Амандасу. Оқушыларды
түгендеу.
-Балалар, алдарыңызда жатқан
Қазақстан картасын алып, шеңберге тұрыңыздар. Картада жазылған
сөздерді дауыстап оқыңыздар және
айтыңыздар.
Біз қандай дағдыны жүзеге
асырдық? (Оқылым және айтылым). Дұрыс, балалар бүгін біз оқылым мен
айтылым дағдылары бойынша жұмыс жасаймыз. (Әр оқушыда бір сөз
жазылады)
Психологиялық
ахуал.
-Енді
балалар, «Тілек айту»
әдісі арқылы
осы картада берілген сөздерді
қолдана отырып, бір – біріңізге тілек
айтыңыздар.
Сөздер: ауыл , қала, Қазақстан, еңбек,
таза ауа, ескерткіштер, ірі қала, Бәйтерек, демалыс, табиғат,
туған жер, астана, құрметтеу, ғимараттар.
(
1.Вика, мен саған ауылда жақсы демалып
келуді тілеймін;
2.Амирали, қалада жақсы оқуды
тілеймін;
3.Роман, мен саған Қазақстанда жақсы
білім алуды тілеймін;
4.Дима, сен еңбекте жемісті
бол;
5.Вика, мен саған таза ауада көңіліңді
көтеруді тілеймін;т.б.
Топқа
бөлу: Балалар, қазір қолдарыңыздағы
қиықшаларды жинау арқылы 2 топқа бөлініп
отырасыздар.
1-топ
«Бәйтерек»
Н.Вика, Рома, Шоқан, Адия,
Дарья
2-топ
Медеу
Әйгерім, Диас, Д.Вика, Дима,
Амирали
-
Балалар, неге осындай топтарға
бөлдім деп ойлайсыңдар?
-
«Бәйтерек» туралы не
айтасыздар?
-
«Медеу» мұз айдыны туралы не
айтасыздар?
-
Олар қайда
орналасқан?
Дұрыс бүгін біз
мемлекетіміздің ірі қалалары туралы оқып, білеміз. Сабағымыздың
тақырыбы: «Еліміздің ірі қалалары»
Сабақтың мақсатын ашу.
мәтіндердің тақырыбына,
мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін
салыстырамыз;
тура және ауыспалы мағынадағы
сөздерді қолданамыз, ойларыңызды әсерлі, мазмұнды
айтасыздар.
|