Материалдар / Ашық сабақ Қысқаша көбейту формулалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Қысқаша көбейту формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ қысқаша көбейту формулалары туралы, екі өрнектің қосындысы мен айырымының квадраты 7-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2022
355
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары

Бөлім:

Қысқаша көбейту формулалары

Педагогтің аты-жөні:

Абыханова Назерке Мақсұтқызы

Күні:

21.01.2022ж

Сыныбы:7 Б

Қатысушылар саны: 25 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қысқаша көбейту формулалары


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.10

қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Формуласын білу және қолдану

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Ыстық орындық» әдісі арқылы дәреженің формулаларын қайталау



Дәреженің формулаларының атауын айтады




Ауызша


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Ауызша шығару


Сұрақтарға жауап береді



Есептерді ауызша шығарады


Ауызша

Есептер жинағы 7 сынып, алгебра

Сабақтың

ортасы


Жетелеуші сұрақтар қояды, формуланы қорытып шығаруға бағыттайды

 

Shape1

Екі өрнектің қосындысы мен айырмасының көбейтіндісі сол өрнектердің квадраттарының айырмасына тең


Жаттығыулармен жұмыс жүргізеді:

ҚБ


Жұптық жұмыс

Қысқаша көбейту формуласын пайдаланып

өрнекті ықшамдаңыз:

Өрнекті ықшамдайық (Түсіндіру)

 

Shape2





Өзіндік жұмыс:

  1. Өрнекті ықшамдаңыз:

  1. Теңдеуді шешіңіз:

 

Shape3


Сұрақтарға жауап береді

Формуланы қорытып шығарады


 

Shape4





Жаттығуларды орындайды





Ықшамдайды:











  1. Ықшамдайды:


  1. Теңдеуді шешеді:

Ауызша








Дескриптор:

формуласын қолданады және ықшамдайды












Дескриптор:

формуласын қолданады және ықшамдайды














Дескриптор:

формуласын қолданады және ықшамдайды



Дескриптор:

формуласын қолданады

теңдеуді шешеді

https://onlinemonlin.org
















Сабақтың соңы


Кері байланыс:

Рефлексия «Бағдаршам» әдісі.

Үйге тапсырма:

Қысқаша көбейту формуласын қолданып өрнекті ықшамдаңыз:

«Бағдаршам» әдісі арқылы өз-өзін бағалайды

Өзін-өзі бағалау


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Ілгерілендірілген тапсырмаларды беру


Мұғалімнің бағалауы, бірін-бірі бағалау, дескриптор, өзін-өзі бағалау

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындау

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

1:

2:



Shape5 Shape6 Shape7 Shape8

Shape9 Shape10

Shape12

Shape11



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!