|
Пәні: Қазақ тілі |
1-бөлім: Мектеп өмірі. Әдепті бала арлы бала Тақырыбы: Қожа – әдепті бала |
||||
|
Мектеп: №17 |
|||||
|
Күні: 29.09.17 |
Мұғалімнің аты-жөні: У. Абдукаримова |
||||
|
Сынып: 5- «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
5.О5. Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. 5.А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу 5.ТБ1.2.Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||
|
Қожа жайлы ақпараттар береді |
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||
|
Қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы Қожаны, оның мінез құлқын, шығармадағы көріністерді сипаттай алады. |
|||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||
|
Тақырып аясында сыныптастарымен өзінің сүйікті кейіпкері туралы тілдесе алады, қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы сұхбаттасады. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Пәндік лексика мен терминология: қатыстық, сапалық Жаңа сөздер: кейіпкер, ықшам, жағымды, туу куәлігі, ес білгелі, қолайсыз, табанда өзгерту, істің турасы, келемеждеп айту. |
||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өзін-өзі тану, өнер, әдебиет, тіл |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Сүйікті жазушы |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған тапсырмалар |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 7 минут |
Оқушылармен амандасу. Психологиялық
дайындық Үй жұмысын тексеру, талдау Бердібек Соқпақбаевтың өмірін, шығармашылығын еске түсірейікші. 1.Бердібек Соқпақбаев
кім? 7. Ол қанша тілге
аударылды? 9. Фильмнің режиссеры
кім? |
|
|||
|
Ортасы 23 минут |
І.Қызығушылықты ояту. «Менің атым – Қожа» фильмінен үзінді көрсету.
Бүгінгі сабағымыз сол Қожа туралы болмақ. Автордың бұл шығармасы тіл қарапайымдылығымен ерекшеленеді. Өздерің ойлаңдаршы, бұл хикаятты қанша оқысақ та, теледидардан көрсек те еш жалықпаймыз. «Менің атым – Қожа» фильмі туралы қысқаша мәлімет беріп өтейін. Менің атым
Қожа «Ал басты кейіпкерлеріңіздің атын Қожа қоюыңыздың себебі не ? – деген сұраққа Бердібек атамыз: «Әкесі баласының атын кім қоям десе де өз еркінде емес пе, өзіне ұнаған есімін қояды». Шығарма да жазушының баласы тәрізді. Дегенмен, басты кейіпкердің атын Қожа қоюымның тағы бір себебі: біздің мектепте Қожа атты бала болды. Оны да «қара Қожа» дейтінбіз. Шығарма жазу барысында мектептес досымның осы есімі көкейден кетпей, тілге оралды да тұрды. Бірақ ол өте жуас, қой аузынан шөп алмас момын бала болатұғын. Неге екенін сол баланың атын басты, әрі тентек кейіпкерге бергенді жөн көрдім», — деп жауап беріпті. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді тыңда. Түсініп оқы. «Менің атым –Қожа» повесі осылай басталған.
Жазылым. Мәтіннен сын есімдерді теріп жазып, сөйлем құрайды. Сергіту сәті Айтылым. А)Мәтінге сүйеніп, ақпараттың дұрыстығын тексереді, түсіндіреді. В) Ж.Ж Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 6- тапсырма орындатылады. Семантикалық картаны толтырады, түсіндіріп айтады. Жұптық жұмыс «Теріп алу» стратегиясы.Берілген мінездемеден
Қожаға қатысты мінездерді топтастыру.
