Ашық сабақ жоспары
|
Бөлім: |
4-тарау: Қазақ ұлттық және ақыл-ой ойындары |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Алсеитов Калмурат Маратович |
|
|
Күні: |
5 А 11.12.2024ж |
|
|
Сынып: 5 А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.7.1 - жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсету және түсіндіру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға гимнастикалық жаттығулар түрлерін үйрету және насихаттау |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 минут |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар бір-біріне кері байланыс берді. «Қолмен белгі беру», «Бір минуттық эссе», «Ауызша бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасалды. |
Қауіпсіздік ережелерінің журналы. Ысқырық, секундомер, секундомерлер, конустар, хаттамалар, бор. https://www.youtube.com/watch?v=2UF1HKhmXyg https://www.youtube.com/watch?v=7POHdH5QQWA |
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Оқушылар бір-біріне қозғалмалы жаттығу әдістерін көрсетеді. Олар жаттығудың әр кезеңінде бір-бірін бақылап, түзету түсініктерін береді. Жаттығу әдісін орындау барысында бақылап, қажет болған жағдайда әдісті орындауды жақсартуға ұсыныс жасаңыз. Сұраңыз: жұпта жұмыс жасағанда қандай қателерді байқап, көрсеттіңіз? Оқу барысында әріптесіңіздің кеңесі қалай көмектесті? Берілген тапсырманы орындау кезінде қандай жарақат алу жағдайлары болуы мүмкін? |
Тапсырма Өткен тақырыпты қайталау «Бұқа тартыс» ойынын ойнаңыз
«Жаяу тартыс» ойынын ойнаңыз
«Ақ сандық-көк сандық» ойынын ойнаңыз
«Кім жалдам» ойынын ойнаңыз
«Қыз қуу» ойынын ойнаңыз
«Көкпар» ойынын ойнаңыз.
«Теңге ілу» ойынын ойнаңыз
«Арқан тартыс» ойынын ойнаңыз
Дескриптор Білім алушы - ұлттық ойындардың ептілік, күш-жігер, дәлдік т.б. қасиеттерін дамытатынын анықтайды; - қазақтың барлық ұлттық ойындарын атайды; - әр ойынға терең сипаттама береді; - ұлттық ойынның дене қасиеттерін дамытуға қатысты әсерін айтады; - қимыл-қозғалыс дағдыларын жетілдірудің маңыздылығын айтады; - ойында барлық мүмкіндікті пайдаланады. |
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. Бағалау: Мұғалім оқушыларына өзіндік және бірін бірі бағалау арқылы білім бекітеді. |
|||
Оқу ісі меңгерушісі:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: "Қазақтың ұлттық ойындары" 5 сынып
Ашық сабақ: "Қазақтың ұлттық ойындары" 5 сынып
Ашық сабақ жоспары
|
Бөлім: |
4-тарау: Қазақ ұлттық және ақыл-ой ойындары |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Алсеитов Калмурат Маратович |
|
|
Күні: |
5 А 11.12.2024ж |
|
|
Сынып: 5 А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.7.1 - жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсету және түсіндіру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға гимнастикалық жаттығулар түрлерін үйрету және насихаттау |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 минут |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар бір-біріне кері байланыс берді. «Қолмен белгі беру», «Бір минуттық эссе», «Ауызша бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасалды. |
Қауіпсіздік ережелерінің журналы. Ысқырық, секундомер, секундомерлер, конустар, хаттамалар, бор. https://www.youtube.com/watch?v=2UF1HKhmXyg https://www.youtube.com/watch?v=7POHdH5QQWA |
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Оқушылар бір-біріне қозғалмалы жаттығу әдістерін көрсетеді. Олар жаттығудың әр кезеңінде бір-бірін бақылап, түзету түсініктерін береді. Жаттығу әдісін орындау барысында бақылап, қажет болған жағдайда әдісті орындауды жақсартуға ұсыныс жасаңыз. Сұраңыз: жұпта жұмыс жасағанда қандай қателерді байқап, көрсеттіңіз? Оқу барысында әріптесіңіздің кеңесі қалай көмектесті? Берілген тапсырманы орындау кезінде қандай жарақат алу жағдайлары болуы мүмкін? |
Тапсырма Өткен тақырыпты қайталау «Бұқа тартыс» ойынын ойнаңыз
«Жаяу тартыс» ойынын ойнаңыз
«Ақ сандық-көк сандық» ойынын ойнаңыз
«Кім жалдам» ойынын ойнаңыз
«Қыз қуу» ойынын ойнаңыз
«Көкпар» ойынын ойнаңыз.
«Теңге ілу» ойынын ойнаңыз
«Арқан тартыс» ойынын ойнаңыз
Дескриптор Білім алушы - ұлттық ойындардың ептілік, күш-жігер, дәлдік т.б. қасиеттерін дамытатынын анықтайды; - қазақтың барлық ұлттық ойындарын атайды; - әр ойынға терең сипаттама береді; - ұлттық ойынның дене қасиеттерін дамытуға қатысты әсерін айтады; - қимыл-қозғалыс дағдыларын жетілдірудің маңыздылығын айтады; - ойында барлық мүмкіндікті пайдаланады. |
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. Бағалау: Мұғалім оқушыларына өзіндік және бірін бірі бағалау арқылы білім бекітеді. |
|||
Оқу ісі меңгерушісі:
шағым қалдыра аласыз





















