Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
САБА.Қ: Қазақ тілі |
Мектеп: Мұхтар негізгі орта мектебі |
|||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Есенбекова.Г.К |
|||||||||||
|
Сынып: 5Т1 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||
|
Бөлім атауы |
Қазақстандағы ұлттар достастығы |
|||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Мәтінмен жұмыс |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәтінмен жұмыс |
|||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т/А5. Қазақша шағын мәтіндер негізіндежұмыс істеу арқылы ойлауға, ізденуге жетелеу, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. |
|||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар:мәтіннен деректерді анықтайды. Көптеген оқушылар:сұрақтарға мәтіннен деректер келтіре отырып, жауап береді. Кейбір оқушылар:проблемалық сұрақтарды талқылап, креативті ойлар айтады. |
|||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап береді. |
|||||||||||
|
Дескрипторлар |
|
|||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Лексикалық минимум: ұлт өкілдері, жарасымды өмір сүру, саяси тұрақтылық, мәдени орталықтар, ауызбіршілік, ынтымақтастық, сыйластық, ұлттар тұтастығы, бірлік, достық, бейбітшілік, Мәңгілік ел.
Сөйлеу мәдениетін жетілдіру үшін қолдануға ұсынылған тілдік оралымдар: менің ойымша, біріншіден, қорытындылай келе т.б. |
|||||||||||
|
Құндылықтар |
Достықты, бірлікті бағалау керектігін түсінеді. Оқушылар бір-бірін тыңдауда шыдамдылық таныта біледі, сыныптастарына құрметпен қарайды. Жұппен, топта жұмыс істей алады. |
|||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Қазақстандағы халықтар бірлігі күні |
|||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Қызығушылықты ояту кезеңі
Жауабы: Алтау ала болса ауыздағы
кетеді, Оқушылар тақырыпқа қатысты басқа да мақалдар айта алады. Мұғалім оқу мақсаттарын, бағалау критерийлері мен дескрипторларды оқушылармен бірге анықтап, оқушыларды жұмыс жоспарымен таныстырады. |
Слайд 1-5 |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2 мин 25 мин 3мин 7 мин |
Мағынаны тану кезеңі https://www.youtube.com/watch?v=g7XKY_6rlP8
Оқушылар бейнематериалды тыңдап, тыңдаған ақпаратқа қатысты ой қорытады. 1-тапсырма. Жұптық жұмыс Бейнематериал мазмұны бойынша ой қорытыңыз.
Дайындық уақыты: 10 мин Оқушылардың жауаптары тыңдау: 15 мин Жорамал жауаптар:
«f» бағалау. Оқушылар өзара бағалайды. Оқушыларға көк қалпақ ұсынылады, ол кезекпен ауысып отырады. Көк қалпақ киген оқушы (жұп) бағалайды.
2-тапсырма. Пікір айтыңыз. Талқылау сұрақтары:
«ПОПС» формуласы бойынша талдау. П (Менің ойымша,…) О (Өйткені…) П (Мысалы, …) С (Қорытындылай келе, …)
Оқушылардың жауаптары «балмұздақ таяқшаларын таңдау» арқылы тыңдалады. (Оқушылардың аттары жазылған қағаз таяқшалар алдын-ала дайындалады) Мұғалімнің кері байланысы |
Слайд 6 |
||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Рефлексия «Бес саусақ»
Үйге тапсырма: |
Слайд 7 |
||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен
байланыс |
||||||||||
|
Оқушылар жұппен жұмыс жасайды. Жұмыс барысында мұғалім сыныпты аралап, оқушыларға көмек көрсетеді.Оқушыларды қолдап, мадақтап отыру ескеріледі.Қабілеті жоғары оқушыларкреативтік танытып, өзіндік стильмен айтады. |
Мұғалім оқушылардың іс-әрекетін бақылап, топтарды аралап жүреді. Сабақ соңында кері байланыс алады. |
Тақырып Қазақстан тарихы пәнімен байланысты. Оқушылар Қазақстандағы ұлттардың бірлігі туралы пікірін айтады. Кабинетте оқушылардың сынып ішінде еркін қозғалуына және бір-бірімен жақын қарым-қатынас жасауына жағдай жасалған. Мұғалім сабақта оқушылардың бір-бірінің пікіріне сыйластықпен қарауын қадағалайды, уақытты тиімді қолдануға үйретеді. |
||||||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||
|
Сабақтың басында арқылы ой қозғау арқылы сабақтың тақырыбына шығады. Оқушылар жұппен сұрақтарды талқылайды. Дифференциация деңгейлік тапсырмалар арқылы жүзеге асырылды.Қабілеті жоғары оқушылар өзіндік стильмен креативті ой айтады. |
||||||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1:Жұптық жұмыс 2:Бағалау Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: Белгіленген уақыт бойынша жұмыс жасау 2:Белсенді әдістерді қолдану Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? Дифференциациялық тапсырмалар дайындау
|
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ «Қазақстандағы ұлттар достастығы» 5 сынып
Ашық сабақ «Қазақстандағы ұлттар достастығы» 5 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
САБА.Қ: Қазақ тілі |
Мектеп: Мұхтар негізгі орта мектебі |
|||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Есенбекова.Г.К |
|||||||||||
|
Сынып: 5Т1 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||
|
Бөлім атауы |
Қазақстандағы ұлттар достастығы |
|||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Мәтінмен жұмыс |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәтінмен жұмыс |
|||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т/А5. Қазақша шағын мәтіндер негізіндежұмыс істеу арқылы ойлауға, ізденуге жетелеу, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. |
|||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар:мәтіннен деректерді анықтайды. Көптеген оқушылар:сұрақтарға мәтіннен деректер келтіре отырып, жауап береді. Кейбір оқушылар:проблемалық сұрақтарды талқылап, креативті ойлар айтады. |
|||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап береді. |
|||||||||||
|
Дескрипторлар |
|
|||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Лексикалық минимум: ұлт өкілдері, жарасымды өмір сүру, саяси тұрақтылық, мәдени орталықтар, ауызбіршілік, ынтымақтастық, сыйластық, ұлттар тұтастығы, бірлік, достық, бейбітшілік, Мәңгілік ел.
Сөйлеу мәдениетін жетілдіру үшін қолдануға ұсынылған тілдік оралымдар: менің ойымша, біріншіден, қорытындылай келе т.б. |
|||||||||||
|
Құндылықтар |
Достықты, бірлікті бағалау керектігін түсінеді. Оқушылар бір-бірін тыңдауда шыдамдылық таныта біледі, сыныптастарына құрметпен қарайды. Жұппен, топта жұмыс істей алады. |
|||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Қазақстандағы халықтар бірлігі күні |
|||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Қызығушылықты ояту кезеңі
Жауабы: Алтау ала болса ауыздағы
кетеді, Оқушылар тақырыпқа қатысты басқа да мақалдар айта алады. Мұғалім оқу мақсаттарын, бағалау критерийлері мен дескрипторларды оқушылармен бірге анықтап, оқушыларды жұмыс жоспарымен таныстырады. |
Слайд 1-5 |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2 мин 25 мин 3мин 7 мин |
Мағынаны тану кезеңі https://www.youtube.com/watch?v=g7XKY_6rlP8
Оқушылар бейнематериалды тыңдап, тыңдаған ақпаратқа қатысты ой қорытады. 1-тапсырма. Жұптық жұмыс Бейнематериал мазмұны бойынша ой қорытыңыз.
Дайындық уақыты: 10 мин Оқушылардың жауаптары тыңдау: 15 мин Жорамал жауаптар:
«f» бағалау. Оқушылар өзара бағалайды. Оқушыларға көк қалпақ ұсынылады, ол кезекпен ауысып отырады. Көк қалпақ киген оқушы (жұп) бағалайды.
2-тапсырма. Пікір айтыңыз. Талқылау сұрақтары:
«ПОПС» формуласы бойынша талдау. П (Менің ойымша,…) О (Өйткені…) П (Мысалы, …) С (Қорытындылай келе, …)
Оқушылардың жауаптары «балмұздақ таяқшаларын таңдау» арқылы тыңдалады. (Оқушылардың аттары жазылған қағаз таяқшалар алдын-ала дайындалады) Мұғалімнің кері байланысы |
Слайд 6 |
||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Рефлексия «Бес саусақ»
Үйге тапсырма: |
Слайд 7 |
||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен
байланыс |
||||||||||
|
Оқушылар жұппен жұмыс жасайды. Жұмыс барысында мұғалім сыныпты аралап, оқушыларға көмек көрсетеді.Оқушыларды қолдап, мадақтап отыру ескеріледі.Қабілеті жоғары оқушыларкреативтік танытып, өзіндік стильмен айтады. |
Мұғалім оқушылардың іс-әрекетін бақылап, топтарды аралап жүреді. Сабақ соңында кері байланыс алады. |
Тақырып Қазақстан тарихы пәнімен байланысты. Оқушылар Қазақстандағы ұлттардың бірлігі туралы пікірін айтады. Кабинетте оқушылардың сынып ішінде еркін қозғалуына және бір-бірімен жақын қарым-қатынас жасауына жағдай жасалған. Мұғалім сабақта оқушылардың бір-бірінің пікіріне сыйластықпен қарауын қадағалайды, уақытты тиімді қолдануға үйретеді. |
||||||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||
|
Сабақтың басында арқылы ой қозғау арқылы сабақтың тақырыбына шығады. Оқушылар жұппен сұрақтарды талқылайды. Дифференциация деңгейлік тапсырмалар арқылы жүзеге асырылды.Қабілеті жоғары оқушылар өзіндік стильмен креативті ой айтады. |
||||||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1:Жұптық жұмыс 2:Бағалау Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: Белгіленген уақыт бойынша жұмыс жасау 2:Белсенді әдістерді қолдану Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? Дифференциациялық тапсырмалар дайындау
|
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















