
Әр критериге жауап беруі 5 ұпаймен бағаланады.
20-25 ұпай- «5»
15-20 ұпай - «4»
10-15 ұпай- «3»
5-10 ұпай- бағаланбайды
|
Оқушылардың аты-жөні |
|
|
|
|
|
|
|
Анықтамаларды жатқа білуі; |
|
|
|
|
|
|
|
логикалық ойлауы; |
|
|
|
|
|
|
|
сұрақтарға математикалық тілмен жауап беруі; |
|
|
|
|
|
|
|
жылдамдық әрекеті; |
|
|
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасының орындалуы; |
|
|
|
|
|
|
|
Жаңа тақырыпты түсінуі; |
|
|
|
|
|
|
|
Математикалық білімі яғни есеп шығара алуы; |
|
|
|
|
|
|
|
Топта жұмыс істеуі; |
|
|
|
|
|
|
|
Қорытынды баға |
|
|
|
|
|
|
|
Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы; |
|
|
|
|
|
|

Әр критериге жауап беруі 5 ұпаймен бағаланады.
20-25 ұпай- «5»
15-20 ұпай - «4»
10-15 ұпай- «3»
5-10 ұпай- бағаланбайды
|
Оқушылардың аты-жөні |
|
|
|
|
|
|
|
Анықтамаларды жатқа білуі; |
|
|
|
|
|
|
|
логикалық ойлауы; |
|
|
|
|
|
|
|
сұрақтарға математикалық тілмен жауап беруі; |
|
|
|
|
|
|
|
жылдамдық әрекеті; |
|
|
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасының орындалуы; |
|
|
|
|
|
|
|
Жаңа тақырыпты түсінуі; |
|
|
|
|
|
|
|
Математикалық білімі яғни есеп шығара алуы; |
|
|
|
|
|
|
|
Топта жұмыс істеуі; |
|
|
|
|
|
|
|
Қорытынды баға |
|
|
|
|
|
|
|
Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы; |
|
|
|
|
|
|

Әр критериге жауап беруі 5 ұпаймен бағаланады.
20-25 ұпай- «5»
15-20 ұпай - «4»
10-15 ұпай- «3»
5-10 ұпай- бағаланбайды
|
Оқушылардың аты-жөні |
|
|
|
|
|
|
|
Анықтамаларды жатқа білуі; |
|
|
|
|
|
|
|
логикалық ойлауы; |
|
|
|
|
|
|
|
сұрақтарға математикалық тілмен жауап беруі; |
|
|
|
|
|
|
|
жылдамдық әрекеті; |
|
|
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасының орындалуы; |
|
|
|
|
|
|
|
Жаңа тақырыпты түсінуі; |
|
|
|
|
|
|
|
Математикалық білімі яғни есеп шығара алуы; |
|
|
|
|
|
|
|
Топта жұмыс істеуі; |
|
|
|
|
|
|
|
Қорытынды баға |
|
|
|
|
|
|
|
Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы; |
|
|
|
|
|
|

1. сабақтан кешікпеу;
2. сабаққа түгел, ұйымшылдықпен қатысу;
3. бір-бірінің пікірін тыңдау;
4. бірін-бірі сыйлау;
5. берілген тапсырманы нақты орындау;
6. бірігіп, белсенді жұмыс атқару;
7. бәсекелестікке қабілетті болу,
8. уақытты тиімді пайдалану
9.
10.
8-сынып
Сабақтың тақырыбы:Қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуі.Кулон заңы.Элементар электр заряды.
Сабақтың типі:аралас
Сабақтың мақсаты: Қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуіне мағлұмат бере отырып,Кулон заңын тұжырымдау.физиканы өмірмен байланыстыра отырып,оқушыларға кәсіптік бағдар беру.
Көрнекілік:слайдтар, интерактивті тақта, тірек конспекті,үлестірме материалдар,бағалау жетондары.
Оқыту әдістері: баяндау,миға шабуыл, ұжымдық оқыту стратегиясы.
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу.
Сыныпты түгендеу.
Топтастыру.
Оқушылар үш түсті фигуралар арқылы 3 топқа бөлінеді. Әр топ өз орындарына орналасады.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 2мин
(жұптық жұмыс)
Үй тапсырмасының орындалуын жұптық жұмыс арқылы тексеремін, ол үшін үй тапсырмасының дұрыс жауабын слайд арқылы көрсетемін.
Оқушылар жұптаса отырып үй тапсырмасын тексереді
Өзара бағалайды
ІІІ. Білімді жан-жақты тексеру. (оқушылар шеңбер құрып тұрады) 3мин
(ұжымдық жұмыс)
«Серпілген сауал» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне допты лақтыру арқылы сұрақтар қояды және келесі оқушы жауап береді.

Әр оқушы сұрақтарға жеке-жеке жауап береді және өзі де сұрақ қояды
Өткен сабақ бойынша қысқаша қайталайды естеріне түсіреді, бірін-бірі тексереді, сұрақ қоя білуге дағдыланады
ІV. Жаңа тақырыпты түсіну. Мұғалім оқушыларға оқулықтың көмегімен бүгінгі тақырып бойынша қысқа ақпарат береді. 2 мин

Жадыны дамытуға арналған жаттығу.5 мин
(топтық жұмыс)
Үш топқа тапсырмалар үлестіру, яғни оқулық және тыңдалған ақпартты пайдаланып бүгінгі тақырып бойынша постер құрастыру.Постерге бүгінгі тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді жазу, түсіндіру
Берілген ақпаратты тыңдайды, ең керек материалдарды жазып алады, бір-біріне түсіндіреді.
Оқушылар тақырыпты түсінгендері бойынша жұмыс жасайды, тақырып бойынша толық мағлұмат алады.
Топтық жұмыс арқылы үш топ бір-бірін өзара бағалайды.
2-тапсырма: оқулықпен жұмыс, 14-жаттығу;1,2 есеп
Есептің шарты:
1.Екі нүктелік зарядтардың арақашықтығын 2 есе арттырғанда олардың арасындағы өзара әрекеттесу күші қанша есе өзгереді? 2 есе кеміткенде ше?
2.Электр зарядын жасауға немесе оны жоюға бола ма?
3-тапсырма: Шағын тест- электрондық оқулықпен жұмыс
4-тапсырма: Электрон туралы не білесіңдер? Атомның құрылысы қандай?
Қандай зарядты нүктелік заряд деп атаймыз?

5-тапсырма: 1.Табиғаттағы денелердің электрленуіне мысал келтіріңдер.
2.Зарядталған электроскоптың шарына зарядталмаған металл денені жақындатса не байқалады?
3.Неліктен кәдімгі жағдайда дененің заряды болмайды?
Жеке жұмыс Элетр заряды ұғымын біледі.Зарядтың екі тегінің өзара әрекеттесу сипатын анықтай алады.

Топтық жұмыс
Зарядтардың өзара әрекеттесуіне түсінік береді, формуланы жазады.
Тақырып бойынша алған теориялық білімдерін парктикада қолданады.
Өз жұмыстарына баға береді, өзара бағалауды үйренеді, топта жұмыс жасауға дағдыланады.
Электрондық оқулықпен жұмыс жасау арқылы өз білімдерін тексереді, бағалайды.
Тапсырманы орындай отырып, есептерді шығарады, берілген шамалар бойынша белгісіз физикалық шаманы табады өлшембірліктерді халықаралық бірліктер жүйесіне келтіреді.
Топтық бағалау.
Үйге тапсырма. 31,32 оқу 15-жаттығу(3,4)
Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу
Бағалау
Ашық журналдағы бағаны және өзінідік бағалауды талқылау
оқушыларды бағалау критерийлері бойынша бағалайды
Рефлексия
«Бағдаршам» сигналдары бойынша бағалау.


Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлері бойынша сигналдар арқылы баға береді
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуі.Кулон заңы" 8 сынып
Ашық сабақ "Қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуі.Кулон заңы" 8 сынып

Әр критериге жауап беруі 5 ұпаймен бағаланады.
20-25 ұпай- «5»
15-20 ұпай - «4»
10-15 ұпай- «3»
5-10 ұпай- бағаланбайды
|
Оқушылардың аты-жөні |
|
|
|
|
|
|
|
Анықтамаларды жатқа білуі; |
|
|
|
|
|
|
|
логикалық ойлауы; |
|
|
|
|
|
|
|
сұрақтарға математикалық тілмен жауап беруі; |
|
|
|
|
|
|
|
жылдамдық әрекеті; |
|
|
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасының орындалуы; |
|
|
|
|
|
|
|
Жаңа тақырыпты түсінуі; |
|
|
|
|
|
|
|
Математикалық білімі яғни есеп шығара алуы; |
|
|
|
|
|
|
|
Топта жұмыс істеуі; |
|
|
|
|
|
|
|
Қорытынды баға |
|
|
|
|
|
|
|
Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы; |
|
|
|
|
|
|

Әр критериге жауап беруі 5 ұпаймен бағаланады.
20-25 ұпай- «5»
15-20 ұпай - «4»
10-15 ұпай- «3»
5-10 ұпай- бағаланбайды
|
Оқушылардың аты-жөні |
|
|
|
|
|
|
|
Анықтамаларды жатқа білуі; |
|
|
|
|
|
|
|
логикалық ойлауы; |
|
|
|
|
|
|
|
сұрақтарға математикалық тілмен жауап беруі; |
|
|
|
|
|
|
|
жылдамдық әрекеті; |
|
|
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасының орындалуы; |
|
|
|
|
|
|
|
Жаңа тақырыпты түсінуі; |
|
|
|
|
|
|
|
Математикалық білімі яғни есеп шығара алуы; |
|
|
|
|
|
|
|
Топта жұмыс істеуі; |
|
|
|
|
|
|
|
Қорытынды баға |
|
|
|
|
|
|
|
Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы; |
|
|
|
|
|
|

Әр критериге жауап беруі 5 ұпаймен бағаланады.
20-25 ұпай- «5»
15-20 ұпай - «4»
10-15 ұпай- «3»
5-10 ұпай- бағаланбайды
|
Оқушылардың аты-жөні |
|
|
|
|
|
|
|
Анықтамаларды жатқа білуі; |
|
|
|
|
|
|
|
логикалық ойлауы; |
|
|
|
|
|
|
|
сұрақтарға математикалық тілмен жауап беруі; |
|
|
|
|
|
|
|
жылдамдық әрекеті; |
|
|
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасының орындалуы; |
|
|
|
|
|
|
|
Жаңа тақырыпты түсінуі; |
|
|
|
|
|
|
|
Математикалық білімі яғни есеп шығара алуы; |
|
|
|
|
|
|
|
Топта жұмыс істеуі; |
|
|
|
|
|
|
|
Қорытынды баға |
|
|
|
|
|
|
|
Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы; |
|
|
|
|
|
|

1. сабақтан кешікпеу;
2. сабаққа түгел, ұйымшылдықпен қатысу;
3. бір-бірінің пікірін тыңдау;
4. бірін-бірі сыйлау;
5. берілген тапсырманы нақты орындау;
6. бірігіп, белсенді жұмыс атқару;
7. бәсекелестікке қабілетті болу,
8. уақытты тиімді пайдалану
9.
10.
8-сынып
Сабақтың тақырыбы:Қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуі.Кулон заңы.Элементар электр заряды.
Сабақтың типі:аралас
Сабақтың мақсаты: Қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуіне мағлұмат бере отырып,Кулон заңын тұжырымдау.физиканы өмірмен байланыстыра отырып,оқушыларға кәсіптік бағдар беру.
Көрнекілік:слайдтар, интерактивті тақта, тірек конспекті,үлестірме материалдар,бағалау жетондары.
Оқыту әдістері: баяндау,миға шабуыл, ұжымдық оқыту стратегиясы.
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу.
Сыныпты түгендеу.
Топтастыру.
Оқушылар үш түсті фигуралар арқылы 3 топқа бөлінеді. Әр топ өз орындарына орналасады.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 2мин
(жұптық жұмыс)
Үй тапсырмасының орындалуын жұптық жұмыс арқылы тексеремін, ол үшін үй тапсырмасының дұрыс жауабын слайд арқылы көрсетемін.
Оқушылар жұптаса отырып үй тапсырмасын тексереді
Өзара бағалайды
ІІІ. Білімді жан-жақты тексеру. (оқушылар шеңбер құрып тұрады) 3мин
(ұжымдық жұмыс)
«Серпілген сауал» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне допты лақтыру арқылы сұрақтар қояды және келесі оқушы жауап береді.

