргізген қоныстандыру саясатының жағымды және жағымсыз жақтарын нақтылайды.

    Тілдік мақсаттар

    Қоныстандыру саясатының мән-жайы туралы талдайды, (айтылым дағдасы) патшалы Ресейдің жүргізген саясаты туралы зерттеулермен танысып, талдайды (оқылым, айтылым, жазылым дағдылары)

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Ходоктар, Шоқындыру, миссионер, шіркеу, басыбайлы шаруа

    Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

    Қоныстандыру саясатының мақсаты...

    Менің ойымша ...

    Бұл оқиға/өзгеріс маңызды/айтарлықтай маңызды болды,

    Себебі: .....................................................................

    Атап айтсам, біріншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... ....

    Екіншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... ....

    Үшіншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... ....

    Қорыта келгенде, ............... ... ... ... ... ...


    Құндылықтарды дарыту

    «Мәңгілік ел» идеясы негізінде азат елдің тәуелдік бұғауына түсу тарихын оқыту арқылы патриотизм құндылығы жүзеге асады.

    Сабақ барысында «Функционалды сауаттылық», топтық жұмыста «Құрмет пен ашықтық» жүзеге асады

    Бастапқы білім

    Оқушылар бөлімді меңгеру барысында 7.3A Отарлау және ұлт-азаттық күрес бөлімінде алған білімдеріне негізделеді

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы




    00-05 мин


















    Ұйымдастыру сәті. Өткен материалды еске түсіру.


    Өзіңді тексер «Кім,не, қашан, қайда?»

    1 тапсырма

    1. Басыбайлы шаруалар кімдер?

    2. Ресейде шаруалар басыбайлы тәуелділіктен қашан құтылды?

    3. Қоныстандыру саясаты дегеніміз не?

    4. Қай жылы Батыс Сібір бас басқармасы шаруаларды Қазақстан аумағына өз беттерінше қоныс аударуға рұхсат етті?

    5. Ходоктар дегеніміз кімдер?

    6. Жетісу әскери губернаторы Г. А. Колпаковскийдің уақытша Ережесі қашан шықты және мақсаты не?

    7. Қай жылы «Село тұрғындары мен мещандардың қазыналық жерлерге өз еркімен қоныс аударуы туралы Ереже» бекітілді?

    8. Транссібір темір жолы құрылысы қашан басталды?


    Қалыптастырушы бағалау «ТТТ»

    1-3 жауап – Талпын

    4 -6 жауап – Талаптан

    5 жауап - Тамаша

    (М) Өткен материал еске түсірілгеннен кейін мұғалім

    сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерін оқушыларға таныстырылады. Бүгінгі сабақ алдыңғы сабақтың жалғасы екендігі ескертіледі. Зерттеу сұрағына назар аударылады.

    Презентация


    Оқулық

    Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2018.


    Қосымша-1

    Сабақтың ортасы



    05-10 мин











    10-30 мин























    30-39 мин



















    Зерттеу сұрағы: Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті?

    Зерттеу мен талдау

    2-тапсырма. «Алты қалпақ» әдісі арқылы Мәтінмен жұмыс

    Қазақ ауылдарындағы өзгерістер туралы жазылған мәтін тарату. Мәтінді оқушылар оқып, қоныстандыру саясатының қазақ өміріне әкелген өзгерістерін анықтап, алты қалпақ» әдісі арқылы талдайды.


    Сары қалпақ: Қоныстандыру саясатының қазақтардың өміріне әкелген жағымды өзгерістерін тізбектеңдер.


    Қара қалпақ: Қоныстандыру саясатының қазақтардың өміріне әкелген жағымсыз өзгерістерін тізбектеңдер.


    Көк қалпақ: Қоныстандыру саясатының қазақтардың өміріне әкелген саяси, әлеуметтік, экономикалық жағымды, жағымсыз өзгерістерін кестеге толтыру арқылы топтардың жұмыстарын талдаңдар.





    Дескриптор:


    • І топ - Қоныстандыру саясатының қазақтардың өміріне әкелген жағымды өзгерістерін тізбектейді.

    • ІІ топ - Қоныстандыру саясатының қазақтардың өміріне әкелген жағымсыз өзгерістерін тізбектейді.

    • ІІІ топ –Қоныстандыру саясатының қазақтардың өміріне әкелген саяси, әлеуметтік , экономикалық жағымды және жағымсыз өзгерістерін кестеге толтыру арқылы топтың жауаптарын талдайды.


    Кері байланыс. «Көк қалпақтың» бағалауы


    Интерпретация

    2-тапсырма. «ПОПС» әдісі

    Мұғалім сабақтың басындағы «Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті»? деген зерттеу сұрағына қайта оралады. Зерттеу сұрағы төңірегінде талқылау жүргізу үшін «ПОПС» тапсырмасы орындалады.


    Менің ойымша , Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін жақсы жаққа өзгертті.


    Себебі: .....................................................................


    Атап айтсам, біріншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... ....

    Екіншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... ....

    Үшіншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... ....


    Қорыта келгенде, ............... ... ... ... ... ....


    Дескриптор:

    -Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгерткені туралы тұжырымдарын нақты дәйек арқылы түйіндейді.


    Кері байланыс. Өзара топтардың бағалауы.


    Қосымша-2

    Мәтін таратпалар, кесте




    Әбдіразақов Т.  Қазақ тарихы. № 2. 39–41-бб.
















    Қосымша-3

    Парақшалар





    Сабақтың аяғы



    39-40 мин

    Рефлексия «ҚҚҚ»


    ҚИЫН

    ҚЫЗЫҚ

    ҚҰНДЫ





    Стикерлер

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Камидолданова Динара Елеуовна
    05 Сәуір 2021
    739
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ , Қазақстан тарихы 8 сынып , тарих пәні мұғалімдеріне
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3В Қазақстан Ресей империясының құрамында


    Мектеп: М.Арын атындағы №24 ДБААЛ


    Сағат саны: 1 сағат

    Күні: 26.02.2020


    Мұғалімі: Д.Е. Камидолданова


    Сынып: 7 В


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты

    Зерттеу сұрағы

    Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті?

    Оқу мақсаттары

    7.1.2.1 – дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау;

    7.4.1.2 – отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін талдау;

    Сабақтың мақсаты

    дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді тарихи кезеңдермен салыстырып анықтайды;

    қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына отарлау саясатының тигізген әсерін талдайды;

    Бағалау

    критерийлері



    Сыни ойлау мен талдау- Ресей империясының қоныстандыру саясатының қазақ қоғамында жүргізілу барысын талдайды;

    Синтез- Патша өкіметінің Қазақстанда жүргізген қоныстандыру саясатының жағымды және жағымсыз жақтарын нақтылайды.

    Тілдік мақсаттар

    Қоныстандыру саясатының мән-жайы туралы талдайды, (айтылым дағдасы) патшалы Ресейдің жүргізген саясаты туралы зерттеулермен танысып, талдайды (оқылым, айтылым, жазылым дағдылары)

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Ходоктар, Шоқындыру, миссионер, шіркеу, басыбайлы шаруа

    Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

    Қоныстандыру саясатының мақсаты...

    Менің ойымша ...

    Бұл оқиға/өзгеріс маңызды/айтарлықтай маңызды болды,

    Себебі: .....................................................................

    Атап айтсам, біріншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... ....

    Екіншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... ....

    Үшіншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... ....

    Қорыта келгенде, ............... ... ... ... ... ...


    Құндылықтарды дарыту

    «Мәңгілік ел» идеясы негізінде азат елдің тәуелдік бұғауына түсу тарихын оқыту арқылы патриотизм құндылығы жүзеге асады.

    Сабақ барысында «Функционалды сауаттылық», топтық жұмыста «Құрмет пен ашықтық» жүзеге асады

    Бастапқы білім

    Оқушылар бөлімді меңгеру барысында 7.3A Отарлау және ұлт-азаттық күрес бөлімінде алған білімдеріне негізделеді

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы




    00-05 мин


















    Ұйымдастыру сәті. Өткен материалды еске түсіру.


    Өзіңді тексер «Кім,не, қашан, қайда?»

    1 тапсырма

    1. Басыбайлы шаруалар кімдер?

