Материалдар / Ашық сабақ "Қонақтар" әңгімесі 7-сынып

Ашық сабақ "Қонақтар" әңгімесі 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Т.Әбдік "Қонақтар"тәңгімесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Шілде 2024
66
0 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Бөлім:

4-бөлім: Ұрпақ тәрбиесі

Педагогтің аты-жөні

Cұраған А.

Күні:

04.05.2024 ж.

Сынып: 7 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Т.Әбдіковтің «Қонақтар» әңгімесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.1.1.1. әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

7. 3. 3. 1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

Сабақтың мақсаты:

(бағалау критерийлері)

  • әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;

  • шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдайды.

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

2-3 минут


Ұйымдастыру

Сәлемдесу, түгендеу


Психологиялық ахуал.

«Шаңырақ» әдісі арқылы ата-анаға арнап тілек жазылған уықтарды қадап, шаңырақ көтеру арқылы жағымды орта қалыптастыру.

«Киіз үй» Киіз үй бойынша топқа бөлу.

1-топ: Әке

2-топ:Бала

Амандасады, сабаққа назарын аударады.



Уықтардағы тілектерді оқып

шаңырақтарға қадайды.










Оқушылар киіз үйлерді таңдап топқа бөлінеді.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»




Шаңырақтың суреттері

Сабақтың басы:

5 мин



Қызығушылықты ояту. Видео көреді.

«Қара шаңырақ»

















Сабақ мақсатымен таныстыру.

Видеоны мұқият қарап, ұлттық құндылық тұрғысынан жетелеуші сұрақтарға жауап беру арқылы талдаңыздар.

Жетелеуші сұрақтар:

  • Әңгіме неге «Қонақтар» деп аталады?

  • Қара шаңырақ деген не?

  • Қазақ халқында қара шаңырақтың маңызы қандай?


Дескриптор:

  • Мұқият қарайды

  • құндылық тұрғысынан жетелеуші сұрақтарға жауап беру арқылы талдайды.


Оқушылар сабақ мақсатымен танысады.



Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

видео

https://youtu.be/xDjSIuVauWc?si=-VPxYsK6fS0Eugtc





Сабақтың ортасы:



5 мин







7 мин






























10 мин

















10 мин


Композициялық талдау. «Кереге» әдісі арқылы талдау жасату.









Шығарманы түсініп оқығандарын «wordwall.net» қосымшасы арқылы тексеру.

























«Көпіршік әдісі» әңгіме желісі бойынша кейіпкерлер іс-әрекетін аша отырып проблемалық сұрақтарға жауап беру.













«Кейіпкер бейнесі сызбасы». Жеке жұмыс.


.


1-тапсырма. Төлен Әбдіктің «Қонақтар» шығармасына композициялық талдау жасаңыздар.


Дескриптор:

  • Топта талқылайды

  • Талдау жасайды

  • Дұрыс орналастырады.

  • Қысқаша мазмұндайды.


2-тапсырма Ұяшықтарды таңдап сұрақтарға жауап беріңіз.

Сұрақтар:

  1. Аспандияр немен айналысады?

  2. Дастархан басында Ерекеңнің қалауымен ән салған кім?

  3. Қарияның көңілі неге құлазыды?

  4. Сапабек не сбепті қарияға ұлы Жеңісті қалдырмады?

  5. Сапабек мемлекеттер мен елдерде сапарда болды?

  6. Ерғабыл шалдың жасы нешеде?

  7. Жеңіске қандай мінездеме бере едің?

  8. Сапабектің мамандығы қандай?....


Дескриптор:

  • Топта талқылайды

  • Жылдам, дұрыс жауап береді.


3-тапсырма. Әңгіме желісі бойынша кейіпкерлер іс-әрекетін аша отырып проблемалық сұрақтарға жауап беріңіздер. Себебі мен салдарын жаза отырып дәлел келтіріңіздер.

1-топ: «Сапабектің ата-анасын қарасуға, жұмысбастылығы, жақсы маман болуы себеп деп ойлайсыз ба?»

2-топ: «Ерғабыл шалдың көшкісі келмеуінің себебі неде?»


Дескриптор:

  • Топта талқылайды

  • Сұрақтарға жауап береді.

  • Себебі мен салдарын анықтайды

  • Дәлел келтіреді.



4-тапсырма. Кейіпкерлер бейнесін ұлттық құндылықтар тұрғысынан талдап, сызбаны толтырыңыз.

Дескриптор:

  • Кейіпкерге мінездеме береді,

  • Ұлттық құндылықтар тұрғысынан талдайды.

  • Кестені толтырады.

«Шапалақ» әдісі









«Басбармақ» әдісі


























«Бұрыштар» әдісі




















«Шапалақ» әдісі


А4

маркер










Интербелсенді тақта


https://wordwall.net/resource/52418937























А3

маркер
















Қосымша №1

Сабақты қорытындылау

3мин

Презентация көрсету


Қорытынды сұрақтар қою



ФБ

«Бағалау парағы» әдісі

Берілген сұрақтарды өмірмен байланыстыра отырып жауап беріңіз.

  • Шығарма ұнады ма?

  • Болашақта қандай жағдайларда қолданар едіңіз?


Бағасын оқушылардың өзі есептейді.


Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

Презентация


Бағалау парағы

Сабақтың соңы:

(2 мин)


Рефлексия

«Керуен» әдісі

Бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс алу

Үй тапсырмасы: Эссе жазу

Бүгінгі сабақтағы алған білімдері бойынша берілген стикерлерді плакатка жабыстырып, кері байланыс береді.


Бүгінгі сабақта мен...

  • Барлығын түсіндім

  • Енді түсініп келемін

  • Түсінбедім

Үй тапсырмасын жазып алады.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

Сандық суреті

Shape1






Бағалау парағы


Тапсырма реті

Бағалау критерийі

Балл

1

1-тапсырма

Композициялық талдау.

  • Топта талқылайдыалдау жасайды -1балл

  • Дұрыс орналастырады, қысқаша мазмұндайды – 1 балл


2

2-тапсырма Ұяшықтарды таңдап сұрақтарға жауап беріңіз

  • Барлығы дұрыс - 2 балл

  • 1-2 қате – 1 б

  • 3-4 қате – 0 б


3

3-тапсырма

«Көпіршік әдісі»

  • Топта талқылайды– 1 б

  • Сұрақтарға жауап береді. – 1 б

  • Себебі мен салдарын анықтайды1 б

  • Дәлел келтіреді. – 1 б


4

4-тапсырма

«Кейіпкер бейнесі сызбасы». Жеке жұмыс.


  • Кейіпкерге мінездеме береді – 1 б

  • Ұлттық құндылықтар тұрғысынан талдайды– 1 б



Қорытынды балл -10










































БАЛА













Жартылай келісеміз








Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!