Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: "Құстар-біздің досымыз". сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
М.Мәметова атындағы жалпы орта білім беретін мектеп
"Бекітемін" "Келісілді" "Қаралды"
Мектеп директоры Директордың ОІЖ орынбасары Ә/Б жетекшісі
А.Т.Амангалиев А.К.Кусайнова К.Д.Избасарова
_________________ _________________________ _______________
" " 08 2020 ж. " " 08 2020 ж. Ә/Б отырысының хаттамасы №1
" " 08 2020ж.
Қазақ тілі пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Сынып: 1 «Б»
Пән мұғалімі: Мухитова Дарига Алибековна
Жылдық сағат саны - 66, аптасына 2 сағат.
Оқулық авторы: А.Ж. Хазимова, Б.У.Салыхова, М.Ж. Бейсебекова.
«Алматыкітап баспасы», 2016 жыл
Түсінік хат
-
ҚР Үкіметінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 қаулысымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – ҚР МЖМС-2018);
-
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
-
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары
-
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары арқылы жүзеге асырылды.
«Қазақ тiлi» (Т2) (с неказахским языком обучения) «Қазақ тілі» пәнін оқытудың мақсаты – қоғамдық ортада қазақ тілінде қарым-қатынас жасау мүмкіндіктерін қамтамасыз ететін коммуникативтік дағдылардың негізін қалыптастыру және тілдік нормаларды қолдануға, сауатты жазуға үйрету. Қазақ тілі пәнін оқыту процесі тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым әрекеттері арқылы ұйымдастырылады.
Оқыту орыс тілінде жүргізілетін мектептерде: 1) 1-сыныпта – аптасына 2 сағат, барлығы – 66 сағат; 2) 2-сыныпта – аптасына 3 сағат, барлығы – 102 сағат; 3) 3-сыныпта – аптасына 3 сағат, барлығы – 102 сағатты құрайды. 4) 4-сыныпта – аптасына 4 сағат, барлығы – 136 сағатты құрайды.
ҚАЗАҚ ТІЛІ
1 –сынып
(барлығы 66 сағат, аптасына 2 сағаттан)
Р/с |
Реттік сабақ саны |
Тақырыптар |
Сағат саны |
Мерзі мі |
Оқу мақсаттары |
Тілдік норма |
үй тапсырмалары |
Ескерту |
|||
I тоқсан (18 сағат) |
|||||||||||
|
|||||||||||
1 |
1 |
Сәлем!Сенің атың кім? |
1 |
|
1.1.1.1-хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану) |
Сәлем! Сәлеметсіз бе! Менің атым |
|
|
|||
2 |
2 |
Бұл кім? |
1 |
|
1.2.1.1-сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер менсөз тіркестерін дұрыс қолдану |
Кім? ат, жоқ |
|
|
|||
3 |
3 |
Бұл не? |
1 |
|
1.1.3.1-тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау |
Бұл,жас,ол,кітап |
|
|
|||
4 |
4 |
Қандай доп? |
1 |
|
1.4.1.1-мұғалімнің қолдауымен тақырыпқа негізделген суреттерді қолданып, шағынмәтін құрастыру 1.5.1.3-сөйлеу барысында мұғалімнің қолдауымен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымды/болымсыз етістікті қолдану |
Ойыншық, доп, қалам |
|
|
|||
5 |
5 |
Неше доп? |
1 |
|
1.2.3.1-сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру |
Мен, не? неше? жеті |
|
|
|||
6 |
6 |
Киімдер |
1 |
|
1.1.2.1-баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.4.1.1-мұғалімнің қолдауымен тақырыпқа негізделген суреттерді қолданып, шағынмәтін құрастыру |
Бар, менде, сенде |
|
|
|||
7 |
7 |
Сен не киесің? |
1 |
|
1.1.3.1-тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау 1.2.6.1-мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау |
Киемін,сен,отыр |
|
|
|||
8 |
8 |
Кел,қайталайық! |
1 |
|
1.2.1.1-сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер менсөз тіркестерін дұрыс қолдану |
|
|
|
|||
9 |
9 |
Менің кітапшам |
1 |
|
1.5.1.5-мұғалімнің қолдауымен сөз тіркестері/ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс қолдану |
|
|
|
|||
2. «Менің мектебім» (9 сағат) |
|||||||||||
1 |
10 |
Мынау -мектеп |
1 |
|
1.1.4.1-мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну |
Қыркүйек,жаз |
|
|
|||
2 |
11 |
Менің сыныбым |
1 |
|
1.5.1.4-сөйлеу барысында сілтеу есімдіктерінмұғалімнің қолдауымен дұрыс қолдану |
Сыныпта, ақ |
|
|
|||
3 |
12 |
Оқу құралдары |
1 |
|
1.2.2.1-сурет/үлгі бойыншахабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойыпсөйлеу (1-2 сөйлем) 1.5.1.5-мұғалімнің қолдауымен сөз тіркестері/ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс қолдану |
Қара,қызыл |
|
|
|||
4 |
13 |
Мен жеті жастамын |
1 |
|
1.1.3.1-тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау |
Мектеп,оқы,бүгін |
|
|
|||
5 |
14 |
Алмабек мектепте |
1 |
|
1.5.1.1-мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдану |
Күн,сал, тақта |
|
|
|||
6 |
15 |
Мектепте |
1 |
|
1.2.1.1-сөйлеу барысындатанысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер менсөз тіркестерін дұрыс қолдану 1.5.1.2 -мұғалімнің қолдауымен көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде қолдану |
Бірінші,бер, ал |
|
|
|||
7 |
16 |
Мен қаламмен жазамын |
1 |
|
1.2.6.1-мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау 1.5.1.2 -мұғалімнің қолдауымен көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде қолдану |
Сабақ,тыңда |
|
|
|||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
8 |
17 |
Кел,қайталайық! |
1 |
|
1.3.4.1-мәтін немесе
иллюстрация/постер бойынша мұғалімнің қолдауымен қарапайым сұрақтар
(кім? не? қандай? қанша?) қою және қысқа Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |