Материалдар / Ашық сабақ "Қыстырма сөз" 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Қыстырма сөз" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2017
539
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


БЕКІТЕМІН

Директордың оқу-ісі

жөніндегі орынбасары

_________ М.И.Дәуей














DrawObject1







Ашық сабақ






Сыныбы: 4 "Ә"

Пәні: қазақ тілі

Пән мұғалімі: Б.С.Медеуова













Астана қаласы

2016-2017 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы: Қыстырма сөз

Сабақтың мақсаты:

а) Білімділігі: оқушыларға қыстырма сөз туралы түсінік беру. Сөйлем ішінен қыстырма сөздерді таба білуге үйрету.

ә) Дамытушылығы: баланың логикалық ойлау қабілетін жаттығулар орындау арқылы дамыту. Шығармашылық қабілетін,байқағыштық қабілеттерін,сөздік қорларын дамыту.

б) Тәрбиелігі:ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Аралас сабақ.

Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап,тірек сызба,топпен жұмыс,логикалық тапсырмалар.

Сабақтың құрал-жабдықтары, көрнекілігі: интерактивті тақта,тірек сызбалар,түрлі-түсті фишкалар.

Сабақтың барысы:

I. Кіріспе бөлім: а) Ұйымдастыру кезеңі; (Сәлемдесу)

Ұйымшылдық, тәртіп, ең бастысы - білім!

ә) Психологиялық дайындық;

б) Сабақтың топтық сайыс түрінде өтетінін хабарлау;

в) Түстер арқылы 3 топқа бөлу(сары, көк, қызыл)

II. Үй тапсырмасын сұрау: Сөйлемнің бірыңғай мүшелері, 5 тапсырма - 83 бет.

III. Үй тапсырмасын бекіту:

  1. Сөйлемнің біріңғай мүшелері дегеніміз не?

  2. Біріңғай мүшелердің арасына қандай тыныс белгілері қойылады?

  3. Біріңғай мүшелер қай кезде үтір қойылмай жазылады?


(Тірек сызба)

DrawObject2



DrawObject4 DrawObject3 DrawObject5 DrawObject6


DrawObject8 DrawObject7



DrawObject9 DrawObject10





IV Жаңа сабақ: а) Мюнстенберг әдісі бойынша жаңа сабақты хабарлау.

Ж

К

У

Қ

Ы

С

Т

Ы

Р

М

А

К

Р

Е

С

Ө

З

Ж

П

Н


ә) Жаңа сабақты түсіндіру. Сөйлем талдау арқылы.

дау жоқ,


Ертең , қансонар болғалы тұр.

DrawObject11

DrawObject12 б) Тірек сызба.



DrawObject15 DrawObject14 DrawObject13

DrawObject16



Қаратпа сөз Одағай сөз

DrawObject17

DrawObject18


DrawObject19


DrawObject20

DrawObject21

DrawObject22

DrawObject24 DrawObject23

DrawObject25





в) Оқулықпен жұмыс 1-жаттығу (84 бет)

Бірінші бағандағы қарамен жазылған сөз сөйлемде қандай мағына үстеп тұр?

Үлгі: Меніңше, бұл – өте мықты адам. Бұл – өте мықты адам.

(Бұл сөйлемдегі қарамен жазылған меніңше сөзі арқылы сөйлеуші өзінің сенімін білдіріп тұр)

1-топ: Біз бүгін, әрине, күндегіден ертерек шығамыз.

(Сөйлемдегі қарамен жазылған әрине сөзі арқылы сөйлеушінің қолдауын білдіріп тұр)

2-топ: Бәлкім, бұл жұмысты ертеңге қалдырған шығар.

(Бұл сөйлемдегі қарамен жазылған бәлкім сөзі арқылы сөйлеушінің жорамалын білдіріп тұр)

3-топ: Маған, әйтеуір, Сарыарқадағы Жайлыбай жайлауы ұнайды.

( Сөйлемдегі қарамен жазылған әйтеуір сөзі арқылы сөйлеушінің пікірін білдіріп тұр)






г) Дәптермен жұмыс 2-жаттығу, 84 бет

Мәтінді оқып, көшіріп жаз. Қыстырма сөздердің астын сыз.


1-топ: Қалтасында ақшасы жоқ болса да, жай әншейін, қызық үшін бұрыла салыпты.

2-топ: Әсіресе, қорабы қызыл машинаны айтсаңшы!

3-топ: Шіркін, осы машинаны сатып алса ғой!

3- жаттығу (тақтаға орындату). Сөйлемдерді оқып, қыстырма сөздерді теріп жаз.

С уретпен жұмыс. Интер тақтада көрсетілген смайлдар арқылы қыстырма сөөзі бар сөйлем құрастыру.



Сергіту сәті. "Қуыршақтар" биі

4-жаттығу. Берілген сөздерді қыстырма сөз ретінде қатыстырып, сөйлем құрау.

Шығармашылық, топтық жұмыс.

1-топ: Ана туралы қыстырма сөзі бар 1 шумақ өлең құрастыру.

2-топ: Қыстырма сөзі бар шағын мәтін құрастыру.

3-топ: Қыстырма сөздерді қатыстырып, ауылдағы әжеге хат.

V. Қорытынды бөлім: . Жаңа сабақты бекіту.

Пысықтау сұрақтарын беру.

- Қыстырма сөз дегеніміз не?

- Қыстырма сөз сөйлемнің қай жерінде келеді?

- Қыстырма сөзді алып тастаса сөйлемнің мағынасы өзгере ме?

(мысал келтір)

IV. Үйге тапсырма беру: 5 -жаттығу. Сөйлемдерді оқып, қыстырма сөздерді сөйлемнің мағынасына қарай қосып көшіріп жаз. Ереже жаттау

V. Оқушылар білімін бағалау:


DrawObject26 Үш топтағы жиналған фишкаларды санау арқылы топтың ұпайын шығару.

DrawObject27 DrawObject28 қызыл -5, көк - 4, сары - 3

а) Жеке оқушыларды бағалау.

ә) Топтық сайысқа баға беру,марапаттау.

б) Оқушылар пікірін тыңдау, әрқайсысының

қарсылас тобына талдау жасау.












Көк түс – жан тыныштығын, молшылықты, татулықты білдіреді. Ол адамдар мен қоғамды байланыстыратын негізгі дәнекер іспетті, бірлік, көпшілдік сезімнің, сенімнің түсі. Сондай–ақ, көк  түсті ұнататындар өкпелегіш, сары уайымға салынғыш болып келеді. Әсіресе, көк түсті молшылықтың нышаны болғандықтан семіз келген адамдар ұнатады. Көк түсті таңдағандар – тыныш ортаны, мазасыздық пен сотқарлықтан, келіспеушіліктен алыс болуды қалайтындар. Олар бір-біріне деген сенімді қалайды және өзгелердің де оларға сенуіне әбден болады.                                       

Сары түс – жеңілдік пен қуанышты, сабырсыздықты, нұр сәулені білдіреді. Қуаныштың, күн шапағатының нышаны. Сары түс адамды болашаққа бағыттайды, жаңалыққа талпындырады, заманауилыққа, дамушылыққа құштар етеді. Бұл түсті таңдаған кез келген адам қиындықты тезірек жеңуге  құлшынып, тезірек босап шығудың амалын іздеп тұрады. Өзгерісті жиі қалап тұрады, сары түске құмар адамға тұрақсыздық тән.                                                                 

Қызыл түс адамның энергияға толы екенін көрсетеді. Өмірлік күшті, белсенділікті, нәтиже, сәттілікке қол жеткізу үшін барлық мүмкін болған талпынысты, бейімділікті, албырттықты, жеңіске деген жігерді, құлшынысты білдіреді. Бұл түсті таңдағандар - кез келген қиындыққа мойынсұнбайтын, күрескер, батыл адамдар                                                                                       









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!