Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Тақырыбы: Құрама есептер шығару


    Мектеп: № 4 ЖОББМ

    Күні: 13.05.20

    Машықкердің аты-жөні:

    Сәмет А.Е

    3-сынып

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.5.1.8 барлық амалдарға берілген қарапайым есептердің шешуін сандық өрнек түрінде модельдеу; құрама есептердің шешуін сандық өрнек және жеке амалдар түрінде модельдеу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу және шығаруды біледі.

    Көптеген оқушылар: екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеуді үйренеді.

    Кейбір оқушылар: құрама есептерді шығаруды біледі

    Бағалау критерийлері

    • жай есепті құрама есептерден ажырата алуды;

    • құрама есептерді құрастыруды және шығара

    алуды;

    • құрама есептерге сызба сызуды меңгереді.

    Тілдік мақсаттар

    Құрама есеп

    Құндылықтарды дарыту

    Жұмыс барысында өзара жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтары қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану, қазақ тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    Презентация https://yadi.sk/i/8zZ7-WGZcB_i7w

    Бейне ролик https://youtu.be/PU53YhtMEV4

    Бастапқы білім


    Оқушылар құрама есептер шығаруды біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурс-тар

    Сабақтың басы


    Амандасу.

    Психологиялық ахуал:

    Математика сырлары,

    Қызықтырды біздерді.

    Сабаққа бірге қатысуға,

    Шақырамыз сіздерді!

    Өткен сабақты қайталау, тақырыпты жалғастыру.

    Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбымен оқу мақсатымен таныстыру.

    Балалар бүгінгі сабағымыз күндегі сабағымыздан өзгеше. «Мозайка» әдісі арқылы әр тапсырманы орындаған сайын, суретті құрастыратын боламыз.

    Слайд 1,2,3,4,5





    Бейне ролик

    Сабақтың ортасы

    1.Тапсырма

    Өрнектердің мәнін тап. Дұрыстығын тексер. Өрнектердің мәнін өсу ретімен қойып, қандай мақал жазылғанын анықта. Мақалдың мағынасын түсіндір.

    Алақанының

    Аясы

    Ана

    980 : 2

    149 * 4

    276 : 3

    Саясы

    Шынардың

    Ақ

    326 * 3

    405 * 2

    145 * 5

    Жауабы:

    «Ана алақанының ақ аясы шынардың саясы»

    ҚБ мадақтау

    Мозайканың бір бөлігі ашылады.

    2.Тапсырма

    Есептерді шығару.

    Аналар мерекесіне арналған концертке сахнаны безендіру үшін әрқайсысында 25 данадан 8 қорап шар үрленді. Әрқайсысында 15 данадан 5 қорап жалау пайдаланылды. Безендіруге барлығы неше шар мен жалау пайдаланылды?

    Есепте не жайлы айтылған?

    Есепте аналар мерекесіне арнап сахнаны безендіру туралы айтылған.

    Есепте бізге не белгілі?

    Есепте бізге 25 данадан 8 қорап шар, 15 данадан 5 қорап жалау пайдаланғаны белгілі.

    Есептің сұрағы қандай?

    Есептің сұрағы: Безендіруге барлығы неше шар мен жалау пайдаланылды?.


    Ш ар – 25-тен 8

    Жалау – 15-тен 5 ? ш,ж

    Шешуі:

    25 * 8 = 200 (ш)

    15 * 5 = 75 (ж)

    200 + 75 = 275 (ш, ж)

    Жауабы: Безендіруге барлығы 275 шар мен жалау пайдаланылды.


    Көркем еңбек сабағында сыныптағы 30 оқушының әрқайсысы 3 ашықхаттан және 1 қобдишадан жасады. Оқушылар барлығы неше сыйлық жасады?

    А шықхат – 30-дан 3

    Қобдиша – 30-дан 1 ? сыйлық

    Шешуі:

    30 * 3 = 90 (a)

    30 * 1 = 30 (қ)

    90 + 30 = 120 (c)

    Жауабы: Оқушылар барлығы 120 сыйлық жасады

    ҚБ мадақтау

    Мозайканың екінші бөлігі ашылады.

    3.Тапсырма

    Теңдеулерді шеш.

    45 : y = 72 : 8

    162 + x = 509 - 68

    1000 – a = 146 * 6

    45 : y = 9

    162 + x = 441

    1000 – a = 876

    y= 45 : 9

    x= 441 – 162

    a= 1000 – 876

    y= 5

    x= 279

    a= 124

    ҚБ мадақтау

    Мозайканың үшінші бөлігі ашылады.

    4. Тапсырма

    Бірінші, екінші, үшінші сынып оқушылары бір апта аналарына сыйлау үшін әшекейлер жасады. Әрбір сынып өздерінің жасаған әшекейлерін санады. Олардың әр күнде бәрі бірге неше әщекей жасағаның тиімді есептеуге көмектес.


    1 сынып

    2 сынып

    3 сынып

    Барлығы

    1 күн

    25

    17

    15

    15+25+17=57

    2 күн

    36

    17

    34

    36+34+17=87

    3 күн

    58

    34

    12

    58+12+34=104

    4 күн

    39

    25

    11

    39+11+25=75

    5 күн

    56

    23

    17

    23+17+56=96

    6 күн

    27

    18

    13

    27+13+18=58

    ҚБ мадақтау

    Мозайканың төртінші бөлігі ашылады.

    5. Тапсырма

    Есептерді шығар.

    Анасы дүкеннен 130 теңгеден 4 кг картоп және 150 теңгеден 3 кг сәбіз сатып алды. Анасы қанша теңге жұмсады?

    К артоп – 130-дан 4

    Сәбіз – 150-ден 3 ? тг

    Шешуі:

    130 * 4 = 520 (тг)

    150 * 3 = 450 (тг)

    520 + 450 = 970 (тг)

    Жауабы: Анасы 970 теңге жұмсады.

    А насы 2 литрлік алма шырынынан 14 қорап, ал өрік шырынынын одан 4 есе кем сатып алды. Анасы барлығы неше литр шырын сатып алды?

    Алма шырыны – 2-ден 14

    Өрік шырыны - ?, 4 есе кем ? литр

    Шешуі:

    2 * 14 = 28 (л)

    28 : 4 = 7 (л)

    28 + 7 = 35 (л)

    Жауабы: Анасы барлығы 35 литр шырын сатып алды.

    ҚБ мадақтау

    Мозайканың бесінші бөлігі ашылады.

    6. Тапсырма

    Заңдылықты анықта. Әрбір жағына екі цифрдан жазып, қатарды анықта.

    А) ……, ……, 6, 8, 10, ……, …….

    Ә) ……, ……, 6, 7, 10, 11, ……, …….

    Б) ……, ……, 31, 27, 23, ……, …….

    Жауабы: a)2, 4, 12, 14 ә)2, 3, 14,15 б)39, 35, 19, 15

    ҚБ мадақтау

    Мозайканың соңғы бөлігі ашылады.

    Слайд 6, 7











    Слайд 8


    Слайд 9, 10, 11, 12



















































    Слайд 13




    Слайд 14, 15









    Слайд 16



    Слайд 17, 18, 19




























    Слайд 20


    Слайд 21, 22, 23, 24









































    Слайд 25




    Слайд 26













    Слайд 27

    Сабақтың соңы


    Суретімізді құрастырып болдық. Суретте не бейнеленген? Неліктен?

    Дұрыс айтасыңдар, халықаралық әйелдер мерекесі 8 наурыз мейрамы келе жатқандықтан.

    Енді «Бағдаршам» әдісі арқылы өзімізді осы сұрақтарға жауап беру арқылы бағалайық.

    Балалар, бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма?

    Құрама есеп дегеніміз не?

    Ж

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сәмет Айдана
    18 Мамыр 2020
    7400
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ, Құрама есептер шығару, математика, 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ, Құрама есептер шығару, математика, 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Тақырыбы: Құрама есептер шығару


    Мектеп: № 4 ЖОББМ

    Күні: 13.05.20

    Машықкердің аты-жөні:

    Сәмет А.Е

    3-сынып

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.5.1.8 барлық амалдарға берілген қарапайым есептердің шешуін сандық өрнек түрінде модельдеу; құрама есептердің шешуін сандық өрнек және жеке амалдар түрінде модельдеу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу және шығаруды біледі.

    Көптеген оқушылар: екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеуді үйренеді.

    Кейбір оқушылар: құрама есептерді шығаруды біледі

    Бағалау критерийлері

    • жай есепті құрама есептерден ажырата алуды;

    • құрама есептерді құрастыруды және шығара

    алуды;

    • құрама есептерге сызба сызуды меңгереді.

    Тілдік мақсаттар

    Құрама есеп

    Құндылықтарды дарыту

    Жұмыс барысында өзара жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтары қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану, қазақ тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    Презентация https://yadi.sk/i/8zZ7-WGZcB_i7w

    Бейне ролик https://youtu.be/PU53YhtMEV4

    Бастапқы білім


    Оқушылар құрама есептер шығаруды біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурс-тар

    Сабақтың басы


    Амандасу.

    Психологиялық ахуал:

    Математика сырлары,

    Қызықтырды біздерді.

    Сабаққа бірге қатысуға,

    Шақырамыз сіздерді!

    Өткен сабақты қайталау, тақырыпты жалғастыру.

    Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбымен оқу мақсатымен таныстыру.

    Балалар бүгінгі сабағымыз күндегі сабағымыздан өзгеше. «Мозайка» әдісі арқылы әр тапсырманы орындаған сайын, суретті құрастыратын боламыз.

    Слайд 1,2,3,4,5





    Бейне ролик

    Сабақтың ортасы

    1.Тапсырма

    Өрнектердің мәнін тап. Дұрыстығын тексер. Өрнектердің мәнін өсу ретімен қойып, қандай мақал жазылғанын анықта. Мақалдың мағынасын түсіндір.

    Алақанының

    Аясы

    Ана

    980 : 2

    149 * 4

    276 : 3

    Саясы

    Шынардың

    Ақ

    326 * 3

    405 * 2

    145 * 5

    Жауабы:

    «Ана алақанының ақ аясы шынардың саясы»

    ҚБ мадақтау

    Мозайканың бір бөлігі ашылады.

    2.Тапсырма

    Есептерді шығару.

    Аналар мерекесіне арналған концертке сахнаны безендіру үшін әрқайсысында 25 данадан 8 қорап шар үрленді. Әрқайсысында 15 данадан 5 қорап жалау пайдаланылды. Безендіруге барлығы неше шар мен жалау пайдаланылды?

    Есепте не жайлы айтылған?

    Есепте аналар мерекесіне арнап сахнаны безендіру туралы айтылған.

    Есепте бізге не белгілі?

    Есепте бізге 25 данадан 8 қорап шар, 15 данадан 5 қорап жалау пайдаланғаны белгілі.

    Есептің сұрағы қандай?

    Есептің сұрағы: Безендіруге барлығы неше шар мен жалау пайдаланылды?.


    Ш ар – 25-тен 8

    Жалау – 15-тен 5 ? ш,ж

    Шешуі:

    25 * 8 = 200 (ш)

    15 * 5 = 75 (ж)

    200 + 75 = 275 (ш, ж)

    Жауабы: Безендіруге барлығы 275 шар мен жалау пайдаланылды.


    Көркем еңбек сабағында сыныптағы 30 оқушының әрқайсысы 3 ашықхаттан және 1 қобдишадан жасады. Оқушылар барлығы неше сыйлық жасады?

    А шықхат – 30-дан 3

    Қобдиша – 30-дан 1 ? сыйлық

    Шешуі:

    30 * 3 = 90 (a)

    30 * 1 = 30 (қ)

    90 + 30 = 120 (c)

    Жауабы: Оқушылар барлығы 120 сыйлық жасады

    ҚБ мадақтау

    Мозайканың екінші бөлігі ашылады.

    3.Тапсырма

    Теңдеулерді шеш.

    45 : y = 72 : 8

    162 + x = 509 - 68

    1000 – a = 146 * 6

    45 : y = 9

    162 + x = 441

    1000 – a = 876

    y= 45 : 9

    x= 441 – 162

    a= 1000 – 876

    y= 5

    x= 279

    a= 124

    ҚБ мадақтау

    Мозайканың үшінші бөлігі ашылады.

    4. Тапсырма

    Бірінші, екінші, үшінші сынып оқушылары бір апта аналарына сыйлау үшін әшекейлер жасады. Әрбір сынып өздерінің жасаған әшекейлерін санады. Олардың әр күнде бәрі бірге неше әщекей жасағаның тиімді есептеуге көмектес.


    1 сынып

    2 сынып

    3 сынып

    Барлығы

    1 күн

    25

    17

    15

    15+25+17=57

    2 күн

    36

    17

    34

    36+34+17=87

    3 күн

    58

    34

    12

    58+12+34=104

    4 күн

    39

    25

    11

    39+11+25=75

    5 күн

    56

    23

    17

    23+17+56=96

    6 күн

    27

    18

    13

    27+13+18=58

    ҚБ мадақтау

    Мозайканың төртінші бөлігі ашылады.

    5. Тапсырма

    Есептерді шығар.

    Анасы дүкеннен 130 теңгеден 4 кг картоп және 150 теңгеден 3 кг сәбіз сатып алды. Анасы қанша теңге жұмсады?

    К артоп – 130-дан 4

    Сәбіз – 150-ден 3 ? тг

    Шешуі:

    130 * 4 = 520 (тг)

    150 * 3 = 450 (тг)

    520 + 450 = 970 (тг)

    Жауабы: Анасы 970 теңге жұмсады.

    А насы 2 литрлік алма шырынынан 14 қорап, ал өрік шырынынын одан 4 есе кем сатып алды. Анасы барлығы неше литр шырын сатып алды?

    Алма шырыны – 2-ден 14

    Өрік шырыны - ?, 4 есе кем ? литр

    Шешуі:

    2 * 14 = 28 (л)

    28 : 4 = 7 (л)

    28 + 7 = 35 (л)

    Жауабы: Анасы барлығы 35 литр шырын сатып алды.

    ҚБ мадақтау

    Мозайканың бесінші бөлігі ашылады.

    6. Тапсырма

    Заңдылықты анықта. Әрбір жағына екі цифрдан жазып, қатарды анықта.

    А) ……, ……, 6, 8, 10, ……, …….

    Ә) ……, ……, 6, 7, 10, 11, ……, …….

    Б) ……, ……, 31, 27, 23, ……, …….

    Жауабы: a)2, 4, 12, 14 ә)2, 3, 14,15 б)39, 35, 19, 15

    ҚБ мадақтау

    Мозайканың соңғы бөлігі ашылады.

    Слайд 6, 7











    Слайд 8


    Слайд 9, 10, 11, 12



















































    Слайд 13




    Слайд 14, 15









    Слайд 16



    Слайд 17, 18, 19




























    Слайд 20


    Слайд 21, 22, 23, 24









































    Слайд 25




    Слайд 26













    Слайд 27

    Сабақтың соңы


    Суретімізді құрастырып болдық. Суретте не бейнеленген? Неліктен?

    Дұрыс айтасыңдар, халықаралық әйелдер мерекесі 8 наурыз мейрамы келе жатқандықтан.

    Енді «Бағдаршам» әдісі арқылы өзімізді осы сұрақтарға жауап беру арқылы бағалайық.

    Балалар, бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма?

    Құрама есеп дегеніміз не?

    Ж

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 3 сынып
    18.05.2020
    7400
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сәмет Айдана
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации