Ашық сабақ: "Қосудың ауыстырымдылық , терімділік қаиеттерін тиімді есептеу"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: "Қосудың ауыстырымдылық , терімділік қаиеттерін тиімді есептеу"

Материал туралы қысқаша түсінік
2- сынып мұғалімдеріне математика пәнін жоспарлауда өте тиімді
Материалдың қысқаша нұсқасы




Пән: математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

І-бөлім . Екі таңбалы сандарды қосып азайту.

Мектеп: «Бөлек батыр атындағы орта мектеп» КММ





Күні:02.03..2018

Мұғалімнің аты-жөні: Әділхан Ақмарал Әділханқызы

Сынып: 2

Қатысқандар саны:27

Қатыспағандар саны: -

Сабақ тақырыбы

Қосудың ауыстырымдылық , терімділік қаиеттерін тиімді есептеу.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.2.3.Қосудың ауыстырымдылық ,терімділік қасиеттерін тиімді есептеуді жүргізу үшін қодану.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Екі таңбалы сандарды қосып, азайтуды білу.

Көптеген оқушылар: Екі амалмен орындалатын есептерді әртүрлі тәсілмен шығаруды түсіну.

Кейбір оқушылар: Ауыстырымдылық , терімділік қасиеттерді тиімді есептеу үшін қолдану.

Бағалау критерийлері

Біледі-Екі таңбалы сандарды қосып , азайтуды біледі.

Түсінеді-Екі амалмен орындалатын есептерді әртүрлі тәсілмен шығаруды түсінеді.

Қолданады- Ауыстырымдылық , терімділік қасиеттерді тиімді есептеу үшін қолданады.

Дискриптор

Екі таңбалы сандарды қосып , азайтуды шығара біледі.

Екі амалмен орындалатын есептерді әртүрлі тәсілмен шығара алады.

Есеп шығаруда ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерді қолданады.

Тілдік мақсаттар

Тиімді есептеу тәсілін таңдауды түсіндіру.

Оқушылар:жақша , жақшасыз,бірліктер, ондықтар, жүздіктер ,разрядтар, қосу, азайту компоненттерін ауыстырымдылық, терімділік сөз тіркестерін қолдана алады.

Құндылықтарды дарыту

Мектептегі достық қарым- қатынаста бір –бірін сыйлау, пікірін тыңдау ой бөлісу негізінде адамгершілік қасиеттерге тәрбиеленеді.

Пәнаралық байланыстар

Өзара сұрақ қою барысында«Қазақ тілі және әдебиеті», раушангүлдердің адам өміріндегі маңызы туралы дүниетану пәнімен байланыс орнайды.

АКТ қолдану дағдылары

Бейнекөрініс арқылы тақырып туралы қосымша түсінік алады. Электрондық оқулық пайдаланылады.

Бастапқы білім

«Велосипед» әдісі арқылы шынжыр жасап алақандарын бір- біріне қосып ,қосу және азайту амалдарын орындайды . 800- 300= 500

600+400= 1000

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы


«Ынтымақтастық атмосферасын» құру.

«Көрші» әдісі

Әрбір қатысушы сол топтың мүшесі екенін сезіну, бір- біріне жылылық сыйлау.

Көршіңді оң жақтан құшақтап, жымиып.

Көршіңді сол жақтан құшақтап, жымиып,

Бүгінгі сабақ барысы

Біз бір үлкен отбасы


Топқа бөлу «Қызықты дөңгелек» арқылы

Қызыл , сары, жасыл дөңгелекшелермен топқа бөлінеді.


Көршілер қимыл қозғалыстар арқылы жаттығу жасайды.







Сабақтың ортасы

































( ЖЖ) «Жұппен оқып , талда» әдісі

Қосудың, азайтудың компоненттерін пайдаланып есептер шығарады. Парталас досы кестені түсіндіріп береді.

1(А )

ҚОСЫЛҒЫШ

5

10

ҚОСЫЛҒЫШ

9

7

ҚОСЫНДЫ МӘНІ



1(Ә )Енді өзі оған түсіндіреді

азайғыш

5+9

10+7

азайтқыш

8

9

айырма мәні





ҚБ «Күлегештер» арқылы бағалау

Жұптар бір- бірін смайликтер беру арқылы бағалайды.



( ТЖ) «Қашқан сандар» ойын

Сыни тұрғыдан ойлана отырып қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиетін анықтайды.

-Қосындыны әртүрлі тәсілмен қалай азайтуға болады? сұрағына жауап береді.

«Қызыл дөңгелекше» тобы. 1 тәсіл







«Сары дөңгелекше» тобы.2 тәсіл





«Жасыл дөңгелекше» тобы. 3 тәсіл





ҚБ. «От шашу» арқылы топтар бір- бірін бағалайды



Сергіту сәті «Қарлығаш» биін билеу

(Ө) «Жасырын ұяшық» әдісі

Саралау тапсырмаларын орындату, ойланатын сұрақтармен есеп ,өрнектер шығарады.



Shape3 Shape2 Shape1



10балл 20балл 30балл

Оқушылардың басым бөлігі орындайды.

10- баған түрінде есепте 75+12.

Көптеген оқушылар есептеп шығарады.

20-тиімді тәсілмен есепте (5+6 )-4

Кейбір оқушылар шығарады.

30- Есепте қосудың ауыстырымдылық қасиеттерінің тәсілдерін қолданады.

Гүлзарда 8 ақ және 7 қызыл раушангүл өсіп тұр . Гүлшоғын құрастыру үшін 5 раушангүл қиып алынды. Гүлзарда неше раушангүл қалды ?

1-тәсіл :(8+7)-5

2-тәсіл :(8-5 )+7

3-тәсіл :(7-5 )+8



ҚБ. «Раушангүлдер» беру арқылы бағалау





Кесте қолдану

































Суреттердегі өрнектер



























АКТ –ны қолдану



Бейнежазба

көрсету арқылы

орындау



Сабақтың соңы


Кері байланыс

«Сөйлем тезистін аяқтау» әдісі

Бүгін мен білдім...................

Қызықты болды...................

Қиын болды.........................

Мен тапсырманы орындадым................

Парақшалар беру



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары

оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік

техникасының

сақталуы

Жеке, топтық, жұптық жұмыстарда, сұраққа жауап беруде қиналатын, есеп шығаруда қиналатын білім алушыларға дербес қолдау көрсету. «жасырын ұяшық» тапсырмасын орындату барысында қабілеті төмен білім алушыға амалдарды тиімді тәсілмен шығару.

Қабілеті жоғары білім алушыларға есептер беріп ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін есеп шығаруда дәлелдеп қолдану арқылы есеп құрастырту.

Білім алушылар тапсырмаларды орындау барысында есепті тиімді тәсілмен шығару қабілеттеріне қарай «Смайликтер», « от шашу», «раушангүлдер» әдістерімен бағаланады.



Ширату жаттығуларында дене қимылдарын дұрыс жасауды үйрету.Партада отырғанда денені түзу ұстап отыруын қадағалау.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары мен міндеттерін орындай алды. Орта мерзімді жоспар бойынша білім алушылар мақсаттарға қол жеткізді.

Оқушылар математикалық амалдарды пайдалана отырып есептер шығарды. Қабілеті жоғары білім алушыларға есептер беріп ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолдану арқылы есеп құрастырды.

Сабақта уақытты тиімді пайдалана алдым.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Жазылым , есеп шығаруда табысты болды.

2: Бастапқы білім алуда «Велосипед» әдісін қолдану нәтижелі болды.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Электронды оқулықтан есеп шартын тыңдатуда.

2: Ынтымақтастық атмосферасын құруда.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Оқу бағдарламасының үйлесімділігі білім беру стандартында маңызды болып табылады.Себебі оқу бағдарлама мазмұны , педагогикалық тәсілдер , бағалау тәсілдер үйлесім тауып , оқушылар білімін арттыратына көз жеткіздім.Өйткені есеп шығаруда сыни тұрғыдан ойлана отырып,әртүрлі тәсілмен есептеуді дәлелдей алды.Болашақта білім алушылардың өз бетімен жұмыс істеу қабілеттерін жақсартамын.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.04.2018
914
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі