Ашық сабақ "ҚОБЫЗ АСПАБЫНДА ДЫБЫС ТАЗАЛЫҒЫМЕН ЖҰМЫС"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "ҚОБЫЗ АСПАБЫНДА ДЫБЫС ТАЗАЛЫҒЫМЕН ЖҰМЫС"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды музыканың үнімен адалдыққа, шыншылдыққа, жарқын мінезділікке тәрбиелеу, ұлттық музыкалар-ды тыңдату арқылы ұлттық қасиетімізді бойына дарыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Маңғыстау аудандық балалар өнер мектебі







Shape1

Қобыз аспабында дыбыс тазалығымен жұмыс






Музыкалық терминдерді дұрыс қолдану

(Ашық сабақ)







Мұғалім:Қабасова Ақбөбек









2023 ж


Бекітемін:______________

«.....» ..............2023 ж.

Бөлім

Ұлт аспаптар бөлімі

Педагог

Қабасова Ақбөбек Дәулетқызы

Күні

07.02.2023

Сексия немесе үйірме атауы

Қобыз сыныбы

Оқушы, сыныбы

Ноғай Әсел Дулатқызы, 1-сынып

Жаңа сабақ

Абай «Көзінің қарасы»

Тақырыбы:

«Қобыз аспабында дыбыс тазалығымен жұмыс»

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі

Тәрбиелігі

Дамытушылық

Көрнекіліктер

Музыкаға деген қызуғушылығын ояту. Әуенді таза, әдемі ойнауға үйрету.

Оқушыларды музыканың үнімен адалдыққа, шыншыл-дыққа жарқын мінезділікке тәрбиелеу, ұлттық музыкалар-ды тыңдату арқылы ұлттық қасиетімізді бойына дарыту.

Музыка тыңдау арқылы, орындау арқылы баланың іс-қимыл әрекетін, қиялын дамыту.

Интерактивті тақта, аспап, видео үзінділер, оқулық, суреттер.


Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

I.Ұйымдастыру

Оқушымен амандасу. Оқушының құрал-жабдықтарын тексеріп, отырысын түзету. Сабақ әзірлігін тексеру. Үй жұмысын сұрау

Сәлемдесу, сабаққа назар аударып, берілген уй тапсырмасын айту


Интерактивті слайд, ноутбук, қобыз аспабы, фортепиано


II.Жаттығу

Сабақты бастамас алдын үй тапсырмасы бойынша жаттығу.

Соль мажор гаммасын оқушы таза әрі тиянақты ойнап береді. Әр түрлі штрихта.


Қобыз аспабы,

нота дәптері

III.Уй тапсырмасы

1)Дәулеткерейдің күйі «Қосалқа» ықшамдалған. Күйсандықпен қостап дыбыс тазалығымен жұмыс жасаймын.

Ритмикалық теңдікті ұстауын талап ету.

Сегіздік, ширек ноталардың ұзақтығын ұғындыру. Айырмашылығын түсіндіру. Өз деңгейінде ойнап көрсету және оқушымен қосылып ойнау.

2)Орыс әні «Во саду ли в огороде»

Орыс әнін де жатқа, өз темпінде ойнауын сұрау.

Дыбыстардың таза шығуы үшін диес, бемоль және бекарь сияқты альтерациялық белгілердің маңызы бар. Осы белгілерді нотадан байқаса дәл сол нотаны белгісімен таза ойнау керек. Сонда дыбыс таза шығады. Альтерациялық белгілерді күйсандықпен жекелеп ойнау арқылы оқушыға айырмашылығын, дыбыстың қалай өзгеріске ұшырайтынын түсіндіріп, өзіне керек мағлұмат ретінде есте сақтауына көмектесемін

Оқушы үйге берілген шығармаларды толықтай жаттап келеді. Және өткен сабақтағы ескертулерді орындап келеді. Күйсандықпен қостатқанда ритммен, мұғаліммен бірге өз деңгейінде ойнап береді.

Шығармада кездесетін альтер/қ белгілерге мән береді. Шығарманы барынша таза ойнауға тырысады.


Оқушының орындауына қарай бағалау






Стикер әдісімен


Күйсандық, аспаптар, ноталар.






Ютуб желісі бойынша аудиомен қосылып ойнап көру.

IV.Жаңа сабақ

Абай «Көзімнің қарасы» Ақын жазушымыз туралы қысқаша мағлұмат беріп кетемін. Қандай өлеңдерін білесің?

Шығармада қандай белгілер бар? Өлшемі қандай? Неше такт? Қандай нота ұзақтықтары кездеседі? Сұрақтар қоя отырып шығарманы талдаймыз.

Ақын туралы өз білетінін бөліседі. Себебі Абайды білмейтін оқушы болмайды. Және Абай атамыздың өлеңдерін айту.

Жаңа тақырып бойынша талдап, сұрақтарға жауап береді.




Түсінікті

Автор әнін ютуб желісінде қосып әуенін тыңдату


Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

V.Сергіту сәті

1.Ритмикалық «Аяқ іздері және шапалақ » ойын. Ойнаған шығармаларының бірінің ритмін жасыру.

2. «Бас, аяқ, қол» ойынын ойнау.

3. «Смайликтер ойыны» баланың көңіл-күйін көтеру, анықтау мақсатында


1.Аяқ іздерімен жүру, шапалақтау арқылы қандай шығарманың ырғағы екенін табады

2.Бейнежазба бойынша ойнау

3.Бірнеше үлгінің ішінен өзіне ұнағанын алып,соны іс-әрекетпен көрсету

«Тик-ток» бағдаршам әдісі бойынша сабақтың ұнаған-ұнамағанын, ойын білу

Аяқ іздері, нота ұзақтықтары

Бейнежазба

Смайликтері бар парақша

Тик-ток бағдаршам әдісіне қатысты парақша

VI.Қорытынды

Сабақты қорытындылап сұрақтар қою

«Стоп» әдісімен «Сәтті күн болсын» деп сабақты қорытындылау

Оқушы зейін қойып тыңдап жауап береді

Түсінікті


VII.Уйге тапсырма

Шығарманы үйде нотасын оқып дайындалу

Аспабы болмаса да клавишпен музыкасын түсіну.

Оқушы үйге берген тапсырманы өз бетінше, түсінгенінше дайындалып, нотамен қарап келеді


Оқушы толыққанды шығару

VIII.Бағалау

Оқушының жетістіктерін айту, мадақтау, бағалау


Смайликпен бағалау

Смайликтер


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.01.2025
222
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі