-
Ажырат.

Адамдар мен жануарлар қалай
қозғалады? (жүгіреді, секіреді, жүреді, бауырымен жорғалайды)
жансыз денелер қозғалуы үшін не істеу керек? (итеру немесе тарту
керек). Суреттегі денелердің қайсысы өздігінен қозғала алады?
(негеш пен мысық жанды ағзалар). Ойыншық мәшине қалай қозғалады?
(оны итеру керек). Арба қалай қозғалады? (итеру немесе тарту
керек). Шана қалай қозғалады? (Тарту
керек).
2.Зерттейік
Сыныпты топқа
бөлу.
Әр топқа көлбеу төбешік
әзірлеу керек.
Нұсқау.
-
Ағаштан төбешік жасау
керек.
-
Стикер жолағының көмегімен
төбешік төбесіндегі бастапты нүктені
белгілеу.
-
Мәшинені бастапқы нүктеге
қою.
-
Мәшинені
итеру.
-
Стикердің келесі жолағымен
мәшиненің тоқтаған жерін белгілеу.
-
Мәшиненің бір стикерден екінші
стикерге дейін жүріп өткен жолын сызғышпен
өлшеу.
-
Дәптерге нәтижесін
жазу.
-
Стикер жолағымен жолдың
ортасын белгілеу.
-
Мәшинені жаңа санақ нүктесіне
қою.
-
Енді мәшинені
итеру.
-
Стикер жолағының басқа түсімен
мәшиненің тоқтаған жерін белгілеу.
-
Сызғышпен жүрген жолын
өлшеу.
-
Нәтижесін
жазу.
Сонда оқушылар мәшине жоғары
жақта болды, қозғала бастады, төменге келіп
тоқтады. Нәтиже: қозғалып келе жатқан мәшине
өзінің орнын өзгертті.
3.Сергіту сәті. «Қызыл
гүлім-ай» бейнероликтегі қимылды
қайталау.
4.
Өлше.
Зерттеу кезінде Ахметтің және
оқушылардың мәшинелердің жүріп өткен қашықтығын салыстыру. Нәтижені
жазу. Кімнің мәшинесі ең ұзақ қашықтыққа
жүрді?
5.
Ойлан. Негештің және оқушылардың
мәшинелерінің мөлшеріне назар аударайықшы. Егер төбешіктен үлкен
жүк мәшинесі мен жеңіл мәшинені бір мезетте жіберсе, қайсысы ұзақ
қашықтыққа жүреді? Нәтиже: Мәшине неғұрлым ауыр болса,
соғұрлым ұзағырақ жүріп барып тоқтайды.
6.Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары
1-тапсырма
Суреттегі денелер қалай
қозғалады? Тағы қандай денелер қозғалысқа түседі? Екі-үш мысал
келтіріңіз.
2-тапсырма
Берілген суреттерді қиып
алыңыз. Оларды қозғалысына қарай сәйкес ұяшыққа
желімдеңіз.
|