Ашық сабақ қмж Ондық бөлшектерді 10,100,1000…және 0,1;0,01;0,0001… сандарына көбейту және бөлу

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ қмж Ондық бөлшектерді 10,100,1000…және 0,1;0,01;0,0001… сандарына көбейту және бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ондық бөлшектерді 10,100,1000…және 0,1;0,01;0,0001… сандарына көбейту және бөлу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспар

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;.. және 0,1; 0,01; 0,001;.... сандарына көбейту

Бекітемін:


Бөлім:

Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:

Серік А.

Күні:

25.02.2025ж

Сыныбы:

5 «в» Қатысушылар саны: 18 Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы:

Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;.. және 0,1; 0,01; 0,001;.... сандарына көбейту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.29 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 көбейту ережелерін қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Сыни тұрғыдан ойлау арқылы ондық бөлшектерді 10,100,1000... және 0,1; 0,01; 0,001 т.с.с көбейту және бөлу, оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білу.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин.











Өткен бөлімді еске түсіру

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Қазына аралына саяхат жасаймыз

3. «Қар ұшқыны» әдісі арқылы топқа бөлу.


4. Үй жұмысын тексеру.



Миға шабуыл әдісі.

Umaigra платформасы бойынша ондық бөлшек тақырыбынан есептер


Сабақтың мақсатын хабарлап айту.



Амандасады.



Бір-біріне тілек айтады.


Топқа бөлінеді.

Өз жұптарын арқылы тексеріп шығады арқылы тексереді.



Сұрақтарға жауап береді.









Бір-бірлерін бағалайды

2 балл



Ынталандыру сөздері:

Жарайсың!

Дұрыс айтасың!

Оқулық, жұмыс дәптері,

ДК экраны



Слайд


Сабақтың ортасы

33 мин.


Жаңа тақырыппен таныстырады және түсіндіреді.


  1. Топтық жұмыс: Тарсия әдісі

Тарсия әдісі арқылы ДК экранда немесе слайдта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, бір мысалмен үлгі көрсетеді. Соңында тексереді.



Оқушылар зейіндерін ашып жаңа тақырыпты түсінеді.






ДК экранда немесе слайдта берілген тапсырмамен танысып, топппен бірге орындайды .








Дескриптор: Жалпы - 2 балл

1. Ондық бөлшекті натурал санға көбейтеді.


Бейне сабақ

https://youtu.be/KN0PYbjAYUE?si=CPo6R7CDkerRusSJ

ДК экраны


Тарсия әдісінің құралдары


Слайд.


  1. Жұптық жұмыс: «PISA» тапсырмасы



Дескриптор бойынша тапсырманы орындайды.

  1. Мәтін есептің шартын құрады

  2. Арақашықтықты анықтайды.


1 тапсырма жауабы:


2 тапсырма жауабы:

0,12


Дескриптор: Жалпы - 3 балл


«PISA» тапсырмалар жинағы


  1. Сергіту сәті

«Додекаэдр ойыны»


Додекаэдрдің әр бетіндегі іс-әрекеттерді қайталайды.



Додекаэдр

көрнекілігі

Сабақтың ортасы

33 мин.

  1. Жеке жұмыс:

Сәйкестендіру тестін”


Wordwall платформасымен орындатады, бақылайды. Соңында тапсырманы тексереді.


ДК экраннан берілген тапсырмамен танысып орындайды.


Платформа арқылы өз жетістіктерін көреді

Дескриптор: Жалпы - 3 балл




ДК экраны


Слайд







Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 мин.

«Қоржын » әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Оқушылардан жоғарыда айтылған әдіспен кері байланысын алады.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Үй тапсырма. Бағалау

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін түрлі түсті асықты қоржынға салу арқылы білдіреді және сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Транспортир» әдісі арқылы бағалайды.

Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.02.2025
161
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі