Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары
|
Бөлім: |
Қысқаша көбейту формулалары |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абыханова Назерке Мақсұтқызы |
|
Күні: |
21.01.2022ж |
|
Сыныбы:7 Б |
Қатысушылар саны: 25 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қысқаша көбейту формулалары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.10 қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Формуласын білу және қолдану |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту.
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Ыстық орындық» әдісі арқылы дәреженің формулаларын қайталау |
Дәреженің формулаларының атауын айтады
|
Ауызша |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Ауызша шығару |
Сұрақтарға жауап береді Есептерді ауызша шығарады |
Ауызша |
Есептер жинағы 7 сынып, алгебра
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жетелеуші сұрақтар қояды, формуланы қорытып шығаруға бағыттайды
Екі өрнектің қосындысы мен айырмасының көбейтіндісі сол өрнектердің квадраттарының айырмасына тең Жаттығыулармен жұмыс жүргізеді: ҚБ
Жұптық жұмыс Қысқаша көбейту формуласын пайдаланып өрнекті ықшамдаңыз:
Өрнекті ықшамдайық (Түсіндіру)
Өзіндік жұмыс:
|
Сұрақтарға жауап береді Формуланы қорытып шығарады
Жаттығуларды орындайды
Ықшамдайды:
|
Ауызша
Дескриптор:
формуласын қолданады және ықшамдайды
Дескриптор:
формуласын қолданады және ықшамдайды
Дескриптор:
формуласын қолданады және ықшамдайды
Дескриптор:
формуласын қолданады теңдеуді шешеді |
https://onlinemonlin.org
|
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс: Рефлексия «Бағдаршам» әдісі. Үйге тапсырма: Қысқаша көбейту формуласын қолданып өрнекті ықшамдаңыз:
|
«Бағдаршам» әдісі арқылы өз-өзін бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
|
Ілгерілендірілген тапсырмаларды беру
|
Мұғалімнің бағалауы, бірін-бірі бағалау, дескриптор, өзін-өзі бағалау |
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындау |
||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек? 1: 2: |
||||

![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Қысқаша көбейту формулалары
Ашық сабақ Қысқаша көбейту формулалары
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары
|
Бөлім: |
Қысқаша көбейту формулалары |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абыханова Назерке Мақсұтқызы |
|
Күні: |
21.01.2022ж |
|
Сыныбы:7 Б |
Қатысушылар саны: 25 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қысқаша көбейту формулалары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.10 қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Формуласын білу және қолдану |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту.
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Ыстық орындық» әдісі арқылы дәреженің формулаларын қайталау |
Дәреженің формулаларының атауын айтады
|
Ауызша |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Ауызша шығару |
Сұрақтарға жауап береді Есептерді ауызша шығарады |
Ауызша |
Есептер жинағы 7 сынып, алгебра
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жетелеуші сұрақтар қояды, формуланы қорытып шығаруға бағыттайды
Екі өрнектің қосындысы мен айырмасының көбейтіндісі сол өрнектердің квадраттарының айырмасына тең Жаттығыулармен жұмыс жүргізеді: ҚБ
Жұптық жұмыс Қысқаша көбейту формуласын пайдаланып өрнекті ықшамдаңыз:
Өрнекті ықшамдайық (Түсіндіру)
Өзіндік жұмыс:
|
Сұрақтарға жауап береді Формуланы қорытып шығарады
Жаттығуларды орындайды
Ықшамдайды:
|
Ауызша
Дескриптор:
формуласын қолданады және ықшамдайды
Дескриптор:
формуласын қолданады және ықшамдайды
Дескриптор:
формуласын қолданады және ықшамдайды
Дескриптор:
формуласын қолданады теңдеуді шешеді |
https://onlinemonlin.org
|
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс: Рефлексия «Бағдаршам» әдісі. Үйге тапсырма: Қысқаша көбейту формуласын қолданып өрнекті ықшамдаңыз:
|
«Бағдаршам» әдісі арқылы өз-өзін бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
|
Ілгерілендірілген тапсырмаларды беру
|
Мұғалімнің бағалауы, бірін-бірі бағалау, дескриптор, өзін-өзі бағалау |
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындау |
||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек? 1: 2: |
||||

![]()
шағым қалдыра аласыз



































