Ашық сабақ «Гук заңы» 7 «З» сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Гук заңы |
Мұғалімнің аты-жөні:Даулетбакова Г.Н Күні: 04.12.2017ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.2.2.5 – Гук заңының формуласы бойынша серпімділік күшін есептеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
-пластикалық және серпімді деформацияларды ажырата білу; - Серпімділік күшін анықтау және мысалдар келтіру . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Серпімділік күші, Гук заңы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» идеясын білім беру мен тәрбиелеуде іске асыру тетіктері.Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарайды, топтық,жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын еркін білдіреді,ынтымақтастық,достық қарым қатынастарды қалыптастырады,алынған ақпаратты тапсырмалар орындау арқылы өмірде қолданысы бар екенін түсінеді.Құндылық:Ақиқат. Қасиеттер:Сүйіспеншілік,қайырымдылық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл, кубизм әдісі, жариялау, көрнекілік.Кері байланыс. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, ағылшын,орыс тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Өткен білімді пысықтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сыныпта жағымды атмосфералық орта қалыптастыру үшін оқушылар жұбына өз есімдерінің бас әрпінен басталатын тілек айтады. |
1-топ: 2-топ: 3-топ: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 5 минут |
Үй тапсырмасын сұрау. Кубизм әдісі. 1. Ауырлық күші дегеніміз не? 2. Ауырлық күші қалай белгіленеді? 3. Ауырлық күшін есептейтін формуланы жазыңыз? Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану «Есептер әлемі» Деңгейлік есептерді шығару. 1.Эксперементті есептерді шығару. 2.Сандық және сапалық есептер шығару. ХБЖ-сі бойынша есептер. 1.Қатаңдығы 100 Н/м серіппе 5см –ге ұзарса, әсер етуші серпімділік күшін анықта. Берілгені: ХБЖ Шешуі: к= 100 Н / м F сер= кх l= 5см = 0,05м Т/к: Fсер-? Fсер= 100Н /м *0,05 м = 5Н 2. Егер серіппені 120Н күшпен созса,онда ол 4 см-ге созылады.Серіппенің қатаңдығын анықтаңдар. Берілгені: ХБЖ Шешуі: Fсер = 120 Н Fсер = кх ℓ = 4см = 0,04м к = Fсер/х Т /к: к-? k= 120Н / 0,04м = 3000 Н /м
3. 15 Н/см = 15Н/10-2м = 15*102Н/м =1500Н/м Талдау «Өзге тілде сөйлейік»
|
«А» «В» «С» деңгейдегі есептер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Мен қазақпын» биі |
Видео жазба |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі 1- тапсырма Берілген денелердің қайсысы серпімді,қайсысы пластикалық : Каучук ,резеңке, балауыз,ермексаз,желім 2-тапсырма Бос орындарға тиісті сөздерді орналастыр:Денеге күш әсер еткенде дененің _****өзгереді, яғни деформацияланады.Егер әсер етуші күш тоқтағанда дене бастапқы қалпына қайта келсе,деформация _****,ал бастапқы қалпын өзгертсе _***** деформация дейміз. 3-тапсырма Есеп шығару. Формуламен жұмыс. Видео тындайды,көреді,естейді. Қорытындысын айтады.
|
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 4 балл.
|
Бағалау парақшасы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Оқушылар жұбына өз есімдерінің бас әріпінен басталатын тілек айтқанда, сыныпта жағымды ахуал қалыптасты. 2:Оқушылар бір-біріне сұрақ беріп білімдерін нақтылады. Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Топ болып эксперименттік есеп тапсырманы орындау барысында практика мен теорияны байланыстырды. 2:Оқушылар өздерін критерий бойынша бағалауда нені білмейтіндерін айқындады. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ «Қуат» 7 А сынып
Ашық сабақ «Қуат» 7 А сынып
Ашық сабақ «Гук заңы» 7 «З» сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Гук заңы |
Мұғалімнің аты-жөні:Даулетбакова Г.Н Күні: 04.12.2017ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.2.2.5 – Гук заңының формуласы бойынша серпімділік күшін есептеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
-пластикалық және серпімді деформацияларды ажырата білу; - Серпімділік күшін анықтау және мысалдар келтіру . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Серпімділік күші, Гук заңы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» идеясын білім беру мен тәрбиелеуде іске асыру тетіктері.Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарайды, топтық,жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын еркін білдіреді,ынтымақтастық,достық қарым қатынастарды қалыптастырады,алынған ақпаратты тапсырмалар орындау арқылы өмірде қолданысы бар екенін түсінеді.Құндылық:Ақиқат. Қасиеттер:Сүйіспеншілік,қайырымдылық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл, кубизм әдісі, жариялау, көрнекілік.Кері байланыс. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, ағылшын,орыс тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Өткен білімді пысықтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сыныпта жағымды атмосфералық орта қалыптастыру үшін оқушылар жұбына өз есімдерінің бас әрпінен басталатын тілек айтады. |
1-топ: 2-топ: 3-топ: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 5 минут |
Үй тапсырмасын сұрау. Кубизм әдісі. 1. Ауырлық күші дегеніміз не? 2. Ауырлық күші қалай белгіленеді? 3. Ауырлық күшін есептейтін формуланы жазыңыз? Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану «Есептер әлемі» Деңгейлік есептерді шығару. 1.Эксперементті есептерді шығару. 2.Сандық және сапалық есептер шығару. ХБЖ-сі бойынша есептер. 1.Қатаңдығы 100 Н/м серіппе 5см –ге ұзарса, әсер етуші серпімділік күшін анықта. Берілгені: ХБЖ Шешуі: к= 100 Н / м F сер= кх l= 5см = 0,05м Т/к: Fсер-? Fсер= 100Н /м *0,05 м = 5Н 2. Егер серіппені 120Н күшпен созса,онда ол 4 см-ге созылады.Серіппенің қатаңдығын анықтаңдар. Берілгені: ХБЖ Шешуі: Fсер = 120 Н Fсер = кх ℓ = 4см = 0,04м к = Fсер/х Т /к: к-? k= 120Н / 0,04м = 3000 Н /м
3. 15 Н/см = 15Н/10-2м = 15*102Н/м =1500Н/м Талдау «Өзге тілде сөйлейік»
|
«А» «В» «С» деңгейдегі есептер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Мен қазақпын» биі |
Видео жазба |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі 1- тапсырма Берілген денелердің қайсысы серпімді,қайсысы пластикалық : Каучук ,резеңке, балауыз,ермексаз,желім 2-тапсырма Бос орындарға тиісті сөздерді орналастыр:Денеге күш әсер еткенде дененің _****өзгереді, яғни деформацияланады.Егер әсер етуші күш тоқтағанда дене бастапқы қалпына қайта келсе,деформация _****,ал бастапқы қалпын өзгертсе _***** деформация дейміз. 3-тапсырма Есеп шығару. Формуламен жұмыс. Видео тындайды,көреді,естейді. Қорытындысын айтады.
|
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 4 балл.
|
Бағалау парақшасы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Оқушылар жұбына өз есімдерінің бас әріпінен басталатын тілек айтқанда, сыныпта жағымды ахуал қалыптасты. 2:Оқушылар бір-біріне сұрақ беріп білімдерін нақтылады. Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Топ болып эксперименттік есеп тапсырманы орындау барысында практика мен теорияны байланыстырды. 2:Оқушылар өздерін критерий бойынша бағалауда нені білмейтіндерін айқындады. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


шағым қалдыра аласыз














