Материалдар / Ашық сабақ Қолөнер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Қолөнер

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім,білік дағдыны пысықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Ақпан 2021
944
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Қазақ халқының қолөнері

Мектеп: “Болашақ”м/г

Күні:


Мұғалімнің есімі:Сейдаханова Г

Сынып: 4

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны



Оқу мақсаты:

2.2.2.1 Әр түрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу.

Сабақ мақсаты:

Барлығы: Идеясын іске асыру барысында әртүрлі материалдар мен тәсілдерді пайдаланады

Көпшілігі: Тапсырманы қарапайым эксперимент жүргізе отырып орындайды

Кейбіреуі: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Бұйымның компоненттерін белгілеу, жинақтау және біріктіру үшін түрлі тәсілдер мен материалдарды қолданады.

Құндылықтарды дамыту

Ынтымақтастық, еңбек және шығармашылық.

Пәнаралық байланыс

Бейнелеу

Ресурстар

Оқулық, суреттер және  әртүрлі  заттар, кері байланыс, стикер.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру





















Сабақтың ортасы


















Шығармашылық жұмыс.














Оюлармен әшекейленген пеналды түрлі-түсті қағаздан жасау.




































Сабақтың соңы

- Сәлеметсіңдер ме, оқушылар! Балалар сабақ бастамас бұрын, барлығымыз бірге сабағымызды көңілді сезіммен бастайық.

Ер қадірін ер білер,

Зер қадірін зергер білер.
Әр түрлі көңіл күймен оқытамын.

Кері байланыс:

-Балалар сендерге бұл тапсырма ұнады ма?

-Жақсы көңіл күйге толтыңдар ма? Жарайсыңдар балалар! Ал енді сабағымызға кіресейік.

Бүгін біз қызықты

шығармашылық жұмысты жасаймыз және оны дайындауға үйренеміз.


Бірақ жұмысымызды бастамас бұрын, осындай сұраққа жауап беріндер.

-Қолөнер дегеніміз не?

-Ал ұлттық қолөнер дегеніміз не?

-Жарайсыңдар балалар,

тақтадағы суреттерге қарайық.

-мұның бәрі не деп ойлайсыңдар?

-Ия, дұрыс айтсыңдар, бұл ұлттық қолөнеріміз.

Осы берілген мысалдарға қарап, біз әр түрлі заттар қолдана отырып , оюлармен әшекейленген пеналды жасаймыз. Қауіпсіздік ережесін ұмытпаймыз.

Оқушылар қиялы мен шығармашылық ойдың дербестігіне байланысты , тапсырманы орындайды. Тапсырманы орындауына 25 минут беріледі.




Орындалу кезеңдері:


Алдымен бізге пеналды дайындауымыз қажет , ол үшін бізге керекті түстен шаршыны қиямыз. Содан соң бейне-баян көре отырып орындайды.












  • Ал енді қағаздан жасалған пеналымызды әшекейлейміз.Алдында тұрған оюлардың шаблоны арқылы ,біз басқа түрлі түсті қағаздан оюды бастырып ,қиып аламыз.





  • Дайындаған оюларымызды пеналымызға желім арқылы жапыстырамыз.

Балардың аяқталған жұмыстарын бағалаймын. Көрме ұйымдастырамын.


Рефлексия

Көңілді және көңілсіз смайликтерді сынып бөлмесінің екі қабырғада тұр. Оқушылар сабақ қаншалықты ұнағандарын өзінің қалаған смайликтердің жанына тұрады.


Кері байланыс:

-Жарайсыңдар балалар,

-Бүгін біз қолөнер туралы жалпы мағлұмат алып, түрлі-түсті қағаздан құрақ көрпені жасауды үйрендік. Осымен бүгінгі сабағымыз аяқталды.

-Сау болыңыздар!









Мақал-мәтел

















Тақырыппен таныстыру.








Қолөнер

Суреттер















Қауіпсіздік ережесі.





Түрлі түсті қағаз



Қайшы





Түрлі-түсті қағаз




Желім





Ою-өрнектер













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!