Басы
10
минут
Ортасы
30
минут
Соңы
5 минут
|
Сапқа тұрғызу.Кезекшінің
мәліметі.Сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен таныстыру. Саптық
жаттығулар. Жүру жаттығулары. Жүгіру жаттығулары. Жалпы дамыту
жаттығулары.
Сабақтың мақсаты мен бағалау
критерииін тасныстырамын.
1.«Теңге» алу
ойыны.
Ойыншылар екі,үш топқа бөлініп
сызықтан кейін тұрады.
Әр команданың алдында 10-12 м
жерде ойыншылар саны қанша болса ,сонша «теңгелер» (құм салынған
қалташалар) жатады.Одан 5м жерде белгі қойылады. Мұғалімнің «Бір!
Екі! Баста!» деген белгісінен кейін, әр командада бірінші тұрған
ойыншылар жүгіре жөнеледі. Көп кідірмей, бір «теңгені» алып,
белгіні айналып келіп, екінші баланың алақанын соғу арқылы ойын
кезегін береді де, өзі тізбектің соңына барып тұрады.Ойын осылай
барлық бала ойнап болғанша жалғасады.Ойын шартын бұзбай ойнаған
және бірінші аяқтаған команда жеңімпаз
аталады.
2. Кенгуру
ойыны.
Екі команда ойыншылары аяқтың
ортасына допты қысып ұстау арқылы секіріп мәреге барып
қайтады.Допты өзінен кейінгі ойыншыға беру арқылы ойын жалғасады.
Ойын соңында қай команда бірінші аяқтаса жеңіске
жетеді.
3. Мәреге жету
ойыны.
Ойыншылар үш топқа бөліп
тізбекте тұрады.Бірінші тұрған ойыншыларда эстафеталық таяқшалары
болады.10-15м жердегі белгіден өтіп, жүгіріп келіп келесі ойыншыға
беру керек.
4.Су бетінде
секіру.
Әр командаға екі шеңберше
беріледі, ойыншы бір шеңбершенің үстінде тұрып, екінші шеңберді
алдына тастап екі шеңбершені кезек-кезек ауыстырып мәреге барып
қайту керек.
5.Нысана
көздеу.
Әр команданың алдында 5м жерде
кедергілер тұрады, әр ойыншы допты домалатып кедергіге тигізу
керек.
6.Баскетбол
ойыны.
Әр команда баскетбол добын
жерге соғу арқылы алып жүгіреді, мәреге барып
қайтады.
7.Арқан
тартыс.
Командалар арқан
тартысады
8.Капитандар
сайысы.
Әр топтың каптианы қол күресу
арқылы күш сынасады.
Оушыларды сапқа
тұрғызу.
Тыныс алу жаттығуларын
орындау.
Өзін-өзі бағалау
.
Сабақты
қорытындылау.
Үйге тапсырма
беру.
|
Жаттығуларды орындау кезінде
қауіпсіздік ережелерін біледі және
сақтайды.
Жүгіріп барып теңгені алып
қайтады
Теңгені алу және келесі
ойыншыға дұрыс беру
Доты аяқпен қысып секіру,
допты түсіріп алмау
Эстафеталық таяқшаны дұрыс
беру
Шеңбердің үстінен шығып
кетпеу
Допты
домалату
Допты дұрыс алып
жүгіру
Арқанды дұрыс ұстап
тарту
|
Қол шапалақ. Бас бармақ
арқылы.



Бас бармақ арқылы топтар
бір-бірін бағалайды.
Бас бармақ арқылы бір-бірін
бағалайды.


|
Ысқырық,
Жалаушалар,
Кедергілер
Таяқшалар,
Іші нығыздалған
доптар.

әр оқушыға бір құм салынған
қалташалар

Әр командаға бір
доп

Әр командаға бір
таяқтан

Әр командаға бір
доптан


Әр командаға бір
доптан


|