Материалдар / Ашық сабақ "Қысқаша көбейту формуласы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Қысқаша көбейту формуласы"

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып оқушыларына көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2018
612
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісі жөніндегі орынбасары:

Пән:Алгебра

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Қысқаша көбейту формуласы

Күні: 26.01.2018ж

Сынып: 7 «В»

Мектеп: № 27 жалпы орта мектеп

Мұғалімнің аты-жөні:Ирисметов А

Қатысқандар саны:18

Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы:

Қысқаша көбейту формуласына есептер шығару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу бағдарламасына

сілтеме)

7.2.1.10

қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

7.2.1.11

қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: формуласын біледі, есептер шығара алады;

Көптеген оқушылар:
формуласын біледі, есептер шығара алады;

Кейбір оқушылар:

формулаларын біліп, есепте қолдана алады;

Бағалау критерийлері:

Қысқаша көбейту формулаларна есептер шығарады;.

Тілдік мақсаттар

Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласы қандай?

Екі өрнектің айырымасы мен қосындысының квадраттарының формуласы қайсы?

Екі өрнектің айырмасы мен қосындысының кубтары ның формуласы қандай?

Құндылықтарды дарыту

Шапшаңдыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі, геометрия

АКТ қолдану дағдылары

Көрнекілік, стикерлер, кеспе қағаздар

Бастапқы білім

Функция, дәреже, ықшамдау, қысқарту


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы

7 минут

Сәлемдеу, түгелдеу.

«Шаттық шеңбері» әдісі арқылы психологиялық ахуал орнату. Оқушылар бір біріне сабаққа деген жылы сөздерін айтады. Үй тапсырмасын тексеремін.(жұптық әдіс арқылы)

5,90 есеп

1)(3х3-1)(9х6+3х3+1)=27х9-1

2)(а5-3в6)(а10+3а5в6+9в12)=а15-27в18

3)(m3+n10)(m6-m3n10+n20)=m9+n30

4)(2+2)(49в4-14в2+4)=49в6+8

Өткен сабақтарды пысықтау.

Формулаларды сұраймын




Алгебра 7 сынып

144 бет








Сабақтың ортасы


5 минут














8 минут


























2 минут







2 минут










4 минут

















7 минут


Жаңа сабақты түсіндіремін.

(а+в)3=(а+в)(а+в)2=(а+в)(а2+2ав+в2)=а3+2а2в+ав2+ва2+2ав23=

а3+3а2в+3ав23

Сонда (а+в)3= а3+3а2в+3ав23

Мысалы: (3х+у)3=(3х)3+3(3х)2*у+3*3х*у23=27х3+27х2у+9ху23

(а-в)3=(а-в)(а-в)2=(а-в)(а2-2ав+в2)=а3-2а2в+ав2-ав2+2ав23=

а3-3а2в+3ав23

Сонда (а-в)3= а3-3а2в+3ав23

Мысалы: (3х-2у)3=(3х)3-3(3х)2*2у+3*3х*4у2+8у3=27х3-54х2у+36ху23


Оқулықпен жұмыс

5.100


  1. (х+у)33+3х2у+3ху23 5)(2+a)3=8+12a+6a2+a3

  2. (c-d)3=c3-3c2d+3cd2+d3 6)(3-b)3=27-27b+9b2-b3

  3. (p+q)3=p3+3p2q+3pq2+q3 7)(x-2)3=x3-6x2+12x-8

  4. (p-q)3=p3-3p2q+3pq2-q3 8)(4+x)3=16+48x+12x2+x3

9)(a+2b)3=a3+6a2b+12ab2+8b3


5.101


4)

5)

6)


Дескриптор

  • Формулаларды еске түсіреді;

  • Есептерді формулаларға салады;

  • Нәтиесін жазады;


Сергіту сәті

Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады)

Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)

Көктен төмен әдемі кемпірқосақ шашылды (жарты доға жасайды)


Сен мұғалімнің! Қатеңді түзе



5.107 (В деңгейіндегі есеп)

4)

5)

6)


Дескриптор

  • Формуланы еске түсіреді;

  • Дәрежені дәрежелейді:

  • Нәтижесін ықшамдап жазады:



Қалыптастырушы бағалау

1 – тапсыра

Өрнекті стандарт түрдегі көпмүше түрінде жазыңыз:

  1. (a + 4)(–a – 4)

  2. (2x+3y)2 – 5xy

  3. (a – 1)2 – 4(a + 1)2


Дескриптор Білім алушы


  • қажет формуланы қолданады;

  • көпмүше түріне келтіреді;

  • көпмүшені стандарт түрде жазады.

2-тапсырма

Көпмүшелерді көбейтіңіз:

а) 3х – 1 және 9х2+3х+1

b) 2х+3 және 4х2 – 6х+9


Дескриптор Білім алушы


  • көбейткіштер түрінде жазады;

  • сәйкес келетін формуланы қолданады;

-көбейтінді нәтижесін жазады

Алгебра кітап 7 сынып

145-146 беттер















Алгебра кітап

7 сынып

146 бет






























Үлестірмелі қағаз










Алгебра кітап

7 сынып

147 бет
















Үлестірмелі қағаз


















Сабақтың соңы

5 минут

Сауалнама жүргіземін

  1. мен не білдім....

  2. маған ұнағаны.....

  3. енді менің қолымнан келеді.....

  4. бүгін үйренгенім....

  5. мен талпынып, тырыстым......

Үйге тапсырма: №5.104

№5.108

үлестірме қағаз

Саралау – оқушыларға қалай

көбірек қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары

оқушыларға қандай міндет қоюды

жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың

материалды меңгеру деңгейін

қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасының сақталуы

Математикалық диктант, сен мұғалімсің! Өзіндік жұмыс, сөзжұмбақ.

Қалыптастырушы бағалау




Сабақ алдында сыныпты желдетемін, сергіту сәтін, психологиялық ахуал тудырамын.

Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары/оқу

мақсаттары дұрыс

қойылған ба? Оқушылардың

барлығы ОМ қол жеткізді

ме?






Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


































Сен мұғалімнің! Қатеңді түзе

Сен мұғалімнің! Қатеңді түзе

Сен мұғалімнің! Қатеңді түзе

Сен мұғалімнің! Қатеңді түзе

Сен мұғалімнің! Қатеңді түзе






1 – тапсыра

Өрнекті стандарт түрдегі көпмүше түрінде жазыңыз:

  1. (a + 4)(–a – 4)

  2. (2x+3y)2 – 5xy

  3. (a – 1)2 – 4(a + 1)2

Дескриптор Білім алушы

  • қажет формуланы қолданады;

  • көпмүше түріне келтіреді;

  • көпмүшені стандарт түрде жазады.

2-тапсырма

Көпмүшелерді көбейтіңіз:

а) 3х – 1 және 9х2+3х+1

b) 2х+3 және 4х2 – 6х+9


Дескриптор Білім алушы


  • көбейткіштер түрінде жазады;

  • сәйкес келетін формуланы қолданады;

-көбейтінді нәтижесін жазады







1 – тапсыра

Өрнекті стандарт түрдегі көпмүше түрінде жазыңыз:

  1. (a + 4)(–a – 4)

  2. (2x+3y)2 – 5xy

  3. (a – 1)2 – 4(a + 1)2

Дескриптор Білім алушы

  • қажет формуланы қолданады;

  • көпмүше түріне келтіреді;

  • көпмүшені стандарт түрде жазады.

2-тапсырма

Көпмүшелерді көбейтіңіз:

а) 3х – 1 және 9х2+3х+1

b) 2х+3 және 4х2 – 6х+9


Дескриптор Білім алушы


  • көбейткіштер түрінде жазады;

  • сәйкес келетін формуланы қолданады;

-көбейтінді нәтижесін жазады


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!