Оқу ісі жөніндегі
орынбасары:
Пән:Алгебра
Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімі:
Қысқаша көбейту
формуласы
Күні:
26.01.2018ж
Сынып: 7
«В»
|
Мектеп: № 27
жалпы орта мектеп
Мұғалімнің
аты-жөні:Ирисметов А
Қатысқандар
саны:18
Қатыспағандар
саны:0
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Қысқаша көбейту формуласына
есептер шығару
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу
бағдарламасына
сілтеме)
|
7.2.1.10
қысқаша көбейту
формулаларын білу және
қолдану;
7.2.1.11
қысқаша көбейту
формулаларын білу және
қолдану;
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық
оқушылар: формуласын біледі, есептер шығара
алады;
Көптеген
оқушылар:
формуласын біледі,
есептер шығара алады;
Кейбір
оқушылар:
формулаларын біліп,
есепте қолдана алады;
|
Бағалау
критерийлері:
|
Қысқаша көбейту
формулаларна есептер
шығарады;.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Екі өрнектің квадраттарының
айырымының формуласы
қандай?
Екі өрнектің айырымасы мен
қосындысының квадраттарының формуласы
қайсы?
Екі өрнектің айырмасы мен
қосындысының кубтары ның формуласы
қандай?
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Шапшаңдыққа, жылдамдыққа
тәрбиелеу
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Қазақ тілі,
геометрия
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Көрнекілік, стикерлер, кеспе
қағаздар
|
Бастапқы
білім
|
Функция, дәреже, ықшамдау,
қысқарту
|
Сабақ
барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
7
минут
|
Сәлемдеу,
түгелдеу.
«Шаттық шеңбері» әдісі
арқылы психологиялық ахуал орнату. Оқушылар бір біріне сабаққа
деген жылы сөздерін айтады. Үй тапсырмасын тексеремін.(жұптық әдіс
арқылы)
№ 5,90
есеп
1)(3х3-1)(9х6+3х3+1)=27х9-1
2)(а5-3в6)(а10+3а5в6+9в12)=а15-27в18
3)(m3+n10)(m6-m3n10+n20)=m9+n30
4)(7в2+2)(49в4-14в2+4)=49в6+8
Өткен сабақтарды
пысықтау.
Формулаларды
сұраймын
|
Алгебра 7
сынып
144
бет
|
Сабақтың
ортасы
5
минут
8
минут
2
минут
2
минут
4
минут
7
минут
|
Жаңа сабақты
түсіндіремін.
(а+в)3=(а+в)(а+в)2=(а+в)(а2+2ав+в2)=а3+2а2в+ав2+ва2+2ав2+в3=
а3+3а2в+3ав2+в3
Сонда (а+в)3=
а3+3а2в+3ав2+в3
Мысалы:
(3х+у)3=(3х)3+3(3х)2*у+3*3х*у2+у3=27х3+27х2у+9ху2+у3
(а-в)3=(а-в)(а-в)2=(а-в)(а2-2ав+в2)=а3-2а2в+ав2-ав2+2ав2-в3=
а3-3а2в+3ав2-в3
Сонда (а-в)3=
а3-3а2в+3ав2-в3
Мысалы: (3х-2у)3=(3х)3-3(3х)2*2у+3*3х*4у2+8у3=27х3-54х2у+36ху2-у3
Оқулықпен
жұмыс
№5.100
-
(х+у)3=х3+3х2у+3ху2+у3
5)(2+a)3=8+12a+6a2+a3
-
(c-d)3=c3-3c2d+3cd2+d3
6)(3-b)3=27-27b+9b2-b3
-
(p+q)3=p3+3p2q+3pq2+q3
7)(x-2)3=x3-6x2+12x-8
-
(p-q)3=p3-3p2q+3pq2-q3
8)(4+x)3=16+48x+12x2+x3
9)(a+2b)3=a3+6a2b+12ab2+8b3
№5.101
-
-
4)
5)
6)
Дескриптор
Сергіту
сәті
Қатты нөсер басылды
(жаймен
тырсылдатады)
Күн жарқырай ашылды
(қолдарымен күн
жасайды)
Көктен төмен әдемі
кемпірқосақ шашылды (жарты доға
жасайды)
Сен мұғалімнің! Қатеңді
түзе
№5.107 (В деңгейіндегі
есеп)
4)
5)
6)
Дескриптор
Қалыптастырушы
бағалау
1 –
тапсыра
Өрнекті стандарт
түрдегі көпмүше түрінде
жазыңыз:
-
(a +
4)(–a –
4)
-
(2x+3y)2 –
5xy
-
(a –
1)2 –
4(a +
1)2
Дескриптор
Білім
алушы
2-тапсырма
Көпмүшелерді
көбейтіңіз:
а) 3х – 1
және 9х2+3х+1
b) 2х+3
және 4х2 –
6х+9
Дескриптор
Білім
алушы
-көбейтінді нәтижесін
жазады
|
Алгебра кітап 7
сынып
145-146
беттер
Алгебра
кітап
7
сынып
146
бет
Үлестірмелі
қағаз
Алгебра
кітап
7
сынып
147
бет
Үлестірмелі
қағаз
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Сауалнама
жүргіземін
-
мен не
білдім....
-
маған
ұнағаны.....
-
енді менің қолымнан
келеді.....
-
бүгін
үйренгенім....
-
мен талпынып,
тырыстым......
Үйге тапсырма:
№5.104
№5.108
|
үлестірме
қағаз
|
Саралау –
оқушыларға қалай
көбірек қолдау
көрсетуді
жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай
міндет қоюды
жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың
материалды
меңгеру деңгейін
қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік
техникасының
сақталуы
|
Математикалық диктант, сен
мұғалімсің! Өзіндік жұмыс,
сөзжұмбақ.
|
Қалыптастырушы
бағалау
|
Сабақ алдында сыныпты
желдетемін, сергіту сәтін, психологиялық ахуал
тудырамын.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
|
|
|
Сабақ
мақсаттары/оқу
мақсаттары
дұрыс
қойылған ба?
Оқушылардың
барлығы ОМ қол
жеткізді
ме?
|
|
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы
өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете
алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе
жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,
келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?
|
Сен мұғалімнің! Қатеңді
түзе
Сен мұғалімнің! Қатеңді
түзе
Сен мұғалімнің! Қатеңді
түзе
Сен мұғалімнің! Қатеңді
түзе
Сен мұғалімнің! Қатеңді
түзе
1 –
тапсыра
Өрнекті стандарт түрдегі
көпмүше түрінде жазыңыз:
-
(a +
4)(–a –
4)
-
(2x+3y)2 –
5xy
-
(a –
1)2 –
4(a +
1)2
Дескриптор Білім алушы
2-тапсырма
Көпмүшелерді көбейтіңіз:
а) 3х – 1
және 9х2+3х+1
b) 2х+3
және 4х2 –
6х+9
Дескриптор Білім алушы
-көбейтінді нәтижесін жазады
1 –
тапсыра
Өрнекті стандарт түрдегі
көпмүше түрінде жазыңыз:
-
(a +
4)(–a –
4)
-
(2x+3y)2 –
5xy
-
(a –
1)2 –
4(a +
1)2
Дескриптор Білім алушы
2-тапсырма
Көпмүшелерді көбейтіңіз:
а) 3х – 1
және 9х2+3х+1
b) 2х+3
және 4х2 –
6х+9
Дескриптор Білім алушы
-көбейтінді нәтижесін жазады