Ашық сабақ "Құдайы қонақ" Әдебиеттік оқу 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Құдайы қонақ" Әдебиеттік оқу 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы


Әдебиеттік оқу

3 «А" сынып

Сабақ тақырыбы:

Салт-дәстүрлер

Жалпы мақсат:

Тарауды қайталау арқылы мәтіндердегі өнегелі істерді оқу,талдау,негізгі ойды ашу.Оқушылардың ата-анаға құрмет, қамқорлық сезімін арттыру. Ішкі сезімдері мен тебіреніс толқындарын ояту. 

Қазақ халқының салт-дәстүр, әдеп-ғұрыптары туралы әңгімелеу

Сілтеме:

Мұғалімге әдістемелік нұсқаулықтар

Әдебиеттік оқу оқулығы

Оқу нәтижесі:

Өз ойларын жүйелі, толық жеткізуге дағдыландыру

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:

Оқушылар деңгейіне байланысты жаттығулар орындап, сұрақ-тапсырмаларға жауап береді.

Шығармашылық тапсырмалар орындап, әр топ қорғайды, үйренеді:

-бірлескен жұмысқа;

-топ арасындағы ынтымақтастыққа;

-ұжымдық жауапкершілікке;

-берілген материалдарға байланысты түсініктерін тереңдетуге;

-қиындық тудырған сәттерді анықтауға;

Сабақта қолданылатын материалдар:

1.Оқулық

2.Презентация

3.Интерактивті тапсырмалар

Ресурстар, көрнекі құралдар

Стикерлер, маркерлер, Проектор (бейнебаян), бағалау парағы, теңгелер, киіз үйлер.

Оқыту әдістері:

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалог, Талантты және дарынды балаларды оқыту,Оқытуда басқару және көшбасшылық,ОБ және ОүБ

Оқытудың түрлері

Жұптық, топтық, өзіндік жұмыстар арқылы өткізу

Кезең

Уақыты

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының әрекеті






Әдебиеттік оқу

3 «А" сынып

Сабақ тақырыбы:

Салт-дәстүрлер

Жалпы мақсат:

Тарауды қайталау арқылы мәтіндердегі өнегелі істерді оқу,талдау,негізгі ойды ашу.Оқушылардың ата-анаға құрмет, қамқорлық сезімін арттыру. Ішкі сезімдері мен тебіреніс толқындарын ояту. 

Қазақ халқының салт-дәстүр, әдеп-ғұрыптары туралы әңгімелеу

Сілтеме:

Мұғалімге әдістемелік нұсқаулықтар

Әдебиеттік оқу оқулығы

Оқу нәтижесі:

Өз ойларын жүйелі, толық жеткізуге дағдыландыру

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:

Оқушылар деңгейіне байланысты жаттығулар орындап, сұрақ-тапсырмаларға жауап береді.

Шығармашылық тапсырмалар орындап, әр топ қорғайды, үйренеді:

-бірлескен жұмысқа;

-топ арасындағы ынтымақтастыққа;

-ұжымдық жауапкершілікке;

-берілген материалдарға байланысты түсініктерін тереңдетуге;

-қиындық тудырған сәттерді анықтауға;

Сабақта қолданылатын материалдар:

1.Оқулық

2.Презентация

3.Интерактивті тапсырмалар

Ресурстар, көрнекі құралдар

Стикерлер, маркерлер, Проектор (бейнебаян), бағалау парағы, теңгелер, киіз үйлер.

Оқыту әдістері:

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалог, Талантты және дарынды балаларды оқыту,Оқытуда басқару және көшбасшылық,ОБ және ОүБ

Оқытудың түрлері

Жұптық, топтық, өзіндік жұмыстар арқылы өткізу

Кезең

Уақыты

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының әрекеті





ІІ. Мағынаны тану

20 минут

Жаңа сабақ

«Қазақ халқының салт-дәстүрлері» туралы бейнебаян көрсетіп, оқушылардың салт-дәстүрлер туралы пікірлерін сұрау. Сабақ тақырыбын, мақсатын хабарлау.

-Балалар бізде не белгісіз болып тұр?

-Топтың аты.

-Олай болса жаңа сабаққа байланысты топтың атын таңдаймыз. Топ аттарына байланысты тапсырмалар орындаймыз.

?-топ –«Салт-дәстүрлер»

?- топ- «Енші үлесу»

?- топ- «Бесік жыры»

Әр топ Тойбастар» айтады.

«Тойбасар» айтқан топтарға сыйлықтар тарту.

Сөз мәйегіне құлақ түріңіз, өз пікіріңізді білдіріңіз.

1. Аталы сөзге арсыз да тоқтайды.

2. Ант бұзған оңбайды,

Салт бұзған сорлайды.

3. Салтын, тілін, дінін ұмыту – мәңгүрттікке бастайтын жол.

4. Алты жыл аш болсаң да,

ата салтыңды ұмытпа.

мақал-мәтелдермен жаңа сабақты бекіту.

Әр топ бейнебаян бойынша өз ойларын білдіреді.

Жаңа сабақ тақырыбын айтады, сабақ тың мақсатымен танысады. Дәптерлеріне бүгінгі күнді, жана сабақ тақырыбын жазады.

топ аттарына байланысты оқушылар тапсырмалар орындайды.

«Салт-дәстүрлер» тобы қазақтың салт-дәстүрлері туралы айтады.

«Енші үлесу» мәтінмен жұмыс жасайды.

«Бесік жыры» өлеңін мәнерлеп оқи отырып, бесік салу дәстүрі туралы айта кетеді.

ІІІ.Ойтолғаныс

8 минут

«Екі түсініктеме күнделігі» стратегиясын пайдалану.

Салт-дәстүрлер туралы не білді, олардың қандай пайдасы бар?

Күнделікті толтырып біткен соң жұпта, топта талқылау ұйымдастырылады. Топтан бір оқушының жауабын тыңдау.

Оқушылар вертикаль сызықпен бөлінген бөліктің оң жағына оқу барысында айтылған салт-дәстүрлер туралы жазады. Бөліктің сол жағына салт-дәстүрлердің пайдалы жақтарын жазады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.02.2019
967
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі