|
|
Жамбыл облысы Байзақ ауданы Бастауыш сынып мұғалімі Бахтибаева Р.И. |
|
Сабақтың тақырыбы: Қайрат Жұмағалиев. Бесік жыры. Мәжит Сейфуллин. Қолғанат. |
Байзақ ауданы №1 мектеп-гимназиясы Мұғалімнің аты-жөні: Бахтибаева Р.И |
||||
|
СЫНЫП: 2е |
Қатысқан оқушылар саны: 22 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.3.1.1.Мұғалімнің көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп жоспар құру. |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||
|
Басталуы 5 минут |
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. Түрлі түсті ленталардан шаңыраққа уық жасалады. Біз бір шаңырақ астындамыз, Шаңырағымыз шайқалмасын. Ленталар түсіне қарап,топқа бөлінеді. Кімнің қарындашы ойыны арқылы Үй тапсырмасын тексеру «Ана» өлеңін оқушылар кезектесіп айтады. «Ақ шаш» әңгімесін сұрақтар қоя отырып талдау. 1.Миша қандай бала? 2.Ана қай кезде қуанады? 3.Мишаның анасының жүрегі неге ауырды? |
Тапсырманы орындаған әр балаға қарындаштар таратылады. |
|||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Қайрат Жұмағалиев. Бесік жыры. Мәжит Сейфуллин. Қолғанат. Видео көрініс 1 топ Бесік туралы білгендерін айтады. 2 топ Балалар,бесік жыры кімдерге,қашан айтылады?Ал сендер айтасыңдар ма? «Бесік жыры» Әлди,әлди,ақ бөпем, Ақ бесікке жат,бөпем. Жылама,бөпем,жылама. Жілік шағып берейін, Байқұтанның құйрығын Жіпке тағып берейін. 3топ Бесік жыры өлеңін хормен оқиды. 4 топ Өлеңді тізбектеп оқиды. «Қолғанат» әңгімесі Автор туралы түсінік беру Тақырыпты үш топқа бөліп оқыту, әр топ өз түсініктерін айтады. 4 топ «Үлкендерден қолғанатым менің» деген мақтау сөз еститіндей үш түрлі оқиға ойластырыңдар,әңгімелеңдер. Тақырып аясында сұрақтар қою. 1. Бұл әңгіме не үшін қолғанат деп аталған? |
Оқулық, мәтіндер Ойыншық бесік, қуыршақ нәресте |
|||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Топтық жұмыс 1 топ. Бала Сәкенді сипатта. 2 топ. Бала Сәкеннен қандай үлгі алдың? 3 топ. Мәтінді басқаша тағы қалай атауға болады? Жоспар құрыңдар. 4 топ. Мақалдардың жалғасын тауып,сәйкестендір. |
Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер сұрақтар |
|||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Көңілді күн |
|
|||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Балық аулау ойыны. Балық суретіне жазылған сұрақтарға жауап берген оқушы балыққа ие болады |
Балық суреті |
|||
|
Кері байланыс 3 минут |
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қолғанат " 2-сынып
Ашық сабақ "Қолғанат " 2-сынып
|
|
Жамбыл облысы Байзақ ауданы Бастауыш сынып мұғалімі Бахтибаева Р.И. |
|
Сабақтың тақырыбы: Қайрат Жұмағалиев. Бесік жыры. Мәжит Сейфуллин. Қолғанат. |
Байзақ ауданы №1 мектеп-гимназиясы Мұғалімнің аты-жөні: Бахтибаева Р.И |
||||
|
СЫНЫП: 2е |
Қатысқан оқушылар саны: 22 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.3.1.1.Мұғалімнің көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп жоспар құру. |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||
|
Басталуы 5 минут |
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. Түрлі түсті ленталардан шаңыраққа уық жасалады. Біз бір шаңырақ астындамыз, Шаңырағымыз шайқалмасын. Ленталар түсіне қарап,топқа бөлінеді. Кімнің қарындашы ойыны арқылы Үй тапсырмасын тексеру «Ана» өлеңін оқушылар кезектесіп айтады. «Ақ шаш» әңгімесін сұрақтар қоя отырып талдау. 1.Миша қандай бала? 2.Ана қай кезде қуанады? 3.Мишаның анасының жүрегі неге ауырды? |
Тапсырманы орындаған әр балаға қарындаштар таратылады. |
|||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Қайрат Жұмағалиев. Бесік жыры. Мәжит Сейфуллин. Қолғанат. Видео көрініс 1 топ Бесік туралы білгендерін айтады. 2 топ Балалар,бесік жыры кімдерге,қашан айтылады?Ал сендер айтасыңдар ма? «Бесік жыры» Әлди,әлди,ақ бөпем, Ақ бесікке жат,бөпем. Жылама,бөпем,жылама. Жілік шағып берейін, Байқұтанның құйрығын Жіпке тағып берейін. 3топ Бесік жыры өлеңін хормен оқиды. 4 топ Өлеңді тізбектеп оқиды. «Қолғанат» әңгімесі Автор туралы түсінік беру Тақырыпты үш топқа бөліп оқыту, әр топ өз түсініктерін айтады. 4 топ «Үлкендерден қолғанатым менің» деген мақтау сөз еститіндей үш түрлі оқиға ойластырыңдар,әңгімелеңдер. Тақырып аясында сұрақтар қою. 1. Бұл әңгіме не үшін қолғанат деп аталған? |
Оқулық, мәтіндер Ойыншық бесік, қуыршақ нәресте |
|||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Топтық жұмыс 1 топ. Бала Сәкенді сипатта. 2 топ. Бала Сәкеннен қандай үлгі алдың? 3 топ. Мәтінді басқаша тағы қалай атауға болады? Жоспар құрыңдар. 4 топ. Мақалдардың жалғасын тауып,сәйкестендір. |
Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер сұрақтар |
|||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Көңілді күн |
|
|||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Балық аулау ойыны. Балық суретіне жазылған сұрақтарға жауап берген оқушы балыққа ие болады |
Балық суреті |
|||
|
Кері байланыс 3 минут |
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз















