МКҚК «Гүлдер» бөбекжайы
I-кіші «Раушан» тобы
Ашық көрсетілім
Тақырыбы: «Қуыршақты шомылдырайық»
Тәрбиеші: Хамзина А.М
С.Ашутасты 2019жыл
Ашық оқу қызметінің ұйымдастырылған конспектісі
Тобы: І-кіші «Раушан»
Тәрбиеші: Хамзина А.М
Білім саласы: «Коммуникация»
Бөлім: «Сөйлеуді дамыту»
Тақырыбы: «Қуыршақты шомылдырайық»
Мақсаты: Балаларды қуыршақ пен ойнай отырып сөйлеуге, дене мүшелерін атауға үйрету. Қуыршақты шомылдыру арқылы саусақ маторикасын дамыту.
Күтілетін нәтиже:
Қайталай алады: бас,қол,аяқ,құлақ деп қайталайды.
Түсінеді: Қуыршақ Сәулені шомылдыру керектігін түсінеді.
Қолданады: Сұрақтарға жауап беруді.
Билингвалдық компонент: көз- глаза, қол-рука, аяқ- нога,бас-голова. Сөздік жұмыс: шомылдыру. Көрнекілік құралдар: қуыршақ, қуыршақтың киімдері.
Ұйымдастырулы оқу қызметінің өткізілу барысы:
|
1.Ұйымдаст қозғаушы қыз. Түрі. Мақсаты: Балалардың сабаққа деген қызығушылықтарын туғызып, назарларын аудару. |
|
Ғажайып сәт. Топқа есік қағып қуыршақ Сәуле келеді. Балалар бізге қуыршақ Сәуле келіпті қане амандасайық. |
|
2. Ұйымдастыру іздестіру. Мақсаты: зейін қойып тыңдауға, сөздерді анық қайталап айтуға үйрету. |
|
Сұрақ-жауап: Тәрбиеші:Балалар қуыршақ Сәуле көңілсіз қараңдаршы. Сәуле неге көңіл –күйің жоқ ? Сәуле: Балалар мен сендермен ойнауға келе жатырғам, орта жолда мына қуырщақтарымды түсіріп алып былғап алдым. Тәрбиеші: Сауле сен біздің балалармен ойнауға келдіңбе? Сәуле :Ия, бірақ енді қуыршақтар кір болып қалды. Тәрбиеші: Балалар Сәуле жылап тұр, біз оған көмек беремізбе? Сәуле біз саған көмек береміз. Қазір осы қуыршақтарды балалармен бірге жуып, сүртіп қайта ойнайтын боласыңдар! Сәуле: Алақай, балалар, рахмет! –(деп қуанышын білдіреді) Тәрбиеші: Балалар алдымыз, киімдеріміз бүлініп қалмау үшін, алжапқыш киәп аламыз. -Қуыршақтарды алып, әдемілеп кір жерлерін саусақтарымыздың көмегімен , уқалап жуамыз. -Балалар қуыршатың басын жуайықшы. -Қуыршақтың ішін жуайық? -Қуыршақтың қолын жуайық қолы қірлеп қалыпты. -Қанекей енді қуыршақтың аяғын жуайықшы. - Құлағын тазалайықшы? -Жуып болған қуыршақтарымызды, сүлгімен жақсылап сүртеміз. -Балалар қараңдаршы қуыршағымыз тап-таза болды, Ия! -Енді, не істейміз? -Дұрыс, қуыршақтың киімдерін кигіземіз. Сәуле қарашы қуыршақтар тап-таза болды. Енді балалармен ойнасаң болады. Ойнамас бұрын Сәуле балалармен бір сергіп алайық. Балаларымыз шаршап қалған шығар. Қане балалар шеңберге тұрамыз. Сергіту сәті: Қане қанат жазайық Қарлығашқа ұқсайық Ұшып ,ұшып алайық Орнымызға қонайық Сәуле: Ой , балалар рахмет сендер сондай еңбек қор екенсіңдер. Балалар мен сендерге осы қуыршақтарды ойнауға тастап кетемін. Менің кетуім керек. Анам іздеп жатқан болар. Сау болыңдар, деп-(балалармен қоштасып кетіп қалады.) Билингвалдық компонент: көз- глаза, қол-рука, аяқ- нога,бас-голова. Сөздік жұмыс: шомылдыру. |
|
Рефлексивті-түзетушілік. Мақсаты: Балаларды тәртіптілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
|
Сұрақ-жауап әдісі арқылы сабақты қорытындылайды. Сұрақтар: 1. Балалар бізге қонаққа кім келді? 2. Сендерге қуыршақтарды жуындырған ұнадыма? 3. Не үшін шомыламыз, балалар? |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қуыршақты шомылдырайық" кіші топ
Ашық сабақ "Қуыршақты шомылдырайық" кіші топ
МКҚК «Гүлдер» бөбекжайы
I-кіші «Раушан» тобы
Ашық көрсетілім
Тақырыбы: «Қуыршақты шомылдырайық»
Тәрбиеші: Хамзина А.М
С.Ашутасты 2019жыл
Ашық оқу қызметінің ұйымдастырылған конспектісі
Тобы: І-кіші «Раушан»
Тәрбиеші: Хамзина А.М
Білім саласы: «Коммуникация»
Бөлім: «Сөйлеуді дамыту»
Тақырыбы: «Қуыршақты шомылдырайық»
Мақсаты: Балаларды қуыршақ пен ойнай отырып сөйлеуге, дене мүшелерін атауға үйрету. Қуыршақты шомылдыру арқылы саусақ маторикасын дамыту.
Күтілетін нәтиже:
Қайталай алады: бас,қол,аяқ,құлақ деп қайталайды.
Түсінеді: Қуыршақ Сәулені шомылдыру керектігін түсінеді.
Қолданады: Сұрақтарға жауап беруді.
Билингвалдық компонент: көз- глаза, қол-рука, аяқ- нога,бас-голова. Сөздік жұмыс: шомылдыру. Көрнекілік құралдар: қуыршақ, қуыршақтың киімдері.
Ұйымдастырулы оқу қызметінің өткізілу барысы:
|
1.Ұйымдаст қозғаушы қыз. Түрі. Мақсаты: Балалардың сабаққа деген қызығушылықтарын туғызып, назарларын аудару. |
|
Ғажайып сәт. Топқа есік қағып қуыршақ Сәуле келеді. Балалар бізге қуыршақ Сәуле келіпті қане амандасайық. |
|
2. Ұйымдастыру іздестіру. Мақсаты: зейін қойып тыңдауға, сөздерді анық қайталап айтуға үйрету. |
|
Сұрақ-жауап: Тәрбиеші:Балалар қуыршақ Сәуле көңілсіз қараңдаршы. Сәуле неге көңіл –күйің жоқ ? Сәуле: Балалар мен сендермен ойнауға келе жатырғам, орта жолда мына қуырщақтарымды түсіріп алып былғап алдым. Тәрбиеші: Сауле сен біздің балалармен ойнауға келдіңбе? Сәуле :Ия, бірақ енді қуыршақтар кір болып қалды. Тәрбиеші: Балалар Сәуле жылап тұр, біз оған көмек беремізбе? Сәуле біз саған көмек береміз. Қазір осы қуыршақтарды балалармен бірге жуып, сүртіп қайта ойнайтын боласыңдар! Сәуле: Алақай, балалар, рахмет! –(деп қуанышын білдіреді) Тәрбиеші: Балалар алдымыз, киімдеріміз бүлініп қалмау үшін, алжапқыш киәп аламыз. -Қуыршақтарды алып, әдемілеп кір жерлерін саусақтарымыздың көмегімен , уқалап жуамыз. -Балалар қуыршатың басын жуайықшы. -Қуыршақтың ішін жуайық? -Қуыршақтың қолын жуайық қолы қірлеп қалыпты. -Қанекей енді қуыршақтың аяғын жуайықшы. - Құлағын тазалайықшы? -Жуып болған қуыршақтарымызды, сүлгімен жақсылап сүртеміз. -Балалар қараңдаршы қуыршағымыз тап-таза болды, Ия! -Енді, не істейміз? -Дұрыс, қуыршақтың киімдерін кигіземіз. Сәуле қарашы қуыршақтар тап-таза болды. Енді балалармен ойнасаң болады. Ойнамас бұрын Сәуле балалармен бір сергіп алайық. Балаларымыз шаршап қалған шығар. Қане балалар шеңберге тұрамыз. Сергіту сәті: Қане қанат жазайық Қарлығашқа ұқсайық Ұшып ,ұшып алайық Орнымызға қонайық Сәуле: Ой , балалар рахмет сендер сондай еңбек қор екенсіңдер. Балалар мен сендерге осы қуыршақтарды ойнауға тастап кетемін. Менің кетуім керек. Анам іздеп жатқан болар. Сау болыңдар, деп-(балалармен қоштасып кетіп қалады.) Билингвалдық компонент: көз- глаза, қол-рука, аяқ- нога,бас-голова. Сөздік жұмыс: шомылдыру. |
|
Рефлексивті-түзетушілік. Мақсаты: Балаларды тәртіптілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
|
Сұрақ-жауап әдісі арқылы сабақты қорытындылайды. Сұрақтар: 1. Балалар бізге қонаққа кім келді? 2. Сендерге қуыршақтарды жуындырған ұнадыма? 3. Не үшін шомыламыз, балалар? |
шағым қалдыра аласыз













