Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектебі: Ойыл ауданы Ш.Бекмұхамбетова атындағы мектеп-гимназиясы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    2А бөлімі: Қос дөңгелекті арбалар және империялар

    Күні: 8.06.2018жыл

    Мұғалімнің аты-жөні: Тотаева Гүлжазира Серікқызы

    5 сынып

    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Пәні :

    Дүние жүзі тарихы

    Тақырыбы:

    Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті?


    Осы сабаққа негізделген оқу мақсаттары

    5.3.2.1. Ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану

    5.3.2.2.басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін түсіндіру.


    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар:

    Қос дөңгелекті арба мен империяның пайда болуын біледі.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін талқылайды.

    Кейбір оқушылар:

    Ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктеріне баға береді.


    Тілдік мақсаттары:




    Пәндік лексика мен терминология:

    Қос дөңгелекті арба, империя (патшалық).

    Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестері:

    1.Қос дөңгелекті арбалар туралы не білесіңдер?

    2.Қос дөңгелекті арбалар мен ірі мемлекеттердің қалыптасуы арасында қандай байланыс болуы мүмкін?

    3.Ұлан –байтақ пашалықты басқару барысында патшалар неге ,кімге арқа сүйеді?


    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану, бағалау.


    Тарихи концепт

    Дәлел :

    Қос дөңгелекті арба б.з.д ІҮ-ІІІ мың жылдықтарда пайда болғандығын дәлелдейді.


    Маңыздылық :

    Қос дөңгелекті арбаның адамзат тарихындағы маңыздылығын біледі.


    Өзгеріс пен сабақтастық :

    Қос дөңгелекті арбалардың пайда болуы әскери техникалық жетістіктердің және империяның дамуына мүмкіндік жасағандығын талдайды және бағалайды;

    Бағалау критерийлері


    • Қос дөңгелекті арба мен империяның пайда болуын есіне сақтайды;

    • Басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін түсінеді;

    • Ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктеріне болжам жасап, талқылайды.



    Құндылықтарға баулу

    • Толеранттық сана қалыптастыру;

    • ұлттық құндылықтарды бағалау

    • сыни тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру.


    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы, математика

    АКТ қолдану дағдылары

    слайд

    Алдыңғы білім

    • Ежелгі кезеңде темірді қалай қолданды?

    • Әскери істі дамыту үшін темір игерудің маңызы қандай болды?

    • Әскери шайқастарда жауынгерлер жылдам қозғалу үшін және халықтарды тез бағындыру үшін қандай жаңалық ашты деп ойлайсыздар?


    Жоспар


    Жоспарлаған сабақ кезеңдері

    Жоспарланған іс-әрекеттер


    Ресурстар

    Басталуы:

    5 мин

























    Сабақтың ортасы

    25 минут


    Шаттық шеңберін құра отырып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

    Мақсаты: сыныптың қарым-қатынасын, сабаққа сенімділігін, жағымды психологиялық ахуал орнату.


    Топтарға бөлу:

    «Құрастыр. Топтас» әдісі бойынша суреттерді құрау арқылы топқа бөлемін.


    • Ежелгі кезеңде темірді қалай қолданды?


    • Әскери істі дамыту үшін темір игерудің маңызы қандай болды?


    • Әскери шайқастарда жауынгерлер жылдам қозғалу үшін және халықтарды тез бағындыру үшін қандай жаңалық ашты деп ойлайсыздар?




    «Мені таны» әдісі.

    Мәтінді оқи отырып, суретке қарап, жорамал сұрақтар бойынша Қос дөңгелекті арбаларға сипаттама беріңіз:


    Бақылау сұрақтары:

    Нені көре аламыз?

    Талдау сұрақтары:

    Қос дөңгелекті арба қашан пайда болған? Қайда пайда болған?

    Проблеманы шешетін сұрақтар:

    Қос дөңгелекті арба қалай пайда болды?

    Айрықша сұрақтар:

    Ол қандай бөліктерден тұрады?

    Қиял - ғажайып сұрақтар:

    Бүгінгі күні қос дөңгелекті арбалар қолданыста бар ма?


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    • қос дөңгелекті арбаның артықшылықтары мен кемшіліктерін сипаттайды;


    - Қос дөңгелекті арбаларға сипаттама береді;

    - Қос дөңгелекті арба қашан пайда болғандығын біледі;

    - Қос дөңгелекті арба қалай пайда болғандығын біледі;

    - Ол қандай бөліктерден тұратындығын біледі;

    -Бүгінгі күні қос дөңгелекті арбалар қолданылатындығын біледі.



    Қалыптастырушы бағалау. Жұлдызшалар беру арқылы бағалау


    https://ust.kz/word/sabaqta_qoldanylatyn_50_adis_jinagy-2546.html


    http://tilalemi.kz/lesson/26-.html


    https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%B3%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%8


    http://el.kz/kz/news/archive/%D0%B0%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D1%8B%D2%A3-%D1%82%D2%AF%D1%80%D0%BB%D0%B5%D1%80%D1%96



    https://martebe.kz/selzhukh-memleketinin-tarihy/












    http://el.kz/kz/news/archive/%D0%B0%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D1%8B%D2%A3-%D1%82%D2%AF%D1%80%D0%BB%D0%B5%D1%80%D1%96





    http://el.kz/kz/news/archive/%D0%B0%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D1%8B%D2%A3-%D1%82%D2%AF%D1%80%D0%BB%D0%B5%D1%80%D1%96

































    http://kz.smiley4you.com/anime/8/?pg=2
































































    «Тірек сызба» әдісі .

    Төмендегі кесте бойынша империя ұғымына сипаттама беріңіз.

    Империя



    Египет мемлекеті




    Д

    Хетт патшылығы

    ескриптор:
    • империя ұғымының анықтамасын атайды;

    • ежелгі замаңғы мемлекеттердің құрылысын атайды

    • Қос дөңгелекті арбалардың империялар арасындағы соғысқа қатысын атайды;

    • мемлекетаралық қатынастарды атайды.

    Қалыптастырушы бағалау. «Мадақтау»


    «Мен білемін» әдісі. (Әрбір топқа карточкалардың бір жиынтығы таратып беріледі)

    ІІ Рамсес жорығының себептерін түсіндіріңіз:



      • Рамсес шабуылдар үшін ІІ Муваталлиден кек алғысы келді.

    ІІ Рамсес қоластындағы қызметкерлерге қуат-тылығын көрсеткісі келді.

    Рамсес ІІ өз қол астына маңызды сауда орталығы Кадешті алғысы келді.

      • Рамсес Сирияны толығымен жаулап алғысы келді.


      • Египеттің қауіпсіздігін қамтамасыз етуді қалады.


    Египеттің қос дөңгелекті арбалары Хетт патшалығының қос дөңгелекті арбаларынан гөрі епті қозғалатын болғандықтан, Египет әскерінің маневрлік қабілет жоғарырақ болатын


    Дескриптор:

    • ІІ Рамсес жорығының себептерін жазады, айтады;


    Қалыптастырушы бағалау. Мадақтау


    «Кім жылдам?» әдісі.


    Карталарға қарап ежелгі Қосөзен мемлекеттерінің шекараларының қалай өзгергенін көрсетіңіз:


    Дескриптор:

    Ежелгі Қосөзен мемлекеттерінің шекараларының қалай өзгергенін анықтайды

    Қалыптастырушы бағалау. «Дарабоз»

    (Төмен баға алу қорқынышынан туатын қажетсіз әрекеттерінен арылып, шынайы еңбегімен көрінуге ұмтылуына ықпал етеді.

    Ұжымда демократиялық қатынастар орнатуға қызмет етеді)



    В.Ф.Шаталов «Тірек сызба» әдісі.















    http://www.tilortalyq.kz/kk/534.html





    Үлестірме материал

    (Қосымша 1)













    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тотаева Гүлжазира Серікқызы
    13 Ақпан 2019
    6047
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті? 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті? 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мен тарих пәні мұғалімдеріне өте қажет қысқа мерзімді жоспарымды ұсынып отырмын.Жоспар 5 сыныпқа арналған,
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектебі: Ойыл ауданы Ш.Бекмұхамбетова атындағы мектеп-гимназиясы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    2А бөлімі: Қос дөңгелекті арбалар және империялар

    Күні: 8.06.2018жыл

    Мұғалімнің аты-жөні: Тотаева Гүлжазира Серікқызы

    5 сынып

    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Пәні :

    Дүние жүзі тарихы

    Тақырыбы:

    Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті?


    Осы сабаққа негізделген оқу мақсаттары

    5.3.2.1. Ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану

    5.3.2.2.басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін түсіндіру.


    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар:

    Қос дөңгелекті арба мен империяның пайда болуын біледі.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін талқылайды.

    Кейбір оқушылар:

    Ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктеріне баға береді.


    Тілдік мақсаттары:




    Пәндік лексика мен терминология:

    Қос дөңгелекті арба, империя (патшалық).

    Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестері:

    1.Қос дөңгелекті арбалар туралы не білесіңдер?

    2.Қос дөңгелекті арбалар мен ірі мемлекеттердің қалыптасуы арасында қандай байланыс болуы мүмкін?

    3.Ұлан –байтақ пашалықты басқару барысында патшалар неге ,кімге арқа сүйеді?


    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану, бағалау.


    Тарихи концепт

    Дәлел :

    Қос дөңгелекті арба б.з.д ІҮ-ІІІ мың жылдықтарда пайда болғандығын дәлелдейді.


    Маңыздылық :

    Қос дөңгелекті арбаның адамзат тарихындағы маңыздылығын біледі.


    Өзгеріс пен сабақтастық :

    Қос дөңгелекті арбалардың пайда болуы әскери техникалық жетістіктердің және империяның дамуына мүмкіндік жасағандығын талдайды және бағалайды;

    Бағалау критерийлері


    • Қос дөңгелекті арба мен империяның пайда болуын есіне сақтайды;

    • Басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін түсінеді;

    • Ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктеріне болжам жасап, талқылайды.



    Құндылықтарға баулу

    • Толеранттық сана қалыптастыру;

    • ұлттық құндылықтарды бағалау

    • сыни тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру.


    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы, математика

    АКТ қолдану дағдылары

    слайд

    Алдыңғы білім

    • Ежелгі кезеңде темірді қалай қолданды?

    • Әскери істі дамыту үшін темір игерудің маңызы қандай болды?

    • Әскери шайқастарда жауынгерлер жылдам қозғалу үшін және халықтарды тез бағындыру үшін қандай жаңалық ашты деп ойлайсыздар?


    Жоспар


    Жоспарлаған сабақ кезеңдері

    Жоспарланған іс-әрекеттер


    Ресурстар

    Басталуы:

    5 мин

























    Сабақтың ортасы

    25 минут


    Шаттық шеңберін құра отырып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

    Мақсаты: сыныптың қарым-қатынасын, сабаққа сенімділігін, жағымды психологиялық ахуал орнату.


    Топтарға бөлу:

    «Құрастыр. Топтас» әдісі бойынша суреттерді құрау арқылы топқа бөлемін.


    • Ежелгі кезеңде темірді қалай қолданды?


    • Әскери істі дамыту үшін темір игерудің маңызы қандай болды?


    • Әскери шайқастарда жауынгерлер жылдам қозғалу үшін және халықтарды тез бағындыру үшін қандай жаңалық ашты деп ойлайсыздар?




    «Мені таны» әдісі.

    Мәтінді оқи отырып, суретке қарап, жорамал сұрақтар бойынша Қос дөңгелекті арбаларға сипаттама беріңіз:


    Бақылау сұрақтары:

    Нені көре аламыз?

    Талдау сұрақтары:

    Қос дөңгелекті арба қашан пайда болған? Қайда пайда болған?

    Проблеманы шешетін сұрақтар:

    Қос дөңгелекті арба қалай пайда болды?

    Айрықша сұрақтар:

    Ол қандай бөліктерден тұрады?

    Қиял - ғажайып сұрақтар:

    Бүгінгі күні қос дөңгелекті арбалар қолданыста бар ма?


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    • қос дөңгелекті арбаның артықшылықтары мен кемшіліктерін сипаттайды;


    - Қос дөңгелекті арбаларға сипаттама береді;

    - Қос дөңгелекті арба қашан пайда болғандығын біледі;

    - Қос дөңгелекті арба қалай пайда болғандығын біледі;

    - Ол қандай бөліктерден тұратындығын біледі;

    -Бүгінгі күні қос дөңгелекті арбалар қолданылатындығын біледі.



    Қалыптастырушы бағалау. Жұлдызшалар беру арқылы бағалау


    https://ust.kz/word/sabaqta_qoldanylatyn_50_adis_jinagy-2546.html


    http://tilalemi.kz/lesson/26-.html


    https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%B3%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%8


    http://el.kz/kz/news/archive/%D0%B0%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D1%8B%D2%A3-%D1%82%D2%AF%D1%80%D0%BB%D0%B5%D1%80%D1%96



    https://martebe.kz/selzhukh-memleketinin-tarihy/












    http://el.kz/kz/news/archive/%D0%B0%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D1%8B%D2%A3-%D1%82%D2%AF%D1%80%D0%BB%D0%B5%D1%80%D1%96





    http://el.kz/kz/news/archive/%D0%B0%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D1%8B%D2%A3-%D1%82%D2%AF%D1%80%D0%BB%D0%B5%D1%80%D1%96

































    http://kz.smiley4you.com/anime/8/?pg=2
































































    «Тірек сызба» әдісі .

    Төмендегі кесте бойынша империя ұғымына сипаттама беріңіз.

    Империя



    Египет мемлекеті




    Д

    Хетт патшылығы

    ескриптор:
    • империя ұғымының анықтамасын атайды;

    • ежелгі замаңғы мемлекеттердің құрылысын атайды

    • Қос дөңгелекті арбалардың империялар арасындағы соғысқа қатысын атайды;

    • мемлекетаралық қатынастарды атайды.

    Қалыптастырушы бағалау. «Мадақтау»


    «Мен білемін» әдісі. (Әрбір топқа карточкалардың бір жиынтығы таратып беріледі)

    ІІ Рамсес жорығының себептерін түсіндіріңіз:



      • Рамсес шабуылдар үшін ІІ Муваталлиден кек алғысы келді.

    ІІ Рамсес қоластындағы қызметкерлерге қуат-тылығын көрсеткісі келді.

    Рамсес ІІ өз қол астына маңызды сауда орталығы Кадешті алғысы келді.

      • Рамсес Сирияны толығымен жаулап алғысы келді.


      • Египеттің қауіпсіздігін қамтамасыз етуді қалады.


    Египеттің қос дөңгелекті арбалары Хетт патшалығының қос дөңгелекті арбаларынан гөрі епті қозғалатын болғандықтан, Египет әскерінің маневрлік қабілет жоғарырақ болатын


    Дескриптор:

    • ІІ Рамсес жорығының себептерін жазады, айтады;


    Қалыптастырушы бағалау. Мадақтау


    «Кім жылдам?» әдісі.


    Карталарға қарап ежелгі Қосөзен мемлекеттерінің шекараларының қалай өзгергенін көрсетіңіз:


    Дескриптор:

    Ежелгі Қосөзен мемлекеттерінің шекараларының қалай өзгергенін анықтайды

    Қалыптастырушы бағалау. «Дарабоз»

    (Төмен баға алу қорқынышынан туатын қажетсіз әрекеттерінен арылып, шынайы еңбегімен көрінуге ұмтылуына ықпал етеді.

    Ұжымда демократиялық қатынастар орнатуға қызмет етеді)



    В.Ф.Шаталов «Тірек сызба» әдісі.















    http://www.tilortalyq.kz/kk/534.html





    Үлестірме материал

    (Қосымша 1)













    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Ашық сабақ 5 сынып
    13.02.2019
    6047
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тотаева Гүлжазира Серікқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации