|
Мектебі: Ойыл ауданы Ш.Бекмұхамбетова атындағы мектеп-гимназиясы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
2А бөлімі: Қос дөңгелекті арбалар және империялар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 8.06.2018жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Тотаева Гүлжазира Серікқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 сынып |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні : |
Дүние жүзі тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы: |
Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабаққа негізделген оқу мақсаттары |
5.3.2.1. Ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану 5.3.2.2.басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін түсіндіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Қос дөңгелекті арба мен империяның пайда болуын біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін талқылайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктеріне баға береді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттары: |
Пәндік лексика мен терминология: Қос дөңгелекті арба, империя (патшалық). Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестері: 1.Қос дөңгелекті арбалар туралы не білесіңдер? 2.Қос дөңгелекті арбалар мен ірі мемлекеттердің қалыптасуы арасында қандай байланыс болуы мүмкін? 3.Ұлан –байтақ пашалықты басқару барысында патшалар неге ,кімге арқа сүйеді? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану, бағалау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарихи концепт |
Дәлел : Қос дөңгелекті арба б.з.д ІҮ-ІІІ мың жылдықтарда пайда болғандығын дәлелдейді. Маңыздылық : Қос дөңгелекті арбаның адамзат тарихындағы маңыздылығын біледі. Өзгеріс пен сабақтастық : Қос дөңгелекті арбалардың пайда болуы әскери техникалық жетістіктердің және империяның дамуына мүмкіндік жасағандығын талдайды және бағалайды; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарлаған сабақ кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы: 5 мин
Сабақтың ортасы 25 минут
|
Шаттық шеңберін құра отырып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Мақсаты: сыныптың қарым-қатынасын, сабаққа сенімділігін, жағымды психологиялық ахуал орнату.
Топтарға бөлу: «Құрастыр. Топтас» әдісі бойынша суреттерді құрау арқылы топқа бөлемін.
«Мені таны» әдісі. Мәтінді оқи отырып, суретке қарап, жорамал сұрақтар бойынша Қос дөңгелекті арбаларға сипаттама беріңіз:
Қалыптастырушы бағалау. Жұлдызшалар беру арқылы бағалау |
https://ust.kz/word/sabaqta_qoldanylatyn_50_adis_jinagy-2546.html http://tilalemi.kz/lesson/26-.html https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%B3%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%8 https://martebe.kz/selzhukh-memleketinin-tarihy/
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
«Тірек сызба» әдісі . Төмендегі кесте бойынша империя ұғымына сипаттама беріңіз. Империя
Египет мемлекеті
Д Хетт патшылығы ескриптор:
Қалыптастырушы бағалау. «Мадақтау» «Мен білемін» әдісі. (Әрбір топқа карточкалардың бір жиынтығы таратып беріледі) ІІ Рамсес жорығының себептерін түсіндіріңіз:
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау. Мадақтау «Кім жылдам?» әдісі. Карталарға қарап ежелгі Қосөзен мемлекеттерінің шекараларының қалай өзгергенін көрсетіңіз:
Дескриптор: Ежелгі Қосөзен мемлекеттерінің шекараларының қалай өзгергенін анықтайды Қалыптастырушы бағалау. «Дарабоз» (Төмен баға алу қорқынышынан туатын қажетсіз әрекеттерінен арылып, шынайы еңбегімен көрінуге ұмтылуына ықпал етеді. Ұжымда демократиялық қатынастар орнатуға қызмет етеді) |
В.Ф.Шаталов «Тірек сызба» әдісі. http://www.tilortalyq.kz/kk/534.html Үлестірме материал (Қосымша 1)
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Мектебі: Ойыл ауданы
Ш.Бекмұхамбетова атындағы
мектеп-гимназиясы Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімі: 2А бөлімі: Қос
дөңгелекті арбалар және
империялар Күні: 8.06.2018жыл Мұғалімнің аты-жөні:
Тотаева Гүлжазира Серікқызы 5
сынып Қатысқандар:
Қатыспағандар: Пәні
: Дүние жүзі
тарихы Тақырыбы: Қос дөңгелекті
арбаның пайда болуы әлемді қалай
өзгертті? Осы сабаққа
негізделген оқу
мақсаттары 5.3.2.1. Ежелгі заман
тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя»
ұғымын білу және
пайдалану 5.3.2.2.басқыншылық соғыстар
мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай
өзгерткенін
түсіндіру. Сабақ
мақсаттары: Барлық
оқушылар: Қос дөңгелекті арба мен
империяның пайда болуын
біледі. Оқушылардың басым
бөлігі: Басқыншылық соғыстар мен
империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай
өзгерткенін
талқылайды. Кейбір
оқушылар: Ежелгі мемлекеттердің саяси
құрылымының ерекшеліктеріне баға
береді. Тілдік
мақсаттары: Пәндік лексика мен
терминология: Қос дөңгелекті
арба, империя
(патшалық). Диалогқа/жазылымға қажетті
сөз тіркестері: 1.Қос дөңгелекті арбалар
туралы не білесіңдер? 2.Қос дөңгелекті арбалар мен
ірі мемлекеттердің қалыптасуы арасында қандай байланыс болуы
мүмкін? 3.Ұлан –байтақ пашалықты
басқару барысында патшалар неге ,кімге арқа
сүйеді? Ойлау дағдыларының
деңгейлері Білу, түсіну, қолдану,
бағалау. Тарихи
концепт Дәлел
: Қос дөңгелекті арба б.з.д
ІҮ-ІІІ мың жылдықтарда пайда болғандығын
дәлелдейді. Маңыздылық
: Қос дөңгелекті арбаның адамзат
тарихындағы маңыздылығын
біледі. Өзгеріс пен
сабақтастық : Қос дөңгелекті
арбалардың пайда болуы әскери техникалық жетістіктердің және
империяның дамуына мүмкіндік жасағандығын
талдайды және
бағалайды; Бағалау
критерийлері
Қос дөңгелекті арба мен
империяның пайда болуын есіне
сақтайды; Басқыншылық соғыстар мен
империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай
өзгерткенін түсінеді; Ежелгі мемлекеттердің саяси
құрылымының ерекшеліктеріне болжам жасап,
талқылайды.
Құндылықтарға
баулу Толеранттық сана
қалыптастыру; ұлттық құндылықтарды
бағалау сыни тұрғысынан
ойлау дағдысын қалыптастыру. Пәнаралық
байланыс АКТ қолдану
дағдылары слайд Алдыңғы
білім Ежелгі кезеңде темірді қалай
қолданды? Әскери істі дамыту үшін темір игерудің
маңызы қандай болды? Әскери шайқастарда жауынгерлер
жылдам қозғалу үшін және халықтарды тез бағындыру үшін қандай
жаңалық ашты деп
ойлайсыздар? Жоспар Жоспарлаған
сабақ
кезеңдері Жоспарланған
іс-әрекеттер Ресурстар Басталуы: 5
мин
Сабақтың ортасы 25
минут
Шаттық
шеңберін құра отырып, бір-біріне жылы
лебіздерін білдіреді. Мақсаты: сыныптың қарым-қатынасын,
сабаққа сенімділігін, жағымды психологиялық ахуал
орнату.
Топтарға
бөлу: «Құрастыр.
Топтас» әдісі бойынша суреттерді құрау
арқылы топқа бөлемін.
Ежелгі кезеңде темірді қалай
қолданды?
Әскери істі дамыту үшін темір игерудің
маңызы қандай болды? Әскери шайқастарда жауынгерлер
жылдам қозғалу үшін және халықтарды тез бағындыру үшін қандай
жаңалық ашты деп
ойлайсыздар? «Мені таны»
әдісі. Мәтінді оқи отырып, суретке қарап, жорамал сұрақтар бойынша
Қос дөңгелекті арбаларға сипаттама беріңіз: Бақылау
сұрақтары: Нені көре
аламыз? Талдау
сұрақтары: Қос дөңгелекті арба қашан
пайда болған? Қайда пайда
болған? Проблеманы шешетін
сұрақтар: Қос
дөңгелекті арба қалай пайда
болды? Айрықша
сұрақтар: Ол
қандай бөліктерден тұрады? Қиял - ғажайып
сұрақтар: Бүгінгі күні қос дөңгелекті арбалар қолданыста
бар ма? Бағалау
критерийі Дескриптор қос дөңгелекті арбаның
артықшылықтары мен кемшіліктерін
сипаттайды; - Қос дөңгелекті арбаларға
сипаттама береді; - Қос дөңгелекті арба қашан
пайда болғандығын
біледі; - Қос дөңгелекті арба қалай
пайда болғандығын
біледі; - Ол қандай
бөліктерден тұратындығын
біледі; -Бүгінгі күні қос дөңгелекті
арбалар қолданылатындығын
біледі.
Қалыптастырушы
бағалау. Жұлдызшалар беру
арқылы бағалау
https://ust.kz/word/sabaqta_qoldanylatyn_50_adis_jinagy-2546.html http://tilalemi.kz/lesson/26-.html
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%B3%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%8 https://martebe.kz/selzhukh-memleketinin-tarihy/ «Тірек сызба»
әдісі . Төмендегі кесте
бойынша империя ұғымына сипаттама
беріңіз.
Империя
Египет
мемлекеті
Д
Хетт
патшылығы
империя ұғымының
анықтамасын атайды; ежелгі замаңғы мемлекеттердің
құрылысын атайды Қос дөңгелекті арбалардың
империялар арасындағы соғысқа қатысын
атайды;
мемлекетаралық қатынастарды
атайды. Қалыптастырушы
бағалау. «Мадақтау»
«Мен білемін»
әдісі.
(Әрбір топқа карточкалардың
бір жиынтығы таратып
беріледі) ІІ
Рамсес жорығының себептерін
түсіндіріңіз: Рамсес шабуылдар үшін ІІ
Муваталлиден кек алғысы
келді. ІІ Рамсес қоластындағы
қызметкерлерге қуат-тылығын көрсеткісі
келді.
Рамсес ІІ өз қол
астына маңызды сауда орталығы Кадешті алғысы
келді. Рамсес Сирияны толығымен
жаулап алғысы келді. Египеттің қауіпсіздігін
қамтамасыз етуді қалады.
Египеттің қос
дөңгелекті арбалары Хетт патшалығының қос дөңгелекті арбаларынан
гөрі епті қозғалатын болғандықтан, Египет әскерінің маневрлік
қабілет жоғарырақ болатын Дескриптор: ІІ Рамсес жорығының себептерін
жазады, айтады; Қалыптастырушы
бағалау. Мадақтау «Кім жылдам?»
әдісі. Карталарға қарап ежелгі Қосөзен
мемлекеттерінің шекараларының қалай өзгергенін
көрсетіңіз:
Дескриптор: Ежелгі Қосөзен мемлекеттерінің
шекараларының қалай өзгергенін анықтайды
Қалыптастырушы
бағалау. «Дарабоз» (Төмен баға алу
қорқынышынан туатын қажетсіз әрекеттерінен арылып, шынайы еңбегімен
көрінуге ұмтылуына ықпал
етеді. Ұжымда демократиялық
қатынастар орнатуға қызмет
етеді) В.Ф.Шаталов «Тірек
сызба» әдісі. http://www.tilortalyq.kz/kk/534.html Үлестірме
материал (Қосымша
1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















