Пәні
|
Математика
|
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Қосу және азайту 26+34
60-26
|
Жалпы
мақсаты
|
Санның ондық құрамы жайындағы
білімге сүйеніп, ондықтармен және бірліктермен амалдар орындайды
және разрядтан аттап ,екі таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту
әдістерін пайдалану. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту
алгоритмдерін пайдаланып, әр түрлі шешу әдістерін түсіндіреді,
топта екі таңбалы сандарды жазады және салыстырады.Логикалық ойлау,
есте сақтау, шығармашылық қабілеттерін, ауызша есептеу дағдыларын
дамыту.
|
Оқу
нәтежием
|
1.Нақты пікір айтуға,басқаның
ойын тыңдауға үйренеді.
2.Топпен жұмыс жасай
отырып,балалар бір-біріне тапсырмалық жұмыстарға
көмектеседі.
|
Қамтылатын
модульдер
|
1-модуль оқыту мен
оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс)
2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға
үйрету. Жеке
|
Сілтеме
|
Мұғалім әдістемесі, ғаламтор
жинақтары, бастауыш сыныпқа арналған
журналдар.
|
Қадамдар
|
1. Ақпараттар
алмасу
2.Топпен
жұмыс
3.Рефлексия
4.Тақтамен
жұмыс
5.Жеке
жұмыс
|
Сабақтың
барысы
|
Мұғалімнің іс-
әрекеті
|
Оқушы
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
|
Сәлеметсіздер ме
балалар?
Көңіл-күйлеріңіз
қалай?
Сабаққа дайынсыздар
ма?
Бүгін аптаның қай
күні?
Жарайсыңдар
балалар.
Бір-бірімізге сәттілік тілеп,
шаттық шеңберіне тұрайық.
Шеңбер болып тұрайық жылы
жүзбен,
Шаттық келсін, қуаныш, нұр
іздеген.
Шуақ толған жанымыз,
жүрегіміз,
Үлгі алсын көрген жан мына
бізден.
Оқушылар сіздерге фигуралар
таратып беремін, сол арқылы топқа бөліне
қоямыз.
1-топ: 26
саны
2-топ: 34
саны
3-топ: -60
саны
|
Оқушыларға қойылған сұрақтарға
жауап береді
Оқушылар шаттық шеңберіне тұрып, топқа
бөлінеді.
|
«Ой
қозғау»
Үй
тапсырмасы
1-тапсырма
|
№4 есеп 145
бет
45+23=68
86-32=54
53+42=95
83-62=21
54+32=86
82-36=46
52+34=86
63-28=35
25+42=77
82-63=19
|
Оқушылар дәптерлеріне жазып
келгендерін тексереді.
|
Жаңа
сабақ
«Жасырынған санды тап»
ойыны
|
4
9
7
10
30
1
13
+ + - +
|
Оқушылар есептерді шығарып сөз
құрастырып, бүгінгі сабақтың тақыбын
біледі
|
№1
№2
№3
№4
|
№1 есеп
(түсіндіру)
20+30
6+4
50+10
№2 есеп
(түсіндіру)
26+34=(26+30)+4 және
26+34=(26+4)+20,
26+34=(20+30)+(6+4)
№3 есеп
(ауызша)
50-20
10-6
30+4
№4 есеп
(ауызша)
60-24=(60-20)-4 және
60-24=(60-4)-20,
60-24=(50-20)+(10-4)
|
№1 және №2 есептерді мұқият
тыңдайды.
Оқушылар тақтаға
орындайды
№3 және №4 есептерді өздері
ауызша орындайды
|
Сергіту
сәті
«Аялдаманы хабарла»
ойыны
|
|
Оқушылар топ ішінде бірлесіп
орындайды.
|
№5
|
Жеке
тапсырма
64+16=80
70-24=46
90-23=67
35+32=67
37+43=80
90-68=22
78-16=62
36+21=57
81-11=70
76+13=89
75-13=62
46-40=6
81+11=92
25+37=62
63+21=84
84-21=63
|
Жеке
орындайды.
|
№6
|
Тақтамен
Шарты:
Домбыра
-40
Қобыз -16
кем
Барлығы -
?
Шешуі:
40-16=24
40+24=64
Жауабы: 64
аспап
Шарты:
Қобыз-24
Домбыра-16
артық
Барлығы-?
Шешуі:24+16=40
24+40=64
Жауабы:барлығы-64
аспап
|
2 оқушы тақтаға
орындайды
|
Қорытынды
Балапанға
көмектес:
|
( 8*5)* =3
|
|
Үй
тапсырма
|
№7 есеп 147
бет
|
Күнделіктеріне
жазу
|
Бағалау
|
Жинаған смайликтерін санап сол
бойынша қорытынды баға шығару. Сабақ соңында күнделіктеріне қойып
беру.
|
|
Рефлексия
|
Сабақта маған не
ұнады?
Менің көңіл
күйім................
Бағдаршам суретіне барып
жабыстыру.
|
Осы сұрақтарға жауап
жазады
|