Материалдар / Ашық сабақ Қоспаны қалай бөлу керек? 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Қоспаны қалай бөлу керек? 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қоспаны бөлу әдістері: Буландыру, тұндыру, сүзу әдістері қарастырылған. Тақырыпқа сәйкес тапсырмалар қарастырылған. Өткен тақырыппен сұрақ жауаптар қарастырылған. Зертханалық жұмыстар қарастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2022
383
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

5.2 A Заттар және материалдар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қоспаны қалай бөлу керек?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.3.2.2 -қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Қоспа түрлері және қоспаны бөлу туралы түсінік қалыптастыру.

Көпшілік оқушылар үшін:

Қоспаны компоненттерге қалай бөлуге болатынын білу.

Кейбір оқушылар үшін:

Қоспаны бөлу тәсілдері:тұндыру, сүзу, елеу, буландыруды ажырата алу.



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Топтастыру

- Бағалау крийтеримен, бағалау шкласымен таныстырады

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Түстер көмегімен оқушыларды 2 топқа біріктіру.


Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

АКТ,

түрлі түсті карточкалар,

презентация

Жеке жұмыс

7 минут

«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

1. Қоспа дегеніміз не?

2.Таза зат дегеніміз не?

3. Таза заттың қасиеттері және құрамы қандай?

4. Табиғи қоспаларға нелер жатады?

5. Адам әрекетімен жасалған қоспаларға анықтама бер?


Дескриптор:

- Қоспа ұғымына анықама береді

- Таза заттың анықтамасын айтады

-Заттардың қасиеті мен құрамына тоқталып өтеді

- Қоспаларға анықтама береді

-Табиғи қоспаларды атайды


«LearningApps» әдісі бойынша тапсырмалар беріледі.

Дескриптор:

-Қоспаларды өзара дұрыс ажыратады


Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.


Оқушылар табиғи және адам әрекетімен жасалған қоспаларға жауап береді;















Оқушылар табиғи қоспалар және адам әрекетімен жасалған қоспаларды ажыратады




Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.



ҚБ: «Смайлктер арқылы жүзеге асырылады»


ҚБ: «Смайлктер арқылы жүзеге асырылады»

АКТ,

Презентация



















https://learningapps.org/watch?v=pihtgdrck22


Сабақтың ортасы


Топтық жұмыс

7 минут














Жеке жұмыс

7 минут




Топтық жұмыс

5 минут





Топтық жұмыс

5 мин



Жеке жұмыс

7 минут


«Венн диаграммасы» әдісі бойынша тапсырма береді

Дескриптор:

-Айырмашылығын және ортақ қасиеттерін жазады;


«LearningApps» әдісі бойынша қоспаны бөлу әдістеріне тапсырмалар береді.

Дескриптор:

- Тұжырымдарды дұрыс орналастырады;


«Бэкроним» әдісі бойынша «Қоспа» сөзінде берілген әріптерді пайдаланып мағыналы сөйлем құрастыруды ұсынады

Дескриптор:

-Қоспа сөзіне мағыналы сөйлем құрастырады;

«Кинометафора» әдісі бойынша тәжірибелік жұмыс ұсынылады


«Аяқталмаған сөйлем» әдісі бойынша тапсырма беріледі

Дескриптор:

-Берілген сөйлемді толықтырады;

Венн диаграммасының көмегімен осы қоспалардың ортақ және ерекше қасиеттерін анықтайды.












Оқулық бойынша жұмыс жасап қоспаны бөлу әдістерінде сөйлемдерді дұрыс орналастырып шығады


Оқушылар берілген сөзді пайдаланып мағыналы сөйлем құрастырады

Оқушылар бейнежазбаны бақылап болған соң, өздеріне ұсынылған тапсырманы орындайды


Оқушылар берілген сөйлемге дұрыс нұсқаны қойып жазып шығады

ҚБ: «Шапалақ» әдісі арқылы жүзеге асырылады












ҚБ: «Смайлктер арқылы жүзеге асырылады»


ҚБ: «Смайлктер арқылы жүзеге асырылады»












ҚБ: «Смайлктер арқылы жүзеге асырылады»



Презентация,

А 3 форматы

Оқулықтың 128 беті




















АКТ, презентация

https://learningapps.org/watch?v=pihtgdrck22







https://youtu.be/5rsat1GOr2I

Магнит, ағаш үгінділері, темір кесінділері, топырақ пен тас қоспасы


Оқулықтың 132 беті 4 тапсырма

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

4 мин.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....


Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!