Материалдар / Ашық сабақ "Қоршаған ортадағы өнер" 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Қоршаған ортадағы өнер" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сыныпта Өнер пәні бойынша қоршаған ортадағы өнер түрлерімен танысады. Сонымен қатар, алған білімдерін мектеп ауласында іске асырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қырқүйек 2021
229
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мектеп миссиясы: Зияткерлік әулетке ие көшбасшыларды өмір бойы білім алуға дайындау және шабыттандыру

Қысқа мерзімді жоспар

Келісілді

«Өнер» ӘБ жетекшісі

Ахметова З.Е. ________



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Бөлім 10.1: Қоршаған ортадағы өнер

Мектеп: Ақтау қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Күні: 14.09-17.09.2021ж

Мұғалімнің аты-жөні: Ахметова Замира Ербулатовна

Сынып: 10

«a»

«b»

Қатысқандар саны:



Қатыспа ғандар саны:







Ашық сабақ тақырыбы

«Қоршаған ортадағы өнер»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.1.1.1 Табиғат әлемі жайлы бірқатар салалар мен олардың өзара байланысын ауқымды және дәйекті түсінік көрсете отырып терең білім көрсетуге


Сабақ мақсаттары

  • Әр түрлі салалар мен олардың өзара байланысы туралы кең және негізделген түсінікті көрсете отырып, табиғат әлемі туралы терең білімді көрсетіңіз.

Бағалау критерийлері

  • Оқушылар жұмыстарын бағалау үшін критерийлер жасайды.

Тілдік мақсаттар


  • Статуя - ескерткіш

  • Скульптура - мүсін

  • Монументы - монумент

  • Ландшафтное искусство – ландшафтты өнер

  • Лэнд-арт – жер өнері Жердегі көркем шығармалар ландшафтқа қатысты сыртқы емес, шығарма жасаудың формасы мен құралы ретінде қолданылды. Көбінесе, жұмыс елді мекендерден алыс ашық кеңістікте жүргізілді.

  • садовые орнаменты – бақша әшекейлері немесе оюлары

  • Фонтаны - фонтандар

  • Граффити - граффити

  • Перформанс – орындау өнері

  • Мозайка - мозайка

  • песочное искусство – құм өнері

  • инсталляционное искусство – орнату өнері

  • 3D проектирование на фасадах зданий -Құрылыс қасбеттерінде 3D дизайны

  • настенные экраны – қабырға сағаттары

  • рекламные плакаты – жарнама плакаттары

Құндылықтар





  • Мәдениеттер мен пікірлердің әр түрлілігіне құрметпен қарау, жеке­ тұлғалық, тұлға аралық және мәдениетаралық құзыреттіліктердің бар болуын ұйғарады.

Пәнаралық байланыстар

Тарих, география, АКТ.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет ресурстарымен жұмыс істеу дағдыларын дамытады

Бастапқы білім

Өнердің әр түрін біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы

3-минут



7-минут


  1. Сабақтың тақырыбымен танысу

Сабақтың мақсаты мен міндеттерін және сыныптағы қызметін айту.

Сұрақ-жауап:

  • "табиғи қоршадағы орта" деген сөзтіркестен жобалап не түсінесіздері?

  • Өздеріңіздің табиғи қоршаған ортаңыз ретінде нені қарастырасыз: ауылды ма әлде қаланы ма?

  • Мектепке келе жатқанда айналаңыздан қандай өнер түрлерін көресіз?

http://www.youtube.com/watch_popup?v=XVTga6GmbGw&vq=medium#t=74

Берлиндегі ғимаратқа таңқаларлық және ғажайып 3D проекция


Сабақтың ортасы

15 - минут










Жеке жұмыс.
Қоршаған ортадағы өнер түрлерін зерттеу.


Оқушылар мектеп ауласында дайын нобайлармен тәжірибе жасайды:

- Құм өнері – Песочное искусство - Sand art

- Өнімділік – Перфоманс - Perfomance

- Тас өнері – Искусства из камней - Stone art

Дайын жұмыстар суретке түсіріліп, талқыланады. Оқушылар жұмысты аяқтау бойынша пікірлер мен ұсыныстар береді.


Альбом мен жәй карандаш, өшіргіш.

Сабақтың соңы

5-минут





5-минут

Олар жұмыстарын мұғалімге және жолдастарына көрсетеді, олардың пікірлерін біледі.Сабақты қортындылау барысында оқушылар өз жұмыстарын талдайды және презентациялайды.Оқушылар жұмыстарын бағалау үшін критерийлер жасайды.



Жұмыс орнын жинастыру.



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Оқушылар таңдаған техникамен жұмыс орындау бойынша саралау: күрделі ,орташа,төмен.

  • Эскизді құру және өнер түрінің біреуін жүзеге асыру

  • Эскизді құру және өнер түрінің екеуін жүзеге асыру

  • Эскизді құру және өнер түрінің үшке енгізу

Тақырыпты менгеруін тексеруге арналған сұрақтар. Эскиздерінің көрмесі.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Осы сабақта қолданылатын құрал жабдықтармен (ұштағыш, макетті пышақ, қайшы т.б.) қауіпсіздік техникасы ережелерінің сақтау



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Кәсіби даму мақсаты: «Шығармашылық ойлау әдістерін қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту және қалыптастыру»

»


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!