Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
«Ынтымақтастық атмосферасын» құру.
«Көрші» әдісі Әрбір қатысушы сол топтың мүшесі екенін сезіну, бір- біріне жылылық сыйлау. Көршіңді оң жақтан құшақтап, жымиып. Көршіңді сол жақтан құшақтап, жымиып, Бүгінгі сабақ барысы Біз бір үлкен отбасы
Топқа бөлу «Қызықты дөңгелек» арқылы Қызыл , сары, жасыл дөңгелекшелермен топқа бөлінеді.
|
Көршілер қимыл қозғалыстар арқылы жаттығу жасайды.
|
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
( ЖЖ) «Жұппен оқып , талда» әдісі Қосудың, азайтудың компоненттерін пайдаланып есептер шығарады. Парталас досы кестені түсіндіріп береді.
№
ҚБ «Күлегештер» арқылы бағалау Жұптар бір- бірін смайликтер беру арқылы бағалайды.
( ТЖ) «Қашқан сандар» ойын Сыни тұрғыдан ойлана отырып қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиетін анықтайды. -Қосындыны әртүрлі тәсілмен қалай азайтуға болады? сұрағына жауап береді.
«Қызыл дөңгелекше» тобы. 1 тәсіл
«Сары дөңгелекше» тобы.2 тәсіл
«Жасыл дөңгелекше» тобы. 3 тәсіл
ҚБ. «От шашу» арқылы топтар бір- бірін бағалайды
Сергіту сәті «Қарлығаш» биін билеу
(Ө) «Жасырын ұяшық» әдісі Саралау тапсырмаларын орындату, ойланатын сұрақтармен есеп ,өрнектер шығарады.
10балл 20балл 30балл Оқушылардың басым бөлігі орындайды. 10- баған түрінде есепте 75+12. Көптеген оқушылар есептеп шығарады. 20-тиімді тәсілмен есепте (5+6 )-4 Кейбір оқушылар шығарады. 30- Есепте қосудың ауыстырымдылық қасиеттерінің тәсілдерін қолданады. Гүлзарда 8 ақ және 7 қызыл раушангүл өсіп тұр . Гүлшоғын құрастыру үшін 5 раушангүл қиып алынды. Гүлзарда неше раушангүл қалды ? 1-тәсіл :(8+7)-5 2-тәсіл :(8-5 )+7 3-тәсіл :(7-5 )+8
ҚБ. «Раушангүлдер» беру арқылы бағалау
|
Кесте қолдану
Суреттердегі өрнектер
АКТ –ны қолдану
Бейнежазба көрсету арқылы орындау |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс «Сөйлем тезистін аяқтау» әдісі Бүгін мен білдім................... Қызықты болды................... Қиын болды......................... Мен тапсырманы орындадым................ |
Парақшалар беру |
|
||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||
|
Жеке, топтық, жұптық жұмыстарда, сұраққа жауап беруде қиналатын, есеп шығаруда қиналатын білім алушыларға дербес қолдау көрсету. «жасырын ұяшық» тапсырмасын орындату барысында қабілеті төмен білім алушыға амалдарды тиімді тәсілмен шығару. Қабілеті жоғары білім алушыларға есептер беріп ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін есеп шығаруда дәлелдеп қолдану арқылы есеп құрастырту. |
Білім алушылар тапсырмаларды орындау барысында есепті тиімді тәсілмен шығару қабілеттеріне қарай «Смайликтер», « от шашу», «раушангүлдер» әдістерімен бағаланады.
|
Ширату жаттығуларында дене қимылдарын дұрыс жасауды үйрету.Партада отырғанда денені түзу ұстап отыруын қадағалау. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Сабақ мақсаттары мен міндеттерін орындай алды. Орта мерзімді жоспар бойынша білім алушылар мақсаттарға қол жеткізді. Оқушылар математикалық амалдарды пайдалана отырып есептер шығарды. Қабілеті жоғары білім алушыларға есептер беріп ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолдану арқылы есеп құрастырды. Сабақта уақытты тиімді пайдалана алдым. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Жазылым , есеп шығаруда табысты болды. 2: Бастапқы білім алуда «Велосипед» әдісін қолдану нәтижелі болды. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Электронды оқулықтан есеп шартын тыңдатуда. 2: Ынтымақтастық атмосферасын құруда. Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Оқу бағдарламасының үйлесімділігі білім беру стандартында маңызды болып табылады.Себебі оқу бағдарлама мазмұны , педагогикалық тәсілдер , бағалау тәсілдер үйлесім тауып , оқушылар білімін арттыратына көз жеткіздім.Өйткені есеп шығаруда сыни тұрғыдан ойлана отырып,әртүрлі тәсілмен есептеуді дәлелдей алды.Болашақта білім алушылардың өз бетімен жұмыс істеу қабілеттерін жақсартамын.
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: "Қосудың ауыстырымдылық , терімділік қаиеттерін тиімді есептеу"
Ашық сабақ: "Қосудың ауыстырымдылық , терімділік қаиеттерін тиімді есептеу"
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
«Ынтымақтастық атмосферасын» құру.
«Көрші» әдісі Әрбір қатысушы сол топтың мүшесі екенін сезіну, бір- біріне жылылық сыйлау. Көршіңді оң жақтан құшақтап, жымиып. Көршіңді сол жақтан құшақтап, жымиып, Бүгінгі сабақ барысы Біз бір үлкен отбасы
Топқа бөлу «Қызықты дөңгелек» арқылы Қызыл , сары, жасыл дөңгелекшелермен топқа бөлінеді.
|
Көршілер қимыл қозғалыстар арқылы жаттығу жасайды.
|
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
( ЖЖ) «Жұппен оқып , талда» әдісі Қосудың, азайтудың компоненттерін пайдаланып есептер шығарады. Парталас досы кестені түсіндіріп береді.
№
ҚБ «Күлегештер» арқылы бағалау Жұптар бір- бірін смайликтер беру арқылы бағалайды.
( ТЖ) «Қашқан сандар» ойын Сыни тұрғыдан ойлана отырып қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиетін анықтайды. -Қосындыны әртүрлі тәсілмен қалай азайтуға болады? сұрағына жауап береді.
«Қызыл дөңгелекше» тобы. 1 тәсіл
«Сары дөңгелекше» тобы.2 тәсіл
«Жасыл дөңгелекше» тобы. 3 тәсіл
ҚБ. «От шашу» арқылы топтар бір- бірін бағалайды
Сергіту сәті «Қарлығаш» биін билеу
(Ө) «Жасырын ұяшық» әдісі Саралау тапсырмаларын орындату, ойланатын сұрақтармен есеп ,өрнектер шығарады.
10балл 20балл 30балл Оқушылардың басым бөлігі орындайды. 10- баған түрінде есепте 75+12. Көптеген оқушылар есептеп шығарады. 20-тиімді тәсілмен есепте (5+6 )-4 Кейбір оқушылар шығарады. 30- Есепте қосудың ауыстырымдылық қасиеттерінің тәсілдерін қолданады. Гүлзарда 8 ақ және 7 қызыл раушангүл өсіп тұр . Гүлшоғын құрастыру үшін 5 раушангүл қиып алынды. Гүлзарда неше раушангүл қалды ? 1-тәсіл :(8+7)-5 2-тәсіл :(8-5 )+7 3-тәсіл :(7-5 )+8
ҚБ. «Раушангүлдер» беру арқылы бағалау
|
Кесте қолдану
Суреттердегі өрнектер
АКТ –ны қолдану
Бейнежазба көрсету арқылы орындау |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс «Сөйлем тезистін аяқтау» әдісі Бүгін мен білдім................... Қызықты болды................... Қиын болды......................... Мен тапсырманы орындадым................ |
Парақшалар беру |
|
||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||
|
Жеке, топтық, жұптық жұмыстарда, сұраққа жауап беруде қиналатын, есеп шығаруда қиналатын білім алушыларға дербес қолдау көрсету. «жасырын ұяшық» тапсырмасын орындату барысында қабілеті төмен білім алушыға амалдарды тиімді тәсілмен шығару. Қабілеті жоғары білім алушыларға есептер беріп ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін есеп шығаруда дәлелдеп қолдану арқылы есеп құрастырту. |
Білім алушылар тапсырмаларды орындау барысында есепті тиімді тәсілмен шығару қабілеттеріне қарай «Смайликтер», « от шашу», «раушангүлдер» әдістерімен бағаланады.
|
Ширату жаттығуларында дене қимылдарын дұрыс жасауды үйрету.Партада отырғанда денені түзу ұстап отыруын қадағалау. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Сабақ мақсаттары мен міндеттерін орындай алды. Орта мерзімді жоспар бойынша білім алушылар мақсаттарға қол жеткізді. Оқушылар математикалық амалдарды пайдалана отырып есептер шығарды. Қабілеті жоғары білім алушыларға есептер беріп ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолдану арқылы есеп құрастырды. Сабақта уақытты тиімді пайдалана алдым. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Жазылым , есеп шығаруда табысты болды. 2: Бастапқы білім алуда «Велосипед» әдісін қолдану нәтижелі болды. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Электронды оқулықтан есеп шартын тыңдатуда. 2: Ынтымақтастық атмосферасын құруда. Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Оқу бағдарламасының үйлесімділігі білім беру стандартында маңызды болып табылады.Себебі оқу бағдарлама мазмұны , педагогикалық тәсілдер , бағалау тәсілдер үйлесім тауып , оқушылар білімін арттыратына көз жеткіздім.Өйткені есеп шығаруда сыни тұрғыдан ойлана отырып,әртүрлі тәсілмен есептеуді дәлелдей алды.Болашақта білім алушылардың өз бетімен жұмыс істеу қабілеттерін жақсартамын.
|
|
шағым қалдыра аласыз

№


















