Ашық сабақ «Қуат» 7 А сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ «Қуат» 7 А сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдермен тәжірбие алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ашық сабақ «Қуат» 7 А сынып



Оқу мақсаты : 7.2.3.7 - Қуат

Мектеп: И.В.Панфилов атындағы №39 мектеп-гимназия

Күні: 28.04.17ж

Мұғалімнің есімі: Даулетбакова Гаухар Несипбаевна

СЫНЫП: 7 «Ә»

Пәні: физика

Қатысқандар саны: 30

Қатыспағандар саны:0

  • Сабаққа негізделген оқу мақсаты:


  • Қуат туралы, олардың байланыстылығын және формулаларын қорытып шығару жайлы мағлұмат алады.

  • Қуатты күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді

  • Топты бағалай алатын болады

Дескриптор – нақты ұпай жетістігінің деңгейлік сипаттамасы.




А

(max 6 )

1

Ағылшын инженері өнертапқыш Джеймс Уатты біледі

1

Тұрмыста да,техникада да орташа қуат деген ұғымыды

біледі

1

Қуатты есептей алады

1

ХБЖ өлшем бірліктерін қолданады

1

Қуаттың анықтамасын, формуласын

біледі

1

Қуатқа анықтама береді





В

(max5)



1

Қуаттың өлшем бірлігін анықтайды

1

Қуаттың формуласын қолданып түрлендіре алады .

1

Қуатқа арналған есептерді орындайды

1

Қуаттың өлшем бірлігін қорыта алады

1

Қуатты білу біздің күнделікті тұрмыста маңызын біледі



С

(max 5)


1

1 есепті шығара алады

1

2 есепті шығара алады

1

3 есепті шығара алады

2

Оқушы теориялық материалды меңгергенін өз

мысалдарымен көркемдейді.






Критерийлер

Максималды ұпай

А

Анықтамаларды меңгердім

6

В

Формулаларды қорытамын

5

С

Шығармашылықпен айналысымын

5


Алдыңғы тақырып

Кері итеруші күш тарауы бойынша қайталау.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

Білу

Түсіну

1.Сыныпта жағымды атмосфералық орта қалыптастыру үшін оқушылар жұбына өз есімдерінің бас әрпінен басталатын тілек айтады.

2.Оқушылар партадан шығып тізбектеле,параллель тұра қалып доп ортада ойынын ойнау арқылы бір-біріне допты лақтыра отырып үй тапсырмасын қайталайды.

- слайд бойынша жауап береді.

- слайд бойынша арнайы пәндік лексика және терминология жүргізіледі.

3. Әр топқа  қуат тақырыбын түсініп оқуын тапсыру.

Анықтамалар, формулалар бойынша  сұрақтар қойып, түсініктерін анықтау.

-  Қуат қалай белгіленеді?

-Қуаттың  формуласы?

- Қуаттың өлшем бірлігі

Үйдегі қолданып жүрген заттардың қуатын білесіздер ма?

Доп

интербелсенді тақта

слайд


Әр топ  тақырыпты өз беттерінше оқып, мағынасын ашады.

Оқушылар сұраққа толық жауап береді.

Топ мүшелері жауаптарды өзара  бағалап отырады.

-N

- N=A/t

- Вт

- автомобильдікі – 70-80 кВт, үтіктікі – т.б

Ортасы

Қолдану

Талдау

1.Жаңа тақырып жазылады.

2.Оқушылар 1-6 санау арқылы 6 топқа бөлінеді.

Формулаларды пайдалану арқылы есептер шығару.

3.Топтарға эксперименттік есеп тапсырмалар беріледі.

-слайд бойынша.

Мысылы

1.Егер плотинадан су 25м биіктіктен құлап алатын болса,су ағынының қуаты қандай? Судың әр минуттағы шығыны 120м3.

4.Жұмыстарын қорытындылайды.

-Слайд бойынша


Берілгені:          SI-бірлігі бойынша:

      h =25м

    V = 120м3 g = 9,8 Н/кг

t =  1мин p=1000 кг/м3

   Т/к - N-?                                      

 Есеп мазмұныны талдау :

Ағынның қуатын : N=A/t

Мұндағы: A= Fs-құлап аққан судың істелген жұмысы, F=mg суға әрекет ететін ауырлық күші, m=pV ,берілген уақыт ішіндегі аққан судың массасы,p-судың тығыздығы.

Шешуі : N=A/t =Fh/t=mgh/t=pVgh/t=500000Вт=500кВт=0,5МВт.

                                  

Жауабы: 0,5Мегаватт (МВт)

Аяқталуы Жинақтау

Бағалау

1.Сәйкестікті көрсет. Слайд

2.Тест. Слайд

3.Есеп шығару .

4.Критерий бойынша бағалау.

Слайд

Бағалау парағы

Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: оқушылар жұбына өз есімдерінің бас әрпінен басталатын тілек айтқанда,сыныпта жағымды ахуал қалыптасты.

2: Оқушылар партадан шығып тізбектеле,параллель тұра қалып доп ортада ойынын ойнау арқылы бір-біріне допты лақтыра отырып сұрақ беріп білімдерін нақтылады.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Топ болып эксперименттік есеп тапсырманы орындау барысында практика мен теорияны байланыстырды.

2:Оқушылар өздерін критерий бойынша бағалауда нені білмейтіндерін айқындады.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
816
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі