Пән: Сауат ашу Мектеп: «Сепе орта мектебі»КММСынып: 1 «А» Мұғалімнің аты-жөні: Байшева Гулдана АтшабаровнаОртақ тақырып:Менің отбасым және достарымБөлім: Менің отбасым және достарымБөлімше: Менің отбасым |
Сабақтың тақырыбы: | Менің отбасым Ққ дыбысы мен әрпі |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттар (оқу бағдарламасына сілтеме )
| 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану1.3.8.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу |
Сабақ мақсаттары:
| Барлық оқушылар:Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру,оқудың түрлерін қолдану, жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.Көптеген оқушылар :Буындап оқу жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу түсініп оқу қолдану.Кейбір оқушылар:Сурет атаулары бойынша сөйлем құрау |
Бағалау критерийлері: | -Қ қ дыбысы мен әрпін таниды ;-Сөздердің мағынасын ажыратады;- Хормен тізбектей, жекелей оқиды;-Суретке қарап сөйлем құрастырады;-Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс; байланыстырады,талапқа сай жазады;-Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды; |
Құндылықтарды дарыту | Өзіне деген, отбасына деген сыйластық, махаббат, құрмет, сезімдерін ояту. |
Пәнаралық байланыс | Дүниетану
|
Бастапқы білім
| Оқушылардың дыбыс, буын, сөз, сөйлем туралы алғашқы ұғымдары мен түсініктері бар; сызба-үлгілерді қолдана отырып, сөзге дыбыстық талдау жасай алады; дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата алады; сөздерді буынға бөлу дағдылары қалыптасқан; өтілген дыбыстар мен әріптерді оқу және жазу машықтары бар |
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар
|
Сабақтың басы
3 мин
3 мин
Cабақтың ортасы 15 минут
Тыңдалым
Жазылым
Оқылым
Айтылым
6 минут
5 минут | Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық: «Ақ тілек»Көңіл – күйлеріңіз қалай?Керемет (қолдарын көтеру)Сабаққа дайынсыңдар ма?ТамашаЕндеше сабағымызды бастайық.О-0-0 (бас бармақтарын көрсету)
Топқа бөлу : Отбасының суреттері арқылы топтарға бөлу. I-топ «Ата» II- топ:Әже Әке Ана
«Миға шабуыл»әдісіМақсаты: Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет,проблема,сұрақ) туралы бар білгендерін ауызша ой салу.1.1-тапсырма( Ұ)Cуреттегі адамдар сендер үшін кім?- Оларды бір сөзбен қалай атаймыз.-Отбасы - Дұрыс айтасыңдар.- Бүгінгі біздің тақырыбымыз өз отбасымыз туралы болмақ.- Қане, балалар мен сендерге бір жұмбақ жасырайын, шешуін тауып көрейік.2.(Ұ) Жұмбақ шешу Көрсең өскен желісін,Жапырағы қазтабан.Мөлдір қара жемісінҚыста емес жаз табам . Жұмбақтың шешуіндегі сөздерді буынға бөліп айтып, бірінші дыбысына мән беріп қарайық.Қа-ра-қат сөз басында Қ қ дыбысы естіліп тұр. -Олай болса, біз бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Менің отбасым және Қ қ дыбысымен танысамыз.Қ дыбысына байланысты бейнежазба тыңдайық.Дескриптор: Сурет бойынша әңгімелейді. Сұрақтарға жауап береді Қ.Б. «Жарайсың!»«Кім жылдам»әдісі3.(Ө.Ж) Дәптермен жұмыс Жазу кезінде кеудені тік көтеріп дәптерді қиғаштап, қаламды дұрыс ұстап жазамыз.Дескриптор-жазу жолының сызықтары мен жоларалық кеңістікті сақтап, көркем жазады.-Қ дыбысының орнын анықтап жазады.
Оқулықпен жұмыс (Белсенді оқу )4.«Дауыстап ойлау» әдісі Мақсаты: Оқи отырып ой түю,ой бөлісу.Қа ла а сық мы сықҚо ла қа сық та уықҚа ра қо ра қар мақ та мақ ты мақ қа лақДескриптор:Сөзді тұтас оқып,дыбыстық талдау жасайды.ҚБ: «От шашу» әдісі
Жұптық жұмыс(Cаралау )«Фишбоун» әдісі.Мақсаты: жаңа мәліметті идеяларды сұрақ-жауап арқылы жаза отырып, қорытынды ойларын жинақтау.Қ дыбысы сөз басында кездесетін сөздер.Қ дыбысы сөз ортасында кездесетін сөздер.Қ дыбысы аяғында кездесетін сөздер.Айтқан сөздеріне дыбыстық талдау жасайды .Сөздерге сөйлем құра.Дескриптор:- Қ дыбысынан басында кездесетін сөз айтады.-Қ дыбысынан ортасында кездесетін сөз айтады.-Қ дыбысынан сөз аяғында кездесетін сөз айтады .-Дыбыстық талдау жасайды және сөйлем құрастырады.Қ.Б:«бес жұлдыз»5. Топпен жұмыс «Артығын алып сызып таста » ойыныI-топ II-топ
III-топ
IV-топ
Енді сөздерге дыбыстық талдау жасаңыздар. Дескриптор:Суреттегі қ дыбысынан басталатын суретті, сөзді табады.Сөзге сөйлем құрастырады.Қанша буын бар екенін ажыратады Дауысты дыбысты ажыратады. Дауыссыз дыбысты ажыратады.Сергіту сәті «Қара жорға »«Келісемін келіспеймін» әдісі Келісетін болса жасыл түсті көтереді.Келіспей болса көк түсті көтереді.Ашық сұрақттар:-Қ әріпі дауысты дыбыс.- Қар сөзінде бір буын бар.-Асық деген сөзде Қ әріпі аяғында кездесіп тұр-Қ дыбысы дауыссыз дыбыс .-Қ дыбысы созылып айтылады.Кері байланыс
| Суреттер
|