Әр оқушы сұрақтарға жеке-жеке жауап береді және өзі де сұрақ қояды
Өткен сабақ бойынша қысқаша қайталайды естеріне түсіреді, бірін-бірі тексереді, сұрақ қоя білуге дағдыланады
ІV. Жаңа тақырыпты түсіну. Мұғалім оқушыларға оқулықтың көмегімен бүгінгі тақырып бойынша қысқа ақпарат береді. 2 мин

Жадыны дамытуға арналған жаттығу.5 мин
(топтық жұмыс)
Үш топқа тапсырмалар үлестіру, яғни оқулық және тыңдалған ақпартты пайдаланып бүгінгі тақырып бойынша постер құрастыру.Постерге бүгінгі тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді жазу, түсіндіру
Берілген ақпаратты тыңдайды, ең керек материалдарды жазып алады, бір-біріне түсіндіреді.
Оқушылар тақырыпты түсінгендері бойынша жұмыс жасайды, тақырып бойынша толық мағлұмат алады.
Топтық жұмыс арқылы үш топ бір-бірін өзара бағалайды.
2-тапсырма: оқулықпен жұмыс, 14-жаттығу;1,2 есеп
Есептің шарты:
1.Екі нүктелік зарядтардың арақашықтығын 2 есе арттырғанда олардың арасындағы өзара әрекеттесу күші қанша есе өзгереді? 2 есе кеміткенде ше?
2.Электр зарядын жасауға немесе оны жоюға бола ма?
3-тапсырма: Шағын тест- электрондық оқулықпен жұмыс
4-тапсырма: Электрон туралы не білесіңдер? Атомның құрылысы қандай?
Қандай зарядты нүктелік заряд деп атаймыз?

5-тапсырма: 1.Табиғаттағы денелердің электрленуіне мысал келтіріңдер.
2.Зарядталған электроскоптың шарына зарядталмаған металл денені жақындатса не байқалады?
3.Неліктен кәдімгі жағдайда дененің заряды болмайды?
Жеке жұмыс Элетр заряды ұғымын біледі.Зарядтың екі тегінің өзара әрекеттесу сипатын анықтай алады.

Топтық жұмыс
Зарядтардың өзара әрекеттесуіне түсінік береді, формуланы жазады.
Тақырып бойынша алған теориялық білімдерін парктикада қолданады.
Өз жұмыстарына баға береді, өзара бағалауды үйренеді, топта жұмыс жасауға дағдыланады.
Электрондық оқулықпен жұмыс жасау арқылы өз білімдерін тексереді, бағалайды.
Тапсырманы орындай отырып, есептерді шығарады, берілген шамалар бойынша белгісіз физикалық шаманы табады өлшембірліктерді халықаралық бірліктер жүйесіне келтіреді.
Топтық бағалау.
Үйге тапсырма. 31,32 оқу 15-жаттығу(3,4)
Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу
Бағалау
Ашық журналдағы бағаны және өзінідік бағалауды талқылау
оқушыларды бағалау критерийлері бойынша бағалайды
Рефлексия
«Бағдаршам» сигналдары бойынша бағалау.


Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлері бойынша сигналдар арқылы баға береді
шағым қалдыра аласыз













