Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ғ.Мұратбаев атындағы Жетісай гуманитарлық-техникалық колледжі

    Оқу сабағының жоспары

    Сабақтың тақырыбы: Қисықсызықты трапеция және оның ауданы. Анықталған интеграл

    Модуль /пән атауы: Математика
    Педагог Сыздықова Бағила дайындады.

    2024 жылғы «07» ақпан

    1.Жалпы мәліметтер
    Курс, топ: 1-курс, МБТ 23-9/2
    Сабақ түрі: Аралас сабақ
    2. Мақсаты, міндеттері:

    - Қисықсызықты трапецияның анықтамасын беру және ауданын есептеуді үйрету;

    -Анықталған интегралды есептеу тәсілдерін үйрету.

    3. Күтілетін нәтижелер:

    - қисықсызықты трапецияның анықтамасын біледі және ауданын есептейді;

    - анықталған интеграл ұғымын біледі, анықталған интегралды есептейді.
    4. Қажетті ресурстар:

    Алгебра және анализ бастамалары 11 сынып «Мектеп» баспасы, интерактивті панель, бағалау парағы, смартфон қағаздары, сәйкестендіру парағы.

    5. Сабақтың барысы

    І.Ұйымдастыру кезеңі (1-5 мин)

    -Білім алушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

    -Білім алушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Білім алушылардың назарын сабаққа аудару.

    -Топқа бөлу, топ басшысын сайлау, бағалау парағын тарату.


    Топты «Жұмыртқа аршу» әдісімен бөлу. Студенттер жұмыртқаны аршу арқылы ішінде жазылған топтың аты бойынша бөлінеді.


    ІІ. Үйге берілген тапсырманы сұрау (5-15)

    Формуланы сәйкестендіріңіз:


    1

    А) sin x + C

    2

    Ә) tg x + C

    =

    Б) - ctg x + C

    В) 2

    5 =

    Г )

    6 =

    Д) - cos x + C


    ІІІ.Жаңа сабақ (15-30)

    Сабақтың тақырыбы: Қисықсызықты трапеция және оның ауданы. Анықталған интеграл

    қисықтарымен шектелген фигура қисық сызықты трапеция деп аталады.

    Мысалы төмендегі сызбаларда түрлі қисық сызықты трапециялар берілген.









    Қарапайым трапецияның ауданы екені белгілі

    Қисық сызықты трапецияның ауданын интегралды қолдану арқылы есептейміз. Егер болса, аралығында берілген қисық сызықты трапецияның ауданы

    формуласымен есептеледі.

    Оқушыларға Ох осімен және y=x-3, x=4, x=7 түзулерімен шектелген трапеция ауданын есептеуді ұсыныңыз. Төмендегі суреттен:

    1-әдіс:

    2-әдіс: F(x) - f(x) функциясының алғашқы функциясы екенін ескеріп , мұндағы .

    1-ші және 2-әдістерден алынған нәтижелерді салыстырыңыз және сәйкес қорытындылар жасаңыз.

    Егер f(x) функциясының графигі қисық сызық болса, онда жалпы жағдайда қисықсызықты трапеция деп, Ох осімен, x=a, x=b түзулерімен және f(x) функциясының графигімен шектелген фигураны айтады және ол келесі түрде болады:

    Әрі қарай оқушыларға келесідей қисықсызықты трапецияларды бейнелеуді ұсыныңыз:

    А деңгейі: f(x)=x2, x=1, x=3,

    В деңгейі: f(x)=sin(x), ,




    IV. Сабақты бекіту (30-70 мин)

    1-тапсырма QR код арқылы тапсырмаларды орындайды (топтық жұмыс)




    1 - есеп:

    сызықтарымен шектелген қисық сызықты трапецияның ауданын есептеңдер.



    (кв.бірлік)

    Жауабы:

    2- есеп: сызықтарымен шектелген фигураның ауданын табыңдар.

    Шектерін табу үшін екі функцияның қиылысу нүктелерін есептейміз.

    Виет теоремасы бойынша

    (кв.бірлік)

    Shape1 Жауабы:

    3 –есеп :

    сызықтарымен шектелген фигураның ауданын табыңдар.


    (кв.бірлік)

    Жауабы: S= 9

    2-тапсырма ( Тақтамен жұмыс) Мұнда есепті шығару қадамдарын студенттер тақтаға кезекпен шығарады.

    1-топқа

    1) ; 2) ;

    3) ; 4) .

    Жауабы: 1) 2) ;

    3) 4) + cos x+ C.


    2-топқа


    1) 2)

    3) 4)

    жауабы: 1) ; 2) ;

    3) 4)


    3-топқа


    1) + 5)dx; 2)

    3) ; 4)

    жауабы: 1) 2)

    3) 4)

    Сергіту сәті

    3-тапсырма

    «Қол twister» әдісі арқылы ұяшықтағы жасырын тұрған сұрақтарға жауап береді.

    1. Анықталған интегралдың анықталмаған интегралдан қандай айырмашылығы бар?

    2. Ньютон - Лейбниц формуласымен ...................есептейді.

    3. Берілген функция үшін алғашқы функцияның жалпы түрін жаз f(x) = 2.

    4. формуласын толықтыр.

    5. формуласын толықтыр.

    6. есепті шығар

    7. есепті шығар

    8. есепті шығар

    9. есепті шығар

    V. Бағалау (75-80 мин)

    Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау

    Бағалау парағы.


    р/с


    Аты- жөні

    Үй тапсырмасы

    5-10 балл


    1-тапсырма

    15-25 балл


    2- тапсырма

    20-30 балл


    3-тапсырма

    20-35 балл


    Ұпай саны


    Бағасы











    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сыздикова Багила Болатовна
    26 Ақпан 2024
    621
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Қисықсызықты трапеция және оның ауданы. Анықталған интеграл

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Қисықсызықты трапеция және оның ауданы. Анықталған интеграл

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақта әртүрлі әдіс-тәсілдер көрсетілген.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ғ.Мұратбаев атындағы Жетісай гуманитарлық-техникалық колледжі

    Оқу сабағының жоспары

    Сабақтың тақырыбы: Қисықсызықты трапеция және оның ауданы. Анықталған интеграл

    Модуль /пән атауы: Математика
    Педагог Сыздықова Бағила дайындады.

    2024 жылғы «07» ақпан

    1.Жалпы мәліметтер
    Курс, топ: 1-курс, МБТ 23-9/2
    Сабақ түрі: Аралас сабақ
    2. Мақсаты, міндеттері:

    - Қисықсызықты трапецияның анықтамасын беру және ауданын есептеуді үйрету;

    -Анықталған интегралды есептеу тәсілдерін үйрету.

    3. Күтілетін нәтижелер:

    - қисықсызықты трапецияның анықтамасын біледі және ауданын есептейді;

    - анықталған интеграл ұғымын біледі, анықталған интегралды есептейді.
    4. Қажетті ресурстар:

    Алгебра және анализ бастамалары 11 сынып «Мектеп» баспасы, интерактивті панель, бағалау парағы, смартфон қағаздары, сәйкестендіру парағы.

    5. Сабақтың барысы

    І.Ұйымдастыру кезеңі (1-5 мин)

    -Білім алушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

    -Білім алушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Білім алушылардың назарын сабаққа аудару.

    -Топқа бөлу, топ басшысын сайлау, бағалау парағын тарату.


    Топты «Жұмыртқа аршу» әдісімен бөлу. Студенттер жұмыртқаны аршу арқылы ішінде жазылған топтың аты бойынша бөлінеді.


    ІІ. Үйге берілген тапсырманы сұрау (5-15)

    Формуланы сәйкестендіріңіз:


    1

    А) sin x + C

    2

    Ә) tg x + C

    =

    Б) - ctg x + C

    В) 2

    5 =

    Г )

    6 =

    Д) - cos x + C


    ІІІ.Жаңа сабақ (15-30)

    Сабақтың тақырыбы: Қисықсызықты трапеция және оның ауданы. Анықталған интеграл

    қисықтарымен шектелген фигура қисық сызықты трапеция деп аталады.

    Мысалы төмендегі сызбаларда түрлі қисық сызықты трапециялар берілген.









    Қарапайым трапецияның ауданы екені белгілі

    Қисық сызықты трапецияның ауданын интегралды қолдану арқылы есептейміз. Егер болса, аралығында берілген қисық сызықты трапецияның ауданы

    формуласымен есептеледі.

    Оқушыларға Ох осімен және y=x-3, x=4, x=7 түзулерімен шектелген трапеция ауданын есептеуді ұсыныңыз. Төмендегі суреттен:

    1-әдіс:

    2-әдіс: F(x) - f(x) функциясының алғашқы функциясы екенін ескеріп , мұндағы .

    1-ші және 2-әдістерден алынған нәтижелерді салыстырыңыз және сәйкес қорытындылар жасаңыз.

    Егер f(x) функциясының графигі қисық сызық болса, онда жалпы жағдайда қисықсызықты трапеция деп, Ох осімен, x=a, x=b түзулерімен және f(x) функциясының графигімен шектелген фигураны айтады және ол келесі түрде болады:

    Әрі қарай оқушыларға келесідей қисықсызықты трапецияларды бейнелеуді ұсыныңыз:

    А деңгейі: f(x)=x2, x=1, x=3,

    В деңгейі: f(x)=sin(x), ,




    IV. Сабақты бекіту (30-70 мин)

    1-тапсырма QR код арқылы тапсырмаларды орындайды (топтық жұмыс)




    1 - есеп:

    сызықтарымен шектелген қисық сызықты трапецияның ауданын есептеңдер.



    (кв.бірлік)

    Жауабы:

    2- есеп: сызықтарымен шектелген фигураның ауданын табыңдар.

    Шектерін табу үшін екі функцияның қиылысу нүктелерін есептейміз.

    Виет теоремасы бойынша

    (кв.бірлік)

    Shape1 Жауабы:

    3 –есеп :

    сызықтарымен шектелген фигураның ауданын табыңдар.


    (кв.бірлік)

    Жауабы: S= 9

    2-тапсырма ( Тақтамен жұмыс) Мұнда есепті шығару қадамдарын студенттер тақтаға кезекпен шығарады.

    1-топқа

    1) ; 2) ;

    3) ; 4) .

    Жауабы: 1) 2) ;

    3) 4) + cos x+ C.


    2-топқа


    1) 2)

    3) 4)

    жауабы: 1) ; 2) ;

    3) 4)


    3-топқа


    1) + 5)dx; 2)

    3) ; 4)

    жауабы: 1) 2)

    3) 4)

    Сергіту сәті

    3-тапсырма

    «Қол twister» әдісі арқылы ұяшықтағы жасырын тұрған сұрақтарға жауап береді.

    1. Анықталған интегралдың анықталмаған интегралдан қандай айырмашылығы бар?

    2. Ньютон - Лейбниц формуласымен ...................есептейді.

    3. Берілген функция үшін алғашқы функцияның жалпы түрін жаз f(x) = 2.

    4. формуласын толықтыр.

    5. формуласын толықтыр.

    6. есепті шығар

    7. есепті шығар

    8. есепті шығар

    9. есепті шығар

    V. Бағалау (75-80 мин)

    Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау

    Бағалау парағы.


    р/с


    Аты- жөні

    Үй тапсырмасы

    5-10 балл


    1-тапсырма

    15-25 балл


    2- тапсырма

    20-30 балл


    3-тапсырма

    20-35 балл


    Ұпай саны


    Бағасы











    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 11 сынып
    26.02.2024
    621
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сыздикова Багила Болатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации