Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Мектеп: Тікқайың негізгі мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Буркутбаева Г.А

    Сынып: 2

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім атауы:

    Тәні саудың жаны сау!

    Сабақтың тақырыбы:

    Қыста қалай киінеміз?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):

    2.Т.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес суретті сипаттау;

    2.Ж.1.1 тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттерді қолдана отырып, мәтін құрастыру

    Сабақтың мақсаты:

    Тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    Мәтінге сәйкес суретті сипаттайды;

    Тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттерді қолдана отырып, сөйлем құрастыру;

    Бағалау критерийі:

    - Шағын көлемді мәтіннің мазмұнын түсінеді;

    - Тыңдаған мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді;

    - Мәтінге сәйкес суреттерді сипаттайды;

    - Ауызша сөйлеу мәдениетін, этикасын сақтайды;

    - Тақырыпқа байланысты сөйлем құрайды;

    - Орфографиялық және пунктуациялық нормаларды сақтайды.


    Тілдік мақсаттар:


    Сөздік: тымақ, пима, тон.

    Сөз тіркестері: жылы киім, қысқы күн, ұзақ түн, ауа райы, желтоқсан айы, қыс суық.

    Құндылықтарға баулу:



    Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы: денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету

    Пәнаралық байланыс:

    Орыс тілі,технология

    Тақырып бойынша алдыңғы білім:


    3-тапсырма,30 бет Мен шырын ішемін

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    -Салеметсіздер ме ,балалар!

    -Сыныпта кім кезекші?

    -Бәріміз түгелмізба?

    -Бүгін нешесі?

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын.

    Бас бармақты көрсету арқылы көңіл күйлерін айтады.

    ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:

    «Кофе таяқшалары» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын. (Өткен тақырыпқа қатысты тақырыпты ,оқушылардан сұрақ арқылы сұраймын).

    1.Бұл- алма шырыны ма?




    2.Анар шырыны тәтті ме?

    3.3-тапсырма.Әріптерден сөз құрастырып жаз.

    4.Алма.анар сөздерінің орысша баламасы қалай?

    5.Бұл апельсин шырыны ма?




    Топқа бөлу.

    Жазғы,қысқы киімдерді алу арқылы топқа бөлінеді.




    ІІІ.«Ой қозғау» әдісімен сұрақтар қойып сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу.

    1. Қазір қай мезгіл?

    2. Суретте қай мезгіл бейнеленген?

    3. Балалар қалай киініп алған?

    4. Қыста қалай киінуіміз керек?


    Салайд 1


    АКТ




    https://yandex.kz/video/preview/?filmId=2445479500894699748&text=%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F%D0%BB%D1%8B%D2%9B+%D0%B0%D1%85%D1%83%D0%B0%D0%BB











    Киімдердің суреттері,қималар


    АКТ

    Сабақтың ортасы

    20 мин


    ІV.Жаңа сабақ.

    «Суретті сөздік» әдісі арқылы жаңа сөздерді меңгерту.







    Тыңдалым.

    1-тапсырма

    Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Сіздерден қандай киім атауларын аталынғанын сұраймын.

    Қыста Әнел мен Маша далада ойнайды.Кун суық.Әнел тоңбайды.Оның күртешесі қалың.Маша тоңады.Оның күртешесі жұқа.

    Бас киімі жоқ. Маша,қалың күртеше ки!Баскиім ки!Қыста жылы киін! Аурудан сақтан!

    Қысқы киімдерге күртеше, тон, қалпақ, қолғап, мойынорағыш, етік, пима, бәтеңке, жатады.

    • Мәтінде қай мезгіл туралы айтылды?

    • Қандай киім атаулары аталынды?

    Дескриптор:

    • мәтін мазмұнын түсінеді, болжайды

    • сұрақтарға жауап береді

    • ауызекі тілде ойын еркін жеткізеді;


    2-тапсырма. Видеоролик көру.«Стоп кадр» әдісі

    Мультфильм: «Маша мен аю»

    -Балалар Машаға не болды?

    -Ол неге ауырып қалды?

    Маша тез жазылу үшін, қыстық киім сатып алуымыз керек. Дүкеннен жылдам әрі тез сатып алған топ жеңімпаз болады.







    Дескриптор:

    • Сұрақтарға нақты жауап береді;

    • Қыстық киімдерді жылдам әрі тез табады.

    ҚБ: Жұлдызшалар арқылы


    3-тапсырма «Жоғалған сөздер».

    Жазылым.Дәптермен жұмыс.

    Берілген сөз тіркесін аяқтап, сөйлемді жалғастыр.

    Әнелдің күртешесі........... .

    Аннаның күртешесі........ .

    Аннаның ...........жоқ.

    Аурудан ........ .

    Дескриптор:

    • Берілген сөз тіркестерін аяқтап,жазады;

    • Орфографиялық норманы сақтайды.

    ҚБ: Жұлдызшалар арқылы


    V.Сергіту сәті :Дефилье «Қысқы киім-2020»


    VI.Саралау.

    Оқушыларға суреттер таратамын. Суреттердегі қысқы және жазғы киімдерді ажыратып, киім атауларын жазады және ауызша сипаттама береді.Топтар бір-бірінің жұмысын тексереді. 1-2 оқушы жұмысын оқиды.

    Талантты, дарынды оқушылар: (тапсырма немесе мазмұны бойынша) суреттегі киімның атауын айтып, салыстырып сипаттама береді.

    Дескриптор:

    • Суреттегі қысқы және жазғы киімдерді ажыратады;

    • Суреттегі киім атауларын дұрыс жазады;

    • суретке сипаттама береді.

    ҚБ: Жұлдызшалар арқылы

    Әр топтың жұмысы талқыланады.

    Сұрақ: Қай топтың жұмысы яғни сипаттауы ұнады?



    Қазақ тілі Балапан

    оқулығы

    2-сынып


    АКТ






    аудимәтін















    https://www.youtube.com/watch?v=_lgdO1b8UKQ







    Суреттер, үлеспе қағаздары


























    АКТ

    Үлеспе қағаздар, суреттер


    Сабақ

    тың соңы

    10 мин

    Қортындылау.Жеке жұмыс .Дұрыс па,бұрыс па?





    Кері байланыс парағы:




    Бағалау:Жұлдызшаларды санау арқылы қорытынды баға айтылады

    Үй жұмысы: Берілген сөз тіркестерінен сөйлем құрап жазыңыз. (жылы киім, бас киім, қыстың күні, күн суық)


    АКТ, үлеспе қағаздар

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен

    көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық

    ты сақтау

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

    Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.



    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Буркутбаева Гүлсезім Айтуғанқызы
    29 Қазан 2020
    902
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Қыста қалай киінеміз? 2 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Қыста қалай киінеміз? 2 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    материал ұстаздарға керек болады,қысқы мерзімді сабақ жоспары болғасын мұғалімдерге әдістемелік көмегі бар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Мектеп: Тікқайың негізгі мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Буркутбаева Г.А

    Сынып: 2

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім атауы:

    Тәні саудың жаны сау!

    Сабақтың тақырыбы:

    Қыста қалай киінеміз?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):

    2.Т.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес суретті сипаттау;

    2.Ж.1.1 тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттерді қолдана отырып, мәтін құрастыру

    Сабақтың мақсаты:

    Тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    Мәтінге сәйкес суретті сипаттайды;

    Тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттерді қолдана отырып, сөйлем құрастыру;

    Бағалау критерийі:

    - Шағын көлемді мәтіннің мазмұнын түсінеді;

    - Тыңдаған мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді;

    - Мәтінге сәйкес суреттерді сипаттайды;

    - Ауызша сөйлеу мәдениетін, этикасын сақтайды;

    - Тақырыпқа байланысты сөйлем құрайды;

    - Орфографиялық және пунктуациялық нормаларды сақтайды.


    Тілдік мақсаттар:


    Сөздік: тымақ, пима, тон.

    Сөз тіркестері: жылы киім, қысқы күн, ұзақ түн, ауа райы, желтоқсан айы, қыс суық.

    Құндылықтарға баулу:



    Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы: денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету

    Пәнаралық байланыс:

    Орыс тілі,технология

    Тақырып бойынша алдыңғы білім:


    3-тапсырма,30 бет Мен шырын ішемін

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    -Салеметсіздер ме ,балалар!

    -Сыныпта кім кезекші?

    -Бәріміз түгелмізба?

    -Бүгін нешесі?

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын.

    Бас бармақты көрсету арқылы көңіл күйлерін айтады.

    ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:

    «Кофе таяқшалары» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын. (Өткен тақырыпқа қатысты тақырыпты ,оқушылардан сұрақ арқылы сұраймын).

    1.Бұл- алма шырыны ма?




    2.Анар шырыны тәтті ме?

    3.3-тапсырма.Әріптерден сөз құрастырып жаз.

    4.Алма.анар сөздерінің орысша баламасы қалай?

    5.Бұл апельсин шырыны ма?




    Топқа бөлу.

    Жазғы,қысқы киімдерді алу арқылы топқа бөлінеді.




    ІІІ.«Ой қозғау» әдісімен сұрақтар қойып сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу.

    1. Қазір қай мезгіл?

    2. Суретте қай мезгіл бейнеленген?

    3. Балалар қалай киініп алған?

    4. Қыста қалай киінуіміз керек?


    Салайд 1


    АКТ




    https://yandex.kz/video/preview/?filmId=2445479500894699748&text=%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F%D0%BB%D1%8B%D2%9B+%D0%B0%D1%85%D1%83%D0%B0%D0%BB











    Киімдердің суреттері,қималар


    АКТ

    Сабақтың ортасы

    20 мин


    ІV.Жаңа сабақ.

    «Суретті сөздік» әдісі арқылы жаңа сөздерді меңгерту.







    Тыңдалым.

    1-тапсырма

    Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Сіздерден қандай киім атауларын аталынғанын сұраймын.

    Қыста Әнел мен Маша далада ойнайды.Кун суық.Әнел тоңбайды.Оның күртешесі қалың.Маша тоңады.Оның күртешесі жұқа.

    Бас киімі жоқ. Маша,қалың күртеше ки!Баскиім ки!Қыста жылы киін! Аурудан сақтан!

    Қысқы киімдерге күртеше, тон, қалпақ, қолғап, мойынорағыш, етік, пима, бәтеңке, жатады.

    • Мәтінде қай мезгіл туралы айтылды?

    • Қандай киім атаулары аталынды?

    Дескриптор:

    • мәтін мазмұнын түсінеді, болжайды

    • сұрақтарға жауап береді

    • ауызекі тілде ойын еркін жеткізеді;


    2-тапсырма. Видеоролик көру.«Стоп кадр» әдісі

    Мультфильм: «Маша мен аю»

    -Балалар Машаға не болды?

    -Ол неге ауырып қалды?

    Маша тез жазылу үшін, қыстық киім сатып алуымыз керек. Дүкеннен жылдам әрі тез сатып алған топ жеңімпаз болады.







    Дескриптор:

    • Сұрақтарға нақты жауап береді;

    • Қыстық киімдерді жылдам әрі тез табады.

    ҚБ: Жұлдызшалар арқылы


    3-тапсырма «Жоғалған сөздер».

    Жазылым.Дәптермен жұмыс.

    Берілген сөз тіркесін аяқтап, сөйлемді жалғастыр.

    Әнелдің күртешесі........... .

    Аннаның күртешесі........ .

    Аннаның ...........жоқ.

    Аурудан ........ .

    Дескриптор:

    • Берілген сөз тіркестерін аяқтап,жазады;

    • Орфографиялық норманы сақтайды.

    ҚБ: Жұлдызшалар арқылы


    V.Сергіту сәті :Дефилье «Қысқы киім-2020»


    VI.Саралау.

    Оқушыларға суреттер таратамын. Суреттердегі қысқы және жазғы киімдерді ажыратып, киім атауларын жазады және ауызша сипаттама береді.Топтар бір-бірінің жұмысын тексереді. 1-2 оқушы жұмысын оқиды.

    Талантты, дарынды оқушылар: (тапсырма немесе мазмұны бойынша) суреттегі киімның атауын айтып, салыстырып сипаттама береді.

    Дескриптор:

    • Суреттегі қысқы және жазғы киімдерді ажыратады;

    • Суреттегі киім атауларын дұрыс жазады;

    • суретке сипаттама береді.

    ҚБ: Жұлдызшалар арқылы

    Әр топтың жұмысы талқыланады.

    Сұрақ: Қай топтың жұмысы яғни сипаттауы ұнады?



    Қазақ тілі Балапан

    оқулығы

    2-сынып


    АКТ






    аудимәтін















    https://www.youtube.com/watch?v=_lgdO1b8UKQ







    Суреттер, үлеспе қағаздары


























    АКТ

    Үлеспе қағаздар, суреттер


    Сабақ

    тың соңы

    10 мин

    Қортындылау.Жеке жұмыс .Дұрыс па,бұрыс па?





    Кері байланыс парағы:




    Бағалау:Жұлдызшаларды санау арқылы қорытынды баға айтылады

    Үй жұмысы: Берілген сөз тіркестерінен сөйлем құрап жазыңыз. (жылы киім, бас киім, қыстың күні, күн суық)


    АКТ, үлеспе қағаздар

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен

    көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық

    ты сақтау

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

    Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.



    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 2 сынып
    29.10.2020
    902
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Буркутбаева Гүлсезім Айтуғанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации