Ашық сабақ «Қуат» 7 А сынып
|
Оқу мақсаты : 7.2.3.7 - Қуат |
Мектеп: И.В.Панфилов атындағы №39 мектеп-гимназия |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 28.04.17ж |
Мұғалімнің есімі: Даулетбакова Гаухар Несипбаевна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 «Ә» Пәні: физика |
Қатысқандар саны: 30 |
Қатыспағандар саны:0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дескриптор – нақты ұпай жетістігінің деңгейлік сипаттамасы.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Кері итеруші күш тарауы бойынша қайталау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы Білу Түсіну |
1.Сыныпта жағымды атмосфералық орта қалыптастыру үшін оқушылар жұбына өз есімдерінің бас әрпінен басталатын тілек айтады. 2.Оқушылар партадан шығып тізбектеле,параллель тұра қалып доп ортада ойынын ойнау арқылы бір-біріне допты лақтыра отырып үй тапсырмасын қайталайды. - слайд бойынша жауап береді. - слайд бойынша арнайы пәндік лексика және терминология жүргізіледі. 3. Әр топқа қуат тақырыбын түсініп оқуын тапсыру. Анықтамалар, формулалар бойынша сұрақтар қойып, түсініктерін анықтау. - Қуат қалай белгіленеді? -Қуаттың формуласы? - Қуаттың өлшем бірлігі Үйдегі қолданып жүрген заттардың қуатын білесіздер ма? |
Доп интербелсенді тақта слайд
Әр топ тақырыпты өз беттерінше оқып, мағынасын ашады. Оқушылар сұраққа толық жауап береді. Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады. -N - N=A/t - Вт - автомобильдікі – 70-80 кВт, үтіктікі – т.б |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы Қолдану Талдау |
1.Жаңа тақырып жазылады. 2.Оқушылар 1-6 санау арқылы 6 топқа бөлінеді. Формулаларды пайдалану арқылы есептер шығару. 3.Топтарға эксперименттік есеп тапсырмалар беріледі. -слайд бойынша. Мысылы 1.Егер плотинадан су 25м биіктіктен құлап алатын болса,су ағынының қуаты қандай? Судың әр минуттағы шығыны 120м3. 4.Жұмыстарын қорытындылайды. -Слайд бойынша |
Берілгені: SI-бірлігі бойынша: h =25м V = 120м3 g = 9,8 Н/кг t = 1мин pcу=1000 кг/м3 Т/к - N-? Есеп мазмұныны талдау : Ағынның қуатын : N=A/t Мұндағы: A= Fs-құлап аққан судың істелген жұмысы, F=mg суға әрекет ететін ауырлық күші, m=pV ,берілген уақыт ішіндегі аққан судың массасы,p-судың тығыздығы. Шешуі : N=A/t =Fh/t=mgh/t=pVgh/t=500000Вт=500кВт=0,5МВт.
Жауабы: 0,5Мегаватт (МВт) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Жинақтау Бағалау |
1.Сәйкестікті көрсет. Слайд 2.Тест. Слайд 3.Есеп шығару . 4.Критерий бойынша бағалау. |
Слайд Бағалау парағы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: оқушылар жұбына өз есімдерінің бас әрпінен басталатын тілек айтқанда,сыныпта жағымды ахуал қалыптасты. 2: Оқушылар партадан шығып тізбектеле,параллель тұра қалып доп ортада ойынын ойнау арқылы бір-біріне допты лақтыра отырып сұрақ беріп білімдерін нақтылады. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Топ болып эксперименттік есеп тапсырманы орындау барысында практика мен теорияны байланыстырды. 2:Оқушылар өздерін критерий бойынша бағалауда нені білмейтіндерін айқындады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ «Қуат» 7 А сынып
Ашық сабақ «Қуат» 7 А сынып
Ашық сабақ «Қуат» 7 А сынып
|
Оқу мақсаты : 7.2.3.7 - Қуат |
Мектеп: И.В.Панфилов атындағы №39 мектеп-гимназия |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 28.04.17ж |
Мұғалімнің есімі: Даулетбакова Гаухар Несипбаевна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 «Ә» Пәні: физика |
Қатысқандар саны: 30 |
Қатыспағандар саны:0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дескриптор – нақты ұпай жетістігінің деңгейлік сипаттамасы.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Кері итеруші күш тарауы бойынша қайталау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы Білу Түсіну |
1.Сыныпта жағымды атмосфералық орта қалыптастыру үшін оқушылар жұбына өз есімдерінің бас әрпінен басталатын тілек айтады. 2.Оқушылар партадан шығып тізбектеле,параллель тұра қалып доп ортада ойынын ойнау арқылы бір-біріне допты лақтыра отырып үй тапсырмасын қайталайды. - слайд бойынша жауап береді. - слайд бойынша арнайы пәндік лексика және терминология жүргізіледі. 3. Әр топқа қуат тақырыбын түсініп оқуын тапсыру. Анықтамалар, формулалар бойынша сұрақтар қойып, түсініктерін анықтау. - Қуат қалай белгіленеді? -Қуаттың формуласы? - Қуаттың өлшем бірлігі Үйдегі қолданып жүрген заттардың қуатын білесіздер ма? |
Доп интербелсенді тақта слайд
Әр топ тақырыпты өз беттерінше оқып, мағынасын ашады. Оқушылар сұраққа толық жауап береді. Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады. -N - N=A/t - Вт - автомобильдікі – 70-80 кВт, үтіктікі – т.б |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы Қолдану Талдау |
1.Жаңа тақырып жазылады. 2.Оқушылар 1-6 санау арқылы 6 топқа бөлінеді. Формулаларды пайдалану арқылы есептер шығару. 3.Топтарға эксперименттік есеп тапсырмалар беріледі. -слайд бойынша. Мысылы 1.Егер плотинадан су 25м биіктіктен құлап алатын болса,су ағынының қуаты қандай? Судың әр минуттағы шығыны 120м3. 4.Жұмыстарын қорытындылайды. -Слайд бойынша |
Берілгені: SI-бірлігі бойынша: h =25м V = 120м3 g = 9,8 Н/кг t = 1мин pcу=1000 кг/м3 Т/к - N-? Есеп мазмұныны талдау : Ағынның қуатын : N=A/t Мұндағы: A= Fs-құлап аққан судың істелген жұмысы, F=mg суға әрекет ететін ауырлық күші, m=pV ,берілген уақыт ішіндегі аққан судың массасы,p-судың тығыздығы. Шешуі : N=A/t =Fh/t=mgh/t=pVgh/t=500000Вт=500кВт=0,5МВт.
Жауабы: 0,5Мегаватт (МВт) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Жинақтау Бағалау |
1.Сәйкестікті көрсет. Слайд 2.Тест. Слайд 3.Есеп шығару . 4.Критерий бойынша бағалау. |
Слайд Бағалау парағы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: оқушылар жұбына өз есімдерінің бас әрпінен басталатын тілек айтқанда,сыныпта жағымды ахуал қалыптасты. 2: Оқушылар партадан шығып тізбектеле,параллель тұра қалып доп ортада ойынын ойнау арқылы бір-біріне допты лақтыра отырып сұрақ беріп білімдерін нақтылады. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Топ болып эксперименттік есеп тапсырманы орындау барысында практика мен теорияны байланыстырды. 2:Оқушылар өздерін критерий бойынша бағалауда нені білмейтіндерін айқындады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

шағым қалдыра аласыз













