Материалдар / Ашық сабақ "Қоршаған ортадағы өнер" 10 сынып
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Ашық сабақ "Қоршаған ортадағы өнер" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сыныпта Өнер пәні бойынша қоршаған ортадағы өнер түрлерімен танысады. Сонымен қатар, алған білімдерін мектеп ауласында іске асырады.
Авторы:
21 Қырқүйек 2021
390
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Мектеп миссиясы: Зияткерлік әулетке ие көшбасшыларды өмір бойы білім алуға дайындау және шабыттандыру

Қысқа мерзімді жоспар

Келісілді

«Өнер» ӘБ жетекшісі

Ахметова З.Е. ________



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Бөлім 10.1: Қоршаған ортадағы өнер

Мектеп: Ақтау қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Күні: 14.09-17.09.2021ж

Мұғалімнің аты-жөні: Ахметова Замира Ербулатовна

Сынып: 10

«a»

«b»

Қатысқандар саны:



Қатыспа ғандар саны:







Ашық сабақ тақырыбы

«Қоршаған ортадағы өнер»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.1.1.1 Табиғат әлемі жайлы бірқатар салалар мен олардың өзара байланысын ауқымды және дәйекті түсінік көрсете отырып терең білім көрсетуге


Сабақ мақсаттары

  • Әр түрлі салалар мен олардың өзара байланысы туралы кең және негізделген түсінікті көрсете отырып, табиғат әлемі туралы терең білімді көрсетіңіз.

Бағалау критерийлері

  • Оқушылар жұмыстарын бағалау үшін критерийлер жасайды.

Тілдік мақсаттар


  • Статуя - ескерткіш

  • Скульптура - мүсін

  • Монументы - монумент

  • Ландшафтное искусство – ландшафтты өнер

  • Лэнд-арт – жер өнері Жердегі көркем шығармалар ландшафтқа қатысты сыртқы емес, шығарма жасаудың формасы мен құралы ретінде қолданылды. Көбінесе, жұмыс елді мекендерден алыс ашық кеңістікте жүргізілді.

  • садовые орнаменты – бақша әшекейлері немесе оюлары

  • Фонтаны - фонтандар

  • Граффити - граффити

  • Перформанс – орындау өнері

  • Мозайка - мозайка

  • песочное искусство – құм өнері

  • инсталляционное искусство – орнату өнері

  • 3D проектирование на фасадах зданий -Құрылыс қасбеттерінде 3D дизайны

  • настенные экраны – қабырға сағаттары

  • рекламные плакаты – жарнама плакаттары

Құндылықтар





  • Мәдениеттер мен пікірлердің әр түрлілігіне құрметпен қарау, жеке­ тұлғалық, тұлға аралық және мәдениетаралық құзыреттіліктердің бар болуын ұйғарады.

Пәнаралық байланыстар

Тарих, география, АКТ.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет ресурстарымен жұмыс істеу дағдыларын дамытады

Бастапқы білім

Өнердің әр түрін біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы

3-минут



7-минут


  1. Сабақтың тақырыбымен танысу

Сабақтың мақсаты мен міндеттерін және сыныптағы қызметін айту.

Сұрақ-жауап:

  • "табиғи қоршадағы орта" деген сөзтіркестен жобалап не түсінесіздері?

  • Өздеріңіздің табиғи қоршаған ортаңыз ретінде нені қарастырасыз: ауылды ма әлде қаланы ма?

  • Мектепке келе жатқанда айналаңыздан қандай өнер түрлерін көресіз?

http://www.youtube.com/watch_popup?v=XVTga6GmbGw&vq=medium#t=74

Берлиндегі ғимаратқа таңқаларлық және ғажайып 3D проекция


Сабақтың ортасы

15 - минут










Жеке жұмыс.
Қоршаған ортадағы өнер түрлерін зерттеу.


Оқушылар мектеп ауласында дайын нобайлармен тәжірибе жасайды:

- Құм өнері – Песочное искусство - Sand art

- Өнімділік – Перфоманс - Perfomance

- Тас өнері – Искусства из камней - Stone art

Дайын жұмыстар суретке түсіріліп, талқыланады. Оқушылар жұмысты аяқтау бойынша пікірлер мен ұсыныстар береді.


Альбом мен жәй карандаш, өшіргіш.

Сабақтың соңы

5-минут





5-минут

Олар жұмыстарын мұғалімге және жолдастарына көрсетеді, олардың пікірлерін біледі.Сабақты қортындылау барысында оқушылар өз жұмыстарын талдайды және презентациялайды.Оқушылар жұмыстарын бағалау үшін критерийлер жасайды.



Жұмыс орнын жинастыру.



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Оқушылар таңдаған техникамен жұмыс орындау бойынша саралау: күрделі ,орташа,төмен.

  • Эскизді құру және өнер түрінің біреуін жүзеге асыру

  • Эскизді құру және өнер түрінің екеуін жүзеге асыру

  • Эскизді құру және өнер түрінің үшке енгізу

Тақырыпты менгеруін тексеруге арналған сұрақтар. Эскиздерінің көрмесі.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Осы сабақта қолданылатын құрал жабдықтармен (ұштағыш, макетті пышақ, қайшы т.б.) қауіпсіздік техникасы ережелерінің сақтау



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Кәсіби даму мақсаты: «Шығармашылық ойлау әдістерін қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту және қалыптастыру»

»


Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі