Материалдар / Ашық сабақ Қысқаша көбейту формулалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Қысқаша көбейту формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға қмж жазуда көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2019
564
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

7.3В: Қысқаша көбейту формулалары

Мектеп: Қасқасу шжжом

Күні:

Мұғалім аты-жөні: Тулеева Ж

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қысқаша көбейту формулалары

Сабақтың түрі

Білімдерін жүйелеу және жалпылау сабағы

Оқу мақсаттары

7.1.2.14

тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану;

Сабақ мақсаты

Оқушы:

Қысқаша көбейту формулаларын тиімді есептеу үшін және бөлінгіштікті дәлелдеу үшін қолдана алады;

Бағалау критерийлері


Оқушы:

- барлық қысқаша көбейту формулаларын біледі;

- нақты тапсырмада тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формуласын таңдай алады;

- тиімді және ауызша есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолданады

Тілдік мақсаттар

Лексика/терминология:

Оқушылар:

  • Тиімді есептеулерде қысқаша көбейту формулаларын таңдауын түсіндіре алады;

  • Қысқаша көбейту формулалары көмегімен есептеуді түсіндіреді;

  • Көбейткіштерге жіктеу тәсілін таңдауын түсіндіреді;

  • Қысқаша көбейту формулалары арқылы өрнектерді түрлендіру алгоритмін түсіндіре алады.

Құндылықтарды тәрбиелеу

  • Жалпы адами құндылықтарды тәрбиелеу: өзін ұстау мәдениеті, бір-бірін қолдау, сабақ үстінде коллоборативті орта құру;

  • Зерттеу, шығармашылық тапсырмаларды орындау арқылы ұқыптылықты, еңбексүйгіштікті, жауапкершілікті тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Информатика: интербелсенді тақтаны қолдану біліктілігі

АКТ қолдану дағдылары

интербелсенді тақтаны қолдану біліктілігі

Алдын-ала білімдері


Қысқаша көбейту формулалары

Көпмүшелерге амалдар қолдану

Жоспар

Жоспарланған сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

0 –5 мин


Сабақтың мақсаттарын бірлесіп анықтау

Мұғалім сынып үшін тапсырмалар дайындайды

Тапсырма 1: Есептеңіздер: .

Түрткі сұрақтар арқылы мұғалім оқушыларды өрнекті екі өрнектің айырмасы формуласын тануға жетелейді

Және қысқаша көбейту формулалары есептеулерді жеңілдететініне көздерін жеткізеді.



Слайд 1-6

Сабақтың ортасы

15 мин

Қысқаша көбейту формулаларын қайталауға арналған өздік жұмысы (4 вариант)

Вариант 5.1

1


2


3


4


5



Вариант 5.2

1


2


3


4


5




Васссерман Ф.Я. Алгебра-7сынып. Жұмыс дәптері. Оқушыларға арналған әдістемелік құрал

5 мин

Дайын жауаптар бойынша бірін-бірі тексеру.

Егер формула жоқ болса немесе қате жазылса, оқушылар минус белгісін қояды.

Жауаптары:

Вариант 5.1

Вариант 5.2

1


1


2


2

-

3


3


4

-

4


5


5




1-2 мин

Сергіту сәті. Оқушылар көзге арналған жаттығу жасайды.


15 мин

Топтарда/жұптарда жұмыс


1 топ

2 топ

  1. Есептеңіздер:

.


  1. Есептеңіздер:



Шешімі:

1 топ

1.


2 топ

1.





Слайд 7






Алимов Ш.А. «Алгебра, 7» / Москва, «Просвещение», 2011 г.


«Шыныбеков А.Н. «Алгебра, 7» / Алматы «Атамұра», 2012 г.

Сабақтың соңы

2 мин

Рефлексия




2 мин

Үй жұмысы

1. Есептеңіздер егер .

2. Есептеңіздер .


Қосымша ақпарат


Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-ні қолдану

Құндылықтармен байланыс

(тәрбие элементі)


Оқушылар тапсырмаларды уақытқа орындау кезеңінде қабілеті жоғары оқушылар тапсырмалардың басым бөлігін немесе түгелін орындай алады. Топтық жұмыста көшбасшы ролін атқарады, дәлелдеуге арналған есептерді шығаруда идеяларды ортаға салады.


Дайын жауаптар бойынша бірін-бірі тексереді. Топтық жұмыстарын топтар арасында бағалайды.

Сергіту сәті. Оқушылар көзге арналған жаттығу жасайды.

Рефлексия

Сабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты).

1: Қысқаша көбейту формулаларын қайталауға арналған өздік жұмысы уақытында балалар арасында жақсы бәсекелестік орнатылды.

2:Топтық жұмыс кезінде оқушылар бірлесе отырып қиын мәселелерді шеше алды.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1: Бірін-бірі бағалаған кезде толыққанды сөйлемдер құрып, әділ кері байланыс бере алуы.

2: Жаңа тақырыпты меңгеру кезінде кейбір оқушылар белсендік танытпауы

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

Кейбір оқушыларға күрделі есептерді шығару жүйесін көрсету, қосымша сабақтар өткізу қажет. Келесі сабақтарда қысқаша көбейту фомулаларын ажыратуға арналған тапсырмаларды қолданып отыру.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!