|
Сабақтың тақырыбы: Сөйлемдегі сөздердің байланысы (Қыс. Абай) |
Мұғалімнің аты-жөні:Мұқашева Г.Қ. Күні: 13.12 |
||||
|
СЫНЫП: 2Ә |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Өз бетінше жұмыс жасайды. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Сұрақты нақты, дұрыс қояды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Өз ойын еркін білдіреді.Сөйлемдегі сөздердің байланысына дұрыс сұрақ қояды, табады. |
||||
|
Бағалау критерийі |
1.Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.Сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||
|
Басталуы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі:
Разия: Қымбат маған ана
тілім, бал тілім,
Айзере:Ана тілін жырлап
өткен талайлар,
Камилла:
Өлең-жырмен арайланса, тау күліп, Раушан: Туған тілім-бабам тілі-өз тілім, Туған тілім-анам тілі-өз тілім. Туған тілім-далам тілі-өз тілім, Туған тілім-адам тілі-өз тілім. Алсу: Туған тілде сыры терең жаным бар, Туған тілде әнім менен сәнім бар. Туған тілім тіл болудан қалса егер Жүрегімді суырып-ақ
алыңдар. -Ендеше балалар,қазақ тілі сабағын қонақтарымызбен өзіміздің қазақ тілінде амандасумен бастайық -Ассалаумағалейкум, қонақтар! -
Аяз
қысып, өрнек сызып, Балаларым,айтыңдаршы -Иә,қазір қыс мезгілі.Қыс келгелі табиғатта қандай өзгерістер болды? -Қыс сендерге ұнай ма?несімен ұнайды? -Ендеше «Қарлы кесек»ойынын ойнап жіберейік |
Оқушылар сабақты өлең оқудан бастайды. Оқушылар бұрылып, қонақтармен амандасады. Сөйлем тақырыбы бойынша бір-біріне сұрақтар қояды |
|||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 23-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқиды(бейнетаспа) -Қысты бейнелейтін сөздер: ақ киімді денелі,ақ сақалды,үсті-бысы ақ қырау, демалысы үскірік, аяз бен қар. Каллиграмма құрастыру: -У-у-у уілдеп боран соғады.... Балалар енді тоңады -Сықыр-сықыр Аяз беттен өбеді Ақ қар жерге төгеді -Қырт-қырт етіп қар жатыр Айнала бәрі жып-жылтыр? |
Өлеңді оқып, қысқа қатысты сөздерді табады.Калиграмма құрастырады. |
|||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Дәптермен жұмыс. 24-тапсырма. Жұмбақты көркемдеп жаз. Шешуін тап: Аспаннан ақ ұлпа борады, Қырқаны сейсепке орады. Бірінші сөйлемдегі сөздердің байланысын тауып,сызады. Топпен жұмыс:Берілген сөздердің ішінен табиғатқа қатысты сөздерді тап. Үскірік-аяз Ұлпа-қар Ақша-бұлт Шалқар-көл Қарлы боран Өзіңе ұнаған сөздерді қатыстырып сөйлем құра. 27-жаттығу Ауызша (керекті сөздерді қойып, өлеңді толықтырады) |
Өз-өздерін бағалайды:сауатты көшіру, көркем жазуларын. |
|||
|
Үйге тапсырма: |
26-жаттығу. Сызбаға сәйкес мәтін құрап келу. |
|
|||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 7 минут |
Анализ-синтез Рефлексия :«Тазалық» -Мен қоржыныма не салдым? -Нені әлі де үйренуім керек? - Неден арылуым керек? Не қиындық туғызады? |
Сабақтан алған,үйренгендерін айтады,сабаққа қатысуға кедергі болған нәрсені анықтайды. |
|||
|
Бағалау 3 минут |
Бағалау: «Бағдаршам» Оқушылар бағдаршаммен өздерін бағалап шығады |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қыс"Абай Сөйлемдегі сөздердің байланысы
Ашық сабақ "Қыс"Абай Сөйлемдегі сөздердің байланысы
|
Сабақтың тақырыбы: Сөйлемдегі сөздердің байланысы (Қыс. Абай) |
Мұғалімнің аты-жөні:Мұқашева Г.Қ. Күні: 13.12 |
||||
|
СЫНЫП: 2Ә |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Өз бетінше жұмыс жасайды. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Сұрақты нақты, дұрыс қояды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Өз ойын еркін білдіреді.Сөйлемдегі сөздердің байланысына дұрыс сұрақ қояды, табады. |
||||
|
Бағалау критерийі |
1.Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.Сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||
|
Басталуы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі:
Разия: Қымбат маған ана
тілім, бал тілім,
Айзере:Ана тілін жырлап
өткен талайлар,
Камилла:
Өлең-жырмен арайланса, тау күліп, Раушан: Туған тілім-бабам тілі-өз тілім, Туған тілім-анам тілі-өз тілім. Туған тілім-далам тілі-өз тілім, Туған тілім-адам тілі-өз тілім. Алсу: Туған тілде сыры терең жаным бар, Туған тілде әнім менен сәнім бар. Туған тілім тіл болудан қалса егер Жүрегімді суырып-ақ
алыңдар. -Ендеше балалар,қазақ тілі сабағын қонақтарымызбен өзіміздің қазақ тілінде амандасумен бастайық -Ассалаумағалейкум, қонақтар! -
Аяз
қысып, өрнек сызып, Балаларым,айтыңдаршы -Иә,қазір қыс мезгілі.Қыс келгелі табиғатта қандай өзгерістер болды? -Қыс сендерге ұнай ма?несімен ұнайды? -Ендеше «Қарлы кесек»ойынын ойнап жіберейік |
Оқушылар сабақты өлең оқудан бастайды. Оқушылар бұрылып, қонақтармен амандасады. Сөйлем тақырыбы бойынша бір-біріне сұрақтар қояды |
|||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 23-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқиды(бейнетаспа) -Қысты бейнелейтін сөздер: ақ киімді денелі,ақ сақалды,үсті-бысы ақ қырау, демалысы үскірік, аяз бен қар. Каллиграмма құрастыру: -У-у-у уілдеп боран соғады.... Балалар енді тоңады -Сықыр-сықыр Аяз беттен өбеді Ақ қар жерге төгеді -Қырт-қырт етіп қар жатыр Айнала бәрі жып-жылтыр? |
Өлеңді оқып, қысқа қатысты сөздерді табады.Калиграмма құрастырады. |
|||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Дәптермен жұмыс. 24-тапсырма. Жұмбақты көркемдеп жаз. Шешуін тап: Аспаннан ақ ұлпа борады, Қырқаны сейсепке орады. Бірінші сөйлемдегі сөздердің байланысын тауып,сызады. Топпен жұмыс:Берілген сөздердің ішінен табиғатқа қатысты сөздерді тап. Үскірік-аяз Ұлпа-қар Ақша-бұлт Шалқар-көл Қарлы боран Өзіңе ұнаған сөздерді қатыстырып сөйлем құра. 27-жаттығу Ауызша (керекті сөздерді қойып, өлеңді толықтырады) |
Өз-өздерін бағалайды:сауатты көшіру, көркем жазуларын. |
|||
|
Үйге тапсырма: |
26-жаттығу. Сызбаға сәйкес мәтін құрап келу. |
|
|||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 7 минут |
Анализ-синтез Рефлексия :«Тазалық» -Мен қоржыныма не салдым? -Нені әлі де үйренуім керек? - Неден арылуым керек? Не қиындық туғызады? |
Сабақтан алған,үйренгендерін айтады,сабаққа қатысуға кедергі болған нәрсені анықтайды. |
|||
|
Бағалау 3 минут |
Бағалау: «Бағдаршам» Оқушылар бағдаршаммен өздерін бағалап шығады |
|
|||
шағым қалдыра аласыз













