Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
2-3 минут
|
Ұйымдастыру
Сәлемдесу,
түгендеу
Психологиялық
ахуал.
«Шаңырақ» әдісі арқылы ата-анаға
арнап тілек жазылған уықтарды қадап, шаңырақ көтеру арқылы жағымды
орта қалыптастыру.
«Киіз үй» Киіз үй бойынша топқа
бөлу.
1-топ:
Әке
2-топ:Бала
|
Амандасады, сабаққа
назарын аударады.
Уықтардағы тілектерді оқып
шаңырақтарға
қадайды.
Оқушылар киіз үйлерді таңдап топқа
бөлінеді.
|
Ынталандыру сөздерін
қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
Шаңырақтың суреттері
|
Сабақтың басы:
5
мин
|
Қызығушылықты ояту. Видео
көреді.
«Қара шаңырақ»
Сабақ мақсатымен
таныстыру.
|
Видеоны мұқият қарап, ұлттық құндылық тұрғысынан жетелеуші
сұрақтарға жауап беру арқылы талдаңыздар.
Жетелеуші сұрақтар:
Дескриптор:
Оқушылар сабақ мақсатымен
танысады.
|
Ынталандыру сөздерін
қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
видео
https://youtu.be/xDjSIuVauWc?si=-VPxYsK6fS0Eugtc
|
Сабақтың ортасы:
5 мин
7 мин
10 мин
10 мин
|
Композициялық талдау.
«Кереге» әдісі
арқылы талдау
жасату.
Шығарманы түсініп оқығандарын «wordwall.net» қосымшасы арқылы
тексеру.
«Көпіршік әдісі» әңгіме желісі
бойынша кейіпкерлер іс-әрекетін
аша отырып проблемалық
сұрақтарға жауап
беру.
«Кейіпкер бейнесі
сызбасы». Жеке жұмыс.
.
|
1-тапсырма. Төлен Әбдіктің
«Қонақтар» шығармасына композициялық талдау
жасаңыздар.
Дескриптор:
-
Топта талқылайды
-
Талдау жасайды
-
Дұрыс орналастырады.
-
Қысқаша мазмұндайды.
2-тапсырма Ұяшықтарды таңдап
сұрақтарға жауап беріңіз.
Сұрақтар:
-
Аспандияр немен айналысады?
-
Дастархан басында Ерекеңнің қалауымен ән салған
кім?
-
Қарияның көңілі неге
құлазыды?
-
Сапабек не сбепті қарияға ұлы Жеңісті
қалдырмады?
-
Сапабек мемлекеттер мен елдерде сапарда
болды?
-
Ерғабыл шалдың жасы нешеде?
-
Жеңіске қандай мінездеме бере
едің?
-
Сапабектің мамандығы
қандай?....
Дескриптор:
3-тапсырма. Әңгіме желісі
бойынша кейіпкерлер іс-әрекетін
аша отырып проблемалық сұрақтарға жауап беріңіздер. Себебі мен
салдарын жаза отырып дәлел келтіріңіздер.
1-топ: «Сапабектің ата-анасын
қарасуға, жұмысбастылығы, жақсы маман болуы себеп деп ойлайсыз
ба?»
2-топ: «Ерғабыл шалдың көшкісі
келмеуінің себебі неде?»
Дескриптор:
4-тапсырма. Кейіпкерлер бейнесін
ұлттық құндылықтар тұрғысынан талдап, сызбаны
толтырыңыз.
Дескриптор:
|
«Шапалақ»
әдісі
«Басбармақ»
әдісі
«Бұрыштар» әдісі
«Шапалақ»
әдісі
|
А4
маркер
Интербелсенді тақта
https://wordwall.net/resource/52418937
А3
маркер
Қосымша
№1
|
Сабақты қорытындылау
3мин
|
Презентация көрсету
Қорытынды сұрақтар қою
ФБ
«Бағалау парағы» әдісі
|
Берілген сұрақтарды өмірмен байланыстыра отырып жауап
беріңіз.
Бағасын оқушылардың өзі есептейді.
|
Ынталандыру сөздерін
қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
Презентация
Бағалау
парағы
|
Сабақтың соңы:
(2 мин)
|
Рефлексия
«Керуен» әдісі
Бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс
алу
Үй
тапсырмасы: Эссе
жазу
|
Бүгінгі сабақтағы алған білімдері бойынша берілген
стикерлерді плакатка жабыстырып, кері байланыс
береді.
Бүгінгі сабақта мен...
-
Барлығын түсіндім
-
Енді түсініп келемін
-
Түсінбедім
Үй тапсырмасын жазып
алады.
|
Ынталандыру сөздерін
қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
Сандық суреті
|
№
|
Тапсырма
реті
|
Бағалау
критерийі
|
Балл
|
1
|
1-тапсырма
Композициялық талдау.
|
-
Топта талқылайды,талдау
жасайды -1балл
-
Дұрыс орналастырады, қысқаша мазмұндайды –
1 балл
|
|
2
|
2-тапсырма Ұяшықтарды таңдап
сұрақтарға жауап беріңіз
|
-
Барлығы дұрыс - 2
балл
-
1-2 қате – 1
б
-
3-4
қате – 0
б
|
|
3
|
3-тапсырма
«Көпіршік әдісі»
|
|
|
4
|
4-тапсырма
«Кейіпкер бейнесі
сызбасы». Жеке жұмыс.
|
|
|
Қорытынды
балл -10
|