САБАҚ:
Қазақстанның
жартастарға салынған ежелгі
суреттері
|
Пәні: Қазақстан
тарихы
|
Күні:20.10.2017ж.
|
Мұғалімнің есімі:
Турганова
Амина
|
СЫНЫП: 5А
|
Қатысқандар саны:
17
|
Қатыспағандар:
0
|
Сабақ негізделген
оқу
мақсаты
(мақсаттары)
|
5.2.1.1 – алғашқы
адамдардың наным-сенімдерін
сипаттау;
5.2.2.1 – археологиялық
ескерткіштерді сипаттау
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының
назарын өзіне аудара алады.
|
Тілдік
құзіреттілік
|
Анимизм
Фетишизм
Тотемизм
Магия
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі
заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
қазақ
тілі,тарих.
|
Алдыңғы
тақырып
|
Андронов және Беғазы-Дәндібай
мәдениеттері
|
Жоспарланған
Уақыт
|
|
Ресурстар
|
Басталуы 5
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
3
минут
Армысың, алтын
күн!
Армысың, көк
аспан!
Армысың, жан
досым!
Міне менің
қолым,
Жылуыңа жылу
қос,
Көтерілсін көңіл
хош!
Топқа
бөлу2
минут
|
1-топ
«Таңбалы
тас»
2-топ
«Баян
жүрек»
3-топ
«Ақбауыр
үңгірі»
|
Ортасы 22
минут
|
Білу және
түсіну
«Визуальды» әдіс
арқылы
Жартастағы суреттер
туралы бейне-баян
көрсету.
Топтарға
тапсырма:
(Мәтін бөліктерін
тарату)
Оқулықтағы тапсырмаларды
топтарға бөлу
1.Таңбалы
тас
2.Баянжүрек
суреттері.
3.Ақбауыр
үңгірі
.
Қолдану 1.Жеке
тапсырма:
Төмендегі наным-сенім
түрлерін
сипаттаңыз:
1.Анимизм---
2.Тотемизм---
3.Фетишизм---
4.Магия------
Дескриптор:
---анимизмді анықтай
алады;
---тотемизмді анықтай
алады;
----фетешизмді
анықтай алады;
----магияны анықтай
алады;
«Кері байланыс» «Бас
бармақ әдісі»
арқылы
2. Жұптық тапсырма:
«Бейнені ажырат»
Сурет бойынша
жұмыс:
Дескриптор:
----Сурет бойынша
бейнені ажырата
алады;
---ежелгі адамдардың
өмірі, діни-нанымдары аңшылықпен байланыстырытынын анықтай
алады;
|
«Кері
байланыс»
ҚҰС кестесі
арқылы
Қостым-----
Ұсыныс-------
Сұрақ-------
|
Аяқталуы 10
минут
|
Синтез
Екі түрлі түсініктеме
күнделігі.
Оқушылардан дәптердің бетін
(не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу
сұралады. Мәтінді оқу барысында
олар:
Бөліктің оң
жағына
|
Сол
жағына
|
Мәтіндегі қатты әсер еткен
тұстарды, үзінділерді
жазады.
|
Сол әсер еткен
үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары
қандай т.б.)
|
|
Оқушылар кестемен
жұмыс жасайды
«Кері байланыс» «Ақ желкен» әдісі
арқылы
Түстер арқылы белгілеу
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау –
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
Байланыс
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағы
ахуал
қандай
болды?
Мен
жоспарлаған
саралау
шаралары
тиімді болды
ма?
Мен
берілген
уақыт
ішінде
үлгердім бе?
Мен
өз
жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
|
«Менің көңіл-күйім
баспалдағы»
Оқушылар стикерлерге өз
есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған
баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме
сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!»,
«Білмеймін», «Нашар» деп
аталады.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе
табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе
сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен
сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|