    2. Ресейде шаруалар басыбайлы тәуелділіктен қашан құтылды?

    3. Қоныстандыру саясаты дегеніміз не?

    4. Қай жылы Батыс Сібір бас басқармасы шаруаларды Қазақстан аумағына өз беттерінше қоныс аударуға рұхсат етті?

    5. Ходоктар дегеніміз кімдер?

    6. Жетісу әскери губернаторы Г. А. Колпаковскийдің уақытша Ережесі қашан шықты және мақсаты не?

    7. Қай жылы «Село тұрғындары мен мещандардың қазыналық жерлерге өз еркімен қоныс аударуы туралы Ереже» бекітілді?

    8. Транссібір темір жолы құрылысы қашан басталды?


    Қалыптастырушы бағалау «ТТТ»

    1-3 жауап – Талпын

    4 -6 жауап – Талаптан

    5 жауап - Тамаша

    (М) Өткен материал еске түсірілгеннен кейін мұғалім

    сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерін оқушыларға таныстырылады. Бүгінгі сабақ алдыңғы сабақтың жалғасы екендігі ескертіледі. Зерттеу сұрағына назар аударылады.

    Презентация


    Оқулық

    Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2018.


    Қосымша-1

    Сабақтың ортасы



    05-10 мин











    10-30 мин























    30-39 мин



















    Зерттеу сұрағы: Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті?

    Зерттеу мен талдау

    2-тапсырма. «Алты қалпақ» әдісі арқылы Мәтінмен жұмыс

    Қазақ ауылдарындағы өзгерістер туралы жазылған мәтін тарату. Мәтінді оқушылар оқып, қоныстандыру саясатының қазақ өміріне әкелген өзгерістерін анықтап, алты қалпақ» әдісі арқылы талдайды.


    Сары қалпақ: Қоныстандыру саясатының қазақтардың өміріне әкелген жағымды өзгерістерін тізбектеңдер.


    Қара қалпақ: Қоныстандыру саясатының қазақтардың өміріне әкелген жағымсыз өзгерістерін тізбектеңдер.


    Көк қалпақ: Қоныстандыру саясатының қазақтардың өміріне әкелген саяси, әлеуметтік, экономикалық жағымды, жағымсыз өзгерістерін кестеге толтыру арқылы топтардың жұмыстарын талдаңдар.





    Дескриптор:


    • І топ - Қоныстандыру саясатының қазақтардың өміріне әкелген жағымды өзгерістерін тізбектейді.

    • ІІ топ - Қоныстандыру саясатының қазақтардың өміріне әкелген жағымсыз өзгерістерін тізбектейді.

    • ІІІ топ –Қоныстандыру саясатының қазақтардың өміріне әкелген саяси, әлеуметтік , экономикалық жағымды және жағымсыз өзгерістерін кестеге толтыру арқылы топтың жауаптарын талдайды.


    Кері байланыс. «Көк қалпақтың» бағалауы


    Интерпретация

    2-тапсырма. «ПОПС» әдісі

    Мұғалім сабақтың басындағы «Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті»? деген зерттеу сұрағына қайта оралады. Зерттеу сұрағы төңірегінде талқылау жүргізу үшін «ПОПС» тапсырмасы орындалады.


    Менің ойымша , Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін жақсы жаққа өзгертті.


    Себебі: .....................................................................


    Атап айтсам, біріншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... ....

    Екіншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... ....

    Үшіншіден ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... ....


    Қорыта келгенде, ............... ... ... ... ... ....


    Дескриптор:

    -Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгерткені туралы тұжырымдарын нақты дәйек арқылы түйіндейді.


    Кері байланыс. Өзара топтардың бағалауы.


    Қосымша-2

    Мәтін таратпалар, кесте




    Әбдіразақов Т.  Қазақ тарихы. № 2. 39–41-бб.
















    Қосымша-3

    Парақшалар





    Сабақтың аяғы



    39-40 мин

    Рефлексия «ҚҚҚ»


    ҚИЫН

    ҚЫЗЫҚ

    ҚҰНДЫ





    Стикерлер

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 8 сынып
    05.04.2021
    739
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Камидолданова Динара Елеуовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации