|
Сабақтың аты |
§44. Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
Қатты денелер өзіне түсірілген қысымды бір бағытта ғана жеткізеді
ПАСКАЛЬ ЗАҢЫ: Сұйыққа немесе газға түсірілген қысым осы сұйықтың немесе газдың әрбір нүктесіне өзгеріссіз беріледі. |
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс |
|
Топтық жұмыс |
|
|
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (сурет қиындылары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
-
Қысым жайлы не білеміз?
-
Қолмен іс тіккенде неліктен бармаққа оймақ кигізіледі?
-
Шаңғысыз жүргенде адам неліктен қарға омбылайды?
-
Жүк машимналарының артқы доңғалақтары қос-қостан болатыны неліктен?
-
8. Қандай күшті үйкеліс күші деп айтамыз?
-
9. Үйкелістің неше түрі бар?
Кубизм стратегиясын пайдалану.
Бұл сабақтың сұрағы
Көпшілікке ұнады,
Көп нүктенің орнында
Қандай шама тұрады.
Оқушылардың алдына кубик тасталады.
1.p=.../S; 2. ...= 9,8 Н/кг;
3. F = ...*g; 4. S= F/...;
5. m=...*V 6. F=p*...;
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
-
Паскаль жайында не білеміз?
-
Паскаль еңбектері жайлы не білеміз?
ІҮ. Топтық жұмыс (5 минут)
1 топ Қатты денелерде
2 топ сұйықтарда
3 топ газдар топтарына есептер беріледі.
«Қатты дене» тобының есептері:
№1
200см2 ауданға түсірілген күш 100Н – мен әсер ететін болса, қысым қандай болар еді?
№2
Асфальт төсеуде қолданылатын машина каток тірегінің ауданы 1500 см2, түсіретін қысымы 300кПа екені белгілі. Катоктың салмағы қандай?
«Сұйық» тобының есептері:
№1
Бетке 45 кН күш түсіріп 2 кПа қысым алсақ, ауданы қандай болған?
№2
Вагонның барлық доңғалақтарының рельспен жанасқан ауданы 0,001м2. Бұл вагонның массасы 30т болса, ол жерге қандай қысым түсіреді?
«Газ» тобының есептері:
№1
Қар үстінде тұрған шаңғышының салмағы 78Н. Оның әр шаңғысының ұзындығы 1,95м, ал ені 6 см. Шаңғышының қар бетіне түсірген қысымын табыңдар.
№2
Массасы 6 т жер тегістегіш машина тіреуінің ауданы қандай болған, егер оның топыраққа түсіретін қысымы 3кПа болса.
VІ.Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|
1 |
Білу |
Паскаль заңы дегеніміз не? |
|
|
2 |
Түсіну |
Паскаль заңының формуласын жаз? |
|
|
3 |
Қолдану |
Қысымның қатты, сұйық, газдарда берілуіне мысал келтір? |
|
|
4 |
Талдау |
Қатты және сұйықтардағы қысымның берілуін салыстыр? |
|
|
5 |
Жинақтау |
Ұзындығы 1 метр, ені 50 см, массасы 10 кг дененің жерге тұсіретін қысымын анықтаңдар? |
|
|
6 |
Бағалау |
Паскаль заңын білу біздің күнделікті тұрмыста маңызы қандай? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
-
Неліктен шаңғысы жоқ балаға қарағанда шаңғы байлаған бала қар үстімен жеңіл жүреді?
Себебі__________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
-
Қай кезде сіз еденге көп қысым түсіресіз: қозғалмай тұрғанда ма, әлде жүргенде ме?
Жауабы:________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Неліктен орындықта қатты да, киіз үйде көрпешеге отырған жұмсақ болып сезіледі?
Жауабы:________________________________________________________________________________________________________________________________________
Себебі:_________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Кейінгі тапсырмалар |
№642 |
|
Кейінгі оқу |
§44. Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы"
Ашық сабақ "Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы"
|
Сабақтың аты |
§44. Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
Қатты денелер өзіне түсірілген қысымды бір бағытта ғана жеткізеді
ПАСКАЛЬ ЗАҢЫ: Сұйыққа немесе газға түсірілген қысым осы сұйықтың немесе газдың әрбір нүктесіне өзгеріссіз беріледі. |
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс |
|
Топтық жұмыс |
|
|
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (сурет қиындылары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
-
Қысым жайлы не білеміз?
-
Қолмен іс тіккенде неліктен бармаққа оймақ кигізіледі?
-
Шаңғысыз жүргенде адам неліктен қарға омбылайды?
-
Жүк машимналарының артқы доңғалақтары қос-қостан болатыны неліктен?
-
8. Қандай күшті үйкеліс күші деп айтамыз?
-
9. Үйкелістің неше түрі бар?
Кубизм стратегиясын пайдалану.
Бұл сабақтың сұрағы
Көпшілікке ұнады,
Көп нүктенің орнында
Қандай шама тұрады.
Оқушылардың алдына кубик тасталады.
1.p=.../S; 2. ...= 9,8 Н/кг;
3. F = ...*g; 4. S= F/...;
5. m=...*V 6. F=p*...;
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
-
Паскаль жайында не білеміз?
-
Паскаль еңбектері жайлы не білеміз?
ІҮ. Топтық жұмыс (5 минут)
1 топ Қатты денелерде
2 топ сұйықтарда
3 топ газдар топтарына есептер беріледі.
«Қатты дене» тобының есептері:
№1
200см2 ауданға түсірілген күш 100Н – мен әсер ететін болса, қысым қандай болар еді?
№2
Асфальт төсеуде қолданылатын машина каток тірегінің ауданы 1500 см2, түсіретін қысымы 300кПа екені белгілі. Катоктың салмағы қандай?
«Сұйық» тобының есептері:
№1
Бетке 45 кН күш түсіріп 2 кПа қысым алсақ, ауданы қандай болған?
№2
Вагонның барлық доңғалақтарының рельспен жанасқан ауданы 0,001м2. Бұл вагонның массасы 30т болса, ол жерге қандай қысым түсіреді?
«Газ» тобының есептері:
№1
Қар үстінде тұрған шаңғышының салмағы 78Н. Оның әр шаңғысының ұзындығы 1,95м, ал ені 6 см. Шаңғышының қар бетіне түсірген қысымын табыңдар.
№2
Массасы 6 т жер тегістегіш машина тіреуінің ауданы қандай болған, егер оның топыраққа түсіретін қысымы 3кПа болса.
VІ.Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|
1 |
Білу |
Паскаль заңы дегеніміз не? |
|
|
2 |
Түсіну |
Паскаль заңының формуласын жаз? |
|
|
3 |
Қолдану |
Қысымның қатты, сұйық, газдарда берілуіне мысал келтір? |
|
|
4 |
Талдау |
Қатты және сұйықтардағы қысымның берілуін салыстыр? |
|
|
5 |
Жинақтау |
Ұзындығы 1 метр, ені 50 см, массасы 10 кг дененің жерге тұсіретін қысымын анықтаңдар? |
|
|
6 |
Бағалау |
Паскаль заңын білу біздің күнделікті тұрмыста маңызы қандай? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
-
Неліктен шаңғысы жоқ балаға қарағанда шаңғы байлаған бала қар үстімен жеңіл жүреді?
Себебі__________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
-
Қай кезде сіз еденге көп қысым түсіресіз: қозғалмай тұрғанда ма, әлде жүргенде ме?
Жауабы:________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Неліктен орындықта қатты да, киіз үйде көрпешеге отырған жұмсақ болып сезіледі?
Жауабы:________________________________________________________________________________________________________________________________________
Себебі:_________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Кейінгі тапсырмалар |
№642 |
|
Кейінгі оқу |
§44. Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы |
шағым қалдыра аласыз














