Материалдар / Ашық сабақ. Қ.Қайсенов "Жау тылындағы бала" 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Қ.Қайсенов "Жау тылындағы бала" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдермен өз тәжірибемде оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруда қолданылатын ұтымды, тиімді әдістер бойынша теориялық және практикалық жағынан кәсіби шеберлік ұсыну, бөлісу және кәсіби дамуына ықпал ету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Маусым 2021
614
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспарлау

Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы: «Балалар мен ересектер»

Мектебі: Достық «МББ»кешені

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Базаров Е.Г.

Сынып: 7 сынып

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың
тақырыбы:

Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала»

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары(Оқу бағдарламасына сілтеме)

7.Т/Ж 1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.


7.А/И 4. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығарма сюжетін түсіндіреді.

Шығарманың құрамдас бөлшектерін талдайды.

Жау тылындағы бала”шығармасындағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамыта жазады.

Бағалау критерийі

1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

2. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамыта жазу.

Тілдік мақсаттар

Әдеби шығарма.Ұлы Отан соғысы,қазақ жауынгері,қазақтың қайсар ұлы,партизан,комиссар.

Құндылықтарға баулу

Мәңгілік Ел.Қоғамымыздағы ұлттық бірлік,бейбітшілікпен келісім.

Пәнаралық байланыс

Тарих

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Ұлы Отан соғысы батырлары туралы мәлімет біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы












Сәлемдесу.Сынып оқушыларын түгелдеу.


«Жылы лебіз» әдісі арқылы психологиялық ахуал тудыру үшін бір-біріне жылы сөздер айтады. 301999931.jpg

Мыс. Сенің бүгінгі көңіл күйің керемет,күліп жүр,Сені көргеніме қуаныштымын. т.б.
Үй тапсырмасы: «Кім тапқыр»әдісі бойынша бейнелерді, эпизодтарды салыстырады.

Осы жауаптар арқылы сабақтың тақырыбына шығу.Сурет бойынша тақырыпты болжау

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Бейнежазба көрсету, пікірлерін айтады.

Интербелсенді тақта
оқулық
Смайликтерстикерлер.

Сабақтың ортасы

1-тапсырма. «Түйінді сөздер» әдісі.

Балаларға «Түйінді сөздер» әдісі арқылы интербелсенді тақтадан тақырыпқа қатысты түйінді сөздер беріледі.Сол сөздерден оқушылар әңгіменің сюжетін түсіндіреді.

Түйін сөздер: Ұлы Отан соғысы,қазақ жауынгерлері,партизан, комиссар,қазақтың қайсар да батыл ұлы,Серік,Боря,Жамал,Анна Ивановна,Украина.


Дескриптор:

1.Түйін сөздер арқылы әдеби шығарманың сюжетін түсіндіреді.
2.Түйін сөздерді орынды қолдана алады.


ҚБ: «Күлегештер» әдісі

2-тапсырма.Оқулықпен жұмыс

9-тапсырма

Серіктің бойындағы ерекше мінезі, қасиетін ашу.

Дескриптор:
1.Үзіндіге талдау жасай алады.
2.Бейненің ерекшелігін ашады.

ҚБ: «Смайлик» әдісі





3 -тапсырма. «Қате түсінікті тексеру» әдісі арқылы әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін сәйкестендіреді,шығарманы талдап шығады..

Оқиғаның басталуы

Байланысы

Дамуы

Шиеленісуі

Шарықтау шегі

Шешімі

Дескриптор:
1.Мәтіннің желісін жүйелі түрде айта алады.
2.Әдеби шығарманың құрамдас бөлшектерін талдайды.


Қ.Б: «Бір ауыз сөз»әдісі.
«Бір ауыз сөз» әдісі
бірін -бірі бағалайды.Мыс.мына айтқан сөзің өте жақсы айтылды,тағыда толықтырсаң керемет болар еді т.б.


4-тапсырма. «Егер сен жазушы болсаң...»тәсілі


«Егер сен жазушы болсаң...»тәсілімен шығармадан берілген үзіндіні өз көзқарастарымен дамыта жазады.

Бағалау критерийі:

  1. Әдеби шығарманың оқиға желісін дамытып жазады .

  2. Оқиғаның сюжетін талдайды.

Өз шығармаларын оқып,үздік деп тапқан шығарманы сыныпқа оқиды.

ҚБ: «Гүл дестемен» бағалау:

цветы.jpg





Интербелсенді тақтадағы

түйін сөздер


Оқулық,

смайликтер







Сабақтың соңы

Кері байланыс: « СМС» әдісі.

Қағаздан жасалған ұялы телефондарға оқушылар сабақтың қалай өткенін және қаншалықты жемісті болғанын білдіреді

Үйге тапсырма: 17-тапсырма

Берілген оқиғаларды әңгімелеу

















Саралау- сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


1-тапсырма

1.Барынша қолдау:Мәтіннің құрамдас бөліктеріне талдау үшін, сюжеттің кейбір тұстарын естеріне саламын. .
2
.Орташа қолдау:Оқиғаның негізгі ақпараттары туралы сұрақтар қоямын.
3
. Төмен қолдау:.Шығарманың сюжетін басқа шығармалармен салыстыра отырып айтуын сұраймын.


2-тапсырма:

Барынша қолдау:
1.Мәтіннің мазмұнын -басы,ортасы,аяғы бойынша түсінгендерін сұраймын.

Орташа қолдау:
2.Шығармадағы
оқиғалар тізбегін атау сөздер арқылы бір-бірімен байланыстыртамын.

Төменгі қолдау:
3.
Шығарманың құрылымдық сипатын тірек сөздер арқылы талдатамын.


3-тапсырма:
1.Барынша қолдау:
Шығармадағы оқиға желісіне қатысты бірнеше бағыттаушы үзінділерді пайдаланып, әрі қарай жалғастыра жазуға бағыттаймын .

2.Орташа қолдау:Мәтінді үзінділер мен қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып жазуды сұраймын.
3.Төмен қолдау:Әдеби шығармадағы оқиғаның желісін өз көзқарас тұрғысынан дамыта отырып жазуды ұсынамын.

Бағалау-Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?




Бағалау кезеңінде қалыптастырушы бағалаудың «Гүлдесте»,«Шапалақ ұру»,«Бір ауыз сөз» әдістерін қолданамын.
Тапсырма барысында дескриптор,бағалау критерийлері арқылы нақты бағалап отырамын.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.




Оқулықпен,

қаламмен топта жұмыс жасағанда абай болу керектігін айтамын.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!