Материалдар / Ашық сабақ "Қазақстанның ірі қалалары"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Қазақстанның ірі қалалары"

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныпқа арналған ашық сабақ, "Қазақстанның ірі қалалары". Оқушыларға екі мәтін беріледі, оеың түрлері анықталады, диаграммалар арқылы жұмыс жасайды, жаңа сөздермен танысады, "Төрт сөйлем" әдісі арқылы оқушылар өз ойларын жеткізеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2021
539
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қостанай облысы әкімдігінің Білім Басқармасының

«Рудный қаласы білім бөлімінің №4 мектеп-лицейі»КММ











Ашық сабақ

«ЕЛІМІЗДІҢ ІРІ ҚАЛАЛАРЫ»



Сынып: 6м2

Мұғалімі: Джунусова А.Б.









2021-2022 оқу жылы



Қысқa мерзімді жoспap

CAБAҚ: бөлімнің тaқырыбы:

Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі

Бөлімшенің тақырыбы:

Еліміздің ірі қалалары

Сабақ – 1

Мектеп:

Қостанай облысы әкімдігінің Білім Басқармасының

«Рудный қаласы білім бөлімінің №4 мектеп-лицейі»КММ



Күні: 06.10.2021

Мұғалімнің аты-жөні: қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Джунусова Айнур Балгабаевна

СЫНЫП: 6м2

Қатысқандар: 14

Қaтыспағaндаp: 0

Oсы сaбaқ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

О 6.3.4.1 – мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру

А 6.2.1.1 - тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу

Ойлау деңгейі

орта деңгей

Сабақ мақсаттары

Бaрлық oқушылap opындaй алады:

мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстырады;

тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданады, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізеді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстырады, диаграмма арқылы талдау жасайды;

тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданып, ойын мысалдар арқылы әсерлі сипаттайды;

Keйбіp oқушылap opындaй aлaды:

мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстырады; өз көзқарасын қорғайды;

  • тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды басқаша жеткізеді

Бағалау критерийлері

мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстырады;

  • тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданады, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізеді

Тілдік мақсат

Oқушылap opындaй aлaды: мәтінді түсініп оқиды, мәтін мaзмұнын түcінeді, мәтіндерді салыстырады, тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қoлдaнaды, тапсырмалар бойынша ойын әсерлі жеткізеді, өз көзқарасын қорғайды.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

ғимаратттар, тұрғындар, мұражай, тау шаңғысы, жер көлемі, Президент сарайы



Талқылауға арналған сұрақтар:

Балалар, бүгінгі сабақта не істейміз деп ойлайсыңдар?

Сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?

Алматы туралы не білесіңдер?

Астанада не бар?

ишара:

Тұрғындар, алма,жер көлемі

Құндылықтарға баулу

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке жұптық және жеке жұмыстар арқылы тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

тарих, география

Алдыңғы оқу:

Қала-мәдениет пен білімнің орталығы

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

2 мин





3 мин











3 мин



Амандасу. Оқушыларды түгендеу.

-Балалар, алдарыңызда жатқан Қазақстан картасын алып, шеңберге тұрыңыздар. Картада жазылған сөздерді дауыстап оқыңыздар және айтыңыздар.

Біз қандай дағдыны жүзеге асырдық? (Оқылым және айтылым). Дұрыс, балалар бүгін біз оқылым мен айтылым дағдылары бойынша жұмыс жасаймыз. (Әр оқушыда бір сөз жазылады)

Психологиялық ахуал.

-Енді балалар, «Тілек айту» әдісі арқылы осы картада берілген сөздерді қолдана отырып, бір – біріңізге тілек айтыңыздар.

Сөздер: ауыл , қала, Қазақстан, еңбек, таза ауа, ескерткіштер, ірі қала, Бәйтерек, демалыс, табиғат, туған жер, астана, құрметтеу, ғимараттар.


( 1.Вика, мен саған ауылда жақсы демалып келуді тілеймін;

2.Амирали, қалада жақсы оқуды тілеймін;

3.Роман, мен саған Қазақстанда жақсы білім алуды тілеймін;

4.Дима, сен еңбекте жемісті бол;

5.Вика, мен саған таза ауада көңіліңді көтеруді тілеймін;т.б.


Топқа бөлу: Балалар, қазір қолдарыңыздағы қиықшаларды жинау арқылы 2 топқа бөлініп отырасыздар.

1-топ «Бәйтерек»

Н.Вика, Рома, Шоқан, Адия, Дарья

2-топ Медеу

Әйгерім, Диас, Д.Вика, Дима, Амирали

  • Балалар, неге осындай топтарға бөлдім деп ойлайсыңдар?

  • «Бәйтерек» туралы не айтасыздар?

  • «Медеу» мұз айдыны туралы не айтасыздар?

  • Олар қайда орналасқан?

Дұрыс бүгін біз мемлекетіміздің ірі қалалары туралы оқып, білеміз. Сабағымыздың тақырыбы: «Еліміздің ірі қалалары» Сабақтың мақсатын ашу.

мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстырамыз;

тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданамыз, ойларыңызды әсерлі, мазмұнды айтасыздар.




https://clck.ru/JX5fp



















https://clck.ru/JX5VE


https://clck.ru/JX5bE

Ортасы

2 мин








































6 мин











































3 мин
















1 мин







5 мин





















2 мин














2 мин









5 мин








2 мин

Мәтіналды жұмыс (сөздердің мағынасын суреттер арқылы түсіндіру)

  1. Мұғалім оқиды

  2. Оқушы мен оқушы

  3. Сөз тіркестерді айтады

ғимаратттар


construction


тұрғындар


residents

мұражай


museum

тау шаңғысы


sking

жер көлемі


the size of the land

Президент сарайы


Presidential palace




Мәтін кезі

Оқылым.

1-тапсырма. Мәтіндерді «Түртіп оқу» стратегиясын қолданып, оқыңыздар. Дескрипторға назар аударыңыздар.

Дескриптор:

  • Мәтінді түртіп оқиды.

  • Мәтін мазмұнын түсінеді.

  • Тапсырма бәрінізге түсінікті болды ма? Егер түсінікті болса, бір шапалақ ұрамыз.


  • Астана – бас қала

Елбасы Н. Ә. Назарбаев 1997 жылғы 20 қазанда "Ақмола қаласын Қазақстан Республикасының астанасы деп жариялау туралы" жарлық шығарды.  Себебі, қала Қазақстанның орталық бөлігінің солтүстігінде, Есіл өзенің бойында орналасқан. 1998 жылы Президент Н. Ә. Назарбаев "Қазақстан Республикасының астанасы - Астана қаласы болып өзгертілгені туралы" жарлыққа қол қойды. Ал 2019 жылы 20 наурызда Қазақстанның жаңа президенті Қасым-Жомарт Тоқаев қаланың атын тұңғыш президент Н. Назарбаевтың құрметіне Нұр-Сұлтан деп өзгертуге бұйрық берді. Тәуелсіз Қазақстанның бас қаласы – Нұр-Сұлтан. Бұрыңғы атауы – Астана. Тұрғындар саны 1 032 475 адам. Қазір Астананың жер көлемі 710 км2. Қаланың қысы суық, жазы ыстық.

Астана қаласында Президент сарайы, Парламент ғимараты, Еуразия университеті, көп қабатты ғимараттар бар. «Бәйтерек» ғимараты Астана тұрғындарын, жақын, алыс шетелдерден келген қонақтарды таң қалдырады.

Алматы қаласы. Сипаттау

       Алматы - өте әдемі, сұлу, көркем қала. Ол Қазақстанның оңтүстік-шығысында, Алатаудың етегінде орналасқан. Алматыны

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!