Бұл сурет туралы не
білесің? Сабақты қортындылау
|
||||
|
Аяқталуы 10 минут Үйге тапсырма |
Рефлексия Мен сабақтан қандай әсер алдым? Маған не қиын болды, не оңай болды? Маған қандай ақпарат жаңалық болды? Маған әлі де нені жетілдіру керек? «Баспалдақ» әдісі бойынша оқушы өзін бағалайды “Менің қиялымдағы Қожа...” эссе жазып келу |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқыту мақсаты қолжетімді болды ма? Оқушылар нені білді? Сыныпта қандай ахуал қалыптасты? Уақыт бойынша үлгердім бе? Сабақ жоспарынан ауытқушылық болды ма? Болса неге? |
|
||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қожа - әдепті бала" 5 сынып
Ашық сабақ "Қожа - әдепті бала" 5 сынып
|
Пәні: Қазақ тілі |
1-бөлім: Мектеп өмірі. Әдепті бала арлы бала Тақырыбы: Қожа – әдепті бала |
||||
|
Мектеп: №17 |
|||||
|
Күні: 29.09.17 |
Мұғалімнің аты-жөні: У. Абдукаримова |
||||
|
Сынып: 5- «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
5.О5. Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. 5.А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу 5.ТБ1.2.Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||
|
Қожа жайлы ақпараттар береді |
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||
|
Қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы Қожаны, оның мінез құлқын, шығармадағы көріністерді сипаттай алады. |
|||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||
|
Тақырып аясында сыныптастарымен өзінің сүйікті кейіпкері туралы тілдесе алады, қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы сұхбаттасады. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Пәндік лексика мен терминология: қатыстық, сапалық Жаңа сөздер: кейіпкер, ықшам, жағымды, туу куәлігі, ес білгелі, қолайсыз, табанда өзгерту, істің турасы, келемеждеп айту. |
||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өзін-өзі тану, өнер, әдебиет, тіл |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Сүйікті жазушы |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған тапсырмалар |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 7 минут |
Оқушылармен амандасу. Психологиялық
дайындық Үй жұмысын тексеру, талдау Бердібек Соқпақбаевтың өмірін, шығармашылығын еске түсірейікші. 1.Бердібек Соқпақбаев
кім? 7. Ол қанша тілге
аударылды? 9. Фильмнің режиссеры
кім? |
|
|||
|
Ортасы 23 минут |
І.Қызығушылықты ояту. «Менің атым – Қожа» фильмінен үзінді көрсету.
Бүгінгі сабағымыз сол Қожа туралы болмақ. Автордың бұл шығармасы тіл қарапайымдылығымен ерекшеленеді. Өздерің ойлаңдаршы, бұл хикаятты қанша оқысақ та, теледидардан көрсек те еш жалықпаймыз. «Менің атым – Қожа» фильмі туралы қысқаша мәлімет беріп өтейін. Менің атым
Қожа «Ал басты кейіпкерлеріңіздің атын Қожа қоюыңыздың себебі не ? – деген сұраққа Бердібек атамыз: «Әкесі баласының атын кім қоям десе де өз еркінде емес пе, өзіне ұнаған есімін қояды». Шығарма да жазушының баласы тәрізді. Дегенмен, басты кейіпкердің атын Қожа қоюымның тағы бір себебі: біздің мектепте Қожа атты бала болды. Оны да «қара Қожа» дейтінбіз. Шығарма жазу барысында мектептес досымның осы есімі көкейден кетпей, тілге оралды да тұрды. Бірақ ол өте жуас, қой аузынан шөп алмас момын бала болатұғын. Неге екенін сол баланың атын басты, әрі тентек кейіпкерге бергенді жөн көрдім», — деп жауап беріпті. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді тыңда. Түсініп оқы. «Менің атым –Қожа» повесі осылай басталған.
Жазылым. Мәтіннен сын есімдерді теріп жазып, сөйлем құрайды. Сергіту сәті Айтылым. А)Мәтінге сүйеніп, ақпараттың дұрыстығын тексереді, түсіндіреді. В) Ж.Ж Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 6- тапсырма орындатылады. Семантикалық картаны толтырады, түсіндіріп айтады. Жұптық жұмыс «Теріп алу» стратегиясы.Берілген мінездемеден
Қожаға қатысты мінездерді топтастыру.
Бұл сурет туралы не
білесің? Сабақты қортындылау
|
||||
|
Аяқталуы 10 минут Үйге тапсырма |
Рефлексия Мен сабақтан қандай әсер алдым? Маған не қиын болды, не оңай болды? Маған қандай ақпарат жаңалық болды? Маған әлі де нені жетілдіру керек? «Баспалдақ» әдісі бойынша оқушы өзін бағалайды “Менің қиялымдағы Қожа...” эссе жазып келу |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқыту мақсаты қолжетімді болды ма? Оқушылар нені білді? Сыныпта қандай ахуал қалыптасты? Уақыт бойынша үлгердім бе? Сабақ жоспарынан ауытқушылық болды ма? Болса неге? |
|
||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||
шағым қалдыра аласыз













