|
Пән: Математика Орта мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 1С: Көлемдер және олардың өлшем бірліктері Күні: 21.11.18 Сынып: 1-сынып |
Мектеп: №64 мектеп-лицейі Мұғалімнің аты-жөні: Бағдатова М.А. Қатысқандар саны: 21 Қатыспағандар саны: 0 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Қосудың ауыстырымдылық қасиеті |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.1.2** 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыру; |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: қосудың ауыстырымдылық қасиетін түсінеді, қосындыны шығару әдісін түсіндіреді; Көптеген оқушылар: бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін біледі, құрады және қолданады. Кейбір оқушылар: қосудың ауыстырымдылық қасиетіне мысалдар келтіре алады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
математикалық өрнектер мен есептерді шешу кезінде қосу кестесін практикалық қолданады, қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданады. есептің практикалық қызметтегі заңдылығын түсінеді. есептің заңдылықтарын зерттей, заңдылықтың жалғаса алатындығын түсінеді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
заңдылық, тәртіп,реттілік, келесі, алдыңғы • заңдылық құру • кеңейту, жалғастыру (заңдылық) • Кейін не жүреді?Заңдылық қайталана ма? • қосылғыш, қосынды, азайғыш, азайтқыш, теңсіздік • сандық өрнектер • бір таңбалы, екі таңбалы сандар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Музыка, қазақ тілі. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, постер, кері байланыс парағы т.б |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
20 шегінде тура және кері тәртіпте есептеу; бірінші ондық сандарының құрамын білу. Қосу мен азайту компоненттерін, «үлкен», «аз», «тең» құрамдас бөліктерін білу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин |
Шаттық шеңбері: Күн шуағын жинаймын. Достарыма сыйлаймын. Күн жылуын аямасын, Шуағымен аяласын. Достық деген бәйтеректі Барлық бала саяласын. Жаңа топ құру:
== =======
-
+ - = белгілері жасырын қойылады, әр оқушы бір-бірден жасырын қағазды алады. Сурет бойынша топқа бөлінеді. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (жұптық тапсырма)
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 20 мин Сергіту сәті 3 мин |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топтық, жұптық, жеке) Берілген суреттер арқылы қосудың ауыстырымдылық қасиетін түсіндіру:
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Пән:
Математика Орта мерзімді жоспар
бөлімі: Бөлім 1С: Көлемдер
және олардың өлшем бірліктері Күні:
21.11.18 Сынып:
1-сынып Мектеп: №64
мектеп-лицейі Мұғалімнің аты-жөні:
Бағдатова М.А. Қатысқандар саны:
21 Қатыспағандар
саны: 0 Сабақ
тақырыбы Қосудың
ауыстырымдылық қасиеті Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме) 1.1.1.2** 11-ден
20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және
салыстыру; Сабақ
мақсаттары Барлық
оқушылар: қосудың ауыстырымдылық
қасиетін түсінеді, қосындыны шығару
әдісін түсіндіреді; Көптеген
оқушылар: бір таңбалы сандарды ондықтан
аттамай қосу кестесін біледі, құрады және
қолданады. Кейбір
оқушылар: қосудың ауыстырымдылық
қасиетіне мысалдар келтіре алады. Бағалау
критерийлері
математикалық өрнектер мен есептерді шешу кезінде
қосу кестесін практикалық қолданады, қосудың ауыстырымдылық қасиетін
қолданады.
есептің практикалық қызметтегі
заңдылығын түсінеді. есептің заңдылықтарын зерттей,
заңдылықтың жалғаса алатындығын
түсінеді. Тілдік
мақсаттар заңдылық, тәртіп,реттілік,
келесі, алдыңғы •
заңдылық
құру •
кеңейту,
жалғастыру (заңдылық) •
Кейін не жүреді?Заңдылық
қайталана ма? •
қосылғыш,
қосынды, азайғыш, азайтқыш,
теңсіздік •
сандық
өрнектер • бір таңбалы, екі
таңбалы сандар Құндылықтарды
дарыту Оқушыларды
бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу. Пәнаралық
байланыстар Музыка, қазақ
тілі. АКТ қолдану
дағдылары Интернет-ресурстар,
дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты
іздеу; Ресурстар Топқа бөлуге
арналған
парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс
дәптері, қалам
мен
түрлі
түсті
қарындаш, стикер, постер, кері
байланыс
парағы
т.б Бастапқы
білім 20 шегінде тура және
кері тәртіпте есептеу; бірінші ондық сандарының құрамын білу. Қосу
мен азайту компоненттерін, «үлкен», «аз», «тең» құрамдас бөліктерін
білу. Сабақтың
барысы Сабақтың жоспарланған
кезеңдері Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет Ресурстар Сабақтың
басы 10
мин Шаттық
шеңбері: Күн шуағын
жинаймын. Достарыма
сыйлаймын. Күн жылуын
аямасын, Шуағымен
аяласын. Достық деген
бәйтеректі Барлық бала
саяласын. Жаңа топ
құру:
==
=======
-
+ -
= белгілері жасырын қойылады, әр
оқушы бір-бірден жасырын қағазды алады. Сурет бойынша топқа
бөлінеді. Жұмыс ережесін
келісу Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты
үнемдейміз! Нақты,дәл жауап
береміз! Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз! Алдыңғы білімді еске
түсіру (жұптық тапсырма) + 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 2 3 4 5 7 6 7 8 9 ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын
таныстыру Күтілетін нәтижені
анықтау Оқушыларды топтарға бөлуге
арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру
тапсырмалары Сабақтың
ортасы 20
мин Сергіту
сәті 3
мин Ширату
тапсырмасы. Белсенді оқу
тапсырмалары(топтық, жұптық,
жеке) Берілген суреттер арқылы
қосудың ауыстырымдылық қасиетін
түсіндіру: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













